home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28299 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #75: 16 Feb 2008, 23:36 »

Din blog har udviklet sig formidabelt, og er nu helt klart en af sidens bedste.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#18 OPDATERING
« Svar #76: 18 Feb 2008, 17:18 »

Notizie 
   Endnu en oprykning | 20.06.2010

Serie B lukkede porten for denne omgang, og der er selvfølgelig blevet fundet nogle tabere og vindere i puljen. Sæsonen har budt på mange bemærkelsesværdige overraskelser, hvor Viareggio topper listen. Zucchetti og co. har marcheret gennem rækkerne, og trods for at denne sæson har været mere udfordrende, lykkedes det: Viareggio er i Serie A.


De sidste uger i rækken har været intense, og konkurrencen mellem parterne voksede med hastige skridt. Bologna blev hurtigt vippet af 7. pladsen, og Cesena overtog jagten efter 6. pladsen, som gav en gylden billet til playoff.

Viareggio havde dog ikke i sinde at give op, og inden længe lå de på en 5. plads, og de øvrige hold måtte se sig slået. Holdet formåede at sætte turbo på, når det virkelig gjaldt, og succesen var tydelig at iagttage efterfølgende.

Messina var modstanderen i den betænkelige semifinale, som også var spået vindere førend kampen. Det første opgør fandt sted på Del Pini, hvor 9998 var mødt op, for at følge dramaet. Det blev dog ikke just dét, der var tilfældet, og måltavlen viste 0-0 efter dommer Gianluca Rocchi's velbekendte slutfløjt.

Viareggio var til returkampen ikke ligefrem i en vinderposition, og de fleste fans havde allerede medbragt de opgivende hvide flag. De flag havde de dog god grund til at gemme væk, da Giuseppe Greco satte holdet i front, efter blot 14 minutters spil. Målet var utvivlsomt det løsrivende, og Viareggio's dominans blev blot større. To minutter efter Greco's scoring, er det franske Distel Zola, der banker bolden i nettet til 2-0. Resten af førstehalvleg var efterfølgende ikke noget at råbe hurra for, hvor sløset spil og grimme tacklinger var det centrerede kendetegn. Udeholdet skruede atter op for tempoet i anden halveg, og det gjorde tydeligvis ondt på Messina, der i sidste ende måtte se tilbage på et frygteligt 4-0 nederlag. De to indskiftere, Marco Sau og Alexandre Licata, sørgede for de to sidste mål, der gav adgang til finalen.


I finalen var frygtindgydende Atlanta modparten, som plantede fødderne på en 3. plads i ligatabellen. Som i de forrige opgør, startede Esperia Viareggio hjemme, hvor der atter var mødt eksakt 9998 på lægterne. Sammenstødet startede forholdsvis roligt, og begge hold havde ikke noget væsentligt at byde på. Trods for Atlanta's anseelige bolddominans, formåede de stribede intet at skabe med bolden, hvilket førte til endnu et søvndyssende 0-0 resultat.

Returkampen på Atlanta's hjemmebane, Atleti Azzuri d'Italia, blev transmitteret på TV, og hvor der samtidig var 26638 tilskuere til stede. Viareggio gik i følge medierne ind til kampen uden håb, og det samme var tilfældet på papiret. De undervurderede har dog modbevist alt og alle i denne sæson, og det skulle de minsandten også gøre i dette opgør. Efter blot fire minutters spil, er holdet sat på førersædet, i form af et fremragende mål af franske Alexandre Licata. Atlanta havde efterfølgende store problemer med at tilpasse sig, og de var på hælene resten af førstehalvleg. Viareggio derimod fortsatte de overdådige takter, med rivende tempo og direkte afleveringer – noget Atlanta tydeligvis havde svært ved at håndtere. Det tilbageholdte dog ikke Viareggio fra fadet, der vedblev de mange skud mod Atlanta's mål, som endelig gav pote. Den albanske landsholdsspiller, Migjen Basha, bragte nemlig Viareggio foran 2-0 kort inde i anden halvleg. Det sidste mål skulle også tilfalde Viareggio, som en uheldig Atlanta-spiller, sætter i eget net.

