home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 194972 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1215: 06 Mar 2009, 20:00 »

Må jeg få et SS af Theo Walcott og Micah Richards?
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1216: 06 Mar 2009, 20:02 »

Jeg har nemlig overvejet ham længe til mit City spil. Er lige startet på anden sæson
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1217: 06 Mar 2009, 20:09 »

Må jeg få et SS af Theo Walcott og Micah Richards?

Selvfølgelig  Wink

Micah Richards

Theo Walcott

Jeg har nemlig overvejet ham længe til mit City spil. Er lige startet på anden sæson

Jeg tror, det er en rigtig god ide at købe ham, han kan nemt udvikle sig til en stjerne, hvis han får nok spilletid.
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1218: 06 Mar 2009, 20:13 »

Så må jeg jo bare se hvor meget jeg skal ligge for ham.........
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1219: 14 Mar 2009, 11:42 »


DECEMBER 2015


Flot præstation af De Guzman

14. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Everton (17)     2-0   (2-0)
1-0 Jonathan De Guzman (5)
2-0 Micah Richards (45+2)

MOM: Jonathan De Guzman, Man City (8)
Tilskuere: 47.976

Man skulle tro, kampen mod Everton ville være af den nemme slags og tager man et kig på måltavlen efter de 90 minutter, ser sejren også ganske sikker ud, men det var bestemt ikke tilfældet.
Vi fik en perfekt start med en scoring efter bare fem minutter af vores flyvende hollænder, Jonathan de Guzman, som er ved at udvikle sig til en af vores allervigtigste spiller. Jeg troede, scoringen ville give ro, men den gav nærmest det modsatte. Pludselig var vi alt for forsigtige og Everton pressede os voldsomt og var flere gange tæt på at score. I første halvlegs tillægstid slog Micah Richards heldigvis til og sikrede os med sin scoring en pauseføring på 2-0.
Anden halvleg udviklede sig til lidt af en stillingskrig og efter vores problemer i første halvleg, spillede vi os op i de sidste 45 minutter og sikrede os endnu en sejr på hjemmebanen.
 


Sturridge var ond mod sit gamle hold

15. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – W.B.A. (14)     2-2   (2-0)
1-0 Micah Richards (31)
2-0 Jonathan De Guzman (42)
2-1 Daniel Sturridge (53)
2-2 Daniel Sturridge (58)

MOM: Daniel Sturridge, W.B.A. (8)
Tilskuere: 47.984

Endnu en hjemmekamp var på programmet og endnu en gang var det mod et af de svagere hold i ligaen, West Bromwich Albion, som før mødet med os lå placeret i den nederste halvdel af tabellen.
Første halvleg gik også fuldstændig som forventet. Vi dominerede og havde til pausen sikret os en føring på to mål og endnu en gang var det efter scoring fra Micah Richards og Jonathan De Guzman præcis som mod Everton i sidste runde.
Desværre spillede vi ikke en anden halvleg som mod Everton og vi formåede slet ikke at holde presset i de sidste 45 minutter og W.B.A. endte faktisk med at stjæle det ene point efter et flot comeback, der blev grundlagt og fuldført af det gamle City talent Daniel Sturridge. Han sørgede med sine to mål for, at W.B.A. sikrede sig et vigtig point og samtidig viste han, hvorfor man i Manchester City troede på ham som helt ung, men desværre for os valgte man at sælge denne fremragende angriber.



Dommerfejl kostede os point

16. kamp i Premier League fra Stamford Bridge, London
Chelsea (3) - Man City     3-2   (1-0)
1-0 Daniele Vantaggiato (straffe, 45)
1-1 Micah Richards (63)
2-1 Daniele Vantaggiato (straffe, 71)
3-1 Daniele Vantaggiato (75)
3-2 Dimitri Payet (82)

MOM: Daniele Vantaggiato, Chelsea (9)
Tilskuere: 52.691

Topkampen mod Chelsea blev præcis så dramatisk som forventet, men desværre for os, blev udfaldet af kampen, ikke som vi havde håbet på og det kan vi takke kampens dommer for, der i den grad bortdømte os i dagens topbrag.
London holdet fik tilkendt to straffespark i kampen og begge blev sikkert sat ind af Daniele Vantaggiato, men mens det første måske kunne dømmes, så var det andet straffespark en regulær foræring og i bund og grund var det episoden, der afgjorde kampen til Chelseas fordel.
Det eneste positive, vi kan tage med fra kampen, er at spillerne udviste en stor vilje og på trods af de svære odds, var vi alligevel lige ved at hente det ene point til sidst efter en formidabel indsats.



