home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 112 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby-FC København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby-FC København  (Læst 16810 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #60: 05 Mar 2006, 23:14 »

Tja, det er vel fordi det er den eneste kamp herhjemme, hvor der tilnærmelsesvist spilles på internationalt niveau - du ved, med mange tilskuere, højt tempo og (må man nok erkende uanset klubtilhørsforhold) med de bedste spillere i Suppen.

mvh,
mathias

Måske... men det skal vel være den samme dommerlinje i alle kampe i sas ligaen.. også er det da lige meget hvem der spiller.. ellers er det vel tæt på at være snyd ticked off Smiley Grin Thumbs Up
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #61: 05 Mar 2006, 23:19 »

Måske... men det skal vel være den samme dommerlinje i alle kampe i sas ligaen.. også er det da lige meget hvem der spiller.. ellers er det vel tæt på at være snyd ticked off Smiley Grin Thumbs Up

Nu ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal tolke seriøsiteten i dit indlæg i forhold til dine smileys til sidst :-)

Men nej, der skal ikke være den samme linie i alle kampe. For er der ikke to kamp, der er ens. Naturligvis skal der ikke begås ulovligheder, men nogle kampe er det mere passende at give tilladelse til at lave lidt hårdere skulderskub end i andre :-)

mvh,
mathias
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #62: 05 Mar 2006, 23:23 »

nej det med at sige at det ville være snyd er ment som sjovt..

Og ja der er ikke to kampe der er ens.. og nej jeg kan ikke se hvorfor der i en kamp kan gives tillades til at gå mere til den end i en anden kamp.. For så ville en tackling i en kamp ikke give kort  og i næste kamp ville den give rødt på grund af at du spiller mod en modstander af en ringer kvalitet..

Syntes dommerene skal prøve at behandle alle kampe ens og med samme linje..
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #63: 05 Mar 2006, 23:31 »

nej det med at sige at det ville være snyd er ment som sjovt..

Og ja der er ikke to kampe der er ens.. og nej jeg kan ikke se hvorfor der i en kamp kan gives tillades til at gå mere til den end i en anden kamp.. For så ville en tackling i en kamp ikke give kort  og i næste kamp ville den give rødt på grund af at du spiller mod en modstander af en ringer kvalitet..

Syntes dommerene skal prøve at behandle alle kampe ens og med samme linje..

Jeg er i bund og grund enig i, at dommerne skal bestræbe sig efter at holde den sammen linien i alle kampe. Men situationen omkring enhver kamp tillader det bare ikke.

Det er jo ikke sådan, at fodboldreglerne dækker over enhver tænkelig situation, der kan opstå. Derfor skal enhver situation vurderes og tolkes ud fra de regler der nu engang er - og de kan altså ikke tolkes på samme måde hver eneste gang! Det er omstændighederne for forskellige til. Det er også sådan det fungere i retsamfundet, og ærlig talt, så synes jeg det er et fint princip.

mvh,
mathias
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #64: 05 Mar 2006, 23:36 »

Nej du har nok ret Thumbs Up

Men ville da være dejligt hvis alle kampene kun have samme linje fra start til slut men det nok mere en drøm jeg har.. for tit ødelægger dommerene jo selv den linje de har lagt og nogen dommer har slet ikke nogen linje Smiley

Så det ender  med vi bliver enig her Thumbs Up
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #65: 05 Mar 2006, 23:39 »

Nej du har nok ret Thumbs Up

Men ville da være dejligt hvis alle kampene kun have samme linje fra start til slut men det nok mere en drøm jeg har.. for tit ødelægger dommerene jo selv den linje de har lagt og nogen dommer har slet ikke nogen linje Smiley

Så det ender  med vi bliver enig her Thumbs Up

Hehe, godt ;-)

Men bemærk, at det vigtige ikke er, at dommerne har den samme linie i alle kampe, men derimod at de holder den samme linie i hver enkelt kamp :-)

mvh,
mathias
Logged


stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #66: 05 Mar 2006, 23:40 »

Jeg mener ikke at niveauet er højere i kampene mellem bif-fck end i de andre SAS-Liga kampe. Den eneste forskel er at der flere tiilskuere end til de andre kampe, men det er også det. Men man kan da ikke lave om på hvornår, en tackling er til gult eller rødt kort afhængig af hvilke hold, som spiller?


Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #67: 05 Mar 2006, 23:42 »

Hehe, godt ;-)

Men bemærk, at det vigtige ikke er, at dommerne har den samme linie i alle kampe, men derimod at de holder den samme linie i hver enkelt kamp :-)

mvh,
mathias

Helt enig.. så enkelt kan det siges Thumbs Up
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #68: 05 Mar 2006, 23:46 »

Jeg mener ikke at niveauet er højere i kampene mellem bif-fck end i de andre SAS-Liga kampe. Den eneste forskel er at der flere tiilskuere end til de andre kampe, men det er også det. Men man kan da ikke lave om på hvornår, en tackling er til gult eller rødt kort afhængig af hvilke hold, som spiller?

