Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23539
0 Brugere, 606 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
JamesElery
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Hooliganregister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
48 (30%)
Antal Stemmer: 160
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
23
Forfatter
Emne: Hooliganregister (Læst 73402 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Hooliganregister
«
Svar #180:
19 Maj 2008, 18:27 »
Citat af: Zone 43 19 Maj 2008, 18:22
Den skulle være go' nok nu:
Det var romerlys
. Virkelig trist, at se/høre sådan noget
De romerlys skal bare væk fra tribunen. Det kan godt være, at det ser flot ud, men når sådan noget sker, er det ikke det værd. Man er idiot, hvis man bruger dem på tribunen efter at have drukket øl, og mens man står i en stor flok. I stedet synes jeg, at det burde blive tilladt at lave et kontrolleret arrangement ude på banen i forbindelse med f.eks. tifoer. Så ville folk forhåbentlig også bruge dem i mindre grad på tribunen.
MLL
Manager
«
Svar #181:
20 Maj 2008, 14:08 »
http://ekstrabladet.dk/112/article1008358.ece
Gad vide om det ville fungere?
Tilbage på FmF
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
«
Svar #182:
20 Maj 2008, 14:21 »
Citat af: MLL 20 Maj 2008, 14:08
http://ekstrabladet.dk/112/article1008358.ece
Gad vide om det ville fungere?
Hevet ud af artiklen: Ofte er der voldsomme slagsmål mellem fans og politi. Flere mord blandt både fans og politiet. Det vil vi vel ikke have? Selve det med ID-Kortet er dog en fin ide..
Barcá - Més que un club
Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez
AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang
Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!
MLL
Manager
«
Svar #183:
20 Maj 2008, 14:23 »
Det var også det med ID-Kortet jeg tænkte på
Tilbage på FmF
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #184:
20 Maj 2008, 15:56 »
Citat af: Xavi_Hernandez 20 Maj 2008, 14:21
Hevet ud af artiklen: Ofte er der voldsomme slagsmål mellem fans og politi. Flere mord blandt både fans og politiet. Det vil vi vel ikke have? Selve det med ID-Kortet er dog en fin ide..
De voldsomme slagsmål ser vi vel allerede, og mord, tjae, som udviklingen er lige pt, er det nok bare et spørgsmål om tid.
Der er nødt til at ske noget drastisk nu, for at undgå, at vi kommer helt derud, og så er det da nærliggende, at prøve at kigge lidt på, hvad de lande, der allerede har taget kampen op gør.
Hvis jeg havde børn, ville jeg, som situationen er nu, ikke være tryg ved at tage dem med på stadion, i hvert fald ikke til en kamp hvor enten Brøndby eller FCK spillede.
FCK88
Manager
«
Svar #185:
05 Aug 2008, 11:12 »
En ting der muligvis kunne forhindre hooliganismen her i DK er at ALLE fodboldhold i de 3.bedste rækker her i DK indfører noget a la FCK AWAY.. det er en god måde at komme problemet til livs på i hvert fald..
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
Grasshoppers
Landsholdsspiller
«
Svar #186:
05 Aug 2008, 11:16 »
No way!!
Det der FCK AWAY er så ekstremt til grin! Det er kun en lille del der laver lort, men ALLE tror at det er alle uofficielle der laver lort i den!
Det ødelægger virkelig tribunekulturen med det register!!
Og hvis den almindelig tilskuer støtter op om dette regiser, kommer det til at ramme alle klubber og fans i hele landet!!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #187:
05 Aug 2008, 11:24 »
Citat af: Grasshoppers 05 Aug 2008, 11:16
No way!!
Det der FCK AWAY er så ekstremt til grin! Det er kun en lille del der laver lort, men ALLE tror at det er alle uofficielle der laver lort i den!
Det ødelægger virkelig tribunekulturen med det register!!
Og hvis den almindelig tilskuer støtter op om dette regiser, kommer det til at ramme alle klubber og fans i hele landet!!
Hvad er det, der er så frygteligt ved det?
Du skal give flere oplysninger om dig selv, hvis du skal have en medlemskort til Blockbuster, eller købe et fjernsyn i Fona, og samtidig kan det hjælpe landets forældre til, at turde tage ungerne med på stadion og se en fodboldkamp, uden at skulle være bange for at få et romerlys i nakken, eller blive banket halvt fordærvet af en flok hooligans... Hvis man virkelig støtter sit hold, er jeg ikke i tvivl om, at man vil lade sig registrere, så man kan få lov til også at støtte sit hold på udebane. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det er folk er så bange for.
