home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 863 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204368 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #345: 01 Feb 2008, 08:20 »

Man må håbe at du vinder over AC Milan Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #346: 01 Feb 2008, 15:17 »

Flot sejr over Milan, håber du hiver den hjem....

Ærgeligt du ikke lige går ubesejret igennem, men sådan er det jo, dine unge spillere får super erfaring, så det er jo kanon.
Ja, det kunne have været sjovt at gå ubesejret igennem turneringen, men det er ikke så mange chancer man får, til at få givet sine talenter noget spilletid. Nu håber jeg bare, at de får det bedste ud af den   Wink

Ærgeligt med de 2 kampe mod Heerenveen, men hvor er det fedt du slår Milan på udebane.. Jeg tror sgu på at Ajax går videre med eller uden Huntelaar..

KUTGW Thumbs Up

Vi får at se med Milan kampen, der er update om 5 minutter  Opstemt

Tak til alle for kommentarerne, det er som altid rart, at høre noget fra læserne  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #347: 01 Feb 2008, 15:24 »

Lyder dejligt Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #348: 01 Feb 2008, 15:25 »

MARTS 2009



2. kamp i 1. knockoutrunde af Champions League fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam (2) - AC Milan (1)   4-2   (2-0)
1-0 Rafael Van Der Vaart (25)
2-0 Rafael Van Der Vaart (29)
3-0 Daniel Carvalho (57)
3-1 Alberto Gilardino (58)
4-1 Daniel Carvalho (74)
4-2 Yoann Gourcuff (straffe 88)

MOM: Rafael Van Der Vaart, Ajax (9)

Efter en overbevisende indsats på ArenA’en er vi klar til kvartfinalen i Champions League.
Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg var lidt nervøs for dette opgør, men det viste sig hurtigt, at der ikke var nogen grund til bekymring.
Kampens helt store spiller var vores midtbanegeneral Rafael Van Der Vaart, der virkede ekstremt opsat på, at komme videre i turneringen efter vores uheldige exit i sidste sæson mod Valencia. Han er manden bag de første to scoringer og har også en fod med i Carvalho’s scoring til 3-0.
Kan vi fortsætte dette spil i de resterende runder, tror jeg på, at vi kan overraske yderligere og måske komme endnu længere i turneringen.





Ikke den nemmeste lodtrækning for Ajax!


Lodtrækningen til dette års kvartfinaler i Champions League blev i dag foretaget og det gav følgende kampe:

Ajax Amsterdam - Manchester United
Real Madrid - Olympique Lyonnais
Chelsea - Liverpool
Inter - Valencia

Jesper Nissen's kommentar til lodtrækningen
På dette tidspunkt er der kun gode hold tilbage og selvom det er et rigtig godt United hold, vi skal op imod med Ronaldo, Rooney og Tevez i spidsen, så tror jeg da helt sikkert på, at vi kan overraske ligesom mod Milan.



De Jong gik forrest i dagens sejr

30. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – RBC (11)   3-0   (1-0)
1-0 Javier Yacuzzi (selvmål, 10)
2-0 Nigel de Jong (68)
3-0 Jeffrey Sarpong (90+2)
 
MOM: Nigel de Jong, Ajax (8)

Stemningen i truppen var naturligvis i top efter vores sejr over Milan i Champions League og efter dagens kamp er humøret endnu bedre i omklædningsrummet.
Vi stiller igen med en del af de unge talenter og de gør det endnu en gang rigtig godt og et af de helt store midtbanetalenter Jeffrey Sarpong slutter kampen af med sin første seniorscoring for Ajax.
Mens mesterskabet er afgjort til vores fordel, kæmper PSV, Feyenoord og Heerenveen en intens kamp om sølvmedaljerne, mens Groningen med nogle gode resultater i de sidste runder også kan gå hen og blande sig i medaljestriden. Vores næste kamp er netop på hjemmebane mod Groningen.




31. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Groningen (5)   0-0   (0-0)


MOM: Luciano, Groningen (8)

Kampen mod Groningen udvikler sig til "spil mod et mål", da vi har fuldstændig kontrol over begivenhederne og spiller os til den ene chance efter den anden, men Slavkovski og Collins John er ikke skarpe nok, så Groningen redder det ene point med hjem fra ArenA'en.
Det er meget positivt at se, en spiller som Slavkovski komme til så mange chancer mod et godt hold som Groningen, det lover i den grad godt for den fremtidige udvikling af dette unge talent og hvem ved, det kan være, at han ender med at følge i hans store idol, den tidligere Ajax-spiller Zlatan Ibrahimovic's fodspor.