Undskyldt mit flabede svar, men har læst noget af det overstående?

Der er desuden en KÆMPE forskel udover tilskuerantallet. Tempoet, spillernes niveau, vigtigheden af kampene, medieomtalen før under og efter, intensiteten osv, osv.

Men hvis du kan finde kampe i Superligaen, der overgår FCK-Brøndby-kampene i overstående, så lytter jeg da med glæde (og muligvis også med en anelse overralske over, at jeg ikke var i stand til at finde det opgør selv).

mvh,
mathias
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #69: 05 Mar 2006, 23:58 »


Men hvis du kan finde kampe i Superligaen, der overgår FCK-Brøndby-kampene i overstående, så lytter jeg da med glæde (og muligvis også med en anelse overralske over, at jeg ikke var i stand til at finde det opgør selv).

mvh,
mathias

Viborg FF-FCM Thumbs Up så fås det ikke støre Thumbs Up ihvertfald ikke her i det midtjyske Opstemt

FORZA VIBORG Thumbs Up
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #70: 06 Mar 2006, 08:00 »

Viborg FF-FCM Thumbs Up så fås det ikke støre Thumbs Up ihvertfald ikke her i det midtjyske Opstemt

FORZA VIBORG Thumbs Up

Så mu du være glad for den "hype", som onside prøver at bygge op omkring disse kampe...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #71: 06 Mar 2006, 10:55 »

Sidste gang var kun for sjov, nu går vi på rov !
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #72: 06 Mar 2006, 11:56 »

Søndagens fornøjelse intet mindre  Opstemt
Den moralske Finale mellem danmarks 2 bedste hold - jeg er sikker på at denne kamp vil blive intens - glæder mig vildt til at se kampen - håber at Brøndby får vist at de kan følge med - tror kampen ender 3-1 og Duncan laver 3 kasser  Cool
Heh, du fik ikke helt ret.. Men nu synes jeg at vi ser endnu et godt eksempel på hvorfor Royal League skal afskaffes.. BiF og FCK skal mødes igen i næste weekend, det vil sige at allerede bare i år har de mødt hinanden 3, med næste weekend, det er jo til grin?
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #73: 06 Mar 2006, 13:14 »

Undskyldt mit flabede svar, men har læst noget af det overstående?

Der er desuden en KÆMPE forskel udover tilskuerantallet. Tempoet, spillernes niveau, vigtigheden af kampene, medieomtalen før under og efter, intensiteten osv, osv.

Men hvis du kan finde kampe i Superligaen, der overgår FCK-Brøndby-kampene i overstående, så lytter jeg da med glæde (og muligvis også med en anelse overralske over, at jeg ikke var i stand til at finde det opgør selv).

mvh,
mathias

ja okay, der er også mere medieomtale til den kamp end til de andre kampe. Men man kan da ikke lave om på hvornår der skal være gule og røde kort af den grund. Jeg kan ikke se hvorfor at man skal have lov til at gå mere til den i sådan en kamp end i alle andre kampe.
Ja jeg ved godt at det er de to bedste hold i Danmark over en hel sæson, men det er ikke lige altid at begge at begge viser det, når de møder hinanden. Jeg synes ihvertfald ikke Brøndby var speciel gode i går. De laver mange uprovokerede fejl og spiller meget langsomt.

Og igår var der 14.000 tilskuere. Det er vel cirka hvad Brøndby har til en normal kamp mod Silkeborg.

Dommeren skal vel heller ikke have bestemt sig for sin linje inden kampen? Han skal da finde lidt ud af hvor meget holdene går til hinanden. Og så må spillerne vel også huske lidt på hvilken linje dommeren de har i kampen plejer at ligge og indrette sig lidt efter ham også.
Logged

Well
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #74: 06 Mar 2006, 17:09 »

Heh, du fik ikke helt ret.. Men nu synes jeg at vi ser endnu et godt eksempel på hvorfor Royal League skal afskaffes.. BiF og FCK skal mødes igen i næste weekend, det vil sige at allerede bare i år har de mødt hinanden 3, med næste weekend, det er jo til grin?


Syntes så ikke at RL skal afskaffes - men formattet skal laves om. Det giver jo ingen mening at de 2 bedste hold fra samme land skal i samme pulje. Det burde være:

1 Mestrene fra et af landende
2 Sølv-vinderne fra et andet land
3 Bronce fra 3rd land
4 4 bedste hold fra samme land som broncevinderne

Det ville give puljer i år som følger:

1:
Bif
Start
Kalmar
Hammarby

2:
Stockholm
Fck
Lyn
Lillestrøm

3:
Viking
Gøteborg
FCM
AAB
Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010