home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 954 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204375 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #330: 29 Jan 2008, 08:49 »

Rigtig flot update. nogle spændende indkøb.
som sagt ærgeligt at belluschi han røg, men det er godt, du kunne holde på næsten alle de andre stjerner i Ajax Amsterdam.

Mange tak. Jeg var også træt af at miste Belluschi, men han havde været en del skadet i denne sæson og med en god afløser i Bechan plus de mange unge spillere gjorde, at jeg sagde ja til 170.000.000 kr.  Wink

Flot update, og ja! Julian De Guzman er sku lidt af et røverkøb.

Tusind tak og De Guzman virker meget lovende og som type, er han meget bedre end Vertonghen.


Super update igen....

Gode indkøb..... Glæder mig til du får brugt talenterne i ligaen....

Takker endnu en gang for de fine kommentarer og jeg glæder mig også meget til at prøve nogle af de helt unge af. Forhåbentlig kan det giver dem noget hår på brystet, så de kan blive en del af førsteholdet allerede næste år  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #331: 29 Jan 2008, 08:54 »

Dejligt at du holder fast i at Ajax-ånden og satser på din egen ungdom.. Håber også de unge knægte kan bide sig fast på førsteholdet.. Men lækker blog du har gang i.. Wink

Har der været stor interesse for din manager??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #332: 29 Jan 2008, 09:13 »

Dejligt at du holder fast i at Ajax-ånden og satser på din egen ungdom.. Håber også de unge knægte kan bide sig fast på førsteholdet.. Men lækker blog du har gang i.. Wink

Har der været stor interesse for din manager??

Jeg er endnu ikke blevet tilbudt et andet job (har heller ikke søgt) - men har da været kædet sammen med nogle enkelte jobs, deriblandt Man U.

Mit rep. er oppe på verdensklasse efter det seneste mesterskab, så jeg skal da ud og søge nye græsgange på et tidspunkt, men det bliver nok først efter næste sæson, alt efter hvilke jobs der bliver ledige.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #333: 29 Jan 2008, 09:16 »

Jeg er endnu ikke blevet tilbudt et andet job (har heller ikke søgt) - men har da været kædet sammen med nogle enkelte jobs, deriblandt Man U.

Mit rep. er oppe på verdensklasse efter det seneste mesterskab, så jeg skal da ud og søge nye græsgange på et tidspunkt, men det bliver nok først efter næste sæson, alt efter hvilke jobs der bliver ledige.

Spændende.. Det glæder jeg mig til at høre mere om Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #334: 29 Jan 2008, 20:50 »

Fed Update Opstemt

jeg kunne eventuelt godt have tænkt mig at set at du som erstatning for Belluschi havde købt Andy van Der Meyde.
Ved godt han er skidt lige pt, men det kunne jo være at du kunne få ham i den form, som han var i den gang han spillede i Ajax, (netop sammen med van der vaart) ..

Jeg synes det havde været et godt køb inden markedet lukkede, men det er jo bare min mening. Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #335: 29 Jan 2008, 22:49 »

Fed Update Opstemt

jeg kunne eventuelt godt have tænkt mig at set at du som erstatning for Belluschi havde købt Andy van Der Meyde.
Ved godt han er skidt lige pt, men det kunne jo være at du kunne få ham i den form, som han var i den gang han spillede i Ajax, (netop sammen med van der vaart) ..

Jeg synes det havde været et godt køb inden markedet lukkede, men det er jo bare min mening. Smiley

Tak for kommentaren.

Andy er på min shortlist, men som du selv siger, så er han rigtig skidt kørende.

Her er et SS af ham og man må sige, at han ikke rigtig har hurtigheden til at spille på fløjen:


Hvem ved, det kan være at han kommer til sommer  Wink

Jeg håber meget på, at kunne lokke en tidligere spiller tilbage til klubben til sommer, men der skal nok mere end held til.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #336: 30 Jan 2008, 12:37 »

Nogle dejlige updates du får fyret af! Ærgeligt at miste én af de bærende kræfter, men mon ikke de andre kan klare sig foruden? Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #337: 30 Jan 2008, 13:41 »


Jeg håber meget på, at kunne lokke en tidligere spiller tilbage til klubben til sommer, men der skal nok mere end held til.

Så må du jo bare vinde CHL - så kan du sikkert bedre lokke topspillere til klubben  Peace


Forresten...  stadig en rigtig dejlig blog Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #338: 30 Jan 2008, 20:07 »

FEBRUAR 2009

Mitea blev matchvinder
mod rivalerne

25. kamp i Æresdivisionen fra De Kuip, Rotterdam
Feyenoord (5) – Ajax Amsterdam   0-1   (0-0)
0-1 Nicolae Mitea (83)

MOM: Nicolae Mitea, Ajax (8)

Vi vinder et meget tæt opgør i ”vaskebaljen” efter en sen scoring af Nicolae Mitea.
Det lader til, at Nicolae har fundet storformen i rette tid og han kan meget vel gå hen og blive en nøglespiller for os i vores stræben efter at opnå succes i Champions League i denne sæson.
Ser vi lidt nærmere på kampen mod ærkerivalerne fra Feyenoord, så er det som sagt et tæt opgør, men set ud fra spil og chancer, så er det fortjent, at det er os, der hiver sejren hjem.



Mesterskabet blev sikret
med dagens sejr

26. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – FC Utrecht (6)   1-0   (1-0)
1-0 Daniel Carvalho (12)
 
MOM: Urby Emanuelson, Ajax (8)

Vi hiver endnu en 1-0 sejr hjem og kan dermed kalde os for hollandske mestre for andet år i træk og det med otte spillerunder igen. En imponerende bedrift af spillerne i en sæson, hvor alt bare er lykkedes i Æresdivisionen.
Vi har som altid et godt tag på Utrecht, men desværre er vores offensive folk ikke alt for skarpe foran mål i dag. Det er især Collins John og Daniel Carvalho, der misbruger en del store chancer, men Carvalho ender alligevel med at blive matchvinder med en rigtig flot scoring efter et fremragende gennemspillet angreb, hvor Utrecht midtbanen og forsvaret bliver splittet fuldstændig fra hinanden.
Nu kan jeg bruge de resterende kampe i Æresdivisionen på, at få kørt nogle af de unge talenter ind på holdet og samtidig sparer de bærende kræfter til de vigtige Champions League opgør.




27. kamp i Æresdivisionen fra Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
Roda JC (9) – Ajax Amsterdam   2-5   (1-2)
0-1 Collins John (27)
0-2 Rafael Van Der Vaart (30)
1-2 Jan-Paul Saeijs (37)
1-3 Rafael Van Der Vaart (49)
1-4 Collins John (68)
2-4 Luis Boa Morte (84)
2-5 John Goosens (90+3)

MOM: Rafael Van Der Vaart, Ajax (9)

Som sagt vil jeg rotere en del på holdet i de resterende ligakampe og det giver i dag blandt andet plads til Kenneth Vermeer i målet og til den aldrende Jaap Stam i forsvaret. Derudover lod jeg for en gang skyld Vurnon Anita starte inde på den defensive midtbane, mens Leonardo og John Goosens startede på hver deres fløj.
Det betød åbenbart intet, da holdet spiller en forrygende kamp med anfører Van Der Vaart i spidsen og kampen må betegnes som den perfekte opladning til opgøret på Giuseppe Meazza i Milano.





1. kamp i 1. knockoutrunde af Champions League
fra Giuseppe Meazza, Milano

AC Milan (ITA) – Ajax Amsterdam   1-2   (0-0)
0-1 Klaas Jan Huntelaar (46)
1-1 Giuseppe Rossi (76)
1-2 Kiran Bechan (straffe, 81)

MOM: Kiran Bechan, Ajax (8)

Sikke en kamp og hvilket resultat det lykkes os at få med hjem fra Giuseppe Meazza i Milano.
Det er et fantastisk resultat at tage med hjem til returopgøret og det viser samtidig, at vi er i stand til at overraske i Champions League selv mod de helt store hold.
Jeg er meget optimistisk med hensyn til, at vi klarer skærene hjemme på ArenA'en, da vi har stor fordel, at vi allerede har sikret os mesterskabet og derved kan holder de bærende kræfter friske ved at sende nogle af talenter på banen og i sidste ende kan det måske sende os endnu længere i turneringen, men det gælder om at ramme "dagen" i disse tætte Champions League opgør.



Martina er en spændende spiller

28. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Willem II (12)   1-1   (0-1)
0-1 Gabriel Fernandez (straffe, 46)
1-1 Javier Martina (59)

MOM: Julian De Guzman, Ajax (8)

Efter den store triumf mod Milan i Champions League var det igen tid til at afprøve nogle af talenterne i dagens hjemmekamp mod Willem II.
Strategien med at bruge en del af marginalspillerne er lige ved at give os sæsonens første nederlag, men med en scoring af et af vores unge talenter, Javier Martina redder vi alligevel æren og det ene point.
Vi er på ingen måde udspillet af Willem II, men kampen er meget lige og set over de 90 minutter, så er en pointdeling et helt igennem fair resultat.



