home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 194984 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1230: 25 Mar 2009, 11:01 »

よくMetsu1 。我々はすぐにすべきヘクタール'新しい更新されますか。 Djævel


(et lille hint: Google Translate(plus lidt fantasi)) Forseglede Læber

Der kommer helt sikkert en update i dag over januar måned.

Beklager, det ikke blev søndag, men jeg havde ikke tiden  Peace
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1231: 25 Mar 2009, 13:16 »

Imponerende du stadig har denne blog kørende.

Super sejt med Championsleague trofæet.

Kunne du hjælpe en tidligere læser med at få et overblik over dine samlede trofæer. Det havde været helt super...

Ser frem til igen at følge med i bloggen. Selvom det er det forkerte manchester hold du er manager for :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1232: 25 Mar 2009, 16:58 »

Imponerende du stadig har denne blog kørende.

Super sejt med Championsleague trofæet.

Kunne du hjælpe en tidligere læser med at få et overblik over dine samlede trofæer. Det havde været helt super...

Ser frem til igen at følge med i bloggen. Selvom det er det forkerte manchester hold du er manager for :-)


Mange tak, Alfster  Wink

Jeg laver en oversigt efter næste update, så man kan se, hvad jeg har bedrevet det til i dette spil.

Du har helt ret, det er det forkerte Manchester hold, men "de andre" er åbenbart tilfredse med manager Gordon Strachan og med at være et midterhold Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1233: 25 Mar 2009, 18:35 »


JANUAR 2016


Payet med god præstation

20. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Leeds (11)     3-2   (2-1)
0-1 Xabier Jauregi (1)
1-1 Andy Carroll (27)
2-1 Micah Richards (43)
2-2 Paris Cowan-Hall (67)
3-2 Dimitri Payet (89)

MOM: Dimitri Payet, Man City (8)
Tilskuere: 47.982

Leeds startede kampen som lyn og torden og efter bare 52 sekunder, havde de allerede bragt sig foran ved Jauregi og gav os dermed den værst tænkelige start.
Den tidlige scoring havde heldigvis ikke den frygtede negative effekt på os, men derimod viste spillerne sig fra deres allerbedste side og inden pausefløjtet havde vi både udlignet og bragt os foran, ved de to største profiler på vores hold indtil videre i denne sæson, Andy Carroll og Micah Richards.
Anden halvleg blev mere spændende end forventet, idet Leeds viste stor moral og de kom for alvor tilbage i opgøret midtvejs i halvlegen efter en scoring af Cowan-Hall. Leeds trak sig ganske naturligt tilbage på banen efter scoringen og forsøgte sig stort set kun på kontraangreb i resten af kampen. Det betød, at vi havde bolden rigtig meget, men uden rigtig at komme til chancer, men heldigvis var Payet på venstrekanten i hopla og i næstsidste minut, snød han sin modstander og sendte bolden i nettet med en flot afslutning. Det var kampens afgørelse og vi kunne igen hæve armene efter en god præstation på hjemmebane



Bojinov slukkede pokaldrømmen

3. runde kamp i FA Cup fra Pride Park, Derby
Derby (PL) - Man City     3-2   (2-0)
1-0 Valerij Bojinov (18)
2-0 Adrian (25)
3-0 Valerij Bojinov (61)
3-1 Rolando Bianchi (70)
3-2 Rolando Bianchi (90+1)

MOM: Valerij Bojinov, Derby (8)
Tilskuere: 26.793

Lodtrækningen til fjerde runde af FA Cuppen var ikke den nemmeste af slagsen. Vi skulle til Pride Park og møde Derby, som har gjort det fornuftigt indtil videre i denne sæson og i øjeblikket ligger placeret på en 9. plads i tabellen.
Jeg ville ønske, vi havde muligheden for at satse fuldstændig på FA Cuppen, men med den gode placering i ligaen og en kamp mod førerholdet i næste runde, valgte jeg at spare flere af stamspillerne i dette pokalopgør. Det kunne tydeligt ses fra kampens start og ved pausen så det også meget sort ud. Anden halvleg var et kvarter gammel, da den gamle City angriber Valerij Bojinov bragte Derby foran 3-0 med sin anden scoring og det begyndte for alvor at ligne en afklapsning af os.
Scoringen gjorde dog, at Derby fjernede foden fra speederen og overlod spillet til os og pludselig havde vi reduceret ved Bianchi og det startede et sandt stormløb mod Derby målet. Bianchi scorede endnu en gang i dommerens overtid og i kampens sidste angreb var han utrolig tæt på at udligne for os, men bolden blev reddet på stregen og vi måtte forlade FA Cuppen allerede i fjerde runde.
 


