home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 891 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128236 gange)
andersvilster
Gæst

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #615: 14 Okt 2008, 23:03 »

Haha jaa eller den russiske som vis klovn *host*host* Laudrup sagde: Udover den spanske, engelske og italianske kan jeg ik se hvilke ligaer der er bedre end den russiske .. Haha lol tag hjem..

Til det med pengene: et skridt i den forkerte retning.. Der er stor forskel på at være træner i Man utd også fx horsens.. Ville være urealistisk hvis man startede med den samme løn ligemeget hvad.. Opstemt

Gad godt ha noget man kunne bruge pengene til .. De virker bare lidt ligegyldige at have.. Altså ikke båd og hus, men måske bare donere dem til forskellige ting måske sin klub eller noget i den stil .. Opstemt Sponsorere lidt af et spiller køb hehe Wink

Det hele er Sandt Opstemt Grin

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #616: 14 Okt 2008, 23:04 »

Ved godt, man bare kan downloade Roolands, men det kunne også være fedt hvis de smed en summer-update op ligesom de gør med januar

Hvis de lavede en summerupdate hver gang sæsonen var færdig spillet ville der jo ikke være nogen grund til at de lavede et nyt spil hver sæson.
Det tror jeg ikke SI er interesseret i da de på den måde ikke ville sælger nær så mange spil som de gør nu.
Ved godt at andre dele af spillet måske ville ændre sig, men jeg gad i hvertfald ikke bruge penge på et nyt spil hver eneste sæson, hvis jeg i stedet kunne hente en gratis opdatering der opdaterede alle spillertransfer osv.

BenMusalho
Gæst

« Svar #617: 14 Okt 2008, 23:05 »

Kunne være lidt fedt hvis man kunne se hvor mange penge man har optjent, igennem ens løn.
Altså, uanset hvad så starter man med samme løn, uanset klub, også jo bedre man bliver jo bedre løn får man.
Så kunne man jo lave en tråd her på fmfreaks, og prale lidt med at være den som har optjent flest penge.

Det er ikke et must, men kunne bare være lidt sjovt... Smiley
Hvis du går ind på din managers historie, og derefter trykker "information", kan du se, hvor meget du har tjent gennem karrieren. Derudover får du også bedre løn jo mere erfaren, og dygtig du er.

andersvilster
Gæst

« Svar #618: 14 Okt 2008, 23:06 »

Hvis de lavede en summerupdate hver gang sæsonen var færdig spillet ville der jo ikke være nogen grund til at de lavede et nyt spil hver sæson.
Det tror jeg ikke SI er interesseret i da de på den måde ikke ville sælger nær så mange spil som de gør nu.
Ved godt at andre dele af spillet måske ville ændre sig, men jeg gad i hvertfald ikke bruge penge på et nyt spil hver eneste sæson, hvis jeg i stedet kunne hente en gratis opdatering der opdaterede alle spillertransfer osv.

det er selvfølgelig rigtigt Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #619: 14 Okt 2008, 23:07 »

True dat .. Opstemt haha plus det er et stort arbejde og de bruger helt sikkert al deres tid på at lave det nye og udbedrer de fejl der nu er osv.. Opstemt haha
Så tror hverken de har tid eller lyst til at lave en summerupdate..
Derfor er det godt vi har nogle friske brugere der gider at stå for det store arbejde.. Det tager jo så lang tid..

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #620: 15 Okt 2008, 09:38 »

Hvis du går ind på din managers historie, og derefter trykker "information", kan du se, hvor meget du har tjent gennem karrieren. Derudover får du også bedre løn jo mere erfaren, og dygtig du er.

Arh, det vidste jeg ikke.
Tak.  Thumbs Up

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

kasperbp12
Manager

« Svar #621: 16 Okt 2008, 22:44 »

Synes det kunne være fedt hvis man kunne oddse på kampe inde i FM. Ved godt det lyder lidt underligt, men det ville være fedt hehe

alek9000
Manager

« Svar #622: 16 Okt 2008, 23:06 »

Eller hvis man kunne fokusere lidt mere på det at være manager. Så kunne man købe hus, indrette sit kontor osv. Så man havde noget at bruge sin løn på Grin

Jensa
Lilleputspiller
*

« Svar #623: 12 Nov 2008, 15:30 »

Synes bare det virker dumt at forhandle om at få mere i løn, da man i stedet kunne bruge lønnen til spillerne?  Skuffet

PSG
Gæst

« Svar #624: 12 Nov 2008, 15:33 »

Eller hvis man kunne fokusere lidt mere på det at være manager. Så kunne man købe hus, indrette sit kontor osv. Så man havde noget at bruge sin løn på Grin

Ja Opstemt ligesom i fifa manager Rullende Øjne Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #625: 12 Nov 2008, 15:33 »

Nej, nej og atter nej tak. Så kan man spille The Sims i stedet.

JKJ
Gæst

« Svar #626: 12 Nov 2008, 15:40 »

Synes bare det virker dumt at forhandle om at få mere i løn, da man i stedet kunne bruge lønnen til spillerne?  Skuffet

Man behøver da ikke forhandle... Når jeg får tilbudt en kontrakt beder jeg bare om det mindste jeg kan få så er der jo netop mere til spillerne Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #627: 12 Nov 2008, 15:44 »

Hvis du beder om det mindste, du kan faa, saa forhandler du vel paa sin vis ogsaa... Selvom det er lidt en atypisk form for forhandlinger.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #628: 12 Nov 2008, 15:46 »

Hvis du beder om det mindste, du kan faa, saa forhandler du vel paa sin vis ogsaa... Selvom det er lidt en atypisk form for forhandlinger.

Hehe, det har du jo egenligt ret i... sådan havde jeg ikke lige tænkt over det Wink

Sider: 1 ... 40 41 [42] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010