home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 102995 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #600: 02 Maj 2008, 17:52 »

Pas på, ellers lukker de også for senest aktive på de almindelige blogs  Wink

ja for satan, vi må hellere passe på  funny funny
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #601: 02 Maj 2008, 17:52 »

Man kunne også gøre sådan at der var flere pladser oppe i senest aktive emner, evt.

Ja, men tror nu ikke at der skal ske så markante ændringer blot fordi, at der er opstået et lille problem Wink

EDIT: Og så havde jeg sgu ikke lagt mærke til, at konkurrence bloggene ikke er under 'Seneste aktive emner'. Hvornår skete den ændring?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #602: 02 Maj 2008, 17:52 »

Ja, men tror nu ikke at der skal ske så markante ændringer blot fordi, at der er opstået et lille problem Wink

det lyder ikke som lille, på den måde i siger jeres mening på Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #603: 02 Maj 2008, 17:53 »

stop det spamming  Rullende Øjne

Hvor er du kær, yoghurt.....

Jamen, det gør vi sku da heller ikke? Som Djævlen siger er grafikken samlet i ganske få tråde, mens blogkonkurrencen er fordelt på over tredive? Det vil jo selvfølgelig gøre at det er det er er fuldstændig i fokus. Det syntes jeg bare ikke kan være rigtigt, da det skubber alle de FM-relaterede tråde væk.

Ud fra Jeres holdning, ville en debat da ikke have hjulpet, det ser ikke ud til i kan se det fra vores side af?

Jeg kan sagtens forstå i syntes det er uretfærdigt, og vis man kunne lave en kompromis ville det da self. helt klart være at foretrække.

Jeg kan sagtens se det fra jeres side af, men jeres argumenter holder bare ikke vand, når man tænker på at ifølge dem der var på siden sidste år, døede over halvdelen af deltagerne efter en lille uge......

Kan i ikke engang holde EN SKIDE UGE UD Huh Huh Huh

Jeg må være ærlig at sige at jeg også synes det er trælst at de er blevet fjernet, MEN jeg forstår også godt hvorfor den er blevet det.
Det er jo trælst for dem som ikke er interesseret i Blog konkurrencen at sidde og se at den fylder det hele.
Kan folk ikke bare Agree to disagree? og så bare indse at tingene er som de er??
Og synes tonen er blevet lidt dårlig og ond til tider, behøver den det.

Fuldstændig enig......
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #604: 02 Maj 2008, 17:55 »

Okay, jeg prøver igen:

Hvis blogkonkurrencen stadig var med i senest aktive, ville der nu være 2 tråde med.

Jeg vil stadig gerne høre EN ENESTE GOD GRUND fra crewet om hvorfor to ud af syv pladser er for mange. Indrømmet, der var meget tryk på de første 12 timer, men så var det også slut.

Jeg vil vente i spænding på at høre hvorfor der nu er en regel om at der ikke må være to tråde fra samme forumsafsnit i "senest aktive"  Rullende Øjne
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #605: 02 Maj 2008, 17:57 »

Så må jeg desværre konstatere at du ikke kan læse ordentligt dansk, kære ven.

DU er den eneste herinde (Denne tråd) der deler synspunkt med dig LIGE NU....... Se, var det så svært at forstå Huh

Crewet må jo åbenbart dele samme synspunkt LIGE NU, siden det er som det er. At du så skriver herinde er jo tvetydigt og kan forståes på mange måder. Du må jo lære at formulere dig bedre, hvis du vil forståes entydigt, ikke sandt lille pus? Kys

Igen..... Det er en måned ud af 12, hvor dette sker.... I de 11 resterende måneder er det grafikken der fylder mest..... VIL i bare ikke bukke under for en konkurrence i enten ikke vil være med i, eller er det fordi i ved i ikke har en jordisk chance for at vinde at i bitcher på den måde Huh

Før det første: det hele drejer sig om førstegangsindtrykk et. Hvis du kom for at spørge om hjælp, ville du så komme tilbage, hvis du så en  forside med en masse blogs? Nej, vel?
For det andet: don't get me started :'D


Kan i ikke engang holde EN SKIDE UGE UD Huh Huh Huh

Fuldstændig enig......

Må jeg lige høre... kan du finde ud af hvad du vil? Smiley Er du rent faktisk enig med jstoffer, eller hvorledes står det til? Smiley

Okay, jeg prøver igen:

Hvis blogkonkurrencen stadig var med i senest aktive, ville der nu være 2 tråde med.

Jeg vil stadig gerne høre EN ENESTE GOD GRUND fra crewet om hvorfor to ud af syv pladser er for mange. Indrømmet, der var meget tryk på de første 12 timer, men så var det også slut.