Bianchi sendte os op på 1. pladsen

21. kamp i Premier League fra Upton Park, London
West Ham (1) - Man City     1-2   (1-1)
1-0 Salomon Kalou (14)
1-1 Micah Richards (33)
1-2 Rolando Bianchi (90+5)

MOM: Dimitri Payet, Man City (8)
Tilskuere: 41.979

Scenen var sat til et vaskeægte topopgør på Upton Park i London, hvor West Ham var værter i et meget intenst opgør.
Vi havde det lidt svært i kampens begyndelse, hvor West Ham satte et højt tempo og efter et lille kvarter fik en gammel kending af mig bragt hjemmeholdet foran. Det var Salomon Kalou, der viste sin koldblodighed og fandt vej til nettet. Der skulle dog ikke gå meget mere end endnu et kvarter før vi havde bragt balance i regnskabet. Det var den mest scorende centrale forsvarsspiller i Premier League indtil nu i denne sæson, der endnu en gang sprang højest ved et hjørnespark og med vanlig flot teknik headede udligningen i nettet for os.
Efter pausen kunne man godt se, et uafgjort resultat var et godt resultat for os. Vi spillede kontrollerende, nogen vil nok kalde det defensivt og lurede hele tiden på chancen for at slå en kontra. Tiden gik og vi nærmede os slutfløjtet, men bedst som alle forventede, kampen skulle ende i en remis, så slog vores italienske målræv Rolando Bianchi til og sikrede os sejren dybt inde i overtiden med en scoring på hovedstød efter et frispark fra venstre side af Payet.
Med denne sejr er vi det nye førerhold i Premier League og melder os dermed for alvor ind i mesterskabskampen.



Bianchi blev igen matchvinder

22. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Tottenham (9)     3-2   (1-2)
1-0 Micah Richards (2)
1-1 Gareth Bale (32)
1-2 Darren Bent (straffe (45+5)
2-2 Micah Richards (69)
3-2 Rolando Bianchi (71)

MOM: Micah Richards, Man City (9)
Tilskuere: 47.982

Vi var endnu en gang i problemer hjemme på The City of Manchester Stadium og for anden kamp på stribe blev vi reddet af en aldrende italiensk målsluger.
Vi fik ellers en fantastisk start på kampen med en Micah Richards scoring efter bare to minutter, men efter en jævnbyrdig første halvleg var vi overraskende bagud med en enkelt scoring ved pausen på trods af den fantastiske start på kampen. De sidste 45 minutter udviklede sig til at blive nogle intense nogle af slagsen, men som vi havde vist flere gange tidligere i sæsonen, fik vi vendt kampen med endnu en scoring af Richards og endnu en matchvinder scoring af Rolando Bianchi.
Kampen var meget jævnbyrdig, men i sidste ende var det fortjent, at det var os, der endte med sejren og de tre points.



£££ - Transfervinduet - £££
- Et meget stille et af slagsen

Januar måned er som bekendt også tid til spillerhandler, men efter et meget hektisk sommertransfervindu e med flere store indkøb, er det kun blevet til et beskedent indkøb fra en af vores samarbejdsklubber.
Økonomien er ikke for god i øjeblikket hos Manchester City, men dette skulle gerne ændre sig, hvis det lykkes os at komme med i Champions League til næste sæson. Den dårlig økonomi betød, at der stort set ikke var nogen penge til indkøb, men da vi fik tilbudt den kun 17-årige venstreback Martin Neill af vores samarbejdsklub Stiring, valgte jeg at byde med og efter lidt forhandliger blev vi enig om en pris på 900.000 kr. og kort efter kunne vi byde velkommen til den unge knægt.
Jeg tror på, vi kan udvikle ham til en god spiller med den rette træning og vejledning, men der kommer til at gå en del tid, før han vil være at finde som en fast del af førsteholdstuppen.




