home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 940 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128320 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #45: 06 Feb 2008, 10:05 »

Efter lidt tænke tid, er jeg kommet på nogle nye bud på forbedringer. Som vi efterhånden har diskuteret her i tråden, vil jeg se markante ændringer i pressen. Sagt i den forstand, at man hele tiden bliver stillet nye spørgsmål, da det jo tydeligvis bliver trist at se de samme i længden. Realismen kan også forhøjes, hvilket kan opnås ved f.eks. at en kamp bliver aflyst, hvis vejret er for dårligt. Egentligt småting, men samtidig noget der kan forbedre spillet i mine øjne.

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 06 Feb 2008, 10:12 »

Det med at kampe kan blive aflyst pga. vejret, lyder som en kanon ide..

En ting jeg helt klart sys skal afskaffes er at man bliver spurgt om rygter om at rigtig elendige spillere man på et eller andet tidspunkt han scoutet som bliver rygtet til klubben!

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

JKJ
Gæst

« Svar #47: 06 Feb 2008, 10:14 »

Det med at kampe kan blive aflyst pga. vejret, lyder som en kanon ide..

En ting jeg helt klart sys skal afskaffes er at man bliver spurgt om rygter om at rigtig elendige spillere man på et eller andet tidspunkt han scoutet som bliver rygtet til klubben!

Du kan bare fjerne dem fra din shortliste når du har scoutet dem og ikke fundet dem gode nok, så kommer de rygter ikke Wink

Men det med de aflyste kampe pga vejret kan jeg kun tilslutte mig, det sker jo tit i rigtig mange ligaer hen over vinteren...

Rossonero
Gæst

« Svar #48: 06 Feb 2008, 10:17 »

En anden ting, der måske er lidt revolutionerende er, at man kunne gøre det muligt, at starte op som assistenttræner i en klub. Det ville også være et lille pust realisme, da man på den måde kan arbejde sig op. Lidt skør idé, men kunne egentlig godt tænke mig det. Til det med elendige spillere rygtet til klubben, behøves det nødvendigvis ikke at være spillere man har scoutet. Jeg er, så vidt jeg husker, blevet spurgt et par gange om nogle spillere, jeg har aldrig har haft øje på. Men dog ikke noget, der som sådan går mig på.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #49: 06 Feb 2008, 10:25 »

Lad os lave et spil der hedder Assistant Football Manager 2009. Så kan det være DIG, der får lov at lave en team report, anbefale spillere til startopstillingen som manageren alligevel ignorerer, forlænge kontrakter med U18-spillerne, arrangere friendlies, måske endda filtrere urealistiske spillere fra i spillersøgningen!

Assistant Football Manager 2009 - Det er (næsten) dig der er in charge!

Tunge

Nillerfreak
Gæst

« Svar #50: 06 Feb 2008, 10:32 »

Man skal kunne være fuld!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #51: 06 Feb 2008, 10:34 »

så kunne du jo hente patchen som gør at færrer mål bliver annuleret !
Har hentet patchen, men sys nu ikk den har hjulpet særlig meget.. Stadig for mange.. :S

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Rooland
Manager

« Svar #52: 06 Feb 2008, 10:36 »

Efter lidt tænke tid, er jeg kommet på nogle nye bud på forbedringer. Som vi efterhånden har diskuteret her i tråden, vil jeg se markante ændringer i pressen. Sagt i den forstand, at man hele tiden bliver stillet nye spørgsmål, da det jo tydeligvis bliver trist at se de samme i længden. Realismen kan også forhøjes, hvilket kan opnås ved f.eks. at en kamp bliver aflyst, hvis vejret er for dårligt. Egentligt småting, men samtidig noget der kan forbedre spillet i mine øjne.

Det er da meget sjældent, at kampene bliver udskut pga. vejret. De fleste stadions har varme i banen Smiley

1) Jeg syntes, det med at pressen spørger om man er intresseret i en bestemt spiller, skal komme færre gange.
Det er jo nærmest hver 3. spiller der kommer på ønskelisten de spørger om Skuffet

2) Kunne være fedt med et U17 landshold.
Altså fjerne de u23 hold, der kommer når der er OL og så bare lave u17 landshold istedet for.
Og når det er OL-tid, kan man kun udtage spillere under 23 på det øverste landshold.
Desuden virker FM08 u23 landsholdende ikke. Man kan sagtens udtage spillere over 23 på de hold.'

3) At man kan se dommerens bedømmelse underkampen

Rossonero
Gæst

« Svar #53: 06 Feb 2008, 10:38 »

Haha, g00n.  Tunge

Noget andet jeg godt kunne tænke mig er, at man skal være lidt mere involveret i klubbens projekter. Hvis man f.eks. skal opbygge et nyt stadion, at man så fik et længere indsigt i planen, og man evt. fik nogle spørgsmål af bestyrelsen, og på den måde få mere indflydelse i valgene i baglokalet.

