home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128201 gange)
Berendt
Manager

Foreslag til Football Manager 2009
« : 05 Feb 2008, 11:14 »

Hej, vil lige hører om der er nogen der har foreslag til nye ting i Football Manager 2009?

Selv synes jeg at det kunne være fedt, hvis man fx fik mulighed for at oprette træningslejr i et land, og så spille mod andre klubber fra andre lande, som også er på træningslejr, fx som når FCK tager til La Manga og så spiller mod polske Legia og norske Brann.

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #1: 05 Feb 2008, 11:27 »

Hej, vil lige hører om der er nogen der har foreslag til nye ting i Football Manager 2009?

Selv synes jeg at det kunne være fedt, hvis man fx fik mulighed for at oprette træningslejr i et land, og så spille mod andre klubber fra andre lande, som også er på træningslejr, fx som når FCK tager til La Manga og så spiller mod polske Legia og norske Brann.

Er det ikke det man gør, når man arrangerer en tur med en masse venskabskampe? Huh

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #2: 05 Feb 2008, 11:40 »

Er det ikke det man gør, når man arrangerer en tur med en masse venskabskampe? Huh

Kerm

Jo i princippet er det vel, tror bare han mener at der godt kunne gøres mere ud af det, f.eks lidt ala. Cycling manager.. Det kunne jo være sjovt hvis man skulle vælge hotel osv...

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

JKJ
Gæst

« Svar #3: 05 Feb 2008, 12:30 »

Jo i princippet er det vel, tror bare han mener at der godt kunne gøres mere ud af det, f.eks lidt ala. Cycling manager.. Det kunne jo være sjovt hvis man skulle vælge hotel osv...

Tror ikke Sir Alex, Wenger, Schuster eller hvad de nu hedder vælger hotel når de er ude og rejse, så med alt respekt kan jeg ikke se det sjove i det, du er manger, ikke alt mulig mand i klubben...

Vil nu gernehave mulighed for at komme med flere kommentare til pressen og andre managere ved feks kampe og køb og salg af spillere...
Der mangler en del der synes jeg...

smb
Gæst

« Svar #4: 05 Feb 2008, 12:38 »

Tror ikke Sir Alex, Wenger, Schuster eller hvad de nu hedder vælger hotel når de er ude og rejse, så med alt respekt kan jeg ikke se det sjove i det, du er manger, ikke alt mulig mand i klubben...

Vil nu gernehave mulighed for at komme med flere kommentare til pressen og andre managere ved feks kampe og køb og salg af spillere...
Der mangler en del der synes jeg...

Er helt enig. Synes det mangler at kunne kommentere sine nye spillerkøb lige når man har købt ham, og ikke kun have muglighed for at kommentere deres debut, selvom det nu også er godt nok Thumbs Up

Rossonero
Gæst

Forslag
« Svar #5: 05 Feb 2008, 13:32 »

Det med valg af hotel osv., kan jeg ærligt talt ikke se det sjove i. Som JKJ siger, er man ikke alt mulig mand, og jeg syntes, at der på den måde, ville komme for meget Sims indover det.

Forslag til forbedringer:

1) Udvikle træningsdelen

Jeg synes selv, at det er skuffende, at mulighederne er små i den del. Det ville i mine øjne være en stor forbedring, at man på en eller anden måde, kunne forbedre det. Man kunne eventuelt gøre det muligt, at se holdet træne, og at man får flere dybdegående rapporter fra trænerne, hvor de f.eks. skriver hvem der præsterede bedst, hvorfor, og diverse ting. Det er noget jeg tror, ville blive et stort plus.

2) Gør spillet mere "levende"

Dette er nok den lidt urealistiske, men stadig noget, jeg altid har drømt om. Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at man på en eller anden måde, kunne bygge et publikum rundt om banen under kampene, altså tilskuerpladser. Man kunne her tilføje ting som romerlys, skøre tilskuere osv.

Jeg kommer nok på mere senere. I'll be back.

Rooland
Manager

Sv: Forslag
« Svar #6: 05 Feb 2008, 13:37 »

Det med valg af hotel osv., kan jeg ærligt talt ikke se det sjove i. Som JKJ siger, er man ikke alt mulig mand, og jeg syntes, at der på den måde, ville komme for meget Sims indover det.

