home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28340 gange)
Rossonero
Gæst
 
#14 OPDATERING
« Svar #60: 12 Feb 2008, 16:32 »

Notizie 
   Vi gjorde det! | 03.05.2009

Viareggio er blevet mestre! Efter omtrent en måned med gys og neglebidning, blev Serie C1/B afgjort tidligere på ugen. Det blev i denne sæson i den sidste spillerunde mesterskabet skulle afgøres, og det blev minsandten Viareggio, der trak det længste strå i høstakken. Mesterskabet betyder oprykning til selveste Serie B, og de stribede er kommet tættere på.


De sidste to kampe i ligaen var altafgørende, og hvis man snublede, risikerede man at tabe duellen – en duel der stod mellem Viareggio og Perugia.

Viareggio skulle i første omgang sikre en sejr over Gallipoli, som på forundrende vis magter, at skabe et uafgjort resultat. Heldigvis for Viareggio snubler Perugia også, og dette gør de med et 1-0 nederlag til 13. pladsen, Ancona.

Blot en uge efter, skulle det hele afgøres. Perugia oppe imod Lucchese – Viareggio oppe imod Arezzo. Det så godt ud for Perugia, da de kom foran allerede efter to minutters spil, med et mål af Riccardo Gissi. Lucchese bragte dog storhedsspillet frem i anden halvleg, og formåede at vinde kampen 2-1. Alt imens Perugia forærede mesterskabet til rivalerne, bragte Marco Giunta Viareggio i front, hvor det efterfølgende er Daniele Paponi der lukker og slukker kampen – 2-0. Tilskuerne spjættede af glæde, og man kunne nærmest mærke Viareggio's stadion, Del Pini, ryste – Alberto Zucchetti og co. havde gjort det igen!

"Det er jo helt og aldeles grotesk, det vi formår at opnå. Jeg kunne umuligt ønske om mere – drengene har gjort det intet mindre end fantastisk. Vi er helt klart det bedste hold på banen, og det synes jeg vi har været hele sæsonen igennem. Lykken har endnu engang stået i vores tegn, og gid det fortsætter i Serie B," slutter Alberto Zucchetti af.

« Seneste Redigering: 12 Feb 2008, 16:33 af Rossonero » Logged

Fjogh
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #61: 12 Feb 2008, 16:41 »

Tillykke med oprykningen.
Se så og få gjort nogle ordenlige handler! Hvor mange gryn har du tilrådighed?
Logged

¡Hala Madrid!

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #62: 12 Feb 2008, 17:05 »

Tak, tak.
Jeg skal i al fald forsøge, men det bliver nok frie transfers og lejehandler. Jeg er kun blevet tilrakt sølle to millioner.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#15 OPDATERING
« Svar #63: 12 Feb 2008, 18:18 »

Notizie 
   Markante forstærkninger | 01.09.2009

Det har været endnu en travl måned for Viareggio, der har måtte bruge meget tid på at ruste sig. Målet i denne sæson er spejleklart: overlevelse. Der er en bunke af spillere der tiltræder klubben, der har til opgave at redde Viareggio.
Fri transfer
Alexandre Licata, Monaco
Roberto Baronio, Klubløs
Filippo Porcari, Milan
Giuseppe Greco, Genoa
Alberto Tombesi, Parma
Rune Hansen, Wolfsburg

Lån
Mattia Pin, Parma
Daniele Paponi, Parma
Stefano Crisci, Parma
Goran Slavkovski, Inter
Davide Cristino, Torino
Victor Dobrescu, Torino
Vincent Degré, Lazio
Alessandro Chevalliez, Nice
Rincón, Inter
Distel Zola, Monaco


Viareggio er efterhånden blevet kendt for deres styrke på transfermarkedet, og i dette vindue blev omdømmet blot øget. Det første træk er efterhånden blevet en god vane: Daniele Paponi skal tilbage. Det er nu tre sæsoner i træk, at Paponi trækker Viareggio-trøjen over hovedet.

Af andre store navne har Viareggio tilføjet truppen bl.a. Distel Zola, Goran Slavkovski og selveste Vincent Degré, der vil tage sig af buret. Inters lovende højreback, Rincón, vil eftersigende også spille en stor rolle i overlevelsesprocess en, hvor han skal forsøge at skabe stabilitet.

Permanente handler har skam også været tilstede, hvor der minsandten er landet en dansker. Forsvarsgeneralen, Rune Hansen, er kommet til på en fri fra tyske Wolfsburg, og vil kapre centralen sammen med Ivo de Heus. Den legendariske Roberto Baronio er atter trukket ind i varmen, efter at have fået kolde fødder som klubløs. Baronio menes at få en plads på bænken til at starte med, og er til dels bragt til klubben for at stige erfaringsbarometere t. Milan har også været gavmilde, hvad angår frie transfer, hvor både Giuseppe Greco og Filippo Porcari er kommet til Viareggio. To handler der har bragt smilene frem hos fansene, der er yderst positive.

