home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:26:06 g00n Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 23:24:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23538
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahigupta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73258 gange)
Yessir
Manager

Sv: Hooliganregister
« Svar #210: 05 Aug 2008, 17:07 »

Spørge sig frem, skygge dig, finde alle detaljer over hvad du laver/har lavet. Der er masser af arkiver rundt om i vores informationsverden.

Jeg kan ikke se hvem der skulle gøre det, medmindre de virkelig var ude efter én, men muligheden er der, hvis man vil det nok!

Jeg vil også tro, at hvis man har forbindelse med mere lyssky aktiviteter, så har man andre metoder til at finde folk, som jeg ikke kan forestille mig.

én ting er sikkert: Hvis nogen VIRKELIG gerne vil vide nogen om en eller anden, så skal de også nok få resultater.

Yes det lyder virkelig nemt. Jeg viser dig et billede af en tilfældig person, så finder du ham nemt som ingenting...

En som kender en som kender en anden og pludselig ved man hvem du er... Det kan altså sagtens lade sig gøre, nemmere end man lige tror...

Jeg er stor fan af det register... Alle dem som ikke vil ind i det har imo et eller andet de gerne vil skjule...
Og som andre også nævner, så er vi altså registreret alle mulige og underlige steder i forvejen så kan altså ikke se hvad hvorfor man ikke også vil lade sig registrere her...

Nemmere og nemmere. Det kræver jo at de har oplysninger om en, for lige at kunne kunne spørge en der kender en der kender en...

Og ja jeg har noget jeg gerne vil holde hemmeligt. Mine personlige oplysninger for 117 gang. Der er en grund til min adresse og nr er hemmeligt. Bl.a for at holde sælgere velgørenhedsorganis ationer osv fra døren. Så skal jeg sgu da ikke lige pludselig gå ud og frivilligt give mine oplysninger til kriminelle, fordi Don'en siger det crazy

Hvad blev der af dialog, med de involverede parter (nej der var ikke nogen, til dem der skulle være i tvivl!)

Hvad bliver det næste. Skal vi til at registrere indvandrere på Nørrebro, fordi et fåtal af dem brænder biler af? Så må de kun gå ud for døren hvis de har tilmeldt sig 2g udgangstilladelses klubben...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #211: 04 Sep 2008, 13:12 »

Hiver lige tråden frem igen, da den seneste udvikling i Italien gør den aktuel igen. Umiddelbart synes jeg da, at FCK Away, lyder som en bedre løsning for alle, end den de er nået frem til i Italien, hvor Napolis fans er forment adgang til Napolis udekampe resten af sæsonen, på grund af deres opførsel i forbindelse med den første runde i Serie A. Milans og Fiorentinas fans er i øvrigt også udelukket fra at rejse med deres hold i næste runde.

Fortsætter udviklingen i Italien, ender det vel med, at det kun er hjemmeholdenes fans, der er tilstede på stadion, så synes ikke vi herhjemme skal tude over at skulle registreres, for at rejse med holdet til udekampe. Vil man ikke af med de oplysninger må man jo bare blive hjemme, hvilket også ville blive enden på det, hvis man bare lod stå til.

andersfa123
Gæst

« Svar #212: 04 Sep 2008, 13:22 »

Jeg er faktisk for også imod hooliganregistret. Altså, det register går jo ikke en skid udover hooligans men mest ultras... Altså, man er sgu da ikk hooligan hvis man går fuld ude på gaden, har romerlys på sig, eller er højtråbende...
En hooligan slås kun og smaddre ting som f.eks skilte osv. Derfor syntes jeg det er noget lort i helhed..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #213: 04 Sep 2008, 13:23 »

De har jo slet ikke fået nogle i det register så hvorfor lukker de det ikke bare ?

Vi skal alle være her.

andersfa123
Gæst

« Svar #214: 04 Sep 2008, 13:26 »

De har jo slet ikke fået nogle i det register så hvorfor lukker de det ikke bare ?
Jo de har fået, og de 2 første der kom i var fra København. Der er vel ca. kommet 5-6 stykker i, det er ikke noget man høre i Tv eller nyhederne men det er noget man virkelig skal følge med i og kende noget fra de uoff. hvor det er dér de fleste registreres Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #215: 04 Sep 2008, 13:36 »

Det er meget få der er kommet i det register, og det beviser jo bare, at man selvfølgelig ikke kommer i registeret, bare fordi man går og synger eller pisser i en busk, som mange jo var så bange for. Du skal have lavet ballade nok til at strisserne er sikker på, at du ikke bare har fået et par sjusser for meget, og derfor er i lidt godt humør.

