home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  2 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby-FC København
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby-FC København  (Læst 16796 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #75: 06 Mar 2006, 18:07 »

Det ville være en god ide, Brøndby - FCK kampene ville være meget bedre hvis det kun var 2 gange per sæson.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #76: 06 Mar 2006, 18:59 »


Syntes så ikke at RL skal afskaffes - men formattet skal laves om. Det giver jo ingen mening at de 2 bedste hold fra samme land skal i samme pulje. Det burde være:

1 Mestrene fra et af landende
2 Sølv-vinderne fra et andet land
3 Bronce fra 3rd land
4 4 bedste hold fra samme land som broncevinderne

Det ville give puljer i år som følger:

1:
Bif
Start
Kalmar
Hammarby

2:
Stockholm
Fck
Lyn
Lillestrøm

3:
Viking
Gøteborg
FCM
AAB

Logisk inddeling dér..!  Thumbs Up
Og helt enig i at det burde være hold fra forskellige lande i hver pulje
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #77: 06 Mar 2006, 20:19 »

Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #78: 06 Mar 2006, 20:21 »

Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #79: 06 Mar 2006, 20:23 »

Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #80: 06 Mar 2006, 20:33 »

ja okay, der er også mere medieomtale til den kamp end til de andre kampe. Men man kan da ikke lave om på hvornår der skal være gule og røde kort af den grund. Jeg kan ikke se hvorfor at man skal have lov til at gå mere til den i sådan en kamp end i alle andre kampe.
Ja jeg ved godt at det er de to bedste hold i Danmark over en hel sæson, men det er ikke lige altid at begge at begge viser det, når de møder hinanden. Jeg synes ihvertfald ikke Brøndby var speciel gode i går. De laver mange uprovokerede fejl og spiller meget langsomt.

Rigtigt at Brøndby på ingen måde viste tænder i går aftes. Hvis jeg var Brøndby-fan, ville jeg ikke være helt tryg.

Mht. til at går mere til den i opgørene mellem FCK og Brøndby, end i andre kampe, vil jeg tillade mig at citere mit svar til donthomas om netop samme emne:

Citat af: geyhden_bab
Det er jo ikke sådan, at fodboldreglerne dækker over enhver tænkelig situation, der kan opstå. Derfor skal enhver situation vurderes og tolkes ud fra de regler der nu engang er - og de kan altså ikke tolkes på samme måde hver eneste gang! Det er omstændighederne for forskellige til. Det er også sådan det fungere i retsamfundet, og ærlig talt, så synes jeg det er et fint princip.

Håber overstående nuacerede dit syn på tingene en anelse.

Jeg synes desuden, du sniger dig lidt let uden om de andre forskelle. Eller du mener måske, at FCK-Brøndby er på højde med andre danske kampe i tempo, spillernes niveau, vigtighed osv.? Og at kun at vurdere udfra kampen i går er naturligvis ikke tilstrækkeligt.

Citat af: stadio comunale
Og igår var der 14.000 tilskuere. Det er vel cirka hvad Brøndby har til en normal kamp mod Silkeborg.

Korrekt observeret. Så lagde du vel også mærke til, at det sneede og temperaturen var omkring 0-punktet? Det kan altså godt få en del til at blive hjemme, især når kampen også bliver vist i TV.

Citat af: stadio comunale
Dommeren skal vel heller ikke have bestemt sig for sin linje inden kampen? Han skal da finde lidt ud af hvor meget holdene går til hinanden. Og så må spillerne vel også huske lidt på hvilken linje dommeren de har i kampen plejer at ligge og indrette sig lidt efter ham også.

Det er jeg enig i, mindes heller ikke jeg har skrevet andet. Problemet er så bare, at dommerne sjældent holder en linie i kampene. Men det er nu en anden diskussion.

mvh,
mathias
Logged


stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #81: 08 Mar 2006, 13:05 »

Jeg er i bund og grund enig i, at dommerne skal bestræbe sig efter at holde den sammen linien i alle kampe. Men situationen omkring enhver kamp tillader det bare ikke.

