home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 195394 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1200: 22 Feb 2009, 14:46 »

OKTOBER 2015

Skuffende taktisk indsats på Stadium of Light

8. kamp i Premier League fra Stadium of Light, Sunderland
Sunderland (11) – Man City    3-2  (1-2)
0-1 Steven Naismith (21)
0-2 Micah Richards (32)
1-2 Tim Matavz (34)
2-2 Tim Matavz (59)
3-2 Daniel Friedhelm Holm (81)

MOM: Tim Matavz, Sunderland (8)
Tilskuere: 37.461

Endnu en gang viser vi svagt spil på udebane, i en kamp hvor vi ellers havde alle chancer for at hente en sejr.
Efter en halv times tid, var alt ellers gået som planlagt for os. Vi var foran med to efter scoringer fra vores i øjeblikket farligste mand Steven Naismith og vores center forsvarer Micah Richards, der for alvor er begyndt at finde timingen på dødbolde, hvilket har givet fire scoringer i de sidste to opgør.
Vi mistede desværre fokus umiddelbart efter vores anden scoring og Sunderland kom tilbage i opgøret med en scoring af Tim Matavz bare to minutter efter Richards fuldtræffer. Scoringen satte gang i Sunderland, som på det tidspunkt ellers var helt ude af kampen. Vi fik redet stormen af indtil pausefløjtet, men det blev ikke bedre efter pauseteen, hvor Sunderland fortsatte, hvor de slap og et kvarter inde i anden halvleg fik de endelig noget ud af anstrengelserne. Det var endnu en gang Tim Matavz, der var på pletten og fuldendte comebacket for The Black Cats.
Udligningen gav lidt ro på kampen, men Sunderland var stadig det dominerende hold og havde et par gode chancer til at komme foran og med ti minutter igen lykkedes det for Daniel Holm at bringe Sunderland på vinderkurs med et flot langskudsmål. Vi havde intet at svare igen med og efter en elendig taktisk indsats af os i den sidste time, tabte vi fuldt fortjent til Sunderland, der virkelig viste høj moral i dagens opgør.



Payet fandt vej til nemaskerne

9. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Portsmouth ()     3-1   (1-0)
1-0 Dimitri Payet (7)
2-0 Andy Carroll (50)
3-0 Dimitri Payet (79)
3-1 Ryan Taylor (90+2)

MOM: Dimitri Payet, Man City (9)
Tilskuere: 47.369

Det er muligt, at vi er usikre og dårlige på udebane, men på hjemmebane holder vi fast i den gode stime, vi er inde i.
Denne gang var det Portsmouth, der stod for tur og efter en underholdende og velspillet kamp fra vores side, kunne vi trække os sejrrigt ud af opgøret. Sejren blev grundlagt med en hurtig scoring af dagens spiller, franske Dimitri Payet, der var helt fantastisk på vores venstrekant i dag.
Trafikken var ensrettet kampen igennem og Portsmouth var på intet tidspunkt i nærheden af at komme ind i kampen. I anden halvleg blev sejren slået fast med en scoring af Andy Carroll og endnu en af Payet, inden Ryan Taylor fik pyntet på resultatet med sin flotte scoring direkte på frispark i dommerens                                                                       overtid.



Briand gjorde det onde ved os

10. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Newcastle (13)     0-1   (0-1)
0-1 Jimmy Briand (7)


MOM: Jimmy Briand, Newcastle (8)
Tilskuere: 47.965

Nu troede jeg lige, at vi ikke kunne overlistes hjemme på The City of Manchester Stadium, men så dummer vi os mod et klogt spillende Newcastle hold.
I sidste hjemmekamp mod Portsmouth var det os, der kom rigtig godt fra start med en hurtig scoring, men i dag var det Newcastle, der overrumplede os i kampens begyndelse. Det var den franske angriber Jimmy Briand, der slap gennem vores forsvar og sikkert udplacerede Asenjo i vores mål. Vi havde før prøvet at komme bagud på hjemmebane mod Fulham for nogle runder siden, så jeg var stadig fortrøstningsfuld på trods af scoringen, men som opgøret skred frem, kom jeg mere og mere i tvivl. Vi havde et stort overtag i spil og chancer og leverede til tider også flot offensiv spil, men vi havde svært ved at være rigtig farlige på vores afslutninger, så efter 90 minutter havde vi pludselig tabt vores første hjemmekamp i sæsonen.
 


Naismith blev alvorligt skadet

11. kamp i Premier League fra City Ground, Nottingham
Nott. Forest (20) – Man City    1-4  (0-3)
0-1 Steven Naismith (28)
0-2 Theo Walcott (37)
0-3 Andy Carroll (44)
Rødt kort til Modibo Diakite, Man City (47)
1-3 Evandro Brandao (59)
1-4 Steven Naismith (74)

MOM: Steven Naismith, Man City (9)
Tilskuere: 27.964

Endelig klappede alt i en kamp på udebane, men sejren endte alligevel med at være bittersød.
Grunden til dette er, at den dobbelte målscorer i denne kamp Steven Naismith måtte bæres fra banen i kampens sidste minutter med en brækket ankel. En skade, der højst sandsynligt vil holde ham ude af spillet i op til 3 måneder. Naismith havde indtil videre i denne sæson været helt suveræn og havde overrasket alt og alle med sine mange scoringer.
Med denne skade til Naismith er vi ved at løbe tør for kvalitetsspillere på de forreste pladser. Vi har kun tre mand tilbage, der har kvalitet nok til at kunne besætte pladserne som angribere fast og det er Carroll, Walcott og den aldrende Bianchi.
Selve kampen i dag var forløsende at overvære og jeg håber, sejren giver tro til spillerne, så vi kan vende den dårlige stime, vi har oplevet på udebane i denne sæson, på nær den første kamp mod Tottenham, som vi også besejrede.




Premier League efter 10-11 kampe




« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 14:49 af Metsu1 » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1201: 22 Feb 2009, 15:13 »

Alt for lækkert!

Ærgeligt med dumme nederlag og uheldige skader, men indtil videre ser det godt ud i tabellen, hvor Manchester United og Liverpool skuffer lidt Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1202: 03 Mar 2009, 22:33 »

Hva så Metsu.. Skal vi ikke snart have en update mere??
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1203: 04 Mar 2009, 20:04 »

Hva så Metsu.. Skal vi ikke snart have en update mere??

Jo, det er det vel  Wink

Jeg har haft lidt travlt og så har jeg forsøgt at lære FM09, så det er ikke blevet til meget Man City i de seneste dage, men jeg skulle gerne have en lille update omkring november klar inden længe.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1204: 04 Mar 2009, 21:30 »

Det er simpelthen for høj klasse det her Metsu. Du skriver flot og sætter det flot op. Fortsæt endelig! Glæder mig til at høre mere om City!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1205: 05 Mar 2009, 18:42 »

Det er simpelthen for høj klasse det her Metsu. Du skriver flot og sætter det flot op. Fortsæt endelig! Glæder mig til at høre mere om City!

Mange tak, AFC  Thumbs Up

Der kommer en lille update over november om et øjeblik  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1206: 05 Mar 2009, 18:44 »

NOVEMBER 2015

Humøret var højt hos rivalvernes fans

Carling Cup – 4. runde kamp fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Man Utd (PL)     0-3   (0-2)
0-1 Mario Gomez (18)
0-2 Febian Brandy (23)
0-3 Claudio Marchisio (48)

MOM: Febian Brandy, Man Utd (8)
Tilskuere: 47.981

Forventningerne var store inden dette lokalopgør i den lille pokalturnering og med Manchester Uniteds svage sæsonstart taget i betragtning, havde jeg forventet, at vi kunne give dem kamp til stregen og endda gå videre til næste runde, især fordi kampen skulle spilles på vores hjemmebane, hvor vi har været rigtig godt kørende indtil videre i denne sæson, men det gik slet ikke som jeg havde håbet.
Vi blev kort og godt kørt over af et topmotiveret United mandskab, som nok spillede deres bedste kamp indtil videre i denne sæson. Vi gjorde det desværre også nemt for United i dag, da samtlige spillere leverede en miserabel indsats gennem alle 90 minutter og i sidste ende, var vi nok heldige med, at vi ikke tabte med endnu mere.
Med nederlaget er vi ude af Carling Cuppen og det eneste positive, der er at sige til dette er, at vi nu kan koncentrere os om ligaen og den traditionsrige FA Cup i stedet for.



Carroll sikrede os et point

12. kamp i Premier League fra Emirates Stadium, London
Arsenal (6) - Man City    1-1  (1-0)
1-0 Giles Barnes (39)
1-1 Andy Carroll (59)


MOM: Andy Carroll, Man City (8)
Tilskuere: 59.474

Moralen i truppen led et ordentlig knæk med det store nederlag til Manchester United i Carling Cuppen og som om, det ikke var nok, så stod vi også med alvorlige problemer på mandskabssiden til dagens svære udekamp mod Arsenal.
Rent offensiv havde vi kun to angribere klar i Carroll og Bianchi og den svære udekamp taget i betragtning valgte jeg at ændre taktikken til den velkendte 4-2-3-1 opstilling, jeg havde så stor succes med i Villarreal.
Satsningen endte med at give pote og vi kunne tage hjem fra Arsenal med et et fornuftigt resultat i bagagen og fornyet tro på vores evner. Ser man på selve kampen var vi presset i store dele af kampen, og rent spillemæssigt var Arsenal det bedste hold, men takket være Andy Carroll og en rigtig god fight fra alle spillerne sikrede vi os det ene point.



Kulissen var fantastisk på Old Trafford

13. kamp i Premier League fra Old Trafford, Manchester
Man Utd (14) - Man City    0-4  (0-1)
0-1 Andy Carroll (35)
0-2 Andy Carroll (47)
0-3 Micah Richards (67)
0-4 Theo Walcott (87)

MOM: Andy Carroll, Man City (9)
Tilskuere: 76.188

Efter afklapsningen hjemme mod United i starten af denne måned, var det med en del ængstelse,  jeg så frem til dagens kamp på Old Trafford, men efter 90 minutter var ængstelse erstattet af eufori.
Vi havde spillet en af de mest effektive kampe, siden jeg blev træner for City og på måltavlen havde vi scoret fire mål og samtidig holdt United fra at score.
Det hele startede med to Andy Carroll scoringer på hver sin side af pausen. De to scoringer betød, at vi for alvor blev sat under pres, men United var meget ineffektive i dagens kamp i modsætning til Carling Cup opgøret tidligere måneden.
Mens hjemmeholdet igen og igen misbrugte deres chancer, blev vi ved med at score på vores og med små 25 minutter igen, afgjorde Micah Richards kampen definitivt med sin scoring på hovedstød efter et hjørnespark. De røde djævle fortsatte med at presse og til sidst i opgøret viste Walcott sin hurtighed og scorede på en perfekt kontra fra vores side, som afsluttede en helt igennem fortryllende dag på The Theatre of Dreams.




Premier League efter 13-14 kampe



Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1207: 05 Mar 2009, 19:01 »

Fantastisk blog du har her Mestu.
Dejligt med en storsejr over rivalerne Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Pepe
Gæst
 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1208: 05 Mar 2009, 19:24 »

Hold kæft, hvor er det vildt, at du holder en blog oppe så længe!! Respekt. Andet er der ikke at sige der - du holder jo niveauet!
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1209: 05 Mar 2009, 19:29 »

Rigtig god blog. Håber du vinder mesterskabet i år. Hvornår har købt Andy Carroll og får hvor meget?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1210: 05 Mar 2009, 20:16 »

Av for en røvfuld mod United, men lækkert med revanche så kort tid efter. Resultaterne er fortsat i top, som ventet. Lækkert, lækkert. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1211: 05 Mar 2009, 20:22 »

Du kender min mening til denne fantastiske blog, så gider sgu ikke rigtigt skrive andet end;
FREMRAGENDE! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1212: 06 Mar 2009, 19:27 »

Tusind tak, alle sammen for de flotte kommentarer  Thumbs Up

Det varmer med så flotte kommentarer, selvom det er en 08 blog  Wink

Rigtig god blog. Håber du vinder mesterskabet i år. Hvornår har købt Andy Carroll og får hvor meget?

Jeg håber også på metal til The Citizens og vi er da også startet rigtig godt, men det bliver stadig svært.

Her er et SS af Carroll's karriere indtil videre:

Andy Carroll

Endnu en gang vil jeg sige stor tak til alle læsere af bloggen. Jeg er meget glad for den store støtte, bloggen får  Smiley
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1213: 06 Mar 2009, 19:41 »

Mange tak for svaret. Det var da ikke så meget han koster. Han har også gjort det godt for dig
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1214: 06 Mar 2009, 19:59 »

Mange tak for svaret. Det var da ikke så meget han koster. Han har også gjort det godt for dig

Det var så lidt og nej, han må betegnes som lidt af et fund til det beløb, de gav for ham.

Han er rigtig god for mig og er helt sikkert en af mine nøglespillere
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010