Szczesny
Manager
«
Svar #188:
05 Aug 2008, 11:31 »
Fuldstændig enig med DNE. Er de voldelige elementer også fjernet fra stadion, når ungerne tager derhen, så er sandsynligheden for at de forbinder vold og fodbold noget lavere. Så denne løsning hjælper både "med-det-vuns" og langsigtet. Jeg kan virkelig ikke se det store problem. (Medmindre man ikke er der for at se fodbold, men så er man jo næsten også tabt for samfundet i forvejen!)
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Grasshoppers
Landsholdsspiller
«
Svar #189:
05 Aug 2008, 11:47 »
Alene navnet er jo til grin.. Away? Hvem var det lige, der brugte det udtryk først på den danske fanscene? Det var de uofficielle grupper. Jeg ved ikke helt, om man har valgt ordet i et forsøg på at være ung, eller om det er for for at gøre grin.
Der er jo mange som ikke kaster med nødblus eller slås med Brøndbyfans. Men de lader jo heller ikke under nogen omstændigheder sig registrere for at gå til fodbold.
Jeg kan slet ikke forstå, at man finder det nødvendigt. Der er lige blevet indført hooliganregister og i den forbindelse var det meget vigtigt for alle at forsikre den danske befolkning om, at det kun var dem, der havde lavet ballade, der skulle i det register.
PSE vælger så at gøre det modsatte. De vælger at registrere alle. Ikke kun de kriminelle eller dem, der tisser i en busk - de registrerer alle der ønsker at se FCK på udebane.
Det undrer mig hvad det er, de tror, de opnår. De skal jo stadig have beviser for, hvem der har gjort hvad. Og det er vel usandsynligt, at idioten, der kaster nødblusset er så betænksom at tape sit FCK Away-kort til det, før han kaster det.
Og det er klamt at læse, hvad der nogen gange vælter ud af munden på "medfans" på Sidelinien. Da de nye tiltag kom frem, valgte medfan at skrive følgende: ”Fryyyd for stemningsfolket.”
Udtalelsen er desværre udtryk for en attitude, der lader til at vokse. Og jeg forstår ganske enkelt ikke holdningen. Hvad i alverden er der galt med stemning? Hvis personen havde skrevet: ”fryd for hooligans, psykopater, lyskastere” havde det været mere forståeligt. Men at have så stort et had til nogle folk, der laver stemning
uden
at lave ballade, fatter jeg ikke?!
Som om det ikke er nok, at man registreres for at se København på udebane, så er der også nogle fans, der skal behandles anderledes end andre. Nemlig alle dem, der står på Stemningstribunen. Det er - eller var - vel omkring 1200 mennesker, vi her taler om. Klubben har valgt, at disse folk for at fortsætte med at se hjemmekampe på Stemningstribunen skal være medlem af FCK AWAY. AWAY kortet skal FCK fansene nu også bruge for at se hjemmekampe. Det er da så fulstændigt til grin, og det viser bare at de tror at ALLE der står/stod på stemningstribunen er voldsmænd!
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #190:
05 Aug 2008, 11:54 »
Men hvorfor er det et problem at være noteret i et register, hvis man ikke laver ballade? Det har jo ingen effekt, hvis du holder dig inden for de rammer, som er stillet op.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Yessir
Manager
«
Svar #191:
05 Aug 2008, 11:54 »
Citat af: Grasshoppers 05 Aug 2008, 11:47
Alene navnet er jo til grin.. Away? Hvem var det lige, der brugte det udtryk først på den danske fanscene? Det var de uofficielle grupper. Jeg ved ikke helt, om man har valgt ordet i et forsøg på at være ung, eller om det er for for at gøre grin.
Der er jo mange som ikke kaster med nødblus eller slås med Brøndbyfans. Men de lader jo heller ikke under nogen omstændigheder sig registrere for at gå til fodbold.
Jeg kan slet ikke forstå, at man finder det nødvendigt. Der er lige blevet indført hooliganregister og i den forbindelse var det meget vigtigt for alle at forsikre den danske befolkning om, at det kun var dem, der havde lavet ballade, der skulle i det register.
PSE vælger så at gøre det modsatte. De vælger at registrere alle. Ikke kun de kriminelle eller dem, der tisser i en busk - de registrerer alle der ønsker at se FCK på udebane.
Det undrer mig hvad det er, de tror, de opnår. De skal jo stadig have beviser for, hvem der har gjort hvad. Og det er vel usandsynligt, at idioten, der kaster nødblusset er så betænksom at tape sit FCK Away-kort til det, før han kaster det.
Og det er klamt at læse, hvad der nogen gange vælter ud af munden på "medfans" på Sidelinien. Da de nye tiltag kom frem, valgte medfan at skrive følgende: ”Fryyyd for stemningsfolket.”
