home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 103662 gange)
Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #570: 02 Maj 2008, 16:13 »

Savner udmelding for, hvorfor dette totalt åndssvage er blevet gjort?

Tag nu sutten ud. Blot fordi DU synes det er åndssvagt, er der andre, der ikke gør det. Der er jo kæmpe forskel på.. hvad.. 5-6 tråde om grafik, i forhold til en helt fyldt oversigt med blogs? Smiley Målet er vel stadig at have en support-side, hvorfor folk med problemer med deres spil o.lign. skal stadig have ret til at få deres 15 minutes of fame - det får de jo slet ikke, hvis folk konstant skriver i deres blogs.

Jeg tillader mig at citere:
"..når der i forvejen ikke er vild interesse for min og mange andres blog.."
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #571: 02 Maj 2008, 17:07 »

Jeg synes også det er dumt, ja, jeg vil endda kalde det diskriminerende at blogkonkurrencen skal rykkes ud af "senest aktive emner" - særligt når "Supertipperen" får lov til at være der. Vi er nogen, der faktisk tager det alvorlig og ønsker at skabe mere gang i den herinde på sitet. Men det sætter folk åbenbart ikke pris på  Sur
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 17:11 af Dusty78DK » Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #572: 02 Maj 2008, 17:14 »

Jeg synes også det er dumt, ja, jeg vil endda kalde det diskriminerende at blogkonkurrencen skal rykkes ud af "senest aktive emner" - særligt når "Supertipperen" får lov til at være der. Vi er nogen, der faktisk tager det alvorlig og ønsker at skabe mere gang i den herinde på sitet. Men det sætter folk åbenbart ikke pris på  Sur

En ting er jo én tråd - noget andet er tyve tråde. Folk kommer herind for alt muligt, ikke kun for at læse blogs. Blot fordi der er en blogkonkurrence i gang, så skal der stadig være plads til alle. Vend det dog om

1. maj > mig først.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #573: 02 Maj 2008, 17:14 »

Tag nu sutten ud. Blot fordi DU synes det er åndssvagt, er der andre, der ikke gør det. Der er jo kæmpe forskel på.. hvad.. 5-6 tråde om grafik, i forhold til en helt fyldt oversigt med blogs? Smiley Målet er vel stadig at have en support-side, hvorfor folk med problemer med deres spil o.lign. skal stadig have ret til at få deres 15 minutes of fame - det får de jo slet ikke, hvis folk konstant skriver i deres blogs.

Jeg tillader mig at citere:
"..når der i forvejen ikke er vild interesse for min og mange andres blog.."
Den første kommentar vælger jeg at overhøre, for den er simpelthen for latterlig..
Desuden er de fleste af dem jeg har snakket med, også irriterede over, at de er væk fra forsiden. Igen er det jo åbenbart dem der råber højest der for deres vilje, så det vil jeg da også prøve. "Vis dit grafik" er sjovt nok altid på forsiden, mere eller mindre. Rent faktisk er det jo langt fra supporten der i højsædet herinde? Det er langt mere konkurrencer, odds, artikler mm. Desuden er det jo kun her de første 2-3 dage det er så slemt og at man rykket blogsne væk fra forsiden, gør jo, som Dusy siger, at de bliver sammenlignet med det pjat folk laver i børnehaven..

Dit citat (som jeg udemærket er klar over stammer fra mig selv), viser jo bare at man fra FmFs side åbenbart ønsker det skal floppe, for interessen daler uden tvivl når konkurrencen flyttes fra Senest aktive emner..

Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #574: 02 Maj 2008, 17:17 »

En ting er jo én tråd - noget andet er tyve tråde. Folk kommer herind for alt muligt, ikke kun for at læse blogs. Blot fordi der er en blogkonkurrence i gang, så skal der stadig være plads til alle. Vend det dog om

1. maj > mig først.

Hmm.. Sjovt at noget så latterligt i mine øjne som SOTW fik en nyhed og Freak dollars en gang om ugen.. Hvorfor er det så, at os med lidt mindre grafiske talenter og lidt større skriftlige, ikke kan få en måned hvor vi bliver sat lidt i højsædet, hvor de andre så må vente et par timer mere, med at få svar..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #575: 02 Maj 2008, 17:21 »

Den første kommentar vælger jeg at overhøre, for den er simpelthen for latterlig..

