home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28206 gange)
Rossonero
Gæst
 
Colossi Zebra
« : 03 Feb 2008, 16:11 »

Forord 
   Introduktion til bloggen | F.C. Esperia Viareggio

Ja, jeg har oprettet mange blogs ‒ noget jeg selv er godt klar over. Så hvis det er ens intention at komme med små fikse bemærkninger, kan man ligeså godt hoppe ud igen. Når det er sagt, er Lazio-bloggen imidlertidig sat på pause, mens denne forhåbentligt kan blomstre op, og holde mig kørerne over en længere periode.

Holdet, Esperia Viareggio, finder sted i Serie C2/B, og er seedet en sidste plads, hvilket gør udfordringen gigantisk til at starte med. Viareggio blev gendannet i 2003, hvorfor de intet har vundet i deres korte karriere. Mit mål med dette spil er, at få mig selv i spidsen for større klubber med tiden, hvilket kan sammenlignes med Marcello Lippi's karriere.

Bloggen vil i første omgang blive skrevet i et journalistisk perspektiv, og det kan meget vel gå hen og ændre sig i takt med bloggens udvikling. Derudover skal det også siges, at jeg hverken kan love super lange eller rivende hurtige opdateringer, da tiden på det seneste er knap. Mangel på tid, skal dog ikke holde mig fra blogskriveriet her på siden.

Det skal i øvrigt siges, at jeg har spillet frem til slutningen af november måned, hvorfor screenshots ikke kan ønskes i de startende takter. Bloggen vil dog blive skrevet fra spillets start, så der ikke opstår forvirring undervejs i processen.

MÅLENE

Håb og drømme

– Bliv nr. 1 i Italiens Hall of Fame
– Føre Viareggio til mindst Serie B før skift

Ekstra opgave: Bliv træner for det italienske landshold


FØRSTEHOLDET
Materialet til delt i begyndelsen

MÅLMÆND
Andrea Carpita
Danilo Russo


FORSVAR
Gabriele Gemignani
Lorenzo Moscardini
Michele Fusi
Nicola Simonetti
Samuele Barsotti


MIDTBANE
Carlo Fruza
Migjen Basha
Luca Ruglioni
Niccoló Sabatini
Marco Giunta


ANGREB
Vitaliano Bonuccelli
Giuseppe Costantino
Francesco Di Paola
Davide Rovella

« Seneste Redigering: 26 Feb 2008, 16:03 af Rossonero » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #1: 03 Feb 2008, 16:14 »

Dejligt introduktion. Glæder mig til at se, hvor du kan føre dig selv hen.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #2: 03 Feb 2008, 16:22 »

Tak, SirToby. Dejligt, at du er med igen.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #3: 03 Feb 2008, 16:25 »

Fin indledning og noget af en udfordring du har sat Smiley Håber, at du fører dem op i rækkerne, og får et godt langt spil igang, så vi kan følge med Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
#1 OPDATERING
« Svar #4: 03 Feb 2008, 16:35 »

Notizie 
   Zucchetti overtager posten | 01.07.2007

Efter fyringen af den tidligere træner, Alfredo Aglietti, har forholdene i Viareggio ikke været rolige. Der blev dog tidligere på dagen sat en stopper for alt tumult, da man kunne præsentere en ny træner i form af Alberto Zucchetti.
Information
Alberto Zucchetti
Født: 14.6.1973 (34 år)
Nationalitet:
Yndlingshold: Ingen
Rolle: Manager


Zucchetti er langt fra ét af de mest velkendte trænerprofiler i fodboldverdenen. Han har en tidl. erfaring som Serie 6-spiller, hvorfor hans omdømme ikke prangende. Han er dog ikke helt uden viden, da man netop fik øje på trænertalentet i fodboldklubben Pisa, hvor han fungerede som ungdomstræner. Til trods for, at Zucchetti kun har været i trænermiljøet i små 2 år, har han vakt interesse i sin omgangskreds. Italieneren kendetegnes som en træner der prioritere disciplin i truppen højst, og samtidig er han en hård negl at knække.

"Min tid i Pisa har været underholdende, men nogen gange, er det bare tid til at komme videre. Det har længe været mit ønske at styre en fodboldklub, og da Viareggio tilbød mig muligheden, kunne jeg selvfølgelig ikke takke nej. Holdet har tydeligvis et stort potentiale, og jeg er sikker på, at vi går en stor tid i møde," udtalte Alberto Zucchetti.