Vandenbussche var for god i dag

Kvartfinale i den hollandske pokalturnering fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Heerenveen   0-1   (0-1)
0-1 Afonso Alves (3)

MOM: Brian Vandenbussche (8)

Drømmen om ”The Double” brister i dag mod Heerenveen, der noget ufortjent slipper af sted fra ArenA’en med en 1-0 sejr i bagagen.
Dagens store helt for Heerenveen er uden tvivl deres målmand Brian Vandenbussche, der står en fremragende kamp med flere klasseredninger. Nederlaget er sæsonens første til et hollandsk mandskab, men vi får hurtig mulighed for revanche, da vi skal møde Heerenveen igen i næste spillerunde og selvom vi tabte denne kamp, vil jeg ikke ændre strategien med de unge spillere, så der venter dem noget af en opgave på Abe Lenstra Stadion i Heerenveen.
Ikke nok med, at vi er ude af pokalturneringen, men i dagens kamp er vi også så uheldige, at Klaas-Jan Huntelaar bliver slemt skadet, hvilket betyder, at han som minimum er ude i en måned. Han har virkelig været forfulgt af uheld de seneste måneder.



Brian Vandenbussche = vores onde ånd

29. kamp i Æresdivisionen fra Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
Heerenveen (4) – Ajax Amsterdam   1-0   (0-0)
1-0 Radoslaw Matusiak (84)

MOM: Brian Vandenbussche (8)

Så skete det - desværre!
Efter 33 kampe uden et eneste nederlag i Æresdivisionen, blev det Heerenveen der fik æren af at vinde over os.
Selvom jeg vidste, at kampen ville blive meget svær uanset hvem, jeg valgte at starte med på banen, så valgte jeg alligevel at satse på ungdommen. Jeg stiller dog med en kæde af vores faste forsvarsspillere, mens resten af positionerne var overladt til de unge spillere.
Jeg startede blandt andet med Goosens, Sarpong og Martina på de tre offensive midtbanepladser, så man må sige, at det var en noget urutineret midtbane, der stod over for et solidt Heerenveen mandskab.
Til trods for nederlaget synes jeg, at de gjorde det godt og det er da også først til allersidst, at det lykkes for Matusiak at prikke den afgørende scoring ind bag Stekelenburg.




Æresdivisionen efter 29 kampe

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #339: 30 Jan 2008, 20:12 »

Tillykke med det fuldt fortjente skab (fra Ikea crazy). Det bliver at se, hvor langt holdet kan komme i CL, hvor det positivt ud!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FCKchamp
Gæst
 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #340: 30 Jan 2008, 20:37 »

Kæft du har succes. Det er da helt uhørt så godt du spiller Ajax. Tillykke med hollandske titlen samt mig som fast læser. Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #341: 30 Jan 2008, 20:49 »

Tillykke med det fuldt fortjente skab (fra Ikea crazy). Det bliver at se, hvor langt holdet kan komme i CL, hvor det positivt ud!
Tak for det, Zone - det bliver spændende med CL  Wink

Kæft du har succes. Det er da helt uhørt så godt du spiller Ajax. Tillykke med hollandske titlen samt mig som fast læser. Smiley

Tak for kommentaren, jeg er glad for, at have dig som fast læser, dem kan man aldrig få for mange af  Wink

Ajax er faktisk det eneste hold i FM08, jeg for alvor har haft succes med, men det går til gengæld også rigtig godt i Amsterdam  Thumbs Up
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #342: 31 Jan 2008, 10:20 »

Flot sejr over Milan, håber du hiver den hjem....

Ærgeligt du ikke lige går ubesejret igennem, men sådan er det jo, dine unge spillere får super erfaring, så det er jo kanon.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #343: 31 Jan 2008, 12:07 »

Ærgeligt med de 2 kampe mod Heerenveen, men hvor er det fedt du slår Milan på udebane.. Jeg tror sgu på at Ajax  går videre med eller uden Huntelaar..

KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

covak
Gæst
 
Sv: (Feb. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #344: 31 Jan 2008, 17:09 »

Nikiti Andrejev og guzman er 2 super gode angribere Smiley
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010