home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73506 gange)
Rooland
Manager

Sv: Hooliganregister
« Svar #150: 19 Maj 2008, 15:18 »

Fuldstændigt uaceptabelt at smide med Romerlys ned på Brøndby's fans, hvor der står børn  Skuffet Fandme heller ikke særlig smart at slå løs på den familie, som Brøndby's hooligans gjorde Skuffet Det er folk, der bruger fodbold som en grund til vold og ødelæggelse. De er sgu ikke ægte fans.

Kom så med det register!

Hvad med om der var vandkanoner på stadions? Helt rligt så kunne man jo bare spule de fjolser der ikke opfører sig ordent, og samtidig slukke romerlys og ødelægge deres telefoner. Derudover ville det være FED underholdning på TV.

Fremragende idé Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #151: 19 Maj 2008, 15:19 »

Er det kun mig der har den holdning, at klubber har et meget stort ansvar ? For det meste sker balladen når man er på udebane... Og mig bekendt går salget af billetter, oftest, igennem klubberne... Især til udebane afsnitene... Så burde klubberne ikk bar holde mere styr på hvem de sælger billetter til ??

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #152: 19 Maj 2008, 15:21 »

Hvad med om der var vandkanoner på stadions? Helt rligt så kunne man jo bare spule de fjolser der ikke opfører sig ordent, og samtidig slukke romerlys og ødelægge deres telefoner. Derudover ville det være FED underholdning på TV.

Sys jeg ikk er nogen go idé.. For der rammer du med garanti også nogle uskyldige.. Og dem der laver ballade, skal nok blande sig med dem der ikk gør..

dasmessi
Gæst

« Svar #153: 19 Maj 2008, 15:22 »

Somme tider er der bare fans der ikke tænker sig om som f.eks FCK fansene igår.

verdenskrig
Manager

« Svar #154: 19 Maj 2008, 15:22 »

Sys jeg ikk er nogen go idé.. For der rammer du med garanti også nogle uskyldige.. Og dem der laver ballade, skal nok blande sig med dem der ikk gør..
Lige mine ord... Nok århundrets dårligste ide Sur

Tror de det er serbien eller hvad crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #155: 19 Maj 2008, 15:22 »

Er det kun mig der har den holdning, at klubber har et meget stort ansvar ? For det meste sker balladen når man er på udebane... Og mig bekendt går salget af billetter, oftest, igennem klubberne... Især til udebane afsnitene... Så burde klubberne ikk bar holde mere styr på hvem de sælger billetter til ??

Jeg ved ikke hvordan det foregår i andre klubber, men i AaB køber man billetterne i gennem AaB support club. Men jeg kunne alligevel få parken billetansvarlige til at sende mig billetten. Jeg ved også at klubberne SKAL have par kontrollører med på ubebane

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #156: 19 Maj 2008, 15:23 »

Stop med at kald dem fans.. De har deres eget navn... Klaphatte...

Rooland
Manager

« Svar #157: 19 Maj 2008, 15:24 »

Det er da svært at holde styr på det. Så begynder alle vel bare at købe billtetter via nettet Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #158: 19 Maj 2008, 15:24 »

Ja, men det sker desværre bare oftere og oftere. Så synes dette såkaldte hooligan register er på sin plads.

dasmessi
Gæst

« Svar #159: 19 Maj 2008, 15:24 »

Ja, men det sker desværre bare oftere og oftere. Så synes dette såkaldte hooligan register er på sin plads.
Jamen det er også derfor jeg støtter Hooliganregisteret

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #160: 19 Maj 2008, 15:25 »

Jeg ved ikke hvordan det foregår i andre klubber, men i AaB køber man billetterne i gennem AaB support club. Men jeg kunne alligevel få parken billetansvarlige til at sende mig billetten. Jeg ved også at klubberne SKAL have par kontrollører med på ubebane

Jah, men er det ikke klubberne indbyrdes der fordeler billetter ? Altså, hjemmeholdet uddeler vel de billetter gæsterne skal have, hvorefter den gæstende klub vælger om det skal være supporterne der skal sælge dem, eller hvem det nu er ?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #161: 19 Maj 2008, 15:26 »

Det er da svært at holde styr på det. Så begynder alle vel bare at købe billtetter via nettet Smiley

Ved godt det er svært at holde styr på.. Men er det ikk nemmere at holde styr på dem der gang på gang ødelægger det for alle os andre `?

verdenskrig
Manager

« Svar #162: 19 Maj 2008, 15:26 »

Måske er det der stadion kort eller hvad det hedder, som man har i holland slet ikke nogen dårlig ide Smiley

Så kan de jo bare kræve at man skal indtaste det nr som man har på kortet hvis man køber over nettet, og hvis man ikke må komme ind kan de bare spære det nr  Rullende Øjne
Og det samme med brøndby stadion.. Ligesom sæson kort.. Så kan de bare spære kortet hvis de ikke vil have personen ind!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Rooland
Manager

« Svar #163: 19 Maj 2008, 15:27 »

Ved godt det er svært at holde styr på.. Men er det ikk nemmere at holde styr på dem der gang på gang ødelægger det for alle os andre `?

Rigtigt nok Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #164: 19 Maj 2008, 15:27 »

Måske er det der stadion kort eller hvad det hedder, som man har i holland slet ikke nogen dårlig ide Smiley

Så kan de jo bare kræve at man skal indtaste det nr som man har på kortet hvis man køber over nettet, og hvis man ikke må komme ind kan de bare spære det nr  Rullende Øjne
Smart Thumbs Up. Har ikke hørt om det.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010