Det er jo ikke sådan, at fodboldreglerne dækker over enhver tænkelig situation, der kan opstå. Derfor skal enhver situation vurderes og tolkes ud fra de regler der nu engang er - og de kan altså ikke tolkes på samme måde hver eneste gang! Det er omstændighederne for forskellige til. Det er også sådan det fungere i retsamfundet, og ærlig talt, så synes jeg det er et fint princip.

mvh,
mathias

Jeg unskylder da jeg tror jeg har blandet nogle indlæg sammen og/eller har fået forvirret mig selv, med hensyn til din mening om dommernes linje i kampene. Det beklager jeg da.

Hvis vi så tager det med spillernes niveau er jeg da godt klar over at, det er de to bedste danske hold. Men i deres indbyrdes opgør (og jeg mener ikke kun kampen i weekenden, men mere generelt), synes jeg at det ene af holdene har en tendens til at falde i niveau, så det tit bliver sådan at det er det samme hold, som styrer kampen hele vejen igennem. På den måde synes  jeg ikke at kampene i sig selv er bedre end en normal Super Liga kamp.

Jeg kan godt følge dig i at det er nogle utrolige vigtige kampe, så længe det er SAS Ligaen, da de har lidt inflydelse på hvor mesterskabet ender, eller ihverfald om hvor tæt mesterskabskampen bliver. Men når det er en pokalkvartfinale, som det var i søndags, eller en Royal League kamp, kan jeg ikke se at lige netop de to kampe bliver vigtigere end alle andre i de to tuneringer.

Ja jeg lagde godt mærke til at vejret ikke var specielt godt. Men hvis det er nok til at holde folk væk, så er kampen nok heller ikke helt så vigtig. Og så kan det tilnærmelses vis internationale niveau som du nævner ikke være et særligt højt internationalt niveau. Men jeg er da nysgerrig i forhold til hvad du mener med et tilnærmelses vis internationalt niveau.

Tror jeg har svaret på det jeg før fik mig sneget med undenom ellers må du da lige sige til Smiley



Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #82: 12 Mar 2006, 10:27 »

Hvad sker der iøvrigt for tv3 med deres optakt her fra kl. 10:00...
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #83: 12 Mar 2006, 11:47 »

Hvad sker der iøvrigt for tv3 med deres optakt her fra kl. 10:00...

Det  er helt væk! Og deres måde at fordrive tiden med, er også helt væk. Det er simpelthen Dalums drenge kor, som synger. FLOT! Hvem er ikke ligeglade med det? Det lød af helveds til.!
Logged

MuNkEhOlM
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #84: 12 Mar 2006, 11:52 »

ja lidt for meget optakt... det er de mest sindsyge ting de får dagen til at gå med...

os derfor jeg snart selv sætter næsen mod brøndby stadion for at følge drengene Wink

og må vi alle bede til brøndby vinder....
Logged

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."


Iceman
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #85: 12 Mar 2006, 11:57 »

ja der er godt nok alt for meget optakt...


er AaB fan men i denne kamp holder jeg os med Brøndby Wink
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #86: 12 Mar 2006, 11:58 »

Det  er helt væk! Og deres måde at fordrive tiden med, er også helt væk. Det er simpelthen Dalums drenge kor, som synger. FLOT! Hvem er ikke ligeglade med det? Det lød af helveds til.!

Jeg syntes det er super dejligt - har svigermor på besøg så har desperat behov for en undskyldning til at smutte ind på mit kontor  Wink
Logged

YNWA

Iceman
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #87: 12 Mar 2006, 12:01 »

hehe nice... min svigermor er mega sjov... så det har jeg ikk behov for Grin
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #88: 12 Mar 2006, 12:18 »

Jeg synes at det er fantastisk med så meget optakt!

Man kan ikke få for meget!  Smiley
Logged

Iceman
Gæst
 
Sv: Brøndby-FC København
« Svar #89: 12 Mar 2006, 12:21 »

jow det kan godt blive lidt for meget... for det ender jo næsten med at de fortæller det samme flere gange:)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010