Romerlys hører i øvrigt ikke hjemme i en uorganiseret flok, skal der endelig være romerlys på stadion, så synes jeg efterhånden det seneste år har bevist, at det skal foregå organiseret og planlagt, det andet er der for mange der ikke kan styre...

Edit:
Det var da i øvirgt slået ret stort op i medierne, da de fik den første i registeret, laaaaang tid efter at det var trådt i kraft. Så helt tys tys har det altså ikke været.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 13:38 af DNE » Logged

andersfa123
Gæst

« Svar #216: 04 Sep 2008, 13:38 »

Jeg har hørt, at hvis man skal i holliganregistret skal politet anse en som farlig, og man skal være anmeldt et par gange for vold

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #217: 04 Sep 2008, 13:41 »

Jeg har hørt, at hvis man skal i holliganregistret skal politet anse en som farlig, og man skal være anmeldt et par gange for vold

Og hvad er problemet så? det er da kun positivt, at farlige mennesker, med voldelige tendenser bliver holdt ude fra de Danske stadions...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #218: 04 Sep 2008, 13:45 »

Romerlys hører i øvrigt ikke hjemme i en uorganiseret flok, skal der endelig være romerlys på stadion, så synes jeg efterhånden det seneste år har bevist, at det skal foregå organiseret og planlagt, det andet er der for mange der ikke kan styre...

Der skal naturligvis slet ikke være romerlys på stadion så længe det ikke er tilladt.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #219: 04 Sep 2008, 13:51 »

Der skal naturligvis slet ikke være romerlys på stadion så længe det ikke er tilladt.

Jeg er enig, jeg ville egentlig også bare frem til hvad pokker det er, der får folk til at blive så harme over, at de ikke må smugle romerlys med ind på stadion, der er en grund til at det ikke er tilladt.

verdenskrig
Manager

« Svar #220: 04 Sep 2008, 13:59 »

Diskussionen omkring romerlys er akavet.. Er man ikke på stadion ofte, kan man ikke sætte sig ind i det vi siger...

Ja nok er det forbudt, men hvis man ser på hvor mange ulykker der er sket med romerlys, kontra hvor mange år det har været en del af tribunelivet, er det jo skræmmende få...

Det er vel kun i foråret at det for førsre gang eskalerede.. Og tror ik at det sker igen..

Jeg syntes den lov burde laves om, for folk skal sku nok smugle det ind alligevel, så at have den er nytteløst!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #221: 04 Sep 2008, 14:05 »

Jeg syntes den lov burde laves om, for folk skal sku nok smugle det ind alligevel, så at have den er nytteløst!!

Så man ændrer/fjerner en lov fordi folk ikke overholder den? Go' idé.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #222: 04 Sep 2008, 14:06 »

Den diskussion har vi vist haft før. Jeg har ikke engang kommenteret på om jeg er enig i at det skal være forbudt at have dem med på stadions, men så længe det er det, skal man naturligvis lade være.

Jeg følger lige verdenskrigs logik:

Jeg synes det burde være lovligt at stjæle folks ting, for folk gør det sgu alligevel, det bliver sjældent opklaret, så at have den lov er nyttesløst!

JKJ
Gæst

« Svar #223: 04 Sep 2008, 14:08 »

Så man ændrer/fjerner en lov fordi folk ikke overholder den? Go' idé.

Touché... 1-0 til  -Johnson-  Djævel

Hehe, undskylder lige for denne oneliner men kunne ikke lade være, sikken en konge kommentar  Thumbs Up

Iøvrigt er jeg da enig med DNE og -Johnson-

verdenskrig
Manager

« Svar #224: 04 Sep 2008, 14:23 »

Og det sidste, vil nogle nok blive forarget over... Skal stoffer, farlig bilkørsel, tyveri osv så også tillades..

Nej for det er noget der skader samfundet, og det er noget som ofte kræver menneskeliv..

Romerlys har nu været på stadion i mange år, og har aldrig krævet et menneskeliv.. Det er eskaleret en gang inden fr ca 18 år...

Det er netop her at registeret er godt... Det fjerne de få psykotapter, som kunne finde på, og misbruge noget så fedt som romerlys... Væk med dem så vi kan få romerlys på stadion i festlig omfang!!!! Thumbs Up

Edit:og søreme om jeg ik fik ret... Folk kan ikke holde sig til sagen, men skal drage paralleller, hvilket der ikke skal i denne situation.. Hold jer til sagen, for de i nævner har jeg aldrig sagt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010