home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73523 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Hooliganregister
« Svar #165: 19 Maj 2008, 15:27 »

Er det kun mig der har den holdning, at klubber har et meget stort ansvar ? For det meste sker balladen når man er på udebane... Og mig bekendt går salget af billetter, oftest, igennem klubberne... Især til udebane afsnitene... Så burde klubberne ikk bar holde mere styr på hvem de sælger billetter til ??

En fin idé. Desværre tror jeg bare, at personer som er kommet i registeret, vil få andre, som ikke er i registeret, til at købe billet til den person.. Ubeslutsom

Derfor er de stadig dumme. Sur

Og det er de andre ikke, fordi de ikke er fra Brøndby? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #166: 19 Maj 2008, 15:28 »

Måske er det der stadion kort eller hvad det hedder, som man har i holland slet ikke nogen dårlig ide Smiley

Så kan de jo bare kræve at man skal indtaste det nr som man har på kortet hvis man køber over nettet, og hvis man ikke må komme ind kan de bare spære det nr  Rullende Øjne
Og det samme med brøndby stadion.. Ligesom sæson kort.. Så kan de bare spære kortet hvis de ikke vil have personen ind!

Så kan du låne et nr af en anden ? eller få en anden til at købe den ?

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager

« Svar #167: 19 Maj 2008, 15:29 »

Smart Thumbs Up. Har ikke hørt om det.

Ja og så kan klubberne selv holde styr på hvem der skal ind, og hvem der skal blive ude Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #168: 19 Maj 2008, 15:30 »

Ja og så kan klubberne selv holde styr på hvem der skal ind, og hvem der skal blive ude Thumbs Up
Ja hehe, genialt. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #169: 19 Maj 2008, 15:31 »

Så kan du låne et nr af en anden ? eller få en anden til at købe den ?

Ja der vil jo altid være måder at snyde systemet Ubeslutsom

Eller også kunne man lave noget endnu smartere som nok ville være pænt dyrt.. Og det er noget man ikke kan snyde med Opstemt

Man kunne bruge øje indentifikation Thumbs Up

Man sætter simpelthen en maskine op som alle skal kigge i, for at identificere øjet, som ikke er ens hos nogle mennesker, og så kan klubben bare bestemme om den indentifikation skal spæres eller ej..

Men ok så kunne de jo bare få en hasteoperation Tunge Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #170: 19 Maj 2008, 15:32 »

Jeg kender nogle der har karantæne.. Og jeg ved da at når kontrollørerne er med til udekampene, kommer de ikke med ind.. Så hvorfor gør de det andre steder ? Helt ærligt ? Er kontrollen ikke god nok ? Det er jo ikke nogle forskellige der laver ballade hver gang... Det må da være de samme ansigter ?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #171: 19 Maj 2008, 15:33 »

Ja der vil jo altid være måder at snyde systemet Ubeslutsom

Eller også kunne man lave noget endnu smartere som nok ville være pænt dyrt.. Og det er noget man ikke kan snyde med Opstemt

Man kunne bruge øje indentifikation Thumbs Up

Man sætter simpelthen en maskine op som alle skal kigge i, for at identificere øjet, som ikke er ens hos nogle mennesker, og så kan klubben bare bestemme om den indentifikation skal spæres eller ej..

Men ok så kunne de jo bare få en hasteoperation Tunge Rullende Øjne

Well, det er nok li 10-20-30 år for tidligt.. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #172: 19 Maj 2008, 15:35 »

Well, det er nok li 10-20-30 år for tidligt.. Smiley

Måske, men står det til mig, må man tænke alternativt, da INTET andet af det vi prøver virker, og vil virke.. Det her vil simpelthen udryde det FULDSTÆNDIGT!!.. Og så lang tid kan det ikke tage at opfinde, med tanke på hvad man ellers konstant opfinder Smiley

Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #173: 19 Maj 2008, 15:36 »

Måske, men står det til mig, må man tænke alternativt, da INTET andet af det vi prøver virker, og vil virke.. Det her vil simpelthen udryde det FULDSTÆNDIGT!!.. Og så lang tid kan det ikke tage at opfinde, med tanke på hvad man ellers konstant opfinder Smiley

Så skal man jo møde op flere timer før for at få alle ind... Og hvad gør man hvis systemet går ned ?