Jeg vil vente i spænding på at høre horfor der nu er en regel om at der ikke må være to tråde fra samme forumsafsnit i "senest aktive"  Rullende Øjne

Når du besøger denne side... hvad gør du så? Den eneste grund til at trykket forsvandt, var fordi trådene blev fjernet fra forsiden, og hvis folk alligevel ikke engang orker at bevæge musen to-tre klik ... hvor meget er en kommentar så værd?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #606: 02 Maj 2008, 17:58 »

Okay, jeg prøver igen:

Hvis blogkonkurrencen stadig var med i senest aktive, ville der nu være 2 tråde med.

Jeg vil stadig gerne høre EN ENESTE GOD GRUND fra crewet om hvorfor to ud af syv pladser er for mange. Indrømmet, der var meget tryk på de første 12 timer, men så var det også slut.

Jeg vil vente i spænding på at høre hvorfor der nu er en regel om at der ikke må være to tråde fra samme forumsafsnit i "senest aktive"  Rullende Øjne

Ja, det har du ret i Dusty, to er faktisk ikke så mange hvis man tænker lidt nærmere over det  Rullende Øjne Min synspunkt er bare, at hvis det bliver sådan at det måske er 5/7 igen, så bliver det for meget Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #607: 02 Maj 2008, 17:59 »

Djævelen, du har stadig ikke svaret på hvorfor 2-3 er for mange.

Jeg vil meget gerne have et svar fra Crewet hurtigst muligt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #608: 02 Maj 2008, 18:00 »

Djævlen, please lad være med det der pus og lille putte, det niveau er så lavt som intet andet.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #609: 02 Maj 2008, 18:01 »

Okay, jeg prøver igen:

Hvis blogkonkurrencen stadig var med i senest aktive, ville der nu være 2 tråde med.

Jeg vil stadig gerne høre EN ENESTE GOD GRUND fra crewet om hvorfor to ud af syv pladser er for mange. Indrømmet, der var meget tryk på de første 12 timer, men så var det også slut.

Jeg vil vente i spænding på at høre hvorfor der nu er en regel om at der ikke må være to tråde fra samme forumsafsnit i "senest aktive"  Rullende Øjne

Grunden til at der kun ville være to tråde lige nu, er jo netop, at de ikke er på forsiden, hvorfor aktiviteten ikke er helt så ekstrem.

Men crewet kan sagtens se den fra begge sider, og vi arbejder på at finde en løsning, som tilgodeser alle.

Og lad være med at tale ned til folk, Djævlen, og hvem der ellers har gjort det.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 18:02 af United-styrer » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #610: 02 Maj 2008, 18:01 »

Crewet må jo åbenbart dele samme synspunkt LIGE NU, siden det er som det er. At du så skriver herinde er jo tvetydigt og kan forståes på mange måder. Du må jo lære at formulere dig bedre, hvis du vil forståes entydigt, ikke sandt lille pus? Kys

Før det første: det hele drejer sig om førstegangsindtrykk et. Hvis du kom for at spørge om hjælp, ville du så komme tilbage, hvis du så en  forside med en masse blogs? Nej, vel?
For det andet: don't get me started :'D

Må jeg lige høre... kan du finde ud af hvad du vil? Smiley Er du rent faktisk enig med jstoffer, eller hvorledes står det til? Smiley

Når du besøger denne side... hvad gør du så? Den eneste grund til at trykket forsvandt, var fordi trådene blev fjernet fra forsiden, og hvis folk alligevel ikke engang orker at bevæge musen to-tre klik ... hvor meget er en kommentar så værd?

Når snuske, jeg elsker dig bare overalt på jord, skatter ticked off  Kys
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #611: 02 Maj 2008, 18:02 »

Djævelen, du har stadig ikke svaret på hvorfor 2-3 er for mange.

2-3 er jo heller ikke for mange, men erfaringer fra i år OG sidste år er simpelthen, at sådan står det ikke til, så snart de får frit lejde på forsiden. Dette er fakta, og det virkelig det man må forholde sig til.

Djævlen, please lad være med det der pus og lille putte, det niveau er så lavt som intet andet.

Læs § 77 Smiley
http://www.grundloven.dk/

@ United-styrer.

Mht. en løsning.. er Acido så til rådighed? Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #612: 02 Maj 2008, 18:04 »

Jeg er da tæske ligeglad med hvad loven siger, jeg spørger dig blot om du ikke vil lade være med at nedgøre folk, og så kan diskussionen køre videre? .. -.-
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #613: 02 Maj 2008, 18:04 »

Jeg er da tæske ligeglad med hvad loven siger, jeg spørger dig blot om du ikke vil lade være med at nedgøre folk, og så kan diskussionen køre videre? .. -.-

Det skal du sørme ikke være - det kan blive farligt i længden :-)
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #614: 02 Maj 2008, 18:07 »

Det skal du sørme ikke være - det kan blive farligt i længden :-)

Forseglede Læber

Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej

Hvor er du langt ude..........
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010