Fantastiske Micah Richards

17. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Middlesbrough (14)     6-1   (3-0)
1-0 Andy Carroll (30)
2-0 Micah Richards (39)
3-0 Andy Carroll (44)
4-0 Micah Richards (54)
4-1 Filipe (63)
5-1 Micah Richards (77)
6-1 Javi Garcia (83)

MOM: Micah Richards, Man City (10)
Tilskuere: 47.974

Skuffelsen over nederlaget til Chelsea var stor og jeg frygtede, det efterfølgende kunne få en negativ indvirkning på holdet, men det viste sig heldigvis at have den modsatte effekt.
Spillerne var opsatte på at vinde efter det bitre nederlag mod Chelsea og det kunne ses fra kampens start. Vi styrede begivenhederne fuldstændig og efter en halv times spil, fandt vi endelig vej til netmaskerne. Det var vores stjerneangriber Andy Carroll, der åbnede ballet og inden halvlegen var færdig, havde han såmænd scoret endnu en gang og Micah Richards havde forinden gjort det til 2-0, så vi kunne gå til pausen med fuld kontrol og en sikker 3-0 føring.
Anden halvleg blev også en opvisning fra vores side og i særdeleshed Micah Richards, der var fremragende i dag. Han scorede yderligere to mål og blev fortjent valgt til kampens bedste spiller. Filipe fik lov at reducere til 1-4 på et direkte frispark for Middlesbrough, mens indskiftede Javi Garcia lukkede kampen med sin scoring på et flot langskud til slutresultatet 6-1.



Bianchi kan stadig finde vej til nettet

18. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Bolton (10)     3-0   (2-0)
1-0 Andy Carroll (3)
2-0 Micah Richards (24)
3-0 Rolando Bianchi (61)

MOM: Micah Richards, Man City (8)
Tilskuere: 47.965

Vi beviste mod Middlesbrough, at vi igen er rigtig godt kørende hjemme på The City of Manchester Stadium og det fik Bolton også at mærke i dagens kamp.
Fuldstændig som i sidste rundes hjemmekamp, så var spillerne klar fra starten af kampen og efter bare tre minutter havde vi allerede bolden i nettet. Det var endnu en gang Andy Carroll, der fandt vej til målet og han er stille og roligt ved at udvikle sig til en fantastisk angriber. Midtvejs i første halvleg bragte Micah Richards os yderligere i front med endnu en scoring på hovedstød.
Anden halvleg blev ikke nær så spændende som de første 45 minutter. Det lykkedes os dog at score yderligere en gang og denne gang var det vores rutinerede angriber Rolando Bianchi, der netop var kommet på banen for Andy Carroll, der fandt vej til målet.
Vi vinder kampen sikkert og vi har for alvor fundet vinderformularen på hjemmebane igen, hvilket betyder, vi hænger på i toppen af tabellen.



Richards var ærgerlig efter selvmål

19. kamp i Premier League fra Pride Park, Derby
Derby (9) - Man City     2-2   (0-1)
0-1 Micah Richards (18)
1-1 Adrian (48)
1-2 Micah Richards (78)
2-2 Micah Richards (selvmål, 81)

MOM: Micah Richards, Man City (9)
Tilskuere: 32.968

Efter et par overbevisende præstationer på hjemmebane var det nu igen blevet tid til en udekamp.
Vi skulle møde Derby, som havde klaret sig udmærket indtil videre i denne sæson og det skulle da også vise sig, at blive en alt andet end overkommelig opgave på Pride Park.
Vi fik scoret det første mål og for sjette kamp i træk lykkedes det for Micah Richards at score, hvilken imponerende statistik for en central forsvarsspiller, men han er også fremragende på hovedstød. Der blev ikke scoret yderligere inden pausen, men efter pausen udviklede kampen sig i en helt anden retning. Derby fik hurtigt udlignede ved Adrian og med denne scoring fik de skabt en del usikkerhed hos os. Kampen lå længe på vippen, men med et lille kvarter igen, scorede Richards endnu en gang og bragte os igen på sejrskurs, men glæden varede ikke længe. Efter en del klumpspil foran mål efter et hjørnespark til Derby endte det desværre med et selvmål fra kampens store spiller Micah Richards, så alt var igen lige med ti minutter igen.
Dybt inde i dommerens tillægstid var vi kun centimeter fra at løbe med alle tre points, men Forestieri’s afslutning prellede af på overliggeren og efter en kamp, hvor vi havde været det bedste hold i hovedparten af de 90 minutter, måtte vi nøjes med at tage et point med retur til Manchester.



Premier League efter 19 kampe



Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1220: 14 Mar 2009, 20:29 »

Nu er det et stykke tid siden jeg har kommenteret din blog...men tro ikke af den grund at den ikke bliver læst, og at der ikke jævnligt bliver tjekket efter updates Hævet Øjenbryn

Jeg misunder dig virkelig at du har en spiller som Micah Richards. Han får scoret en del mål - bruger du vondraceks hjørnesparkstaktik?

Andy Carroll ser også ud til at være en klassespiller. Der kommer godt nok en del mål fra hans side.

