home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 62842 gange)
FCKchamp
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #30: 09 Jan 2008, 23:02 »

Hvis folk ikke kan tåle at blive kaldt hooligans, jamen så må de lade vær med at kaste med øl, lad vær med at tænde et romerlys, så simpelt er det rent faktisk  Smiley

Nu er du fandme ude på et sidespor. Du skal vidst lige have fat i hvad hooligans er. At kaste med øl og tænde lys, har jo intet med hooliganisme at gøre?!?!? Jeg synes du sætter tingene lige lovlig stramt op. Det kan da ikke være rigtigt at man skal i et register hvor man bliver holdt øje med, pga. den smule? Den må du sku længere ud på landet med.
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hooliganregister
« Svar #31: 09 Jan 2008, 23:07 »

Jeg synes sådan et register vil være et glimrende tiltag i kampen mod hooligans/tåbelige fans, stadion karantæne er jo også en god start
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #32: 09 Jan 2008, 23:19 »

Nu er du fandme ude på et sidespor. Du skal vidst lige have fat i hvad hooligans er. At kaste med øl og tænde lys, har jo intet med hooliganisme at gøre?!?!? Jeg synes du sætter tingene lige lovlig stramt op. Det kan da ikke være rigtigt at man skal i et register hvor man bliver holdt øje med, pga. den smule? Den må du sku længere ud på landet med.

Hvis du opfører dig ordenligt under en kamp er der jo ikke noget problem?
Hvis du slår en mand ihjel er du kriminel, og det er du også hvis du stjæler en bluse fra Bilka.
Grunden til at du tager så hårdt på vej må jo være fordi du smider med øl og tænder romerlys? og hvis du gør det, ja så hører du ikke hjemme på et dansk fodbold stadion, også er jeg egentlig ligeglad med hvad de kalder dig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Red love
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #33: 10 Jan 2008, 00:48 »

Et HOOLIGANregister skal vel ramme HOOLIGANS - ikke FANS!

Selvom enkelte måske er lettere beruset og synger div. synge på vej til stadion er man så hooligan? Nej
Antænder man et romerlys, som er med til at skabe god stemning, er man så hooligan? Nej
Er man en hooligan, hvis man kaster en med SKIDE øl mod dommeren? Måske..

De tre ting, som er de eneste jeg kender til lige nu, gør jo ikke én til hooligan. Det gør slåskampene, som de selv arrangere. Hvorfor skal det så gå udover os fans, som vil skabe stemning til kampene?

Hvis det kommer igennem, så håber jeg inderligt, at ALLE fremmødte til de stadions som skal i brug ved først kommende lejlighed, sidder på deres flade røv igennem HELE KAMPEN, UDEN at købe øl/vand/madvarer og ikke siger en skid før man er et stykke fra stadion igen.

Lige nu er jeg mere imod end jeg er for ét sådan register. Ølkastning og til dels romerlys burde give bøder/mindre straffe - ikke store straffe samt betegnelsen som hooligan!
Zone, ingen straffer nogen for at gjalde halv dårlige brøndby seranader.. Men hvis de selv samme der synger, senere får lyst til at give ham den dumme politimand en på hovedet, ja så bliver de straffet...

 Romerlys er ulovligt, du kan være uenig, men så længe det er loven skal den respekteres. Ellers er der jo ingen grund til at have et retssamfund..

Og til sidst, er der da ikke en der snart vil fortælle mig hvad det er, der går udover de fans der kommer fredeligt, og vil skabe god stemning til en fodboldkamp...?
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #34: 10 Jan 2008, 00:50 »

Altså de kunne jo bare have kaldt det fan register - eller hvad de nu ville, så var det mere rammende, og kunne bruges både ved håndbold, fodbold, ishockey og curling. Problemet er jo - for mange - at de bliver stemplet som hooligans.
Vil du ikke fortælle mig om hvornår du sidst så curling fans stå og slå løs på hinanden... Rullende Øjne
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #35: 10 Jan 2008, 00:54 »

Hooliganregistret er helt væk, det kan lene godt tage og pakke sammen!! det er jo super diskriminerende!
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #36: 10 Jan 2008, 00:58 »

Hooliganregistret er helt væk, det kan lene godt tage og pakke sammen!! det er jo super diskriminerende!
Det der er det bedste argument jeg hidtil har hørt mod et register.
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hooliganregister
« Svar #37: 10 Jan 2008, 02:00 »

Vil du ikke fortælle mig om hvornår du sidst så curling fans stå og slå løs på hinanden... Rullende Øjne

Ja de ku da godt slå lidt på hinanden for at holde varmen i de kolde haller, måske derfor ishockeytosser slås på banen, de fryser lidt.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #38: 13 Jan 2008, 02:01 »

Og jo længere væk offeret er jo større kraft bliver man altså ramt med...
Der er vidst noget fysik, der er gået galt...

