home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  5 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hellas Verona - En kæmpe i forfald
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Hellas Verona - En kæmpe i forfald  (Læst 19624 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #30: 14 Feb 2008, 22:37 »

Hellas Verona
- En kæmpe i forfald

Oktober 2007:
Månedens kampe:
3.10.2007
Serie C1/A
Verona 3 - 0 Monza
3' Daniele Paponi 1-0
42' Leandro Greco 2-0
90' Marco Iovine (og) 3-0
MoM: Marco Iovine
Tilskuere: 7.947

7.10.2007
Serie C1/A
Foligno 0 - 1 Verona
90' Da Silva 0-1
MoM: Da Silva
Tilskuere: 1.873

22.10.2007
Serie C Cup Grp E
Cittadella 4 - 1 Verona
5' Joachim De Gasperi 1-0
25' Jarkko Hurme 1-1
33' Roberto Musso 2-1
42' Claudio Coralli 3-1
45' Claudio Coralli 4-1
MoM:Claudio Coralli
Tilskuere: 1.235

28.10.2007
Serie C1/A
Verona 2 - 0 Pro Patria
8' Daniele Paponi 1-0
55' Andrea Cossu 2-0
MoM: Andrea Cossu
Tilskuere: 7.025

31.10.2007
Serie C Cup Rnd 1 Leg 1
Verona 2 - 0 Igea Virtus
17' Roberto Menassi (og) 1-0
39' Marco Iovine 2-0
MoM: Marco Iovine
Tilskuere: 6.530

Patienten i bedring:
Resultaterne begynder så småt at flaske sig som jeg gerne vil, dog har vi stadig enkelte udfald, når vi spiller på udebane. Jeg vil prøve at eliminere disse udfald, ved i nogle af de kommende udekampe, at forsøge, at trække mine kanter en anelse tilbage på banen, og se om ikke det hjælper lidt på det.

Stillingen
Resultaterne i månedens løb har jo været ok, hvis man da lige ser bort fra Cittadella kampen, som netop er et eksempel på disse udebane udfald. Problemet mod Cittadella var meget tydeligt, enten formåede vi ikke at komme frem til afslutninger, eller også åbnede vi for meget op bagude, og var i øvrigt samtidig meget upræcise på de afslutninger vi kom frem til. Jeg regner med, at jeg ved at give mine kanter lidt flere defensive pligter i udekampene, kan rykker resten af holdet lidt længere frem, uden at åbne for meget op bagude, og så på den måde nå frem til de afslutninger der skal til. Så kan vi altid trække os tilbage igen, hvis vi får en komfortabel føring, og modstanderen begynder at presse lidt ekstra på.

Men 4 sejre af 5 mulige er absolut ok, og har resulteret i, at vi går ind i november som nummer et i tabellen. Det hele er dog stadig meget tæt, og der skal ikke mange dårlige kampe til, før vi rasler ned midt i tabellen.

Paponi er stadig ikke kommet helt op i det gear, som jeg mener han bør være i stand til at spille i, bevares 8 mål i 14 kampe er da ok, men jeg tror der er mere i ham, så jeg vil prøve at justere lidt på hans opgaver i kampen. Han skal koncentrere sig lidt mere om at lave nogle ting på egen hånd, og lidt mindre på at presse modstanderen, når denne er i boldbesiddelse, forhåbentlig resulterer det i lidt flere afslutninger inden for målrammen.

Månedens spiller, oktober 2007
Marco Iovine
Økonomien:
Det begynder virkelig at kunne ses nu, at jeg lige fra min første dag i jobbet, har haft fokus på økonomien. Lønbudgettet får ikke lov at løbe løbsk, bare for at opnå en hurtig sportslig succes, der skal tænkes langsigtet. Der er ikke noget der kan underminere ambitioner, som et løbsk lønbudget. Så mit mål er at bygge holdet langsomt op, og så sørge for at økonomien er med hele vejen, så kan der nemlig også blive råd til at tage det sidste skridt helt ind i den europæiske top, når vi kommer så langt. Ind til videre har min økonomiske taktik resulteret i et overskud på 6mio, hvilket giver 17mio på bundlinien, hvilket absolut er fint på dette niveau, og det burde kun blive bedre, jo højere vi kommer i systemet, så længe budgetterne bliver overholdt.