Premier League efter 22 kampe

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1234: 26 Mar 2009, 09:23 »

Bianchi er da ramt ind i en god stime.. Men resultaterne er fortsat gode, og et ganske godt køb du har gjort dig i Neill. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1235: 26 Mar 2009, 12:21 »

Bianchi er da ramt ind i en god stime.. Men resultaterne er fortsat gode, og et ganske godt køb du har gjort dig i Neill. Thumbs Up

Ja, endelig har han fundet formen, han har ellers været svag, siden jeg har taget over i City  Wink

Jeg tror også, Neill kan blive rigtig god, men det kræver jo, at jeg holder lidt øje med ham og det er jeg ikke altid lige god til  Peace

Jeg kunne godt tænke mig at bygge et City hold uden at skulle bruge en masse penge, men det går jo nok lidt udover resultaterne, så jeg er lidt i et dillemma og tak for kommentaren  Wink

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1236: 26 Mar 2009, 12:54 »

Det er sgu lækkert det her Metsu.. som altid..  Thumbs Up

EDIT: er det efterhånden ikke ved at være sidens længste blog?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1237: 26 Mar 2009, 13:06 »

Det er sgu lækkert det her Metsu.. som altid..  Thumbs Up

EDIT: er det efterhånden ikke ved at være sidens længste blog?

Tusind tak, JimmyGP  Thumbs Up

Jeg tror stadig, jeg er en del efter Cesc's Kings blog, men jeg har da planer om, at det skal blive den længste blog, men nu har jeg jo meldt mig til blogkonkurrencen (og det er din skyld), så nu kommer der en lille pause i denne blog  Wink
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Jan. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1238: 26 Mar 2009, 13:28 »

Jamen det er jo fænomenalt Metsu! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oversigt) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1239: 26 Mar 2009, 23:20 »

Kunne du hjælpe en tidligere læser med at få et overblik over dine samlede trofæer. Det havde været helt super...





Karriere-oversigt


Klubber


Ajax Amsterdam
24.06.2007 – 26.06.2009

2 x Hollandsk mester (07/08 og 08/09)
2 x Hollandsk Super Cup (07/08 og 08/09)



Hamburger SV
26.06.2009 - 12.06.2011

1 x Tysk mester (09/10)
1 x Sølv i Bundesligaen (10/11)
1 x Tysk liga-cup (10/11)
1 x Sølv i DFB-Pokal (09/10)



Villarreal CF
12.06.2011 - 02.06.2015

1 x Champions League (14/15)
1 x Spansk mester (13/14)
1 x Spansk Super Cup (14/15)



Manchester City
02.06.2015 - ??.??.??


Lande


Brasilien
13.07.2014 - ??.??.??

1 x Sølv ved Copa America (2015)
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1240: 27 Mar 2009, 15:25 »


FEBRUAR 2016


Andy Carroll grundlagde sejren

23. kamp i Premier League fra New Anfield, Liverpool
Liverpool (16) - Man City     1-4   (1-2)
0-1 Andy Carroll (1)
0-2 Andy Carroll (26)
1-2 Yuval Shpungin (straffe, 44)
1-3 Steven Naismith (53)
1-4 Micah Richards (60)

MOM: Andy Carroll, Man City (9)
Tilskuere: 36.729

Det er ikke mange år siden, Liverpool var en magtfaktor i både engelsk og europæisk fodbold, men det er ikke tilfældet længere, hvor holdet er ved at udvikle sig til lidt af et elevatorhold.
Kampen mod Liverpool var en meget ensidig affære og reelt set kun spændende i de første otte minutter af anden halvleg, inden den tilbagevendte angriber Steven Naismith scorede til 3-1.
I de første 45 minutter havde vi næsten total kontrol i hele havlegen, takket være en meget hurtig scoring af Andy Carroll, der yderligere scorede midtvejs i første halvleg. I næstsidste minut af første halvleg fik Liverpool dog et straffespark, som sikket blev omsat og dermed var der igen spænding i opgøret.
Jeg frygtede lidt, at de ville komme flyvende i de sidste 45 minutter, men den hurtige scoring af Naismith i anden halvleg sørgede som sagt for ro igen og da Richards kort efter scorede vores fjerde mål, var der ikke mere gejst i de rødblusede fra Merseyside.



