home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28224 gange)
Rossonero
Gæst
 
#23 OPDATERING
« Svar #105: 19 Feb 2008, 22:58 »

Notizie 
   Fiorentina nedlægges | 30.01.2011


Viareggio fortsætter med at imponere i det italienske, og de er nærmest blevet et fast emne i medierne. Alberto Zucchetti og co. har lagt godt ud i det nye år, hvor den første opponent var Napoli, som måtte nøjes med ét point, trods deres favoritværdi. Efterfølgende blev det til et uheldigt 1-0 nederlag til Reggina, der sørgede for at slutte skansen godt af. Det var dog uden tvivl et par liter i motivationstanken, da man i det næste opgør vandt 1-0 over selveste Udinese, der ligger på en flot 5. plads.

Tidligere i dag blev Viareggio stillet foran en endnu sværere udfordring, da man blev konfronteret af Fiorentina. ″La Viola″ har oplevet massive udskiftninger i truppen, og det ligner tværtimod holdet, man var vidne til for 2-3 sæsoner siden. Den tyske toptræner, Tomas Schaaf, har fået vidtstrakte midler at arbejde med i truppen, hvor man bl.a. råder over spillere som Anderson, Tim Borowski og Jean II Makoun. Holdet er spækket med prominente navne, som på forundelig vis, ikke har formået at skabe synderlig meget succes, selvom det var i år man håbede udløsningen ville opstå. Fiorentina var spået en 5. plads førend sæsonstart, hvilket bestemt ikke har været tilfældet. Klubben har været omringet af dårlig harmoni og problemer, der har medvirket til dårlige præstationer. Senest blev man banket 2-0 af "Il Diavolo", bedre kendt som A.C. Milan, og denne sæson har generelt været en mindre god oplevelse for Fiorentina.


Eksakt 9988 havde bosat lægterne på Del Pini, hvor dommer Stefano Farina så småt gjorde sig klar til at fløjte kampen i gang. Opgøret startede rimelig jævnbyrdigt, og begge hold havde tydeligvis meget at bevise. Det blev dog Viareggio der tog det rigtige ryk, ved at bringe sig foran 1-0 efter 11 minutters spil, med Giuseppe Greco's navn på overskrifterne.

Scoringen rystede uden tvivl Fiorentina, der efterfølgende havde meget svært ved at komme tilbage i kampen. Det blev afspejlet af endnu et Viareggio mål, hvor det endnu engang var Greco der poppede frem på måltavlen. Fiorentina havde dermed brug for mirakler, hvis de overhovedet skulle vende tilbage, og det blev ikke i førstehalvleg, det skulle ske.

I anden halvleg var det fortsat Viareggio der dominede, og det tydede på, at Fiorentina gik hen imod en drabelig ydmygelse. Den omtalte ydmygelse blev til en kendsgerning, da franske Christian Nadé ville have en rolle i festen, hvilket han fik via målet til 3-0. Det bekymrende blik hos Thomas Schaaf var nu tydeligere end nogensinde, og der blev samtidig roteret en del på formationen. Indskiftede Daniele Paponi skulle dog for alvor sætte Fiorentina i en kiste, med en scoring i det 57. minut, der uden tvivl resulterede i et knockout.

Opgøret lakkede derefter mod enden, og med 10 minutter igen, formåede ”La Viola's” serbiske Nikola Gulan at hente et trøstemål til Fiorentina, som dog ikke kunne bruges til andet end nytteløst pynt. Viareggio vandt kampen 4-1, og de sprang derved op på en 9. plads, hvor udsigten til europæisk fodbold nu ikke er et urealistisk syn – tværtimod.


VIAREGGIO 4-1 FIORENTINA
1-0, Giuseppe Greco (11.)
2-0, Giuseppe Greco (17.)
3-0, Christian Nadé (53.)
4-0, Daniele Paponi (57.)
4-1, Nikola Gulan (80.)

Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #106: 19 Feb 2008, 23:38 »

Den sidste update er rigtig god Smiley Dejligt referat, dejlig optakt, bloggen er generelt bare klasse.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #107: 19 Feb 2008, 23:39 »

Endnu engang flotte resultater. Du forstår virkelig at overraske. Kan vi få et ss af stillingen.

Ps. Har afstemt.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #108: 19 Feb 2008, 23:51 »

Tak for roserne/stemmerne. Jeg kan ikke give et SS endnu, men det kommer i én af de kommende opdateringer.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #109: 19 Feb 2008, 23:57 »

Tak for roserne/stemmerne. Jeg kan ikke give et SS endnu, men det kommer i én af de kommende opdateringer.