Månedens spiller:
Igen i oktober har der ikke været nogen tvivl i mit sind, om hvem der skal have æren som månedens spiller - Marco Iovine har i månedens løb været i en klasse for sig selv, kun et enkelt udfald har han haft, og det var i det kollektive kollaps mod Cittadella. Ellers har han imponeret på midtbanen, med blandt andet to mål, to assists, to gange kampens bedste spiller og ellers et hav af vigtige afleveringer, og helhjertet fight på midtbanen. Han har været et solidt omdrejningspunkt på midtbanen, fortjener om nogen månedens hæderspris.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #31: 14 Feb 2008, 22:42 »

Flotte resultater, pånær det eftertrykkelige nederlag til Cittadella. I øvrigt er det et rigtig klogt træk, at tænke langsigtet, og her tænker jeg på dine tanker om økonomien. Jeg har nemlig lavet den fejl, at jeg har lånt et hav af spillere, overrakt høje lønninger, hvilket stille og roligt har trukket mig ned i dybet. Jeg håber dog på, at oprykningen til Serie B, kan gøre noget positivt ved det. Det bliver spændende at se, om du kan skaffe oprykning i første sæson, hvilket bestemt skulle være muligt. Mine fingrer er i så fald krydset, og jeg glæder mig til mere.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #32: 14 Feb 2008, 22:50 »

Flotte resultater, pånær det eftertrykkelige nederlag til Cittadella. I øvrigt er det et rigtig klogt træk, at tænke langsigtet, og her tænker jeg på dine tanker om økonomien. Jeg har nemlig lavet den fejl, at jeg har lånt et hav af spillere, overrakt høje lønninger, hvilket stille og roligt har trukket mig ned i dybet. Jeg håber dog på, at oprykningen til Serie B, kan gøre noget positivt ved det. Det bliver spændende at se, om du kan skaffe oprykning i første sæson, hvilket bestemt skulle være muligt. Mine fingrer er i så fald krydset, og jeg glæder mig til mere.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at mine dage i Verona vil være talte, hvis oprykningen skulle glippe, så jeg håber da bestemt også på en oprykning  Smiley

Med hensyn til økonomien, så har jeg i de tidligere versioner af spillet alt for ofte oplevet at grundstøde, på et niveau lige under hvor det bliver rigtig sjovt, netop fordi jeg har ladet økonomien løbe løbsk, for at nå dertil, og derfor ikke har pengene til at hente de klassespillere, der skal til, for at tage det sidste skridt ind i den absolutte top. Derfor har jeg besluttet mig for at styre mig denne gang.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #33: 16 Feb 2008, 23:34 »

Hellas Verona
- En kæmpe i forfald

November 2007:
Månedens kampe:
4.11.2007
Serie C1/A
Ternana 3 - 3 Verona
8' Nicola Iachemet 1-0
11' Alberto Comazzi (og) 2-0
16' Nicola Iachemet 3-0
40' Daniele Paponi 3-1
60' Claudio Ferrarese 3-2
66' Daniele Paponi 3-3
MoM: Nicola Iachemet
Tilskuere: 1.289

7.11.2007
Serie C Cup Rnd 1 Leg 2
Igea Virtus 2 - 1 Verona
30' Bruno Costantini 1-0
37' Bruno Costantini 2-0
63' Daniele Paponi 2-1
MoM: Bruno Costantini
Tilskuere: 2.166

11.11.2007
Serie C1/A
Verona 3 - 1 Pro Sesto
31' Riccardo Musetti 0-1
43' Lorenzo Sibilano 1-1
62' Lorenzo Sibilano 2-1
83' Claudio Ferrarese 3-1
MoM:Lorenzo Sibilano
Tilskuere: 7.035