Udtalelsen er desværre udtryk for en attitude, der lader til at vokse. Og jeg forstår ganske enkelt ikke holdningen. Hvad i alverden er der galt med stemning? Hvis personen havde skrevet: ”fryd for hooligans, psykopater, lyskastere” havde det været mere forståeligt. Men at have så stort et had til nogle folk, der laver stemning
uden
at lave ballade, fatter jeg ikke?!
Som om det ikke er nok, at man registreres for at se København på udebane, så er der også nogle fans, der skal behandles anderledes end andre. Nemlig alle dem, der står på Stemningstribunen. Det er - eller var - vel omkring 1200 mennesker, vi her taler om. Klubben har valgt, at disse folk for at fortsætte med at se hjemmekampe på Stemningstribunen skal være medlem af FCK AWAY. AWAY kortet skal FCK fansene nu også bruge for at se hjemmekampe. Det er da så fulstændigt til grin, og det viser bare at de tror at ALLE der står/stod på stemningstribunen er voldsmænd!
Husk at skriv når du citerer andre personer
plutonium
Manager
«
Svar #192:
05 Aug 2008, 11:55 »
Det er jo episoder som den på Brøndby-stadion, hvor FCK-fans (som de jo kalder sig) smider med romerlys til højre og venstre, som man vil undgå. Og det tror jeg kan gøres ved, at man får sat ansigter på de, som laver balladen (tv-kameraer på stadion gør det faktisk muligt at registrere det meget præcist). Jeg er 100% for et register, og kan ikke se problemet i at lade sig registrere.
Romerlys hører heller ikke til på stadion, i hvert fald ikke så længe folk står tilfældigt på tribunerne. Så burde man lave et fan-afsnit alla Stemningstribunen i Parken, hvor folk kunne te sig tosset (ikke at stemningstribunen er et abebur, synes det er fedt, at der er så meget gang i den dér! Men at lave et tribuneafsnit til romerlys kunne måske få lukket munden på de, som synes fyrværkeri er SÅ vigtigt for at en fodboldkamp bliver god
)
Lige for at slå det fast: Jeg synes stemningstribunen er en fed del af stadion! Jeg sammenligner IKKE hooligans/fodboldfjolser med de fans der står der! Og hvis nogen får den opfattelse, så er det ikke hensigten
Men synes måske ikke folk skulle kunne komme i registret for at pisse i buskene uden for stadion. Det tror jeg nu heller ikke man kommer til, det ville være latterligt, da det ville kræve uforholdsmæssigt store resourcer!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Altid FCK
Manager
«
Svar #193:
05 Aug 2008, 11:59 »
Citat af: plutonium 05 Aug 2008, 11:55
Det er jo episoder som den på Brøndby-stadion, hvor FCK-fans (som de jo kalder sig) smider med romerlys til højre og venstre, som man vil undgå. Og det tror jeg kan gøres ved, at man får sat ansigter på de, som laver balladen (tv-kameraer på stadion gør det faktisk muligt at registrere det meget præcist). Jeg er 100% for et register, og kan ikke se problemet i at lade sig registrere.
Romerlys hører heller ikke til på stadion, i hvert fald ikke så længe folk står tilfældigt på tribunerne. Så burde man lave et fan-afsnit alla Stemningstribunen i Parken, hvor folk kunne te sig tosset (ikke at stemningstribunen er et abebur, synes det er fedt, at der er så meget gang i den dér! Men at lave et tribuneafsnit til romerlys kunne måske få lukket munden på de, som synes fyrværkeri er SÅ vigtigt for at en fodboldkamp bliver god
)
Lige for at slå det fast: Jeg synes stemningstribunen er en fed del af stadion! Jeg sammenligner IKKE hooligans/fodboldfjolser med de fans der står der! Og hvis nogen får den opfattelse, så er det ikke hensigten
Men synes måske ikke folk skulle kunne komme i registret for at pisse i buskene uden for stadion. Det tror jeg nu heller ikke man kommer til, det ville være latterligt, da det ville kræve uforholdsmæssigt store resourcer!
Man kunne jo ikke se hvem de var på BIFs stadion under den kamp, da alle dem der kalder sig FCK fans, gemte sig neden under tifoen tog noget for ansigtet og byttede plads.
Citat af: Hamza_BIF 20 Jan 2011, 17:02
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
Grasshoppers
Landsholdsspiller
«
Svar #194:
05 Aug 2008, 12:00 »
Citat af: Yessir 05 Aug 2008, 11:54
Husk at skriv når du citerer andre personer
Det er faktisk en af mine bekendte, så det er okay
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
23
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »