home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204378 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #360: 02 Feb 2008, 13:39 »

Jeg har læst de sidste updates og de var rigtige gode så jeg vil følge med fra nu af Smiley

Det glæder mig, at jeg kan fange din interesse  Wink

Jeg har smidt en afstemning op, da jeg er lidt i tvivl om min videre karriere  Ubeslutsom

Jeg kan ikke finde ud af om, jeg skal fortsætte i Ajax. Efter den seneste sæsons suveræne stime i Æresdivisionen, er jeg bange for, at jeg mister motiviationen i næste sæson.

Jeg ved godt, at jeg mangler CL pokalen, men skal den sikres, så skal jeg gå alvorlig på kompromis med min "transferpolitik" og se bort fra talentarbejdet og det har jeg egentlig ikke lyst til.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #361: 02 Feb 2008, 19:29 »

Hej Metsu.

Brandærgeligt at du ikke kunne Utd. Men sådan er livet når man har et ikke "super" hold.
Det vil sige et hold der ikke er et af 10-12 bedste i Europa.

De 3 hold du lister op i afstemningen er hold af ca. samme kaliber som Ajax så non det bliver så meget anderledes mht. Europa? Så jeg har placeret min stemme på et helt andet hold.
Skulle jeg vælge imellem de 3 hold du har listet villle min stemme falde på Lazio da jeg mener de har størst chance for europæisk succes.

Jeg glæder mig til at se hvor du havner.
Kunne man måske lokke dig til at søge job hos Valencia Cool
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 19:35 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #362: 03 Feb 2008, 12:16 »

Hej Metsu.

Brandærgeligt at du ikke kunne Utd. Men sådan er livet når man har et ikke "super" hold.
Det vil sige et hold der ikke er et af 10-12 bedste i Europa.

De 3 hold du lister op i afstemningen er hold af ca. samme kaliber som Ajax så non det bliver så meget anderledes mht. Europa? Så jeg har placeret min stemme på et helt andet hold.
Skulle jeg vælge imellem de 3 hold du har listet villle min stemme falde på Lazio da jeg mener de har størst chance for europæisk succes.

Jeg glæder mig til at se hvor du havner.
Kunne man måske lokke dig til at søge job hos Valencia Cool

Problemet mht. jobsituationen er, at der ikke er noget tophold, der fyrer sin træner  Ubeslutsom

Det er derfor umuligt, at finde en topklub, som er garant for en god placering i de europæiske turneringer.

Lige nu er der faktisk kun 3 muligheder: Ajax, HSV og Rangers har også meldt sig på banen. Har for sjov søgt job hos Lyon, men det blev ikke til noget.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #363: 03 Feb 2008, 12:22 »

Jeg har stemt Lazio, hvis du mangler motivation i Ajax.. Men jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #364: 03 Feb 2008, 12:26 »

Jeg har stemt Lazio, hvis du mangler motivation i Ajax.. Men jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer..
Det bliver svært med Lazio, men Napoli er også en mulighed

Jeg mangler lidt motivationen i Ajax. Det er et fedt hold og jeg har nogle fede spillere, men det er ikke meget ved, at vinde alt i Æresdivisionen men samtidig vide, at man ikke kan hamle op med de helt store hold.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #365: 03 Feb 2008, 12:28 »

Det bliver svært med Lazio, men Napoli er også en mulighed

Jeg mangler lidt motivationen i Ajax. Det er et fedt hold og jeg har nogle fede spillere, men det er ikke meget ved, at vinde alt i Æresdivisionen men samtidig vide, at man ikke kan hamle op med de helt store hold.

Jeg må indrømme at jeg er ligeglad med hvor du ender.. Jeg skal helt sikkert læse med.. Du skriver jo fantastisk..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #366: 03 Feb 2008, 22:12 »

APRIL 2009

Jaap Stam - en legende stopper


34. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – PSV Eindhoven (3)   3-0   (3-0)
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (25)
2-0 Kiran Bechan (37)
3-0 Nicolae Mitea (44)

MOM: Kiran Bechan, Ajax (8)

Vi slutter af med en storsejr over PSV og viser, at det ikke er uden grund, at vi har været så suveræne i denne sæson.