Beukering blev matchvinder

32. kamp i Æresdivisionen fra de Goffert, Nijmegen
NEC Nijmegen (7) – Ajax Amsterdam   3-2   (1-1)
1-0 Dominique Kivuvu (6)
1-1 Collins John (40)
2-1 Jhon Von Beukering (48)
3-1 Jhon Von Beukering (51)
3-2 Collins John (76)

MOM: Jhon Von Beukering, NEC (8)

Vi løber ind i sæsonens andet nederlag i Æresdivisionen mod et godt spillende NEC mandskab.
Vi er ellers rigtig godt med ved pausen og spillerne tror også på, at vi kan vinde, men to hurtige scoringer efter pausen af Jhon Von Beukering ødelægger det hele for os og spillerne har svært ved at få spillet til at hænge ordenlig sammen.
Med et kvarter igen får vi dog lidt fornyet gejst, da Collins John reducerer til 2-3 med sin anden scoring, men selvom vi får lagt et udmærket pres i de sidste minutter, lykkedes det os desværre ikke at få udlignet til 3-3





1. kvartfinalekamp i Champions League fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam – Man Utd (ENG)   3-3   (1-1)
1-0 Rafael Van Der Vaart (22)
1-1 Carlos Tevez (35)
2-1 Klaas-Jan Huntelaar (59)
3-1 Nicolae Mitea (63)
3-2 Cristiano Ronaldo (76)
3-3 Darren Fletcher (88)

MOM: Kenneth Vermeer, Ajax (9)

Endnu et vanvittigt Champions League opgør på ArenA’en. I de kampe vi har spillet på hjemmebanen i knockoutfasen i den tid, jeg har været manager, er der blevet scoret 21 mål, hvilket må siges at være noget af en bedrift. Tilskuerne kan i hvert fald ikke klage over manglende underholdning.
Vi er meget tæt på at vinde kampen mod Man U, men hvis vi havde gjort det, havde det bestemt ikke været fortjent, da de spiller en fremragende kamp mod os. De er konstant målfarlige og havde det ikke været for flere glimrende indgreb af Kenneth Vermeer i målet, så kunne vi nemt have tabt med både 5 og 6-3.
Udgangspunktet til returopgøret er ikke for godt, men vi har før vist gode takter på udebane i dette års Champions League og forhåbentlig kan vi fortsætte dem på Old Trafford i Manchester om en uges tid.



Stam var alderspræsident
og anfører mod Vitesse

33. kamp i Æresdivisionen fra Gelredome, Arnhem
Vitesse (18) – Ajax Amsterdam   2-1   (1-0)
1-0 Goran Ljubojevic (7)
1-1 Nikita Andrejev (60)
2-1 Vandinho (80)

MOM: Sergio Romero, Vitesse (8)

Vi er mere end uheldige mod Vitesse i dag, der spiller som et bundhold, men i dag har de et topholds held.
Vi vader praktisk talt i store chancer, men Sergio Romero står desværre i vejen for dem alle, lige på nær Andrejev’s udligning efter en times spil, der samtidig var Andrejev’s første scoring for i Ajax trøjen siden sit skifte til os i januar.
Dette var den tredje kamp i træk i Æresdivisionen, hvor vi går fra banen uden en sejr og selvom vi for længst har vundet mesterskabet, håber jeg meget på, at vi kan vinde den sidste kamp hjemme mod PSV for at slutte sæsonen af på en fornuftig måde.
En sjov lille detalje til dagens kamp er, at selvom vi har Jaap Stam med i holdopstillingen, så er gennemsnitsalderen alligevel ikke højere end 22 år og på trods af nederlaget, viser vi virkelig gode spillemæssige takter, vi mangler bare heldet og roen til at score på vores chancer.




Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Marts 09) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #349: 01 Feb 2008, 15:35 »

Fantastisk at du slog Milan.
Bliver en svær returkamp mod Manchester United, men mon ikke du vinder knebent Wink
Mindre gode resultater i ligaen .

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 09) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #350: 01 Feb 2008, 15:37 »

Fortsat fine resultater - især mod Milan! Spænende returkamp der er i vente mod Man United Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 09) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #351: 01 Feb 2008, 15:41 »

Rigtig flot Metsu, fantastiske resultater i Æresdivisionen og CL. Mon ikke du også vinder den Peace, hvad med pokalturneringen, er du stadig med der? Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 09) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #352: 01 Feb 2008, 15:49 »

Fantastisk at du slog Milan.
Bliver en svær returkamp mod Manchester United, men mon ikke du vinder knebent Wink
Mindre gode resultater i ligaen .

Fortsat fine resultater - især mod Milan! Spænende returkamp der er i vente mod Man United Peace

Mange tak skal I ha'. Resultaterne i ligaen bærer desværre tydelig præg af, at det ikke er start 11'en, der bliver valgt, men det giver som sagt god erfaring til de unge.

Kampen mod Man U bliver meget spændende, men spiller de som i Amsterdam, har vi ikke en chance. Jeg har aldrig spillet mod et hold, der skabte så mange chancer i mod os. Det var det rene vanvid  Wink

Rigtig flot Metsu, fantastiske resultater i Æresdivisionen og CL. Mon ikke du også vinder den Peace, hvad med pokalturneringen, er du stadig med der? Smiley

Mange tak, jeg er desværre ude af pokalturneringen med et 0-1 nederlag hjemme mod Heerenveen (se evt. forrige update), men den har så langt fra topprioritet.

Update med returkamp i Manchester skulle meget gerne komme på i løbet af i aften  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 09) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #353: 01 Feb 2008, 19:14 »


Champions League gyser i vente!
- Vil Old Trafford blive Drømmenes Teater for Ajax?


Det er ikke mere end en uge siden, at vi var vidner til en fantastisk fodboldoplevelse, da Ajax tog i mod Manchester United på Amsterdam ArenA. Kampen endte som bekendt uafgjort 3-3 og der er i den grad lagt op til et brag af et returopgør på Old Trafford.

Kampens spanske dommer Manuel Enrique Mejuto Gonzalez har netop sat kampen i gang, nu venter der forhåbentlig endnu en lækkerbisken for tilskuerne og seerne rundt omkring i Europa.
Huntelaar jubler over sin scoring

De første fem minutter er gået, begge hold har lagt stille og roligt ud, men nu er der hjørnespark til Ajax. Lad os se om de kan få noget ud af det, Van Der Vaart sender det indover, men Vidic header bolden ud af farezonen. Ogararu modtager bolden og finder endnu en gang Van Der Vaart i venstre side, han lægger bolden indover, men Ronaldo får snittet bolden, bolden lander ved Mitea, der sparker på mål..... stor redning af Van Der Sar, men faren er ikke over endnu, MÅL TIL AJAX, Huntelaar er først over riposten og scorer sikkert til 1-0 , sikke en start for Ajax, der lige nu er videre i turneringen.

Der er nu gået et lille kvarter siden 1-0 scoringen af Huntelaar og Man Utd har netop haft to store chancer. Den første er en kæmpe chance, der tilfalder Louis Saha, som kommer op til et godt hovedstød, men heldigvis for Stekelenburg i Ajax målet tager hovedstødet den ene opstander og går til målspark.
Den næste chance er et langskud af Darren Fletcher, men han må se det pareret af den lange Ajax målmand.
Gad vide om dette vækker United spillerne, der har været noget rystet og passive siden Huntelaar’s træffer?

Dommer Gonzalez har netop fløjtet første halvleg af og Ajax fører fortsat 1-0 på mål af Klaas-Jan Huntelaar efter bare seks minutters spil. Det var som om United var ved at få fat midt i halvlegen, men de er siden hen gået i stå igen og det er egentlig fortjent, at Ajax fører ved halvleg.
Campbell ødelagde drømmen

Stadionuret har netop rundet de 70 minutter og Ajax holder fortsat stand mod De Røde Djævle. Der er ikke sket ret meget i anden halvleg på nær endnu en stor chance til Saha, men denne gang stod Stekelenburg i vejen. Det kan være der sker noget nu, Ajax mister bolden og United ser ud til at kunne slå en kontra. Ronaldo har bolden i højre side, United spillerne er 4 mod 3. Ronaldo fortsætter ned af højre flanken og sender bolden videre til Frazier Campbell, som er alene med Stekelenburg, han tager et træk....... og skyder fra en skarp vinkel OG SCORER TIL 1-1 , selvom de ikke har spillet godt, har englænderne udlignet og dermed er det dem, der er på vej mod semifinalen. Dette er virkelig ærgerligt for Ajax spillerne, der har spillet en rigtig god kamp indtil nu.

Vi har rundet de 90 minutter og på trods af en offensiv satsning af Ajax manager Jesper Nissen, ser det desværre ikke ud til, at det vil lykkes for Ajax spillerne, at få scoret det vindende mål til 2-1. Siden udligningen har det været United, der har været tættest på at score til 2-1, men blandt andet målscorer Campbell har misset et par gode muligheder.

Det er slut på Old Trafford, kampen ender 1-1 og dermed er Ajax for andet år i træk ude af Champions League på reglen om udebanemål. Nu er der kun en kamp tilbage for Ajax-spillerne i denne sæson og det er i weekenden, hvor de tager imod rivalerne fra PSV Eindhoven i den sidste spillerunde af Æresdivisionen. En turnering som de jo for længst har vundet, men derfor er det stadig vigtigt, at slutte sæsonen godt af og sørger for at komme videre efter denne skuffelse, som virkelig må være svær at fordøje for den danske manager og hans spillere.

Jeg vil slutte herfra Drømmenes Teater, hvor Ajax desværre ikke fik deres drøm om videre deltagelse i Champions League opfyldt.


Johan Waterreus, Amsterdam Post


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #354: 01 Feb 2008, 19:19 »

Så tæt på, og alligevel så langt fra, det er vel ordet man kan bruge om den kamp vel Skuffet. Flot og fangene update Metsu og hvor er det ærgeligt det ikke bliver til mere i Europa i år. Keep it up!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #355: 01 Feb 2008, 19:20 »

Rigtig god update, bare ærgeligt med resultatet..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #356: 01 Feb 2008, 19:21 »

Brandærgeligt! Mon tredje gang bliver lykkens gang? Rullende Øjne

Og tæv så PSV! Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #357: 01 Feb 2008, 19:21 »

Øv øv øv.. Hvor er det bare ærgeligt... Jeg ville gerne have set dig videre (selvom det mod United).. Kunne man få et overblik over Uniteds videre færd i CL?

EDIT: Håber du lammetæver PSV Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #358: 01 Feb 2008, 19:40 »

Så tæt på, og alligevel så langt fra, det er vel ordet man kan bruge om den kamp vel Skuffet. Flot og fangene update Metsu og hvor er det ærgeligt det ikke bliver til mere i Europa i år. Keep it up!
Rigtig god update, bare ærgeligt med resultatet..
Mange tak for de rosende ord, selvom det ikke var den sjoveste update at lave, men set over de to kampe, så var United det bedste hold.

Brandærgeligt! Mon tredje gang bliver lykkens gang? Rullende Øjne

Og tæv så PSV! Djævel

Det håber jeg, da jeg nok kun tage en sæson mere i det hollandske, men det er stadig ikke sikkert, jeg bliver kædet sammen med mange forskellige hold og der er nogle meget interessante klubber imellem.

Øv øv øv.. Hvor er det bare ærgeligt... Jeg ville gerne have set dig videre (selvom det mod United).. Kunne man få et overblik over Uniteds videre færd i CL?

EDIT: Håber du lammetæver PSV Thumbs Up

Hehe, United er jo også mine favoritter, men derfor var jeg nu noget irriteret alligevel, da Nobody'en Campbell lige pludselig dukkede op og scorede til 1-1 på et kontraangreb  Opstemt

Jeg har bestemt mig for at stille i noget der ligner stærkeste opstilling, men der bliver plads til både Stam og Davids i løbet af kampen, da Stam går på pension og Davids ikke får forlænget sin kontrakt, men mere om det, når jeg når så vidt  Wink


Endnu en gang tak for kommentarerne (og de trøstende ord)  Thumbs Up
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Returkamp i CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #359: 02 Feb 2008, 10:03 »

Jeg har læst de sidste updates og de var rigtige gode så jeg vil følge med fra nu af Smiley
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010