25.11.2007
Serie C1/A
Manfredonia 1 - 0 Verona
82' Giuseppe Genchi (pen) 1-0
MoM: Giuseppe Genchi
Tilskuere: 2.080

31.10.2007
Serie C Cup Rnd 2 Leg 1
Cavese 2 - 1 Verona
27' Sergio Ercolano 1-0
81' Gaetano Grieco 2-0
87' Da Silva 2-1
MoM: Pietro De Giorgio
Tilskuere: 2.035

Udebanekompleks?:
November bød ikke just på en forbedring af den dårlige udebaneform, tvært imod, 4 udekampe, 3 nederlag og bare en enkelt uafgjort, vi kan tilsyneladende bare ikke vinde på udebane. Vejret kan jeg ikke engang give skylden, for det har faktisk, på trods af årstiden, været ganske fint i samtlige udekampe, så det er i hvert fald ikke mudrede regnvåde baner, der ødelægger vores tekniske spil, det fungerer simpelthen bare ikke på fremmed græs.

Jeg gør mig mange overvejelser over, hvad jeg kan gøre ved problemet, min første ide, om at trække kanterne lidt tilbage hjalp jo tydeligvis ikke. Næste plan tror jeg kommer til at koste Paponi pladsen af og til, da han ikke er den af mine angrebsmuligheder, der er stærkest i luften, og jeg har lidt på fornemmelsen, at det måske lige netop er et "luftvåben" jeg har brug for, for at få lidt mere gang i scoringerne på udebane. Så udebaneangriberen kan meget vel gå hen at blive Da Silva, som jeg ellers oftest har brugt som indskifter til den offensive midt. Hans teknik og afslutninger kan ikke måles med Paponi, men han er høj og stærk, og kan forhåbentlig tilkæmpe sig nogle afslutninger, selvom spillet ikke bliver så poleret, som jeg egentlig godt ville have det til.

Selvom jeg ikke har været helt tilfreds med Paponi, så er han alligevel, med 8 mål i 13 kampe, topscorer i Serie C1/A, det overrasker mig faktisk lidt, for som sagt, så mangler han stadig at overbevise mig om, at jeg skal forsøge at hente ham igen til næste sæson. Men ok, han er ung, det er vel næsten for meget at forlange, at en knægt på 19 skal gøre det bedre, end bare at være rækkens topscorer. Mon ikke man kan få lidt mere ud af ham, når han får lidt mere tid til at modnes som fodboldspiller.

Heldigvis har månedens dårlige resultater ikke haft en alt for ødelæggende virkning på vores placering i tabellen, vi hænger stadig med i toppen, og ligger pt nummer 2, kun et enkelt point efter Padova. Men der er ingen tvivl om, at resultaterne skal til at flaske sig nu, for at vi ikke dumper igennem. Bare et enkelt nederlag kan betyde, at vi er helt udenfor selv play-off pladserne, så tæt er det i toppen.

Månedens spiller,
November 2007
Claudio Ferrarese
Månedens spiller:
For en gangs skyld har det faktisk været lidt svært at udpege en spiller, der har skildt sig positivt ud fra mængden. Alle har stort set spillet enten på det jævne, eller ligefrem under evne. Men skal jeg vælge en, og det bør jeg jo næsten, eftersom jeg jo er begyndt på denne månedlige kåring, så må valget falde på Claudio Ferrarese, der trods alt har haft et par ok kampe, og både har scoret et par mål, og lavet et par assists. Det trækker dog i den anden regning, at han også var manden der begik det straffespark, der kostede os det ene point i Manfredonia kampen - En kamp som vi i øvrigt burde have vundet, uden de store vanskeligheder, da Manfredonia indtager en næstsidsteplads i tabellen, lige over månedens første modstander, Ternana, som vi jo heller ikke formåede at slå...
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 21:40 af DNE » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #34: 17 Feb 2008, 14:41 »