"AS Monaco havde ikke plads til mig mere, hvorfor jeg naturligvis måtte drage videre. Kort efter jeg havde taget min beslutning om at forlade klubben, blev jeg kontaktet af Alberto Zucchetti, som overtalte mig til at skifte til det italienske, og jeg er sikker på, at jeg har taget det rette valg," lød det fra den nyhentede stjerneangriber, Alexandre Licata.

Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #64: 15 Feb 2008, 20:26 »

For at sige det mildt.
Du har foretaget nogle heftige lån! Slavkovski, Rincon og Vincent Degre! Jeg tager sku' hatten af for det.
Logged

Thaurat al Shabab

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #65: 16 Feb 2008, 13:41 »

Distel Zola havde jeg i et spil med Brescia i FM07, og har han bare lidt af det potentiale i FM08, som han havde 07, så har du bestemt også gjort et kup der.  Thumbs Up

Porcari gjorde jeg mig i øvrigt også lidt erfaringer med, i samme spil, men han blev aldrig rigtigt til mere end marginalspiller, så for din skyld vil jeg da håbe han har lidt mere udviklingspotential e i FM08  Wink

Den trup du råder over, burde absolut have potentiale til ikke bare at overleve i Serie B, men også at komme op og blande sig i den sjove ende af tabellen. Skulle noget komme i vejen for det, så skulle det da være mængden af nye spillere, der lige skal vænne sig til livet i en ny klub, og lige skal spilles ind i taktikken.

Held og lykke med det.

Logged

Rossonero
Gæst
 
#16 OPDATERING
« Svar #66: 16 Feb 2008, 13:43 »

Notizie 
   Bedre end forventet | 30.12.2009

Krigszonen i Serie B eskalerer for hver kamp spillet, hvor visse hold skal sørge for ikke at rykke ned, mens andre forsøger at hente en playoff-plads. Bjerget er dog langt fra besteget for de fleste, selvom toppen ikke er forfærdelig langt fra syne.


Den underkendte overraskelse, Esperia Viareggio, har gjort det betydelig bedre end regnet. Med en uventet 9. plads, har Viareggio igen bevist, at mediernes forudsigelser ikke bærer frugt. Det har i hvert fald set utrolig håbefuldt ud for Colossi Zebra, som har sørget for god underholdning i Serie B.

Trods for, at Viareggio burde have midlerne til, at hindre den ventede nedrykning, er statistikkerne ikke ligefrem beroligende at se på. Styrken hos modstandernes angreb har været svær at trodse, og har resulteret i 39 mål imod, mens man har scoret 48 den anden vej. Det er dog ikke noget succestræneren Alberto Zucchetti er bekymret over, da han havde set det komme. Vi fik fat i den omtalte træner, efter en 2-1 sejr over Brescia:

"Det er da klart, at vi har svært ved at holde målene fra vores mål, selvom det er lidt i overkanten. Udviklingen hos de andre Serie B-hold er markant bedre, da størstedelen af holdene, også var at finde i rækken sidste år. Jeg vil dog gøre alt for at forbedre situationen, men så længe vi vinder, er jeg ubekymret."

På banen har adskillige spillere bevist deres værd, heriblandt franske Alexandre Licata og Daniele Paponi, der har sørget størstedelen af holdets mål. Transfermarkedet nærmer samtidig dens åbning, og rygterne er så småt begyndt at sive ind ad dørsprækken. Viareggio sikrede mange navne på fri transfer i sidste sæson, da mange spilleres kontrakter udløber i januarmåned. Det peger igen stærkt henimod de veje, hvor spillere som Mattia Roselli og Morgan Schneiderlin nævnes i forskellige sammenhæng. Vi bliver dog meget klogere i denne måned, hvor vi naturligvis vil holde jer opdateret.

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #67: 16 Feb 2008, 15:24 »

mfsjovhat@ Tak skal du have, og jeg er også selv ret tilfreds med lånene.

DNE@ Jeg giver dig ret i, at Porcari ikke besidder de ypperste evner, men han er lige over stregen, til at kunne spille fast. Han spiller faktisk ret tit på det sidste, hvor han udgører midtbanen med Distel Zola. Og det ser sgu også ud til, at vi bestemt ikke rykker ned i denne sæson. Jeg regner i øvrigt med, at have en opdatering klar senere i dag, omkring vinterens afslutning.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #68: 16 Feb 2008, 15:30 »

mfsjovhat@ Tak skal du have, og jeg er også selv ret tilfreds med lånene.

