home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1077 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128338 gange)
Kenned-adriano
Juniorspiller
**

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #75: 06 Feb 2008, 11:54 »

Jeg vil nu godt bakke op om simonob og præcisere at rigtig mange ikke kan opdatere deres spil med en patch, så skulle man måske bare lave det sådan at når man trykker "tjek opdateringer" så hentede den automatisk den nyeste version og installerede selv så man ikke skal ind og finde den rigtige osv. hvorfra skulle peter på 11 år vide at den han skal hente hedder patch 8.0.1 ?

Men for at vænne tilbage til emnet så synes jeg at et privatliv som manager måske kunne være spændende, har oplevet det i Total Club Manager (mener det var 2002) at man kan købe hus, bil, båd osv. gå ud for at møde piger, få kæreste/kone måske børn osv, så kan man i 2023 signe sin egen søn måske. skal nok være muligt under opstart af nyt spil at vælge/fra vælge.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #76: 06 Feb 2008, 11:55 »

Er det så svært at fatte? Han sammenligner hverken spil eller patch størrelser. Han pointere bare, at der er fejl i mange spil/programmer, som kræver en patch/opdatering for at det virker optimalt – hvilket så også er tilfældet med FM.

Som jeg sagde (^^), så burde de ligge en guide med til spillet, der beskriver hvordan man fået patchen....

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #77: 06 Feb 2008, 11:57 »

Jeg vil nu godt bakke op om simonob og præcisere at rigtig mange ikke kan opdatere deres spil med en patch, så skulle man måske bare lave det sådan at når man trykker "tjek opdateringer" så hentede den automatisk den nyeste version og installerede selv så man ikke skal ind og finde den rigtige osv. hvorfra skulle peter på 11 år vide at den han skal hente hedder patch 8.0.1 ?

Men for at vænne tilbage til emnet så synes jeg at et privatliv som manager måske kunne være spændende, har oplevet det i Total Club Manager (mener det var 2002) at man kan købe hus, bil, båd osv. gå ud for at møde piger, få kæreste/kone måske børn osv, så kan man i 2023 signe sin egen søn måske. skal nok være muligt under opstart af nyt spil at vælge/fra vælge.

Waii, en der  gav mig ret...  Thumbs Up

Det vil blive lidt ligesom Sims ? hehe... ville nok selv vælge det fra, hvis det kom....

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #78: 06 Feb 2008, 12:00 »

Jeg vil foreslå at man går tilbage til det gamle træningsprogram, da det virker mere realistisk.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 06 Feb 2008, 12:09 »

Da ikke til FM ??  Huh

Jo, til FM. Rullende Øjne

Om patch 8.0.1:

"The first Football Manager 2008 data update has been released, with a whole host of bug fixes as well as an updated database with latest transfers from around the world.

The patch is save game compatible and comes with the new data, however if you want to use the old data you still have that option each time you create a new game in FM2008, but you need to get this patch if you want to fix all of bugs in the game."

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #80: 06 Feb 2008, 12:24 »

Citat

Det vil blive lidt ligesom Sims ? hehe... ville nok selv vælge det fra, hvis det kom....

Ja nemlig, men derfor det skulle være en sektion for sig selv så det var noget "ekstra" hvis man lige havde lyst til det.
- Så havde man også noget at bruge sin løn til, f.eks en fed bil e.lign. (eller man kan måske bruge sin løn til noget  Huh ? )

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #81: 06 Feb 2008, 12:48 »

Ja nemlig, men derfor det skulle være en sektion for sig selv så det var noget "ekstra" hvis man lige havde lyst til det.
- Så havde man også noget at bruge sin løn til, f.eks en fed bil e.lign. (eller man kan måske bruge sin løn til noget  Huh ? )

Købe en luder.. haha... nej, jeg ville oddse på mit hold hver gang ! Opstemt Eller oddse på de andre, og tabe med vilje, så jeg ku tjene kassen, og få karantæne for aftalt spil.. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #82: 06 Feb 2008, 12:49 »

Så kan man jo lige så godt lave et spil der ghdder Soccer Sims eller noget i den stil...

At man køber hus, bil dater osv osv har da intet at gøre med at være manger... At være manger indebærer at man skal sælge og købe spillere, stille og træne et hold, holde nogenlunde styr på økonomien, osv osv...

Og det vil så igen gøre at hvis alt det skal ilaves til spillet vil man bruge en masse kræfter på alt andet end og forbedre de fejl der nu engang findes nu og så går det endnu længere tid inden de fejl er mere eller mindre helt væk...
« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 12:51 af JKJ » Logged

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #83: 06 Feb 2008, 12:57 »

Så kan man jo lige så godt lave et spil der ghdder Soccer Sims eller noget i den stil...

At man køber hus, bil dater osv osv har da intet at gøre med at være manger... At være manger indebærer at man skal sælge og købe spillere, stille og træne et hold, holde nogenlunde styr på økonomien, osv osv...

1 ting er sikkert, hvis der var et spil som hed soccer sims så skulle jeg da være den første til at have det

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 06 Feb 2008, 12:59 »

en ting er sikkert. hvis der var et spil som hed soccer sims, så skulle jeg overhovedet ikke se på det

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #85: 06 Feb 2008, 13:01 »

Det sker aldrig nogensinde, og heldigvis da.

Lønnen har faktisk noget at sige i spillet, både mht. job security og reputation. Læs evt. her:
http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/8752051152?r=8752051152#8752051152

(Godt nok en gammel tråd, men det samme gør sig gældende for FM 2008.)

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 06 Feb 2008, 15:45 »

Altså jeg er faktisk enig med Simon.. Har altid haft den mening, at det er noget sjusk at smide et spil på gaden, med en masse fejl. Ved udmærket godt det aldrig kan blive perfekt og det er jo os som sidder hele tiden og tester/finder fejl og dem ser de så og går ind og retter. Men hvis man udgiver sådan et spil, mener jeg satme det burde være et lovkrav om der står ''Spillet er smæk fyldt med fejl og det kræver internet for at fjerne/forbedre dem''..

Den der guide i snakker om, har kun lige hurtigt set det. Jeg synes bare at inde i selve knappen opdatering, så skal man trykke på den og vupti, alt er forbedret. Personen skal ikke ind på en hjemmeside for at gå ind og læse og finde og søge osv.. Det skal sgu være nemt og hurtigt, så selv de mindste kan forstå det! det synes jeg sgu vil være det mest fair overfor alle..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #87: 06 Feb 2008, 15:50 »

en ting er sikkert. hvis der var et spil som hed soccer sims, så skulle jeg overhovedet ikke se på det

Hørt... de vil i hvert fald heller ikke få så meget som en krone fra mig...

Et manager spil går altså ikke ud på et købe en bil eller date en eller anden dulle eller hvilken str bukser man skal købe...

-LFC-
Manager

« Svar #88: 06 Feb 2008, 15:54 »

Den lille ting med bestyrelsen ville helt sikkert være med til at gøre spillet hyggeligt, det ville være noget som jeg synes var meget fedt. Også måske et møde mellem bestyrelse og træner, hvor bestyrelsen kan fremføre deres forslag eller sådan noget Smiley.

Så er der pressen. Den er godt nok kedelig, med de samme standardsvar og spørgsmål osv. Derfor synes jeg man skal udvikle pressen. Også måske engang kunne man lave en avis, hvor der bare står noget om kampene, rygter og handler med mere. Det ville være mega fedt Smiley.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #89: 06 Feb 2008, 15:55 »

Enig.. Hans privat liv har jo ikke noget med hans job at gøre..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010