Okay. Tak
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #110: 20 Feb 2008, 00:51 »

Dejlig sejr imod Fiorentina - og hold kæft hvor det kører for dig og Viareggio.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #111: 20 Feb 2008, 01:01 »

Lækker blog, Rosso!

Keep it up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #112: 20 Feb 2008, 17:22 »

Synes updatens længden er super Thumbs Up
Flot sejr over Fiorentina .
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #113: 20 Feb 2008, 18:17 »

Lækkert!
Logged

Rossonero
Gæst
 
#24 OPDATERING
« Svar #114: 21 Feb 2008, 16:04 »

Notizie 
   Vinteren forlader Italien | 04.03.2011


Alberto Zucchetti er en mand, der bliver talt meget om i medierne. Han har opnået uvirkelige milepæle med Viareggio, og han tegnes som én af de mest talentfulde trænere til dato. Den store succes leder selvfølgelig hen mod rygter, hvor samarbejdsklubben Parma menes at være interesseret i den sprudlende manager, der selv har afvist rygterne.

"Der bliver naturligvis smidt en masse skrammel frem og tilbage, som har ingen forbindelse med virkeligheden. Nuvel, jeg har opnået meget med Viareggio, men det er ikke ens betydning med, at jeg bare skal hoppe videre. Hvis dagen derpå kom, og jeg skulle drage videre, ville Parma ikke blive min destination, selvom det er en udmærket klub," udtalte Zucchetti.

Alberto Zucchetti har i hvert fald været igennem travle tider, og foråret vil blot laste yderligere arbejde i kontoen. Det har været smil og glade dage i Viareggio, selvom det rent vejrmæssigt har været et levende helvede.

Gode resultater har atter stået i Viareggio's tegn, hvilket gav dem en solid 10. plads kort før vinterens lukketid. ”Colossi Zebra” formåede at slutte vinteren af legendarisk, med en forrygende præstation mod S.S. Lazio, der var med til at sikre dem en 3-1 sejr på udebane. Christian Nadé, Giueseppe Greco og Djamal Bakar stod for Viareggio's mål.


Foråret er minsandten også blevet sparket i gang, og det blev gjort med et yderst interessant opgør. ”Lippi-landene” kolliderede nemlig d. 3 marts, og Juventus fik sig noget af en overraskelse, da Esperia Viareggio formåede at hente et yderst fornuftigt resultat.

Juventus, der ligger på en 2. plads, var ubetingede favoritter førend kampen, som de uheldigvis ikke fremhævede i selve opgøret. ”Den gamle dame” lagde godt ud, da Goran Pandev efter 20 minutters spil gjorde til 1-0. Claudio Ranieri's tropper fortsatte det anseelige pres i resten af førstehalvleg, men Vincent Degré i Viareggio-målet gjorde et godt arbejde. Juventus mange stjerner øgede niveauet i anden halvleg, og adskillige gange måtte Degré redde sit forsvar, der stod mindre kompakt end før set i Serie A. Vi skulle frem til det 60. minut, for at finde kampens næste scoring, som overraskende tilfaldt Viareggio, der hev kaninen op af hatten, når Juventus mindst ventede det. Distel Zola samler bolden op på midten af banen, hvor franskmanden derefter leverede hans velkendte afleveringer frem ad banen, der landede hos franske Guy Gnabouyou, som placerede bolden køligt i nettet.

"Utvivlsomt et udmærket resultat for os, og det glæder mig, at vi fortsat hænger fast på 10. pladsen. Vi vil arbejde ekstra hårdt i foråret, hvor jeg naturligvis vil forsøge, at bringe det bedste ud af truppen. Kampen om de europæiske pladser lever fortsat, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det kan lade sig gøre," fremhævede Alberto Zucchetti.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #115: 21 Feb 2008, 16:15 »

Meget flot med 1-1 ude mod Juve, virkelig flot du er kommet så langt med Viareggio på så kort tid, hvem ved måske bliver det med lidt held til europæisk til næste år Smiley.
Virkelig lækker blog Rosso, Keep it up! Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #116: 21 Feb 2008, 16:22 »

Fed update og vildt fedt at se du kan følge med i den Italienske Seria A.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #117: 21 Feb 2008, 16:23 »

Fortsat lækre resultater.. Next stop: UEFA Cup? Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


7kfum
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #118: 21 Feb 2008, 17:15 »

Du har virkelig formået at stable en fremragende blog på benene.

Som jeg har sagt før, er updates og layout af høj kvalitet. Men jeg mener ligeledes at opdateringerne, gerne må være lidt længere og detaljerigdommen tilpas højere. (:
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #119: 21 Feb 2008, 17:17 »

Rigtig flotte resultater, du har fået lavet.

Det er jo et rigtig lille eventyr, vi er vidner til. Held og lykke med videre avancement i Serie A Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010