Hellas Verona
- En kæmpe i forfald

December 2007:
Månedens kampe:
2.12.2007
Serie C1/A
Verona 1 - 0 Paganese
70' Andrea Cossu 1-0
MoM: Andrea Cossu
Tilskuere: 7.038

5.12.2007
Serie C Cup Rnd 2 Leg 2
Verona 3 - 0 Cavese
19' Andrea Cossu 1-0
71' Daniele Paponi 2-0
90' Da Silva 3-0
MoM: Andrea Cossu
Tilskuere: 7.846

9.12.2007
Serie C1/A
Venezia 2 - 1 Verona
4' Lorenzo Sibilano 0-1
34' Emanuele Pesoli 1-1
37' Francesco Zerbini 2-1
MoM:Emanuele Pesoli
Tilskuere: 2.815

17.12.2007
Serie C1/A
Verona 3 - 0 Padova
6' Emanuele Politti 1-0
15' Daniele Paponi 2-0
34' Ilyas Zeytulaev 3-0
MoM: Ilyas Zeytulaev
Tilskuere: 8.867

I egen hule igen:
I modsætning til November, blev december en måned med overvejende hjemmekampe, hvilket også kunne ses på resultaterne. Vi er mere eller mindre suveræne på eget græs, mens Venezia kampen igen viste, at udebaneformen ikke er forbedret... ikke resultatmæssigt i hvert fald.

Spillemæssigt har vi været altdominerende i månedens kampe, også i Venezia kampen, vi døjer bare stadig med at omsætte spil og chancer til mål, når vi spiller på udebane.

Cristiano Lupatelli
måske på vej til
Verona
Jeg er ved at være nået til den lidt svære beslutning, at jeg nok bliver nødt til at sætte Comazzi af holdet, selvom han er vores anfører. Problemet er, at hverken Sibilano eller Comazzi i det centrale forsvar besidder nogen særlig hurtighed, og derfor let bliver løbet over ende, af en hurtig angriber. Sibilano er hamrende giftig på vores dødbolde, da han er rigtig god i luften, mens Comazzi egentlig ikke har nogen særlige spidskompetencer, ud over hans store rutine. Derfor brugte jeg i den seneste kamp, mod titelrivalerne Padova, Politti i det centrale forsvar, sammen med Sibilano, og det fungerede jo ganske udmærket. Forhåbentligt kan det også give lidt ekstra i udekampene.

Anførerbindet er i Comazzis fravær overdraget til Iovine, som sin unge alder (22) til trods, har vist sig som en god leder på holdet.

Vi hænger i øvrigt stadig ved i toppen, vi går ind i det nye år på en førsteplads, med to point ned til de næste 3 hold, og forskellen mellem første og syvende pladsen er på sølle tre point, så det er stadig ekstremt tæt i toppen.

Månedens spiller
December 2007
Lorenzo Sibilano
Transfermarkedet:
Eftersom Comazzi tilsyneladende er på vej ud, og jeg i månedens løb også har fyret Orfei i forsvaret (da han ikke kunne forliges med ikke at spille, og derfor begyndte at skabe sig åndsvag, ved ikke at dukke op til træning), vil det nok være oplagt at gå på jagt efter en ekstra mand til forsvaret. Det er dog ikke noget der haster, så ingen grund til panikkøb, vi har jo trods alt stadig tre mand til pladserne, plus en enkelt på ungdomsholdet, der kan bruges i en nødsituation.

Ellers er transfermarkedet allerede så småt begyndt at røre på sig. Vi har fået bud på både Dianda og Mancinelli, og til den rigtige pris er jeg da bestemt villig til at lade dem gå, da de begge ligger lige udenfor startopstillingen, og derfor alligevel vil være blandt de første der skal luges ud imellem, når vi begynder at stige i graderne. Der ud over, er jeg selv ude med et bud på Lupatelli, som Fiorentina er villige til at lade gå for en slik (ca 10% af hans reelle værdi). Eftersom Pagliuca nu også har rundet de 41 år, er der selvfølgelig ikke lang tid tilbage i ham, så at få lokket Lupatelli til, vil bestemt ikke være nogen dårlig løsning, han vil bestemt kunne følge os helt frem til Serie A.

Månedens spiller:
Selvom Andrea Cossu startede måneden flot og måske ligner den oplagte kandidat, så var der en der gjorde det stort set lige så godt i de første kampe, men som også holdt niveauet resten af måneden, selv Venezia kampen slap han flot igennem. Forsvarsfyrtårnet Lorenzo Sibilano var simpelthen i en klasse for sig i december, og bliver derfor også kåret som månedens spiller.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 21:40 af DNE » Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #35: 17 Feb 2008, 14:54 »

Super duper blog. Kan godt lide både opsætning og tekst!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #36: 17 Feb 2008, 15:01 »

Ja, det kan man umuligt at erklære sig uenig i, Suicide. Det går jo fornemt resultatmæssigt, på nær et lidt unødvendigt nederlag til Venezia. I øvrigt dejligt at se, at Andrea Cossu gør det godt for dig - ham har jeg haft gode erfaringer med! Det bliver ganske spændende at se, om du kan fastholde de flotte takter. Held og lykke!
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #37: 17 Feb 2008, 15:08 »

Nice.. Lupatelli er en klasse keeper, til billige penge. Så han er bestemt værd at hente ind.. Men super blog.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #38: 17 Feb 2008, 19:53 »

Hellas Verona
- En kæmpe i forfald

Januar 2008:
Ind:
2.1.2008
Cristiano Lupatelli
Alder: 29 år
Kontrakttype: Fuldtids
Transfersum: Dkr 1,6mio
Fra: Fiorentina
Kontraktudløb: 30.6.2009
iLøn: Dkr. 38.000
Position: GK

13.1.2008
Cristian Palumbo
Alder: 18 år
Kontrakttype: Leje
Transfersum: Dkr 0
Fra: Roma
Kontraktudløb: 25.6.2008
Løn: Dkr. 0
Position: DC

13.1.2008
Domenico Bacoli
Alder: 18 år
Kontrakttype: Leje
Transfersum: Dkr 0
Fra: Roma
Kontraktudløb: 25.6.2008
Løn: Dkr. 0
Position: MC

Ud:
2.1.2008
Rafael
Transfer sum: Dkr. 0
Til: Fri
Position: GK

6.1.2008
Marco Mancinelli
Transfer sum: Dkr. 500.000
Til: Crotone
Position: D/WBR, DM, MC

30.1.2008
Salif Dianda
Transfer sum: Dkr. 240.000
Til: Pistoiese
(Delejerskab, bliver i Verona)
Position: WB/AMRL
Månedens kampe:
6.1.2008
Serie C1/A
Sassuolo 1 - 1 Verona
39' Roberto Colussi 1-0
90' Elyas Zeytulaev 1-1
MoM: Roverto Colussi
Tilskuere: 1.436

13.1.2008
Serie C1/A
Legnano 1 - 2 Verona
20' Daniele Morante 0-1
45' Lorenzo Sibliano 0-2
71' Salvatore Carboni 1-2
MoM: Daniele Morante
Tilskuere: 1.242

20.1.2008
Serie C1/A
Verona 0 - 1 Cavese
1' Sergio Ercolano 0-1
MoM:Sergio Ercolano
Tilskuere: 8.911

27.1.2008
Serie C1/A
Lecco 1 - 4 Verona
23' Gianluca Savoldi 1-0
28' Leandro Greco 1-1
53' Emanuele Politti 1-2
67' Andrea Cossu 1-3
87' Salif Dianda 1-4
MoM: Emanuele Politti
Tilskuere: 1.334

Udebanekomplekset overvindes:
Så fik vi endelig en udebanesejr igen, endda hele to af slagsen, og vigtigere endnu, vi tabte ikke på udebane hele måneden. Desværre kan det samme ikke siges om månedens hjemmebanekamp, vi døjer med at håndtere chockstarter, hvor vi kommer bagefter på ret kort tid, vi formår simpelthen ikke at rejse os igen.