Vi kan ikke forhindre dem i at komme ind.. De skal bare stoppes INDEN de laver lort i den... Mere kontrol på stadion !

verdenskrig
Manager

« Svar #174: 19 Maj 2008, 15:38 »

Så skal man jo møde op flere timer før for at få alle ind... Og hvad gør man hvis systemet går ned ?

Hvad hvis dit og hvad hvis dat...

Som sagt.. Der vil være forbundet problemer med alt... Stadion lyset kan jo også gå ud, men gør det bare næsten aldrig...

Og nej man må ikke.. det er lige så hurtigt som at blive visiteret.. Man kigger bare i den, og så går der få sek hvor den finder ens identitet, og om man må komme ind eller ej Smiley

Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #175: 19 Maj 2008, 15:40 »

Hvad hvis dit og hvad hvis dat...

Som sagt.. Der vil være forbundet problemer med alt... Stadion lyset kan jo også gå ud, men gør det bare næsten aldrig...

Og nej man må ikke.. det er lige så hurtigt som at blive visiteret.. Man kigger bare i den, og så går der få sek hvor den finder ens identitet, og om man må komme ind eller ej Smiley

Der vil jeg så sige, at sidst jeg var på Odense stadion blev jeg ikke visiteret.. Heller ikke til kampen mod Fck.. Til trods for at jeg havde tøj på hvor jeg nemt kunne have noget med ind.. Jeg mener bare at kontrollen skal være bedre !

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #176: 19 Maj 2008, 17:21 »

Er det kun mig der har den holdning, at klubber har et meget stort ansvar ? For det meste sker balladen når man er på udebane... Og mig bekendt går salget af billetter, oftest, igennem klubberne... Især til udebane afsnitene... Så burde klubberne ikk bar holde mere styr på hvem de sælger billetter til ??

Klubberne har helt klart et stort ansvar, og de har efterhånden bevist gang på gang, at de ikke er det ansvar voksne. Måske de ville vågne op, hvis regningen for reparation af togvogne, sygehusregninger for voldsofre etc. blev sendt videre til klubberne hver gang...

@Verdenskrig, jeg tror ikke, der er nogen, der har påstået, at hooliganregisteret er verdens 8. vidunder, og den endegyldige løsning på problemet, men det viser trods alt, at der bliver gjort noget. Skulle det vise sig, at det heller ikke virker, jamen så er der, som jeg ser det, kun en vej tilbage, og det er at lukke stadions for tilskuere. Skal der åbnes op igen, så må klubberne vise, at de er udstyret til at holde klaphætterne ude. I Italien skal alle stadions være sikkerhedsgodkendte, for at de overhovedet må lukke tilskuere ind, og myndighederne kan til enhver tid bestemme sig for, at en specifik kamp er en særligt højrisikokamp, og lukke for tilskuere til lige netop den kamp, selvom stadion er godkendt. Så langt skulle vi ikke ret gerne herhjemme, men som udviklingen er lige for tiden, kunne det meget vel ende med at være eneste løsning.

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 19 Maj 2008, 17:28 »

det er jo helt latterligt , det er for langt ude ...

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Zone 43
Manager

« Svar #178: 19 Maj 2008, 18:22 »

Ved det første link, er der blevet skrevet forskellige ting. Bl.a. er der skrevet, at skyldes varm kakao.. Smiley

Den skulle være go' nok nu: Det var romerlys. Virkelig trist, at se/høre sådan noget Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #179: 19 Maj 2008, 18:24 »

Hvordan fanden skulle den arme dreng få sin kakao om på ryggen? Samtidigt med at han fik en tredjegradsforbrænd ing og brændte fingrene - det er bare kakao, ikke dræber-drik.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010