Er du stadig lige så uvenner med 09´eren eller har det hjulpet efter at der er kommet en ny patch?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1221: 14 Mar 2009, 20:34 »

For pokker hvor jeg dog elsker denne blog.
Rigtig fine resultater, især Boro kampen må have lunet i Manchester Thumbs Up
Samme lækre grafik som det altid har været, og godt skrevet som altid.
Rigtig fedt at du bliver ved med at opdatere denne blog, og den er oppe på snart 85 sider. Det er jo vanvittigt Shockeret
Fortsæt det eminente arbejde Mester Metsu Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1222: 15 Mar 2009, 13:26 »

Nu er det et stykke tid siden jeg har kommenteret din blog...men tro ikke af den grund at den ikke bliver læst, og at der ikke jævnligt bliver tjekket efter updates Hævet Øjenbryn

Jeg misunder dig virkelig at du har en spiller som Micah Richards. Han får scoret en del mål - bruger du vondraceks hjørnesparkstaktik?

Andy Carroll ser også ud til at være en klassespiller. Der kommer godt nok en del mål fra hans side.

Er du stadig lige så uvenner med 09´eren eller har det hjulpet efter at der er kommet en ny patch?

Det er helt i orden, at du ikke kommentere ved hver update, bare du læser med og kommentere en gang imellem som nu, så er jeg glad  Wink

Ja, jeg bruger Vondraceks taktik og har haft rimelig succes med den tidligere, men slet ikke i samme opfang som nu med Richards, der er direkte vanvittig ved hjørnespark p.t.  Thumbs Up

Carroll er klasse og jeg er bange for, jeg ikke kan holde på ham, men nu må vi se og nej, jeg er blevet lidt mere fortrolig med FM09 og har kastet mig ud i et russisk eventyr, men tiden er lidt knap i øjeblikket. Jeg håber dog, jeg kan få CSKA bloggen opdateret i dag eller i morgen  Peace

For pokker hvor jeg dog elsker denne blog.
Rigtig fine resultater, især Boro kampen må have lunet i Manchester Thumbs Up
Samme lækre grafik som det altid har været, og godt skrevet som altid.
Rigtig fedt at du bliver ved med at opdatere denne blog, og den er oppe på snart 85 sider. Det er jo vanvittigt Shockeret
Fortsæt det eminente arbejde Mester Metsu Thumbs Up

Mange tak for den flotte kommentar  Wink

Boro kampen var helt perfekt og med hensyn til bloggen, så håber jeg, at jeg kan få bloggen op på 100 sider, inden jeg stopper, men det må tiden jo vise  Peace

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1223: 15 Mar 2009, 13:50 »

Boro kampen var helt perfekt og med hensyn til bloggen, så håber jeg, at jeg kan få bloggen op på 100 sider, inden jeg stopper, men det må tiden jo vise  Peace

Det ville være vildt, hvis du kunne få den op på de 100 sider. Thumbs Up

Resultaterne er fortsat i den rigtige retning, trods enkelte pointtab. Og så er det altid dejligt at se The Hammers værende i front Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1224: 15 Mar 2009, 13:55 »

Micah Richards bliver sku da Man of the Match næsten hver kamp, hva Metsu?
Men rigtig flot skrevet og flot grafik og flot placering. Tror fuldt og fast på du vinder Premier League.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1225: 15 Mar 2009, 14:07 »

Det ville være vildt, hvis du kunne få den op på de 100 sider. Thumbs Up

Resultaterne er fortsat i den rigtige retning, trods enkelte pointtab. Og så er det altid dejligt at se The Hammers værende i front Hævet Øjenbryn

Ja, det kunne være fedt at nå de 100 sider.

The Hammers er et overraskende tophold og selvom jeg også godt kan li' The Hammers, så håber jeg naturligvis kun, det er midlertidigt, at de er på førstepladsen  Wink

Micah Richards bliver sku da Man of the Match næsten hver kamp, hva Metsu?
Men rigtig flot skrevet og flot grafik og flot placering. Tror fuldt og fast på du vinder Premier League.

Tak for de rosende ord og ja, Micah er The Man i øjeblikket. Total ustyrlig og vel nok nøglespilleren over dem alle i Man City anno 2016  Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1226: 15 Mar 2009, 15:55 »

Kan jeg lokke dig til at tage et ss af Rafael van der Vaarts historie og stats?
Og Fernando Belluschis historie og stats? Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1227: 15 Mar 2009, 16:12 »

Kan jeg lokke dig til at tage et ss af Rafael van der Vaarts historie og stats?
Og Fernando Belluschis historie og stats? Smiley

Jo, det kan du tro. De kommer lige her:

Fernando Belluschi (stats)
Fernando Belluschi (historie)

Rafael Van Der Vaart (stats)
Rafael Van Der Vaart (historie)
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1228: 22 Mar 2009, 13:32 »

よくMetsu1 。我々はすぐにすべきヘクタール'新しい更新されますか。 Djævel


(et lille hint: Google Translate(plus lidt fantasi)) Forseglede Læber
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2015) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1229: 22 Mar 2009, 13:47 »

よくMetsu1 。我々はすぐにすべきヘクタール'新しい更新されますか。 Djævel


(et lille hint: Google Translate(plus lidt fantasi)) Forseglede Læber

Hehe, jeg håber på en update i dag, men det ender nok med, at jeg ikke når det  Peace
Logged

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010