De fine udebaneresultater kom på trods af, at Paponi blev skadet allerede i årets første kamp, og har været ude hele måneden. Havde han været fit for fight, havde vi måske også haft lidt mere held til at omsætte vores chancer mod Cavese til mål, for som altid var det os der sad på spil og chancer, vi manglede bare lige det sidste, i at få skubbet bolden over stregen.

Politti fik som sagt Comazzis plads i forsvaret, og har gjort det flot i månedens løb, selvom han dog spiller lidt hårdt, og derfor begår mange frispark, men ok, modstanderne får ikke i samme grad som før, lov til at løbe forsvaret over ende.

Transfermarkedet:
Ja, jeg fik altså lokket Lupatelli til Verona, og han har da også stået fremragende hele måneden, snuppede f.eks. et straffespark mod Cavese, og reddede dermed lidt af Veronas ære i den kamp. I samme omgang som Lupatelli kom til, røg Rafael ud, han ville aldrig få den klasse jeg vil forvente af en målmand. Og det lod tilsyneladende til, at andre trænere så på ham på samme måde, da der ikke var den mindste interesse i ham. Så han røg på en fri, da jeg ikke var interesseret i at have ham rendende, når han alligevel aldrig ville komme i nærheden af at få spilletid.

Ellers har jeg lejet et par talenter i vores moderklub, Roma. Palumbo der skal bruges som backup i det lidt tyndt besatte forsvar. Og Bacoli, som backup til den centrale midtbane. ikke fordi det er så tyndt besat, men mere fordi jeg godt lige vil se ham lidt an, inden jeg eventuelt byder på ham, da han godt kunne være et fornuftigt køb for fremtiden.

Som sagt var der allerede omkring nytår interesse for både Mancinelli og Dianda, og Mancinelli røg da også rimeligt hurtigt, da jeg ikke havde tænkt mig at forlange alverden for ham, da jeg havde masser andre backups til hans pladser, end lige netop ham. Dianda ville jeg have lidt mere for, og interessen for ham var da også lidt større. Jeg ville have et godt bud, ellers skulle han ingen steder, da han trods alt spiller af og til, og også gør det fornuftigt. Derfor så jeg et bud om delejerksab som en fornuftig løsning, da jeg fik et lille beløb for ham (som dog ikke var i nærheden af halvdelen af hvad jeg ville have haft for ham, hvis han skulle væk fra klubben), og samtidig fik lov at beholde ham som en udmærket backup.

Månedens spiller:
For anden måned i træk må titlen gå til Lorenzo Sibilano, forsvarsklippen er virkelig i storform for tiden. Udover at score sit femte sæsonmål i løbet af måneden, blev det også til en assist, da han i Lecco kampen køligt headede Andrea Cossus frispark tilbage til forsvarskollega Politti, som så tog et enkelt træk, og huggede bolden i kassen fra kanten af feltet. I det hele taget har han vist køligt overblik i alle månedens kampe, og har altid scoret høje karakterer, så ingen tvivl om, at han igen skal løbe med æren.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #39: 17 Feb 2008, 20:18 »

Er der ikk et link med liga stillingen..
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #40: 17 Feb 2008, 20:21 »

Er der ikk et link med liga stillingen..


Sorry, det glemte jeg i farten, det kommer med i næste update, kan fortælle at jeg ligger nummer 3, 1 point efter Cremonese på førstepladsen, det er stadig ekstremt tæt i toppen, nederlaget mod Cavese kostede mig føringen i ligaen.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #41: 17 Feb 2008, 20:59 »

Sorry, det glemte jeg i farten, det kommer med i næste update, kan fortælle at jeg ligger nummer 3, 1 point efter Cremonese på førstepladsen, det er stadig ekstremt tæt i toppen, nederlaget mod Cavese kostede mig føringen i ligaen.
Hvornår kommer den nye update?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #42: 17 Feb 2008, 22:17 »

Hvornår kommer den nye update?

Når der bliver tid til det  Wink

Det bliver nok tidligst imorgen aften engang, der er lige et arbejde der skal passes, og et køleskab der er ved at trænge til at blive fyldt op igen  Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #43: 18 Feb 2008, 21:39 »

Hellas Verona
- En kæmpe i forfald

Februar 2008:
Månedens kampe:
10.2.2008
Serie C1/A
Foggia 2 - 1 Verona
45' Antonino Cardinale 1-0
61' Gianvito Plasmati 2-0
66' Andrea Cossu 2-1
MoM: Antonino Cardinale
Tilskuere: 3.324

13.2.2008
Serie C1/A
Verona 5 - 2 Cremonese
18' Daniele Paponi 1-0
31' Andrea Cossu 2-0
45' Vincenzo Moretti 2-1
53' Riccardo Gissi 2-2
57' Daniele Paponi 3-2
65' Daniele Paponi 4-2
83' Daniele Morante 5-2
MoM: Daniele Paponi
Tilskuere: 8.579

17.2.2008
Serie C1/A
Verona 1 - 1 Novara
13' Davide Sinigaglia 0-1
52' Leandro Greco 1-1
MoM: Davide Sinigaglia
Tilskuere: 8.421

24.2.2008
Serie C1/A
Monza 0 - 0 Verona
MoM: Giovanni Morabito
Tilskuere: 1.791

Stillingen
Gummiben?:
Det blev bestemt ikke en måned, der vil gå over i historiebøgerne, som en af Veronas bedste. Ud over Cremonese sejren (som så til gengæld var fantastisk), blev det faktisk, rent resultatmæssigt, til en decideret katastrofemåned. Vi slap taget i den absolutte top, og røg ned i play-off pladserne - ikke det bedste sted at befinde sig, når ens formkurve er for nedadgående...

Faktisk kan vi også hurtigt ryge helt ud af play-off pladserne, hvis vores dårlige form fortsætter ret meget længere. Sker det, har jeg lidt på fornemmelsen, at jeg må ud og lede efter en ny klub i sommerpausen. Ikke fordi bestyrelsen har luftet deres bekymring om vores form endnu, men forventningerne før sæsonen var oprykning, og leverer jeg ikke den, er jeg ikke ret meget i tvivl om, at mine dage i klubben er talte.

Månedens spiller
Februar 2008
Giovanni Morabito
Det er svært at sætte en finger på, hvad det er der går galt i for os i kampene, vi sidder på spillet, men mangler altid lige det sidste, for også at være det hold der scorer flest mål. Måske er det bare for ambitiøst at spille teknisk fodbold på det her niveau, selvom det jo egentlig går udmærket, når vi møder topholdene, så går det helt galt, når vi møder knoldesparkerholden e. Så måske kan jeg blive nødt til at revurdere taktikken, og satse på en mere kompakt midtbane, så vi kan slås os igennem den vej, frem for at kombinere os igennem. Men med 10 kampe igen af sæsonen, er det bestemt ikke det optimale tidspunkt, at begynde at lave radikale ændringer i taktikken, men på den anden side, så kører det heller ikke optimalt som det er nu, så valget står egentlig mellem pest eller kolera.

Månedens spiller:
Selvom resultaterne ikke har flasket sig, og det meste af holdet har spillet under evne, så er Morabito alligevel blomstret op her i det nye år. Bolderobringer og vigtige afleveringer i spandevis har han stået for hele måneden, og han rundede det hele af, med en kåring som kampens bedste, i Monza kampen.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hellas Verona - En kæmpe i forfald
« Svar #44: 19 Feb 2008, 16:50 »

Jeg synes jeg er begyndt at gentage mig selv lidt lovligt meget i mine updates. Det må jo skyldes, at der ikke når at ske det store på en måned, så tror jeg vil droppe de månedlige updates, og så nøjes med at skrive en update, når jeg synes der er sket nok, der er værd at skrive om.

Så kan jeg også hurtigere få kværnet nogle kampe igennem, 3-4 updates på en sæson må vel være nok?

Næste update i bloggen kommer, når sæsonen er spillet til ende.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010