Logged

Freed
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #5: 03 Feb 2008, 17:01 »

Fedt du er startet med Viareggio. Vil prøve at se om jeg kan huske at kigge lidt ind engang imellem Smiley
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #6: 03 Feb 2008, 17:05 »

Spændende klubvalg, og så håber jeg, at det bliver en af de længere blogs.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #7: 03 Feb 2008, 17:27 »

Ser spændende ud Rosso..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
#2 OPDATERING
« Svar #8: 03 Feb 2008, 17:53 »

Notizie 
   Parma: Nøglen til succes | 10.08.2007

Alberto Zucchetti runder snart en måned i Viareggio's varme sæde, hvor han hidtil har haft gevaldigt travlt med at få prikkerne til at hænge sammen. I den økonomiske del, er der i hvert fald sket en del, som kan åbne nye døre for klubben.


Efter arbejde på højt tryk, er det lykkedes Viareggio, at skabe et samarbejde med Parma. Dette kan virkelig være nøglen til succes, da man netop har fået adgang til Parma's ungdomsrækker, der besidder store talenter, heriblandt Daniele Paponi. Sidstnævnte er også blevet hevet til klubben, og han er bestemt ikke den eneste involveret.

En anden klub, der også er blevet røvet for deres talenter, er Juventus. Hele fem spillere er det lykkedes Viareggio at fiske i land, hvor talentfulde spillere som Oussama Essabre og Yobié Bassaoulé er involveret i de mange lejehandler klubben har udført.

Eftersom Viareggo efterhånden har fået en bombestærk trup, forventer klubbens bestyrelse naturligvis mere end bare overlevelse. Zucchetti mener selv, at oprykning ikke er håbløst langt væk. Bestyrelsesformande n, Marvin Trajc, udtalte følgende:

"Vi har arbejdet hårdt, og som ordsproget siger, giver det altid pote. Jeg har valgt at være tro mod ordsproget, og derved hejse klubbens ambitioner et par kantsten højere. Med forstærkninger som Paponi og Essabr, er en playoff-plads ikke helt nede i dybet. Jeg ser frem til, at vi får os en succesfuld sæson," sagde en opstemt Trajc til os.




« Seneste Redigering: 03 Feb 2008, 18:31 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #9: 03 Feb 2008, 18:01 »

Tak for alle kommentarerne. Håber, at I kan lide den seneste opdatering. Ris og ros modtages gerne.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #10: 03 Feb 2008, 18:05 »

Spændende med Paponi. Smiley
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #11: 03 Feb 2008, 18:10 »

spændene klub valg Thumbs Up glæder mig til at høre mere Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #12: 03 Feb 2008, 19:12 »

Notizie 
   Forsæsonen gennemspillet | 01.09.2007

Sæsonen er blevet sparket i gang med et stjernespækket Viareggio-hold. Venskabskampene er blevet gennemspillet, og det blev fuldendt med blandede følelser. Ligaen har budt på én kamp, mens det er blevet til to kampe i pokalturneringen.


Sæsonens suverænt første kamp skulle spilles i pokalturneringen mod Massese, som bekendt spiller en liga højere. Uafgjort ville derfor være mere end tilfredsstillende, og det var hvad Viareggio formåede at skrabe til sig. Daniele Paponi skulle score sit debut mål, og det skulle han allerede i kampens første minut. Blot 10 minutter senere udlignede Massese på et straffespark. En god præstation set i Viareggio øjne, og den første kamp var spillet.

I ligaen er der som sagt blevet spillet én kamp, hvilket blev udført mod Spal. Kampen bliver spillet på Viareggio's hjemmebane, som i bund og grund skulle have vundet kampen. Det bliver dog ikke tilfældet, og vi er vidne til en meget tør kamp, sagt i den forstand, at der ingen mål opstod. Viareggio fik dog alligevel deres første sejr i pokalturneringen, og det blev opnået mod Cuoiocappiano, som blev besejret 2-0 på udebane. Modstanderen bliver gennemspillet i alle aspekter, hvor Viareggio's målscorere var Paponi og Giunta.

"Jeg kan virkelig mærke, at jeg gennemgår en stor udvikling. Det uden tvivl sundt for mig, at få en stor mænge spilletid, og dette kan virkelig blive mit første skridt mod succes. Klubben behandler mig også utrolig godt, hvilket gør glæden endnu større. Zucchetti har fået et godt greb om holdet, og det hele er meget tilfredsstillende," udtalte Daniele Paponi.

Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #13: 03 Feb 2008, 19:16 »

Udmærket start. Jeg synes det tyder på at blive en god blog. Jeg vil i hvertfald følge med. Meget medrivende.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #14: 03 Feb 2008, 19:19 »

Det glæder mig, at du syntes det. Tak for roserne. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010