home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28212 gange)
Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #90: 18 Feb 2008, 22:05 »

Kanon blog rosso. Utroligt du er kommet i serie a og mon ikke også du overrasker igen (altså tror ikke du vinder ligaen), for det er du virkelig blevet god til. Fremragende præstationer og forsinket tillykke med oprykningen. Glæder mig sgu til at følge med
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #91: 18 Feb 2008, 22:08 »

Lækker start på sæsonen og et spænende handler Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
#21 OPDATERING
« Svar #92: 19 Feb 2008, 15:11 »

Notizie 
   Viareggio i historisk sejr | 12.12.2010

Vinteren har gjort sin entré, og i fodboldverdenen er der blevet spillet et hav af kampe. Viareggio har i hvert fald været nogle forhindringer igennem, hvor det minsandten er gået bedre end forventet. Efter adskillige duelige præstationer, har Viareggio opnået en solid 14. plads, som bestemt ikke var en placering man havde ventet i Italien.


I går blev der i hvert fald gjort et ædelt indtryk, da man på Del Pini tog imod de ubestridte mestrer, Internazionale. Et opgør Viareggio ikke burde møde op til, da medierne mente, at det ville blive en grufuld oplevelse for de nyoprykkede.

Opgøret startede meget fint, og det tegnede godt. Viareggio var overraskende meget på boldholderen, og de formåede at skræmme Inter, med hurtige kontrastød og fikse afleveringer. Efter 17 minutters spil åbnede Viareggio scoringen, da Guilherme Siqiueira leverede et magisk indlæg ind til franske Christian Nadé, der headede bolden strålende forbi Julio Cesár i målet.

Det blev dog en hård opgave for Viareggio, at forsvare den flotte føring, og de var til tider på hælene. Veludførte tacklinger og god vilje sørgede dog for sejren, og Viareggio havde gjort det umedgørlige. Rent statsmæssigt var kampen vanvittig tæt, hvor begge parter havde 50% i boldbesiddelse. Kampens spiller, Christian Nadé, ser i hvert fald lyst på fremtiden efter den flotte sejr:

"Det er en uvurderlig oplevelse, at score mod selveste Internazionale – især som oprykkere. At vi så ender med at vinde, er helt ubegribeligt, og det har skam givet os et kæmpe selvtillidsboost. Jeg tror stærkt på, at vi kan overleve i rækken i denne sæson, og specielt efter denne præstation, kan vi gøre det synderligt bedre i de fremtidige opgør."


VIAREGGIO 1-0 INTER
1-0, Christian Nadé (17.)

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #93: 19 Feb 2008, 15:14 »

Smukt resultat Kys
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #94: 19 Feb 2008, 15:17 »

Vanvittig sejr. Selv med lidt bedre hold, vil det være godt klaret. Inter er ikke nemme at have med at gøre i FM. Hvordan så statistikken ellers ud udover boldbesiddelsen? Skud på mål?
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #95: 19 Feb 2008, 15:17 »

Ja må man, ikke dårligt. Havde dog nok endt anderledes hvis Zlatan var i samme form som i mit spil. Men smuk blog Rosso.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #96: 19 Feb 2008, 15:22 »

Tak for rosen/kommentarerne.

SirToby:
Kampstatistik
Spillerbedømmelser

Rimelig tæt, og dejligt, at mine angribere er skarpere end deres.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #97: 19 Feb 2008, 18:52 »

Er begyndt at følge med i din blog Rosso, og jeg må sige at den er hel fantastisk.
Kan rigtig godt lide at du på så små updates kan lave vidundere. Er selv igang med et Helsingør spil og ved at følge din blog, så ved jeg at det ikke er helt umuligt at opnå succes.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 19:11 af vondracek » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #98: 19 Feb 2008, 18:54 »

Hvilken taktik bruger du Rosso? Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #99: 19 Feb 2008, 18:56 »

Tak, vondracek.

Zulue: Jeg bruger min egen (Rosso's Classic), dog med nogle små ændringer.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #100: 19 Feb 2008, 19:09 »

Klasse blog! Virkelig! og stort tillykke med sejren herfra Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #101: 19 Feb 2008, 19:13 »

Flot sejr Rosso.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
#22 OPDATERING
« Svar #102: 19 Feb 2008, 20:51 »

Notizie 
   Året er 2011 | 01.01.2011

Kalenderen har taget skiftet ind til 2011, og Viareggio er hoppet succesfuldt ind. Der har været god grund til at fejre sidste år, som bød på oprykning til Serie A, og en halvsæson langt over nedrykningsstregen. Specielt i den seneste måned har F.C. Esperia Viareggio gjort godt indtryk, og de ″sikrede″ sig en bastant 13. plads i ligatabellen inden årsskiftet.


Viareggio kan roligt deklarere, at de indtil videre har været en løssluppet succes. Det går væsentlig bedre end man havde regnet med, og med den nuværende indstilling, kan det kun gå én vej, og det er fremad.

Der har været adskillige begivenhedsrige øjeblikke, hvor kampen mod Sampdoria er et pragteksemplar. Hjemmebanen har uden tvivl været Viareggio's stærkeste punkt, og det blev atter bevist mod favoritterne fra Sampdoria. Det bliver i 2. halvleg Viareggio viste tænder, da Guy Gnabouyou satte holdet i førersædet. Viareggio bragte sig kort før slutfløjt foran 2-0, og sejren var en kendsgerning.

Hvis den bedste spiller skulle kåres i det lille Viareggio, vurderet ud fra dette halvår, må det uomtvisteligt være franskmanden Christian Nadé, der har imponeret alt og alle i hidtil i denne sæson. Den magiske lejesvend er holdets topscorer med 7 mål, og han har gang på gang leveret de ″relevante″ scoringer, der må siges at have været Esperia Viareggio's nøgle til succes.

"Det føles godt – rigtig godt endda. Jeg havde ikke regnet med, at vi vil ligge så højt i tabellen, taget vores snævre erfaring i betragtning. Nu må vi bare alle håbe på, at vi kan holde dampen oppe," udtalte italienske Salvatore Burrai.

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #103: 19 Feb 2008, 20:56 »

Ser rigtig godt ud må jeg indrømme. For helst lyst til at starte min blog nu da jeg læser din - men det går jo ikke når det er Champions League.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #104: 19 Feb 2008, 21:13 »

Super!!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010