home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 121238 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #15: 05 Feb 2008, 14:41 »

Jeg er ret sikker på at SI Games har rettet alle de fejl de kunne nå, på den tid de havde. Der er garanteret heller ikke mange der havde lyst til at spillet først udkom fx et ½ år senere.

PS: Skægt at man er af den opfattelse at Lyon er de bedste, uden at kunne navnet på dem Wink

ja, det er lidt sjovt at han staver det forkert  Grin
Logged

19-18!

smb
Gæst
 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #16: 05 Feb 2008, 14:42 »

Hvad med et mere realistisk "overvågning af kampene" altså måske over i noget 3D agtig noget, ala FIFA PES grafik.
Tror måske det er helt umuligt men stadig, det kunne være cool! Smiley

hvis du gerne vil have 3d spillere som Fifa og det, kan jeg anbefale Fifa manager Thumbs Up det er også et fedt spil, med 3d spillere ligesom i Fifa. Men dog synes jeg ikke det er ligeså realistisk som FM, og jeg har også svært ved at finde rundt i det...men det er nok bare mig crazy
Logged

M-T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #17: 05 Feb 2008, 14:44 »

Det kunne være fedt. Hvis spillerne kunne blive interwievet og man så kunne afslå, hvis det var tæt på kamp, og der lissom var forskellige slags aviser, som lagde de her interwieves ind på avisen. Man skulle også selv kunne blive interwieves, som man kan nu. Bare nogen der er med mange flere spørgsmål. Det kunne være mega sejt Opstemt Smiley
Logged

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #18: 05 Feb 2008, 14:46 »

Jeg synes 3-D ville ødelægge charmen ved fm meget. Smiley
Logged

BHF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #19: 05 Feb 2008, 15:05 »

Jeg syns man sku kunne se udvalgte træninger 2-d. Hvis man har nogle indkast-frispark kombinationer, for så at se hvordan de virker til træning, for så at bruge dem i kampene. Og synes Tilskuerne skal spille større rolle som i virkeligheden, og at kampe kan blive udsat eller afbrudt pga tilskuer uroligheder. Og så syns jeg der ska være et stor udvalg af sange fra den klub man træner, ved godt det ville fylde meget hvis man skulle have fra alle klubber, men det ville være dejligt at se sit hold føre over rivalerne mens tilskuerne synger holdets sange, og det skulle kunne påvirke spillerne også.
Og til sidst det mest urealistiske, hvis man skulle have udbygget stadion, at man kunne se det 3D måske, så man kunne se hvordan det så ud:)
Og enig med nogle af jer andre at 3D mens man spiller ville ødelægger spillet totalt:)
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #20: 05 Feb 2008, 15:06 »

Jeg synes 3-D ville ødelægge charmen ved fm meget. Smiley

Hørt... jeg vil i hvert fald seriøst overveje om spillet så var noget for mig...
Logged

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #21: 05 Feb 2008, 15:10 »

Ved ikke helt hvad i mener med at 3D ville ødelægge spillet, det ville jo gøre spillet mere realistisk, og det vel det vi alle stræber efter?
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #22: 05 Feb 2008, 15:12 »

Jeg håber de fjerne de der animeret ansigter på spillerne
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #23: 05 Feb 2008, 15:12 »

Du kan ikke lave 3D så det bliver godt nok, tror jeg ikke. Hvis de virkelig ville gøre det flot med mange forskellige bevægelser osv, ville det nok blive fedt, men jeg er nu tilfreds nok med de traditionelle prikker.

Jeg synes at der skal være mulighed for mere samtale og interaktion med spillerne, hvilket der nærmest ikke findes i spillet. For eksempel høre til deres tilfredshed i klubben, gøre dem opmærksom på deres rolle i klubben og hvad de skal forvente, høre om de ville være interesseret i en transfer osv osv. Tror også at managers snakker med deres spillere i virkeligheden. Smiley
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 15:15 af ManUtd83 » Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #24: 05 Feb 2008, 15:14 »

Jeg håber de fjerne de der animeret ansigter på spillerne

Kan ikke se hvorfor, at dette vil være en forbedring? Du kan jo selv fjerne dem under indstillinger.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #25: 05 Feb 2008, 15:15 »

Ved ikke helt hvad i mener med at 3D ville ødelægge spillet, det ville jo gøre spillet mere realistisk, og det vel det vi alle stræber efter?

Hvorfor er det mere realistisk i 3D?? Det forstår jeg ikke helt...

Det vil tage alt for meget plads og vil desuden tage mange år før det er fuldt ud udviklet og dvs igen sige at så mange af de småfejl der findes nu vil blive ved med at være der, da man jo så ikke vil kunne bruge kræfter på det da man jo skal bruge kræfterne på 3D og det vil dermed igen gøre at spillet blivere dårligere...
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #26: 05 Feb 2008, 15:16 »

men de ødelægger charmen jo det er jo dejligt med et godt spil der skiller sig lidt ud. på den gode eller dårlige måde må andre jo så vurdere men jeg synes heller ikk det ville være så fedt med 3d. så for mit vedkommende skiller det sig ud på den gode måde Smiley
Logged

maaahhh-h-h-h

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #27: 05 Feb 2008, 15:16 »

Kan ikke se hvorfor, at dette vil være en forbedring? Du kan jo selv fjerne dem under indstillinger.

Fordi jeg synees de er irreterende grimme at se på... Jeg var ikke klar over at man kunne fjerne dem
Logged

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #28: 05 Feb 2008, 15:18 »

Det var grunden til jeg skrev i dette forum forbederelser til FM09 men det nok for urealistik ja at få som Manutd83 skriver så fantastisk alle bevægelser med fra en top kamp i nogle af verdens hårdeste ligaer er svært. Og prikkerne er nu også en dejlige  Tunge
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

Rossonero
Gæst
 
Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #29: 05 Feb 2008, 15:18 »

3d ville heller ikke helt være mig. Men hvad der dog kan gøres er vel, at udvikle 2D'en lidt mere. Man kan vel, på en eller anden måde, gør noget mere ud af det. Hvad specifikt der kunne gøres, har jeg ikke svar på - bare nogle flere detaljer.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010