Ja, lige netop. Smiley Gæt selv hvorfor den så passede så fint ind.. Smiley

Desuden er de fleste af dem jeg har snakket med, også irriterede over, at de er væk fra forsiden. Igen er det jo åbenbart dem der råber højest der for deres vilje, så det vil jeg da også prøve.

Hehe, kan godt lide din taktik - "de fleste jeg har snakket med".. jo deeeeet. Smiley

"Vis dit grafik" er sjovt nok altid på forsiden, mere eller mindre.
Folk ønsker interesse for en enkelt tråd - fair. :-) Det drejer sig jo ikke om 30 tråde, og hvis det gjorde, så fik det samme behandling. :-)

Rent faktisk er det jo langt fra supporten der i højsædet herinde? Det er langt mere konkurrencer, odds, artikler mm.
Det ændrer ikke ved hvad værdierne for denne side er. Det er et support-site - fakta.

Desuden er det jo kun her de første 2-3 dage det er så slemt og at man rykket blogsne væk fra forsiden, gør jo, som Dusy siger, at de bliver sammenlignet med det pjat folk laver i børnehaven..

Nej. Det viser, at konkurrencen fjerner alt fokus, og siden er her for alle - ikke kun for folk, der kan lide blogs. Den måde man har gjort det på nu, gør at der er plads til alle. Hvis man nu havde en mere konstruktivt forslag i stedet for at kvæle al anden form for aktivitet, så ville man sikkert høre på det - lige nu er det her det bedste alternativ. :-)


Dit citat (som jeg udemærket er klar over stammer fra mig selv), viser jo bare at man fra FmFs side åbenbart ønsker det skal floppe, for interessen daler uden tvivl når konkurrencen flyttes fra Senest aktive emner..

Men dit citat (som jeg udemærket er klar over, at du er klar over stammer fra dig selv) viser jo blot, at interessen for blogs måske ikke er SÅ stor som man gør den til - og da slet ikke så mange blogs, som der allerede er. Er folk vitterligt interessede i at læse blogs, så må de vel kunne finde ud af at hoppe ind i forummet dertil.

Hmm.. Sjovt at noget så latterligt i mine øjne som SOTW fik en nyhed og Freak dollars en gang om ugen.. Hvorfor er det så, at os med lidt mindre grafiske talenter og lidt større skriftlige, ikke kan få en måned hvor vi bliver sat lidt i højsædet, hvor de andre så må vente et par timer mere, med at få svar..

Okaaaay, lad mig uddybe...

Se, SOTW = 1 tråd. Freak dollars = 1 tiltag, 1 tråd.
Blogkonkurrence = 1 tiltag, 30 tråde.

Kan du se?
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #576: 02 Maj 2008, 17:29 »

Sjovt du bruger akkurat samme forsvar hver gang.. At der er for mange tråde.
At den fylder Senest aktive emner, burde jo ikke gøre noget, for du kan jo bare kigge lidt længere nede. Det skal grafikere sjovt nok ikke trækkes med, men os blogskrivere skal, kan du se problemstillingen nu?

Til at der er flere.. Tjoo.. Jeg ved at bl.a. louisnott er træt af det, Dusty er det samme og Zulue viser heller ikke den vilde glæde..

Siden her er for alle. Men ikke os der kan lidt ved tastaturet eller hvad? For sjovt nok er det intet galt ved, når samtlige konkurrencer omhandler grafik og når der så en gang om året her kommer noget, hvor vi kan bruge vores talenter (eller mangel på samme), så skal den skubbes hen i baggrunden. Det kan godt være det er en supportside, men du har sjovt nok ikke noget imod at grafik fylder en del, selvom det i min vildeste fantasi ikke kan drejes hen på at minde om support, når en eller anden viser en signatur frem han har lavet i et eller andet fotoredigeringsprog ram.
Logged

Build Me Up Buttercup!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #577: 02 Maj 2008, 17:32 »

Jeg er enig med fitzpatrick (og andre) på denne her......