"Fremragende! Det er næsten for godt til at være sandt. Jeg havde aldrig troet, at vi skulle sikre oprykning allerede i første sæson i Serie B, og alligevel formåede vi, at gøre det utænkelige. Drengene har endnu engang gjort et fremragende arbejde, selvom vi skal forvente langt mere udfordring i den bedste række," udtalte Alberto Zucchetti.

« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 17:50 af Rossonero » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra - Nu i Serie A
« Svar #77: 18 Feb 2008, 17:37 »

Fantatisk! Det bliver virkelig spænende, at se, hvordan det går mod de helt store. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: [SERIE A] Colossi Zebra
« Svar #78: 18 Feb 2008, 17:44 »

Tak skal du have, Zone43. Ja, det bliver noget af en opgave, og specielt efter det transferbudget, jeg har til rådighed; £0. Derudover er jeg efterladt et meget ringe lønbudget, hvilket også vil gøre det svært, at hente spillere.

Nu må vi se...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [SERIE A] Colossi Zebra
« Svar #79: 18 Feb 2008, 17:44 »

Rigtig flot! Det skal blive spændende at se, hvordan du klarer det i den bedste italienske række. Keep it up!

Jeg oplever dog samme kommafejl til tider, men det er ikke det store.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [SERIE A] Colossi Zebra
« Svar #80: 18 Feb 2008, 17:50 »

Wauw Rosso.. Glæder mig til at se dig i Serie A.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: [SERIE A] Colossi Zebra
« Svar #81: 18 Feb 2008, 17:50 »

I må bære over med mig, da jeg ikke har set mig så meget tilbage. Jeg har noget jeg skal nå om 10 minutters tid, og ville gerne lige klemme denne ind, før jeg tog afsked med computeren – håber dog ikke, at det leder til noget misvisende. Og du skal selvfølgelig også have tak for rosen. Skønt, at I følger med.

Også tak til dig, JimmyGP.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#19 OPDATERING
« Svar #82: 18 Feb 2008, 19:41 »

Notizie 
   Viareggio henter forstærkninger | 31.08.2010

Transfermarkedet åbnede atter dørene, hvor Viareggio i dette vindue, skulle ruste sig før kickstarten i Serie A. Det mindre stramme tag om økonomien i de forrige sæsoner, har virkelig slået hårdt ned på Viareggio. Dette har nemlig resulteret i et tomt transferbudget, og et særdeles underlødigt lønbudget – hvilket gjorde muligheder i transfermarkedet mindre.


Klubben har dog i form af frie transfer og lejesvende formået, at gøre holdet nogenlunde fyldestgørende. Vi vil i denne nyhed, gå de mest væsentlige transfers igennem, da mængden af nytiltrædende er chokerende (23).

Et nyt ansigt, der anses uhyrlig vigtig, er den distinkte angriber, Christian Nadé. Franskmanden er blevet lånt i den trofaste samarbejdsklub, F.C. Parma, der nu har haft kendskab til Esperia Viaregggio i omtrent 3 år.

Guilherme Siqueira bør også nævnes under vigtige spillere i denne sæson. Den italienske wingback er blevet hentet permanent, og kommer fra et langvarigt ophold hos de frygtede ligakonkurrenter, Udinese.

En argentiner ved navn Juan Pablo Francia, er også en ny maske i truppen, og vil invadere pladsen på højrekanten. Han er, som Christian Nadé, også blevet lånt i Parma, som også har sendt Daniele Paponi samme vej.

Franske Morgan Schneiderlin vil også spille en vigtig rolle, og vil hovedsageligt tage sig af den defensive del af banen. Det vides dog endnu ikke, om han vil starte inde, hvilket skyldes en anden lejesvend, Distel Zola. Sidstnævnte var også at finde i truppen i sidste sæson, hvor han virkelig fik sat sine fodspor på cementet. Det skal blive interessant, at følge Viareggio i Serie A for første gang, hvor de fleste medier mener at de rykker ned, grundet manglen på kvalitetsspillere.

"Mediernes ord, er ikke noget jeg går og tænker over. Deres forudsigelser har talrige gange taget fejl, og de er egentlig bare en kilde i fodboldverdenen, der sørger for, at nyhederne kommer ud til folket – intet andet. Kvalitetsspillere er i mine øjne ikke alt i fodbold, og det har vi bevist adskillige gange – det er viljen," hævdede Alberto Zucchetti.

Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #83: 18 Feb 2008, 19:49 »

Klasse blog Rosso! Virkelig!

Har dog undret mig over hvorfor du altid kalder dig Alberto Zucchetti?Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #84: 18 Feb 2008, 20:11 »

Jeg takker for roserne, Grasshoppers.

Mht. navnet, er det blot for realismens skyld. Mere realistisk end at hedde Emil Dahl, så det egentlig kun derfor.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #85: 18 Feb 2008, 20:13 »

Fantastisk blog! Shockeret Glæder mig sku til at se om du kan klare dig i Serie A Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #86: 18 Feb 2008, 20:32 »

med de resultater du tidligere har leveret, så burde det være muligt. flot, og tillykke. Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #87: 18 Feb 2008, 21:46 »

Jeg takker for roserne, Grasshoppers.

Mht. navnet, er det blot for realismens skyld. Mere realistisk end at hedde Emil Dahl, så det egentlig kun derfor.

Okay  Smiley
Søgte også på navnet på google, og der kom der en bankmand frem?  Wink Så kunne heller ikke forstå  Thumbs Up
Men syntes det gør det mere realistisk med navnet, ligesom du siger  Smiley

Fortsæt med det virkelige gode arbejde! Du laver virkelig klasse blogge  Thumbs Up Lige lidt ros herfra.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#20 OPDATERING
« Svar #88: 18 Feb 2008, 21:56 »

Notizie 
   En lovende start | 05.08.2010

Sæsonen 2010/11 er så småt gået i gang, og Esperia Viareggio har hidtil været igennem tre opgør. Kampene har budt på ét enkelt Serie A opgør, mens man på den anden side af hegnet har spillet to kampe i Coppa Italia.


AlbinoLeffe var de første i køen, hvor det gjaldt den første runde af kvalifikationen til Coppa Italia. Viareggio var blevet stemplet ubestridte vindere førend kampen, og det ender de da også med at blive. Guy Gnabouyou bragte Viareggio foran efter 36 minutters spil, mens Christian Nadé sørgede for 2-0 i det 56. minut, og en sejr var muligvis hjemme. Modløse AlbinoLeffe formåede dog på mystisk vis at fremtvinge et trøste mål, der resulterede i cifrene 2-1.

Nylig nedrykkede Empoli var den næste opponent i kvalifikationen, og de havde overraskende favoritværdien på deres side. Empoli kom også nydeligt fra start af, i form af et åbnings mål i de 3. minut, som deres velrespekterede lejesvend, Valerio Virga, stod for. Viareggio slog dog tilbage i det 31. minut, med et mål scoret af den australske forsvarsklippe, Matthew Spiranovic. Kampen var derefter afsindig tæt på alle fronter, og man måtte derfor ud i det neglebidende ekstra tid. Det blev Viareggio der i sidste ende trak det længste strå, som Juan Pablo Francia fisker frem med et nydelig mål 20 minutter inde i ekstra tiden.

Ascoli skulle efterfølgende konfronteres i Serie A, og det blev noget mere underholdende, end de fleste tumlede rundt og antog. Viareggio kom nemlig foran efter 20 minutters spil, med en vis Giuseppe Greco som overskrift. Små 10 minutter efter Greco's scoring, var det Christian Nadé's tur til at brilliere. Han startede med at runde to Ascoli-forsvarer af, og derefter afsluttede med et fantasifuldt lob over målmanden, Jasmin Handanovic – 2-0. Christian Nadé var tværtimod færdig med at dukke op på måltavlen, og fik trukket sit navn atter op i det 56. minut, med en noget dekorativ afslutning. Målet til 4-0 skulle også hives opad lommen, hvor det denne gang var Juan Pablo Francia's tur til at score. Viareggio fik dermed startet fremragende i dette års Serie A, og de fik uden tvivl størstedelen af folket til at tabe kæberne i forløbet.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #89: 18 Feb 2008, 22:00 »

En fornøjelse at læse denne update, og så er det tilmed nogle gode resultater. Rigtig (bogstaveligt) lovende start.

Keep it fucking up!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010