Det er da meget sjældent, at kampene bliver udskut pga. vejret. De fleste stadions har varme i banen Smiley

Jeg kan mærke, at du spiller meget med hold i de bedste rækker? Jeg spiller f.eks. i Serie C2/B, og der får du svært ved at finde hold med varme i banen.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 06 Feb 2008, 10:41 »

Enig med Rosso og de andre, som savner lidt mere af det, de nævner. F.eks. det med vejret kan aflyse kampe, mere snak med ens bestyrelse/spillere/stab, osv. Savner virkelig bare spillet bliver mere virkeligt, sådan nogle små ting vil gøre spillet langt sjovere.

Rooland - ''Det er da meget sjældent, at kampene bliver udskut pga. vejret. De fleste stadions har varme i banen''

Hvad hjælper varme i banen hvis der er f.eks. er storm? Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #55: 06 Feb 2008, 10:44 »

Jeg oplevede engang at min kamp var aflyst, og er sikker på det var pga vejret, da vejrudsigten havde været meget dårlig... Da dagen kom, sku jeg bar ikk spille... Det var i CM 01/02, og det var i 3.-4. bedste række i england.. Dog har jeg også prøvet en kamp, (samme spil), hvor jeg midt inde i en kamp, bar røg ud.. og så stod min kamp som aflyst... Lidt skidt jeg ikk fik at vide hvorfor, men okay.. Opstemt men nej, jeg vil ikk ha den slags.. for det ender bar med at de laver fejl i spillet... og så sker det for tit... :/
- Ret hellere de fejl der allerede er der...
Og så få li lavet en update nu, der gør at man kan starte et spil fr 1. februar, og stillingerne rundt om i verden, ser ud som de gør rigtigt ! Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Rooland
Manager

« Svar #56: 06 Feb 2008, 10:45 »

Enig med Rosso og de andre, som savner lidt mere af det, de nævner. F.eks. det med vejret kan aflyse kampe, mere snak med ens bestyrelse/spillere/stab, osv. Savner virkelig bare spillet bliver mere virkeligt, sådan nogle små ting vil gøre spillet langt sjovere.

Rooland - ''Det er da meget sjældent, at kampene bliver udskut pga. vejret. De fleste stadions har varme i banen''

Hvad hjælper varme i banen hvis der er f.eks. er storm? Smiley

Det gør det hver fald mindre koldt. Det er vel heller ikke særlig tit at kampe bliver udsat på grund af storm?
Men tror faktisk man kan lave den slags vejr i editoren Smiley Altså vejr der gør at kampe bliver udsat Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 06 Feb 2008, 10:47 »

Det kan man jo sige ved alle de ting, som folk sidder og foreslår i denne her tråd..

Hvis nogle ønsker der skal komme nye beskeder fra f.eks. ens spillere/stab osv. så kan du jo sagtens komme og sige det vil tage overhånd og det til sidst bliver en fejl i spillet.. Hvis det skal med ind, skal der selvfølgelig ikke være fejl i det, det siger vel sig selv?

Hvilke fejl er der, som ikke er blevet rettet?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 06 Feb 2008, 10:48 »

Det gør det hver fald mindre koldt. Det er vel heller ikke særlig tit at kampe bliver udsat på grund af storm?
Men tror faktisk man kan lave den slags vejr i editoren Smiley Altså vejr der gør at kampe bliver udsat Smiley

Cool nok Smiley Vidste jeg ikke..

Men storm/voldsomt vejr, you name it! Grin

Men tror nu jeg vil være ligeglad med om det var koldt eller varmt, hvis det var storm.. Så burde man da aflyse kampen  Grin

R.I.P.

Rossonero
Gæst

« Svar #59: 06 Feb 2008, 10:51 »

Dog har jeg også prøvet en kamp, (samme spil), hvor jeg midt inde i en kamp, bar røg ud.. og så stod min kamp som aflyst... Lidt skidt jeg ikk fik at vide hvorfor, men okay.. Opstemt men nej, jeg vil ikk ha den slags.. for det ender bar med at de laver fejl i spillet... og så sker det for tit... :/
- Ret hellere de fejl der allerede er der...
Og så få li lavet en update nu, der gør at man kan starte et spil fr 1. februar, og stillingerne rundt om i verden, ser ud som de gør rigtigt ! Wink

Hvorfor skulle der opstå fejl? Man sørger vel for i processen, at gøre det funktionelt, så det forstår jeg ikke lige helt. Det med fejl i denne udgave, kan jeg ikke ikke lige se efter patchen? Og hvis du kommer med den her: "Mine spillere brænder meget" eller "Målmændene er rigtig gode", så fortjener det ikke et svar.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010