PSV er ikke i nærheden af at true os i dag, jeg ved ikke, om de allerede var gået på sommerferie, men i første halvleg har de bare en enkelt forkølet afslutning på vores mål.
I de første 45 minutter spiller vi rigtig godt og afgør allerede kampen i første halvleg. Det giver plads til indskiftningerne af både Jaap Stam og Edgar Davids, som begge har valgt at stoppe deres aktive karrierer efter denne sæson. Det bliver dermed til et flot farvel til dem begge og som sagt en god afslutning til holdet

Jeg må dog indrømme, at skuffelsen over det tætte nederlag til Man Utd i Champions League stadig langtfra er glemt.





Slutstillingen i Æresdivisionen 2008/2009


Årets priser i Æresdivisionen 2008/2009







Årets priser i Champions League 2008/2008



Årets hold







Øvrige facts omkring sæsonen 2008/09


























Til jer der ikke har stemt, husk at smid en stemme, da jeg har brug for lidt vejledning!

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Slut på sæsonen) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #367: 03 Feb 2008, 22:27 »

Flot update og flot afslutning.. Er der åbnet op for andre klubber end dem i afstemningen??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Slut på sæsonen) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #368: 03 Feb 2008, 22:32 »

Flot update og flot afslutning.. Er der åbnet op for andre klubber end dem i afstemningen??

Mange tak  Wink

Med hensyn til afstemningen, er der blandt andet mulighed for Rangers og Napoli, mens Lazio og Everton desværre ikke er muligheder længere  Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Slut på sæsonen) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #369: 03 Feb 2008, 22:34 »

Godt gået! Nu er det på tide at komme videre - til HSV med dig. Smiley
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Slut på sæsonen) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #370: 03 Feb 2008, 22:47 »

videre til valencia! Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Slut på sæsonen) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #371: 04 Feb 2008, 17:28 »


Nye tider på vej i Amsterdam?
- Et trænerskifte virker uundgåeligt!


Der har i de seneste uger været rygter fremme om, at Ajax Amsterdam’s danske succestræner Jesper Nissen kan være tabt for klubben.
Disse rygter er blevet intensiveret efter, det er kommet frem i medierne, at kontrakforhandlinge rne mellem den danske manager og den hollandske klub tilsyneladende er brudt sammen.


Efter rygtet om de mislykkede forhandlinger kom ud, er der blevet spekuleret kraftigt i, hvem der skal have den danske manager siddende på trænerbænken fra næste sæson og mange navne er dukket op, men der er dog nogle klubber, der bliver ved med at dukke op og jeg har kigget nærmere på disse klubber.



Ajax Amsterdam – 15 %

Jeg har taget Ajax med som mulig arbejdsgiver efter sommerferien, da jeg simpelthen ikke kan forestille mig, at bestyrelsen i klubben ikke vil gøre alt i deres magt for at holde på den danske succes manager og derfor er der stadig en mulighed for, at de bliver enige om en kontraktforlængelse .

Det bliver spændende at se, om de får ham overtalt til at tage et år eller to mere i klubben, men udover at bestyrelsen er meget interesseret i at holde på danskeren, så tror jeg også, at manden selv har en vis lyst til at blive i klubben.
Grunden til at han selv er interesseret i at forlænge sit ophold, er hovedsageligt fordi, han har gjort meget ud af arbejdet med de forskellige talenter, der er i klubben. Her tænker jeg på spillere som Jeffrey Sarpong, Goran Slavkovski, John Goosens osv. og jeg er sikker på, at han ville ønske, at han kunne følge disse spilleres vej fra rollerne som talenter til førsteholdsspillere i den hollandske klub.