DNE@ Jeg giver dig ret i, at Porcari ikke besidder de ypperste evner, men han er lige over stregen, til at kunne spille fast. Han spiller faktisk ret tit på det sidste, hvor han udgører midtbanen med Distel Zola. Og det ser sgu også ud til, at vi bestemt ikke rykker ned i denne sæson. Jeg regner i øvrigt med, at have en opdatering klar senere i dag, omkring vinterens afslutning.

Hehe, nu er mine erfaringer med ham, jo også baseret på FM07, så noget kunne tyde på, at han har potentiale til lidt mere i FM08. På mit Brescia hold var han i øvrigt i konkurrence med Distel Zola (som sagt), Lauri Dalla Valle (kæmpe talent i 07), Simone Palermo og Jorge Hernandez (Zola og Dalla Valle var de foretrukne til de to centrale pladser), og i den konkurrence sluttede han sidst.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #69: 16 Feb 2008, 15:35 »

Så vill et screenshot jo være meget passende i dette sammenhæng: Filippo Porcari

Jeg kan også på den anden side meddele, at han ikke skal se frem til forfærdelig lang tid på banen, eftersom Salvatore Burrai er vendt tilbage fra en skade. Det lyder i øvrigt til at være et slagkraftigt hold, du har haft med Brescia i 07'eren.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #70: 16 Feb 2008, 15:47 »

Det ser ud til hans potentiale er skruet lidt i vejret i 08  Thumbs Up

Ja, det var ikke noget dårligt hold, opnåede en 4.plads i min første sæson i Serie A, måtte dog alligevel nøjes med UEFA cup bold, da Roma vandt Champions League, men sluttede under mig i tabellen... Det var sgu et godt spil, det er slet ikke utænkeligt, at det bliver hevet frem igen på et tidspunkt.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #71: 16 Feb 2008, 17:17 »

Endnu en god update fra dine taster af, jeg tror helt sikkert at du går hele vejen i den her sæson. Jeg regner med at se Esperia Viareggio i Serie A næste år.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#17 OPDATERING
« Svar #72: 16 Feb 2008, 17:36 »

Notizie 
   Større mål indrettes | 30.03.2010

Viareggio har været en nydelse at følge de sidste par sæsoner, og især i denne, er de umulige at komme udenom. Et håb, som blot startede med overlevelse, men som med tiden er blevet et håb om oprykning. De seneste bemærkelsesværdige resultater i ligaen, ser dem blande sig i toppen af poppen, hvor Torino er blevet ligaens magtfaktor.


Alberto Zucchetti's frygtløse tropper er på den lyserøde sky, hvor de lige nu sidder komfortabelt på en playoff-plads. Helt nøjagtigt er det på en 6. plads man ligger på, som teknisk set ikke er i sikreste tilstand. Viareggio har kun fire point ned til den nærmeste, Bologna, som på det seneste fremstiller storform.

"Der skal arbejdes hårdt her i slutspurten, og hver kamp er nu en finale. Syv kampe resterer der, hvor vi ikke ligefrem vælter ind i nemme modstandere. Jeg er dog sikker på, at vi nok skal klare skærene, når det virkelig gælder – det har vi bevist adskillige gange i de seneste sæsoner," fastslår Daniele Paponi.

Hvis vi bevæger os væk fra det resultatmæssige, og går dybt ind i truppens rod, vil man se, at det hele ikke er harmonisk i klubben. Den bredde trup har resulteret i adskillige sure miner, heriblandt franske Gianni og Ewané Long, der er utilfredse over den manglende spilletid. På skadeslisten har vi Victor Dobrescu (3-6  måneder), mens det lyse punkt i klubben er den øgede økonomi.

På transferfronten skete der også en hel del, hvor Viareggio får glæde af et par store navne til sommer. Sedan's Rachmane Barry er den første spiller der blev forhandlet i land, efterfulgt af 22-årige Rivaldo, der kommer til fra Genoa. Det største navn er nok Mattia Roselli, som kommer fra Messina, hvor han pt. er lejet ud til tyske Osnabrück. Sidste mand til flokken er franske Morgan Schneiderlin, som netop er fyldt 20 år. Franskmanden slår sine folder i Strasbourg sæsonen ud, hvor Viareggio dermed er på programmet i næste. Alle tiltræder på fri transfer, hvilket bringer smilene frem.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #73: 16 Feb 2008, 17:39 »

Fire point ned til 7. pladsen er da hamrende fornuftigt.

Det går klasse, og det er en fornøjelse at læse.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #74: 16 Feb 2008, 18:29 »

Klasse blog! Dine blogs er virkelig gode!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010