home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:26:06 g00n Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 23:24:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23538
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahigupta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73227 gange)
tturbo1
Manager

Sv: Hooliganregister
« Svar #45: 18 Jan 2008, 23:40 »

Jeg kan godt nok heller ikke se hvad det store problem er. Hvis man opføre sig ordenligt, jamen så bliver man jo ikke udlukket.
De folk der har så meget i mod det, må være dem der laver ballede og ødelægger ting..
Jeg syntes nu Thore skal udnævnes til Hooligan of the year 2007 og bannes fra samtlige stadions i Danmark.
Selv Risvangen eller Lerpytter stadion skal han udelukkes fra...

tturbo1
Manager

« Svar #46: 18 Jan 2008, 23:46 »

Nej gas jeg syntes prblematikken er utrolig svær.
Var selv ude og se SIF møde Aarhus Fremad i efteråret og var rystet over de tumber som kalder sig fans!!!
(Oplevede det i øvrigt også i Skive).
De kastede Romerlys ind på banen til en sølle 1. divisionskamp og syntes selv de var temmelig smarte og seje.
At man ikke engang kan gå til en ligegyldig 1. divisions kamp uden at der er ballade er rystende.
Vi har selv en gruppe i SIF der hedder Higland Boys som syntes de er nogen helvedes karle.
Men for satan de er hjernedøde at høre på og stod det til mig blev de udelukket fra alt fodbold....

-KNM-
Manager

« Svar #47: 18 Jan 2008, 23:50 »

Hvordan er det så problematisk?

Thore
Manager

« Svar #48: 19 Jan 2008, 15:28 »

Jeg syntes nu Thore skal udnævnes til Hooligan of the year 2007 og bannes fra samtlige stadions i Danmark.
Selv Risvangen eller Lerpytter stadion skal han udelukkes fra...

De gange hvor jeg har gået amok i en voldsrus på Risvangens stadion kan ikke tælles på en hold  crazy

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Corinho
Gæst

« Svar #49: 08 Feb 2008, 22:49 »

Der er mange af jer der slet ik har læst det register.. Du kan blive hooligan får følgende ting:
Ølkast
Synge på vej til kamp
Råbe chants til modstanderen..
Tænde et lys/røg - Pyro teknik!

Sådan som jeg betegner en hooligan (de fleste af dem):

En som slås, LANGT fra stadion - Så der er mere der ik hjælper i det lov forslag!
en som ikke synger så meget!

Dermed
åååh kære lene tag dig sammn tag nu og gååååå
Med lov og registrering og med alt for meget magt, prøver du at smadre den kultur som vi har skabt!
Åhhh kære lene tag dig sammen tag nu og gååååå
Vi har det tilfælles at vi elsker vor kultur, du for aldrig lov at sætte ægte fans i bur!

JKJ
Gæst

« Svar #50: 08 Feb 2008, 22:57 »

Der er mange af jer der slet ik har læst det register.. Du kan blive hooligan får følgende ting:
Ølkast
Synge på vej til kamp

En som slås, LANGT fra stadion - Så der er mere der ik hjælper i det lov forslag!

Nemlig man "KAN" blive det, man bliver det ikke automatisk...
Og hvis du kaster med øl ber du selv om det, det gør faktisk ondt og blive ramt!!
Romerlys er ikke tilladt så det siger vel sig selv...
Du bliver jo ikke anholdt for at synge, men hvis du er provokerende i den måde på vej til stadion så er det jo noget andet...

Så hvorfor ikke bare opføre sig efter reglerne, så har du jo ikke noget og have ondt i en del lige under ryggen over...

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 08 Feb 2008, 22:59 »

Var selv ude og se SIF møde Aarhus Fremad i efteråret og var rystet over de tumber som kalder sig fans!!!
De kastede Romerlys ind på banen til en sølle 1. divisionskamp og syntes selv de var temmelig smarte og seje.
At man ikke engang kan gå til en ligegyldig 1. divisions kamp uden at der er ballade er rystende.
Vi har selv en gruppe i SIF der hedder Higland Boys som syntes de er nogen helvedes karle.
Men for satan de er hjernedøde at høre på og stod det til mig blev de udelukket fra alt fodbold....

Var det slemt i Skive?

Dem har jeg efterhånden set en del gange, og jeg har godt nok aldrig oplevet noget. Men de var måske fra Silkeborg? I Skive er der bare en 10-15 stykker der står og synger.

It's gonna be legendary

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #52: 08 Feb 2008, 23:00 »

Ølkast
Synge på vej til kamp

Dermed
åååh kære lene tag dig sammn tag nu og gååååå
Med lov og registrering og med alt for meget magt, prøver du at smadre den kultur som vi har skabt!
Vi har det tilfælles at vi elsker vor kultur, du for aldrig lov at sætte ægte fans i bur!

læste et forslag til det for noget tid siden. Der var problemet jo, at politiet vil kunne idømme karantæne ud fra anklager ( Shockeret) det er imo noget forbandet pjat, og derfor var der ikke mange der vil være med til det.
Problemet er jo netop at få beviserm og derfor tror jeg ikke sådan lige man får karantæne Huh ?