Forestieri scorede sit første City mål

24. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn (14) - Man City     2-2   (0-1)
0-1 Micah Richards (21)
1-1 Christoph Saurer (56)
1-2 Fernando Forestieri (82)
2-2 Mike Ledgister (88)

MOM: Christoph Saurer, Blackburn (8)
Tilskuere: 25.630

Vi skulle endnu en gang spille på udebane, men efter den sikre sejr over Liverpool i den foregående runde og med placeringen som tophold, var det spillere fyldte med selvtillid, der løb på banen i dag.
Det skulle dog hurtigt vise sig at blive langt sværere end forventet på Ewood Park. Vi kom ellers planmæssigt foran ved Micah Richards og holdte sikkert fast i føringen frem til pausen, men efter pausen var det et forvandlet Blackburn hold, der kom på banen. De fik hurtigt udlignet og selvom vi endnu en gang kom foran sent i kampen ved Forestieri og lidt ærgerligt måtte indkassere en udligning kort før tid, så var vi meget heldige med at slippe fra Ewood Park                                                                     med et point til kontoen.




Micah Richards som topscorer -
hvem havde troet det?

25. kamp i Premier League fra Craven Cottage, London
Fulham (12) - Man City     0-2   (0-0)
0-1 Micah Richards (60)
0-2 Micah Richards (86)

MOM: Micah Richards, Man City (9)
Tilskuere: 22.668

Tredje kamp på stribe på udebane og tredje kamp på stribe uden nederlag.
Forskellen fra den forrige kamp mod Rovers og denne mod Fulham var, at vi vandt dagens kamp, men igen var det efter en meget lige kamp, hvor vi denne gang var meget heldige med at vinde kampen.
Endnu en gang var det vores centrale forsvarsspiller Micah Richards, der stjal opmærksomheden med to scoringer i anden halvleg efter standardsituationer . Han må efterhånden betegnes som en uvurderlig spiller for os, både defensivt hvor han er en klippe i centerforsvaret, men så sandelig også offensivt, hvor han helt vanvittigt er vores liga-topscorer med 20 mål efter de to fuldtræffere mod Fulham.





Premier League efter 25 kampe



Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1241: 27 Mar 2009, 16:00 »

Ligemeget hvilket hold du har overtaget og hvilket land du har endt i, så er det lig med succes! Forsæt den gode stil, med fremragende updates og du vil snart kåres til sidens længste blog nogensinde og samtidigt være med i opløbet til atter en månedskåring!

Synes dog at din karriere oversigt kunne uddybes lidt, men okay, man fik svar på det man søgte, så man skal ikke klage alt for meget.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1242: 27 Mar 2009, 16:06 »

Imponerende bedrifter i alle dine klubber..  Og det ligner jo unægteligt et engelsk mesterskab.

Jeg er selv inspireret af din blog og har selv startet et op med Ajax i Fm2009. Må se om jeg kan klare den ligeså godt.

Ser frem til at høre mere om City.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1243: 01 Apr 2009, 00:20 »

utroligt du har holdt gang i denne blog, super fedt med alt det du har opnået!!! (:
håber virkelig du fortsætter, eller får en anden til evt. at fortsætte det? d;
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2016) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1244: 01 Maj 2009, 22:15 »

Ligemeget hvilket hold du har overtaget og hvilket land du har endt i, så er det lig med succes! Forsæt den gode stil, med fremragende updates og du vil snart kåres til sidens længste blog nogensinde og samtidigt være med i opløbet til atter en månedskåring!

Synes dog at din karriere oversigt kunne uddybes lidt, men okay, man fik svar på det man søgte, så man skal ikke klage alt for meget.

Mange tak for de flotte ord, Cencur  Wink

Jeg vil gerne redigere lidt i min karriere oversigt, men hvilke oplysninger synes du, der mangler i den?

Imponerende bedrifter i alle dine klubber.. Og det ligner jo unægteligt et engelsk mesterskab.

Jeg er selv inspireret af din blog og har selv startet et op med Ajax i Fm2009. Må se om jeg kan klare den ligeså godt.

Ser frem til at høre mere om City.

Tak skal du ha', Alfster og held og lykke med Amsterdam klubben  Thumbs Up

utroligt du har holdt gang i denne blog, super fedt med alt det du har opnået!!! (:
håber virkelig du fortsætter, eller får en anden til evt. at fortsætte det? d;

Tusind tak og det er helt sikkert, at denne blog fortsætter, men blogkonkurrencen har taget alt min tid, derfor denne "lille" pause i april måned.

Jeg ved ikke præcis, hvornår der kommer update igen, men det bliver inden alt for længe  Peace
Logged

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010