Forslag til forbedringer:

1) Udvikle træningsdelen

Jeg synes selv, at det er skuffende, at mulighederne er små i den del. Det ville i mine øjne være en stor forbedring, at man på en eller anden måde, kunne forbedre det. Man kunne eventuelt gøre det muligt, at se holdet træne, og at man får flere dybdegående rapporter fra trænerne, hvor de f.eks. skriver hvem der præsterede bedst, hvorfor, og diverse ting. Det er noget jeg tror, ville blive et stort plus.

2) Gør spillet mere "levende"

Dette er nok den lidt urealistiske, men stadig noget, jeg altid har drømt om. Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at man på en eller anden måde, kunne bygge et publikum rundt om banen under kampene, altså tilskuerpladser. Man kunne her tilføje ting som romerlys, skøre tilskuere osv.

Jeg kommer nok på mere senere. I'll be back.

Jeg syntes det med tilskuerne vil være forvirrende. Så er der jo lige pludeslig flere prikker på skærmen.
Det med Romerlys kan man godt få med. Der udkom en pakke med det og en masse andet til FM07, men ved ikke om den virker til 08 Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #7: 05 Feb 2008, 13:40 »

Sådan er vi forskellige. Men man kunne evt. gøre det til en valgmulighed under indstillinger, ligesom du kan fjerne hakket, hvis du ikke vil se facepacks osv.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Feb 2008, 13:43 »

Jeg sys de skal få rettet fejlene så de ikk udsender en demo-udagve, ligesom 08 !! Det var jo under al kritik ! Få rettet fejlene, og gør det mere realistisk når man handler med spillere.. Hvis de ikke vil til klubben, får man dem sjældent.... Ligemeget hvor meget løn man giver.. (min erfaring)... Og jah.. mht. fejlene ? ^^ Anullerede mål ? Få li styr på dem... SÅ mange behøver der jo heller ikk være.. Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9: 05 Feb 2008, 13:52 »

Jeg savner (og har efterhånden gjort det længe) mulighed for at indøve flere forskellige dødboldsdetaljer, som det så i løbet af kampen skal være op til anføreren (eller dødboldsskytten) at vælge imellem. Som det er nu, er der to muligheder for variation på dødboldene, enten at man selv manuelt ændrer dem løbende gennem kampene, eller når dødboldsskytten vælger at skide højt og helligt på de instukser han har fået (hvilket i øvrigt slet ikke er usædvanligt). Første mulighed er alt for omstændig, der skal allerede tweakes rigeligt på taktikken i forvejen i løbet af kampen, og anden mulighed ændrer kun på hvor bolden sendes hen, ikke hvordan spillerne stiller sig inde i feltet. I virkeligheden er det jo den slags indøvede detaljer der kan afgøre kampe, så hvorfor ikke give os muligheden i spillet?

søgaard
Gæst

« Svar #10: 05 Feb 2008, 13:53 »

Jeg sys de skal få rettet fejlene så de ikk udsender en demo-udagve, ligesom 08 !! Det var jo under al kritik ! Få rettet fejlene, og gør det mere realistisk når man handler med spillere.. Hvis de ikke vil til klubben, får man dem sjældent.... Ligemeget hvor meget løn man giver.. (min erfaring)... Og jah.. mht. fejlene ? ^^ Anullerede mål ? Få li styr på dem... SÅ mange behøver der jo heller ikk være.. Wink
Tror aldrig du får et spil uden fejl.. for hvis de kunne det, så ville de nok gøre det.. jeg synes også at i år har været slemt med fejl i standard udgaven, men så længe de sender en patch rimelig hurtigt ud, så gør det ikke noget..

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 05 Feb 2008, 13:54 »

så kunne du jo hente patchen som gør at færrer mål bliver annuleret !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #12: 05 Feb 2008, 13:54 »

Enig!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 05 Feb 2008, 14:30 »

Jeg er ret sikker på at SI Games har rettet alle de fejl de kunne nå, på den tid de havde. Der er garanteret heller ikke mange der havde lyst til at spillet først udkom fx et ½ år senere.

PS: Skægt at man er af den opfattelse at Lyon er de bedste, uden at kunne navnet på dem Wink

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #14: 05 Feb 2008, 14:39 »

Hvad med et mere realistisk "overvågning af kampene" altså måske over i noget 3D agtig noget, ala FIFA PES grafik.
Tror måske det er helt umuligt men stadig, det kunne være cool! Smiley

Maradonna good - Pele better - George Best

Sider: [1] 2 3 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010