Cencur
Manager

« Svar #53: 08 Feb 2008, 23:07 »

Det fjerner jo alle de sjove aspekter fra fodbold Skuffet
Må hellere tilføje lidt, ellers ligner det bare et billigt indlæg.

Jeg slås ikke til fodboldkampe, medmindre de slår først.
Jeg er stor fan af pyroteknik, da det både ser fedt ud og lugter af helvede til!
Og ølkastning er altså ikke så slemt.. Det gør hverken ondt eller gir' varige mén - Det er bare lidt vådt, for tøjet lugter alligevel af lort når man har været afsted Hævet Øjenbryn

Idéen er god nok, men hvis man bliver stemplet hooligan for at råbe chants efter modstanderen er sgu lige en tand for fesent.

Ikke verdens bedste argument, men prøvede ihvertfald.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2008, 23:10 af Cencur » Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #54: 08 Feb 2008, 23:11 »

Jeg synes det er fint, at der forsøges at gøre noget, men jeg mener bare ikke dette er den rette metode Smiley Så  en dokumentar om problemet, hvor man viste fra england, hvor man har fået fin bugt med problemet. Her har man lavet zoner, der under ingen omstændigheder må betrædes. Ved overtrædelse uddeles en kæmpe karantæne. Jeg synes sgu der skal være sjov og ballade til fodbold, og har intat imod romerlys, men vold har jeg ikke respekt for.

JKJ
Gæst

« Svar #55: 08 Feb 2008, 23:11 »

Du mener så det er sjovt og kaste med øl efter andre feks??
Eller stå siden af en der vifter vildt med et romerlys og ikke har styr på det??

Cencur
Manager

« Svar #56: 08 Feb 2008, 23:13 »

Ja, det mener jeg faktisk - Er ikke fuck'd i hovedet eller på stoffer, men synes bare det skal være stemning, og ikke bare "åhåhååhåhåhåhåhåh vi er #indsæt klubnavn#", men lidt ekstra, f.eks. romerlys og røgbomber giver mere effekt.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 08 Feb 2008, 23:16 »

Jeg var bold dreng til en af vanløses kampe vanløse spiller i 2 div. en af mine venner var lige ved at blive ramt i hovedet af et romer lys! det er for groft

J.Hanssen
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 10 Mar 2008, 14:50 »

Du mener så det er sjovt og kaste med øl efter andre feks??
Eller stå siden af en der vifter vildt med et romerlys og ikke har styr på det??

Du mener vel ikke at du tuder over at få en øl udover dig, eller stå ved siden af en som ikke har styr på et romerlys? Man skulle tro du aldrig har været ude at se fodbold rigtigt! Når man er til fodbold får man øl og andre sjove ting udover sig, det der intet at gøre ved! - Og det skal regler ikke gå ind og ændre.
Pyro gør bare det hele mere festligt og det er jo ikke værre end du bare kan slukke det.
Det at gå og råbe før og efter kampene medvirker bare til stemningen ude for stadion, kan ikke se hvad det skal gøre af skade. Der ikke nogen grund til at gøre fodbold mere politisk end det er i forvejen, som sagt lad vær med at smadre den kultur vi har skabt!

JKJ
Gæst

« Svar #59: 10 Mar 2008, 15:03 »

Du mener vel ikke at du tuder over at få en øl udover dig, eller stå ved siden af en som ikke har styr på et romerlys? Man skulle tro du aldrig har været ude at se fodbold rigtigt! Når man er til fodbold får man øl og andre sjove ting udover sig, det der intet at gøre ved! - Og det skal regler ikke gå ind og ændre.
Pyro gør bare det hele mere festligt og det er jo ikke værre end du bare kan slukke det.
Det at gå og råbe før og efter kampene medvirker bare til stemningen ude for stadion, kan ikke se hvad det skal gøre af skade. Der ikke nogen grund til at gøre fodbold mere politisk end det er i forvejen, som sagt lad vær med at smadre den kultur vi har skabt!

Jo har nu set en del kampe, var allerede en stabil tilskuere på Aalborg Stadion i 1990, det år du blev født...

Og har prøvet og få øl i nakken flere gange end du kan tælle til... Men når jeg engang før børn vil jeg ikke synes det vil være sjovt og tage dem med på et stadion hvis de kan risikere og få en øl i hoevdet eller et vildfaren romerlys i nakken...

Kampen i Næstved beviser jo bare at der er et behov for et register, de ville jo intet andet end og lave ballade... tror ikke engang det var FCK fan, men bare generelt folk uden for rækkevidte der ville lave ballade...

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010