Én gang om året er der fokus primært på det skriftlige, frem for det grafiske, og så skal vi trækkes ned i sølet og slæbes gennem mudderet......

Det' ikk' fair for os journalistiske nørder, mere end reklamefolkene (Hvis i forstår en lille en Djævel)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #578: 02 Maj 2008, 17:33 »

Jeg er enig med fitzpatrick (og andre) på denne her......

Én gang om året er der fokus primært på det skriftlige, frem for det grafiske, og så skal vi trækkes ned i sølet og slæbes gennem mudderet......

Det' ikk' fair for os journalistiske nørder, mere end reklamefolkene (Hvis i forstår en lille en Djævel)

Som dig er jeg også enig med fitzpatrick,  Huh
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #579: 02 Maj 2008, 17:35 »

Sjovt du bruger akkurat samme forsvar hver gang.. At der er for mange tråde.
At den fylder Senest aktive emner, burde jo ikke gøre noget, for du kan jo bare kigge lidt længere nede. Det skal grafikere sjovt nok ikke trækkes med, men os blogskrivere skal, kan du se problemstillingen nu?

Til at der er flere.. Tjoo.. Jeg ved at bl.a. louisnott er træt af det, Dusty er det samme og Zulue viser heller ikke den vilde glæde..

Siden her er for alle. Men ikke os der kan lidt ved tastaturet eller hvad? For sjovt nok er det intet galt ved, når samtlige konkurrencer omhandler grafik og når der så en gang om året her kommer noget, hvor vi kan bruge vores talenter (eller mangel på samme), så skal den skubbes hen i baggrunden. Det kan godt være det er en supportside, men du har sjovt nok ikke noget imod at grafik fylder en del, selvom det i min vildeste fantasi ikke kan drejes hen på at minde om support, når en eller anden viser en signatur frem han har lavet i et eller andet fotoredigeringsprog ram.

Åh Gud.
Forskellen er jo for helvede, at under grafikkonkurrencer fylder det ikke hele forsiden. Hvor svært kan det være, at forstå, at dette er grunden til det hele?!

Og min holdning til grafik kender du åbenbart ikke til. Jeg vil anbefale dig at læse min artikel på FMD, før du udtaler dig om noget - der ser du, at min holdning er noget nær lig din, men hey - det er jo meget lettere at lave sine egne konklusioner, ikke? Smiley Så ser det jo også ud til man rent faktisk har ret.. tsk.

Som sagt: blogkonkurrencen udkonkurrerer siden alt for meget = skræmmer brugere væk, der formentligt ikke kommer igen = i det lange løb er det et tab. Derfor er det, at man har gjort det på måden man har gjort, og jeg er sikker på, at hvis man kan komme med et bedre alternativ, så vil man da helt sikkert tage imod det.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #580: 02 Maj 2008, 17:37 »

Djælvlen, er det svært at se at du er nedstemt?
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #581: 02 Maj 2008, 17:39 »

Djælvlen, er det svært at se at du er nedstemt?

Vi er ikke ude i en afstemning. Yoggidk, har du svært ved at se forskellen? Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #582: 02 Maj 2008, 17:40 »

Vi er ikke ude i en afstemning. Yoggidk, har du svært ved at se forskellen? Smiley

har jeg nogen sinde sagt det... men det du siger holder ikke en meter i retten  Hævet Øjenbryn
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #583: 02 Maj 2008, 17:41 »

har jeg nogen sinde sagt det... men det du siger holder ikke en meter i retten  Hævet Øjenbryn

Det jeg siger, er fakta lille putte - og jeg ved det endda, da jeg i sin tid var med til at træffe beslutningen.

Og ja, du sagde jeg var nedstemt. Hvor kommer delen "stemt" monstro fra? Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #584: 02 Maj 2008, 17:42 »

Nøj, hvor der bliver bitchet fra en bestemt lige nu....... Kan vi ikke lukke den her, ved at konstatere at du er den eneste lige nu, der har dit synspunkt, og så lade være med at være en gavflab herinde Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010