Når du kaster noget er farten højest lige når det slipper hånden grundet vindmodstand. Dog kan tyngdekraften gøre at der kan forekomme acceleration ved en mere kurvet bane.

Der skal dog en væsentlige større hældning end der er på de danske stadions, for at dette bliver aktuelt.

Har selv fået MANGE øl i hovedet og det har ikke gjort ondt én eneste gang.

Mht. registeret, så synes jeg det er en ganske udemærket idé. Kan ligesom mange andre i debatten ikke se hvad problemet er ved det.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #39: 13 Jan 2008, 02:15 »

Jeg laver ikke ballade. Så kan skam kun se det gode i det.

Familie fodbold er der ikke meget af mere. Grunden er hooligans. Det skal stoppes, så hurtigt det kan. Ingen tvivl om det. Jeg håber registeret kommer. Familier skal have lov til at kunne tage til fodbold, hvor de har deres 6 årige børn med. Sådanne stunder oplevede jeg, dengang jeg var lille. Det skal de yngre børn ikke snydes for!
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #40: 13 Jan 2008, 02:18 »

Jeg kan virkelig ikke se det dårlige ved det hooliganregister, hvis man bare holder sin sti ren så behøver man da ikke være bange for at blive snuppet uheldigt.

Synes det er på tide at vi får fjernet alle de "idioter" fra stadions, der ødelægger det for flere tusind andre.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #41: 13 Jan 2008, 02:26 »

Jeg laver ikke ballade. Så kan skam kun se det gode i det.

Familie fodbold er der ikke meget af mere. Grunden er hooligans. Det skal stoppes, så hurtigt det kan. Ingen tvivl om det. Jeg håber registeret kommer. Familier skal have lov til at kunne tage til fodbold, hvor de har deres 6 årige børn med. Sådanne stunder oplevede jeg, dengang jeg var lille. Det skal de yngre børn ikke snydes for!

Jeg mindes at du sagde noget helt andet i Tele2 Cup tråden, men det kan være mig der husker dårligt Tunge

Skal lige læse tråden og så får I mine guldkorn Shockeret
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #42: 13 Jan 2008, 02:42 »

Ja.. Gode argumenter mod et hooligan-, fan-, ja whatever register har der jo ikke været så hopper med på bølgen og siger go for et register..

Romerlys er jo ikke bare ulovlige på danske stadions, ja du må jo ikke fyre fyrværkeri af uden for december måned (Et par dage i Januar) uden særtilladelse, så at du bliver registreret for romerlys er helt i orden. Det er en lovovertrædelse, som at slå en ihjel. Ikke at de to ting kan sammenlignes i størrelse.
At kaste folk kaster med øl, generer mig noget på det grusomste, men det er ingen grund til at udelukke folk og det gør man jo heller ikke. Det kræver, at der står en politimand eller sikkerhedsvagt og kigger på dig i det sekund du gør det og hvis glasset er halvtomt, så ryger det meste ud, så det ikke gør nogen skade..
At synge på vej til stadion er jo først ulovligt, når det generer den offentlige fred. Nogen griner jeg lidt af, fordi de synger så dårligt, men andre kan godt virke trueden i deres adfær..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #43: 13 Jan 2008, 02:45 »

Jeg mindes at du sagde noget helt andet i Tele2 Cup tråden, men det kan være mig der husker dårligt Tunge

Skal lige læse tråden og så får I mine guldkorn Shockeret

Mindes jeg ikke at have sagt. Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #44: 18 Jan 2008, 23:32 »

Jeg kan godt nok heller ikke se hvad det store problem er. Hvis man opføre sig ordenligt, jamen så bliver man jo ikke udlukket.
De folk der har så meget i mod det, må være dem der laver ballede og ødelægger ting..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010