home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby-FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby-FC København  (Læst 16667 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #30: 05 Mar 2006, 12:37 »

Yes, de er gode. Men du tager vel også derind fordi det er FCK som er modstanderen??

Der tager du fejl  Skuffet

For mig eksisterer FCK ikke...

Jeg må indrømme - og dette vil alle ikke synes om - at jeg på et tidspunkt lod mig blive ked af det pga. FCK, lod mig blive revet med af følelserne og lod mig provokere af FCK og deres fremtoning.

Nu har jeg valgt at vælge dem fra, så de ikke eksistere for mig, så jeg ikke skal krumme tæer, når John Ø igen igen viser sig på skærmen og så jeg ikke konstant lader mig irritere over, at folk hopper med på en medievogn af rang.

Nok om det...Jeg er der for grillpølsernes skyld og så lige for at give drengene min støtte  Thumbs Up
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #31: 05 Mar 2006, 12:39 »

Vi skal gå amok, gå amok gå amok gå amooooooook !
« Seneste Redigering: 05 Mar 2006, 12:41 af Sunbao » Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #32: 05 Mar 2006, 15:21 »

Vi skal gå amok, gå amok gå amok gå amooooooook !

og derfor kommer du snart til at gå med stok, gå med stok, gå med stooooooooook !
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #33: 05 Mar 2006, 15:32 »

Der tager du fejl  Skuffet

For mig eksisterer FCK ikke...

Jeg må indrømme - og dette vil alle ikke synes om - at jeg på et tidspunkt lod mig blive ked af det pga. FCK, lod mig blive revet med af følelserne og lod mig provokere af FCK og deres fremtoning.

Nu har jeg valgt at vælge dem fra, så de ikke eksistere for mig, så jeg ikke skal krumme tæer, når John Ø igen igen viser sig på skærmen og så jeg ikke konstant lader mig irritere over, at folk hopper med på en medievogn af rang.

Nok om det...Jeg er der for grillpølsernes skyld og så lige for at give drengene min støtte  Thumbs Up

Gid jeg kunne gøre det med Chelsea/Mourinho og Man Utd
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #34: 05 Mar 2006, 19:18 »

nogen FCK fans der er utilfreds med dommeren?

Ej det var godt nok en kedelig kamp... det er bare endnu et bevis på at en kamp ikke nødvendigvis er god bare fordi det er Brøndby og FCK.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #35: 05 Mar 2006, 19:41 »

så røg fck desværre ud af pokalturneringen, så siger jeg bare som alle bif fans ville have gjort, turneringen er intet værd osv Smiley

synes de to røde kort var iorden, linderoth fik 2 gule kort, sm begge to skulle gives, og hvis del horno skulle have det røde kort mod barca, hvilket han skulle, så skal pimpong også have det i den situation. hvorfor han så skal ned i den glidende tackling er noget helt andet. synes godt han i det mindste kunne sparke bolden ud til indkast istedet for det der.

synes dog at der er klart straffe i slutningen, så der blev jeg sgu vred på den dommer Sur

det vil også blive meget svært på næste søndag, uden linderoth, men hvis bare holdene skiftes til at vinde så er det iorden Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Mar 2006, 19:47 af gerre » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #36: 05 Mar 2006, 20:34 »

Skuffende kamp - men en ting er sikkert - det kan kun gå fremad - heldigvis vandt Brøndby og jeg er sikker på at de er på vej til et mesterskab igen  Thumbs Up

Jeg havde faktisk respekt for FCK og Don Ø men efter at have fulgt især Don Ø og Holmstrøm i aviserne så er den respekt forsvundet for altid - magen til tosser har jeg ikke set crazy
Logged

YNWA

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #37: 05 Mar 2006, 20:54 »

Der tager du fejl  Skuffet

For mig eksisterer FCK ikke...

Jeg må indrømme - og dette vil alle ikke synes om - at jeg på et tidspunkt lod mig blive ked af det pga. FCK, lod mig blive revet med af følelserne og lod mig provokere af FCK og deres fremtoning.

Nu har jeg valgt at vælge dem fra, så de ikke eksistere for mig, så jeg ikke skal krumme tæer, når John Ø igen igen viser sig på skærmen og så jeg ikke konstant lader mig irritere over, at folk hopper med på en medievogn af rang.

Nok om det...Jeg er der for grillpølsernes skyld og så lige for at give drengene min støtte  Thumbs Up

Jeg er nysgerrig. Hvad mener du med, at du lod dig provokere af FCK og deres fremtoning?

Jeg forstår det nemlig ikke.

mvh,
mathias
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #38: 05 Mar 2006, 21:01 »

Det var jo godt, især fordi det, efter min mening, ikke var specielt fortjent at Brøndby vandt. Men en sejr er en sejr.  Grin

Og det er også vigtigt at hverken Linderoth eller Pimpong er med på søndag.  Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #39: 05 Mar 2006, 21:08 »

Det var jo godt, især fordi det, efter min mening, ikke var specielt fortjent at Brøndby vandt. Men en sejr er en sejr.  Grin

Og det er også vigtigt at hverken Linderoth eller Pimpong er med på søndag.  Smiley

det har du helt ret i. som Solbakken også siger, fck var klasser bedre da der var 11 mod 11, men når man ikke kan score på den mulighed allbäck fik i første halvleg, så vinder man ikke, godt nok brugte santos hånden men den skal ind alligevel
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #40: 05 Mar 2006, 21:25 »

Det værste ved den kamp var næsten af Linderoth blev smidt ud, så han ikke kan være med på søndag, for han er altså meget vigtig for FCK!
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #41: 05 Mar 2006, 21:51 »

Så er jeg vendt tilbage fra dagens kamp og kunne godt tænke mig, om nogle af jer kunne hjælpe mig med et par spørgsmål.

Var de to røde kort ok?

Var der straffe til FCK i sidste minut af tillægstiden?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #42: 05 Mar 2006, 21:56 »

Så er jeg vendt tilbage fra dagens kamp og kunne godt tænke mig, om nogle af jer kunne hjælpe mig med et par spørgsmål.

Var de to røde kort ok?

Var der straffe til FCK i sidste minut af tillægstiden?

Straffe er der fakrisk. Selv om at det ikke er meget Danton rører den, men jo, straffe.
De to røde har jeg ikke set..
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #43: 05 Mar 2006, 22:12 »

Så er jeg vendt tilbage fra dagens kamp og kunne godt tænke mig, om nogle af jer kunne hjælpe mig med et par spørgsmål.

Var de to røde kort ok?

Var der straffe til FCK i sidste minut af tillægstiden?

De to røde kort var ikke til at komme uden om, mens at straffet burde være dømt.

Uha hvor er jeg glad lige nu!  Opstemt Grin Cool Hævet Øjenbryn
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #44: 05 Mar 2006, 22:13 »

Så er jeg vendt tilbage fra dagens kamp og kunne godt tænke mig, om nogle af jer kunne hjælpe mig med et par spørgsmål.

Var de to røde kort ok?

Var der straffe til FCK i sidste minut af tillægstiden?

Ja det er straffe. Kund Stadsgaard har også indrømmet der var straffe. http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=162617

Jeg sys de to røde kort er ok... Linderoth laver et professionelt frispark som skal give et gult kort... og da det er hans andet gult kort er det ok med det røde kort...

Og Pimpongs er klokkeklart sys jeg.. Går efter Rytter som jeg ser det...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010