HSV – 45 %

Efter Juup Heynckes valgte at skifte tilværelsen i HSV ud med pensionisttilværels en, er den tyske storklub nu på jagt efter en ny mand til trænersædet.

Iflg. flere tyske medier lader det til, at bestyrelsen i den tyske klub, meget gerne ser Jesper Nissen, som den næste træner i klubben. Der skulle sågar have været møder med de forskellige repræsentanter, hvis man skal tro de historier, der har været fremme.
HSV har altid været en storklub i Tyskland, men på det seneste er det også lykkes for klubben, at lave nogle rigtig gode resultater. I sidste sæson blev det til en andenplads efter Bayern München, hvilket giver adgang til Champions League, hvilket er en turnering som Jesper Nissen lægger stor vægt på. HSV virker derfor som det mest sandsynlige valg, når man ser på de klubber, der har meldt sig i kampen om hans underskrift.

Truppen i HSV er samtidig også rigtig god. Det eneste problem er i defensiven, hvor der mangler bredde, mens der på de offensive pladser er flere fremragende spillere, som blandt andet Jonathan De Guzman, Mark Gonzalez og Vagner Love.



Glasgow Rangers – 35 %

En anden af de mere seriøse bud på en fremtidig arbejdsgiver er den skotske traditionsklub fra Glasgow Rangers.
Rangers er ligesom tyske HSV også kvalificeret til Champions League via en andenplads i den skotske liga efter ærkerivalerne fra Celtic. Den eneste forskel på de to klubber er dog, at Rangers er nødt til at gå igennem både 2. og 3. kvalifikationsrunde for at sikre sig en billet til Europas fornemmeste klubturnering.

Alt efter lodtrækningen så står Rangers med gode kort på hånden for at opnå videre deltagelse i turneringen, da de har en fornuftig trup med flere profiler. De har blandt andet den fremragende højre back Alan Hutton, den bundsolide midtbanespiller Barry Ferguson og sidst men ikke mindst, den stærke targetmand Kris Boyd. Udover disse profiler har truppen et godt mix af unge og erfarne spillere, der med den rigtige vejledning kan nå langt.



Real Zaragoza – 5 %

Det sidste hold, jeg har valgt ud, er samtidig også den absolutte outsider til at sikre sig den danske managers underskrift.
Real Zaragoza er et fornuftigt mandskab, der for det meste altid er med i den øverste halvdel af tabellen i den spanske La Liga. De har været fast inventar i UEFA Cuppen i de seneste sæsoner, men mangler lige det sidste for at kunne være med i toppen af ligaen og dermed sikrer sig adgang til Champions League.
Dette er noget, de håber at kunne få, hvis de kan hente en stor trænerkapacitet til klubben og derfor har de nu også meldt sig i jagten på den danske manager.

Jeg tror ikke på, at det lykkes for bestyrelsen i Zaragoza, at overtale Jesper Nissen hvis de prøver at tegne kontrakt med ham, da jeg tror, han vil til en klub, hvor der bliver spillet Champions League. Den danske manager har samtidig på et tidligere tidspunkt sagt, at han en dag meget gerne ville træne et britisk eller tysk hold, hvilket unægteligt stiller både HSV og Rangers i det bedste lys.




Jeg håber naturligvis personligt på, at han bliver i Amsterdam hos Ajax, men jeg må indrømme, at jeg tror, han vil søge nye udfordringer. Dette er primært pga. den suveræne sæson, han netop har haft med Ajax i den hollandske Æresdivision.



Johan Waterreus, Amsterdam Post.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #372: 04 Feb 2008, 17:32 »

Kom så til HSV! Smiley

Flot blog!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #373: 04 Feb 2008, 17:34 »

Kom så til HSV! Smiley

Flot blog!

Ja, kom så HSV .  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #374: 04 Feb 2008, 17:36 »

Ses i Zaragoza!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010