home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16448 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #45: 17 Nov 2007, 15:28 »

Der en grund til at man fra spilskabers side har valgt at lave 180x180 cut-outs som standard. Det virker!
På den tid det tager at lave en liga som pokerkort, kunne man have lavet hele den danske første division
i standard cut-outs, og på den led taget del i at skabe en worl-wide standard pakke.  Cool

Nej, Cut-outs tager meget længere tid end pokerkort. :-)

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 17 Nov 2007, 15:33 »

Så din opfordring går på, at vi skal droppe det vi selv har lyst til at lave, og lave noget, som vi egentligt ikke selv gider lave? :s

Forfanden da, hvis man kunne få strikket en woldwide standard pakke sammen, ville så mange spillere verden over få glæde af den. i stedet for man kan side og halv-glæde sig selv med en poker-pakke.

Og jeg siger halv-glæde fordi jeg nægter simpelhen at tro, at rigtige fm spillere foretrækker pokerkort frem for en worldwide standard liga. nu ved jeg ikke lige hvordan man sætter en afstemning op, men jeg gad godt se hvad folk er mest til. Og nu der er så stor venlighed herinde, man kan åbenbart ønske en facepack, (vis man da ikke lige siger hvad jeg siger,  Wink) hvorfor så ikke tage skridtet længere og lave noget som rigtigt mange spillere ville elske.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #47: 17 Nov 2007, 15:35 »

Forfanden da, hvis man kunne få strikket en woldwide standard pakke sammen, ville så mange spillere verden over få glæde af den. i stedet for man kan side og halv-glæde sig selv med en poker-pakke.

Og jeg siger halv-glæde fordi jeg nægter simpelhen at tro, at rigtige fm spillere foretrækker pokerkort frem for en worldwide standard liga. nu ved jeg ikke lige hvordan man sætter en afstemning op, men jeg gad godt se hvad folk er mest til. Og nu der er så stor venlighed herinde, man kan åbenbart ønske en facepack, (vis man da ikke lige siger hvad jeg siger,  Wink) hvorfor så ikke tage skridtet længere og lave noget som rigtigt mange spillere ville elske.

Hvis folk nu foretrak cut outs, så ville man jo netop ikke lave alle mulige andre stile, ville man? Smiley

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 17 Nov 2007, 15:36 »

Nej, Cut-outs tager meget længere tid end pokerkort. :-)
70% af alle facepacks er Cut-outs så Så meget svære kan det vel heller ikk være

tturbo1
Manager

« Svar #49: 17 Nov 2007, 15:37 »

Der en grund til at man fra spilskabers side har valgt at lave 180x180 cut-outs som standard. Det virker!
På den tid det tager at lave en liga som pokerkort, kunne man have lavet hele den danske første division
i standard cut-outs, og på den led taget del i at skabe en worl-wide standard pakke.  Cool
Du er sku lige godt det største ævle hoved jeg har mødt i denne uge....
Lav da selv din facepack så får du dem som du vil have dem.
Det er sku da det samme som at sige at alle skal handle i Netto fordi det nu er dem du foretrækker...
Jeg lavede selv en facepack til det meste af den danske liga her i foråret, og jeg valgte at lave dem i 140x260 fordi jeg nu en gang fandt dem fedest på det tidspunkt til 07. Og de virker fint i 08 til mig også, så hvorfor skulle jeg starte forfra?? Det er et temmelig stort arbejde, og jeg gad da slet ikke ebgynde på det, hvis jeg ikke selv brød mig om det jeg lavede og ikke selv ville bruge dem.
Smut du ind på Susie med dine billeder og se om du kan overtale nogen til at lave dem for dig...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #50: 17 Nov 2007, 15:39 »

70% af alle facepacks er Cut-outs så Så meget svære kan det vel heller ikk være

Nej? Hvor har du disse tal fra? JEG har kendskab til facepacks og Photoshop. JEG ved hvad, der er svært at lave. Gør DU? Smiley

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 17 Nov 2007, 15:39 »

Hvis folk nu foretrak cut outs, så ville man jo netop ikke lave alle mulige andre stile, ville man? Smiley

Siden langt lang de fleste packs er cut-outs og resten af stilarterne er meget spredt og meget forskellige vil jeg klart mene at folk foretrækker cut-outs. det giver sgu da også mest logik, især hvad andgår spiller køb og salg, som jo er en stor del af spillet
« Seneste Redigering: 17 Nov 2007, 15:43 af Hr.Geisler » Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 17 Nov 2007, 15:42 »

Nej? Hvor har du disse tal fra? JEG har kendskab til facepacks og Photoshop. JEG ved hvad, der er svært at lave. Gør DU? Smiley

Jeg har de fleste ligaer fyldt med identiske cut-outs, der er klart flest cut-outs derude, det er der ingen tvivl om.
Dog er det helt umuligt at finde dem til enkelte ligaer, f.eks den danske.

tturbo1
Manager

« Svar #53: 17 Nov 2007, 15:42 »

Siden langt lang de fleste packs er cot-outs og resten af stilarterne er meget spredt og meget forskellige vil jeg klart mene at folk foretrækker cut-outs. det giver sgu da også mest logik, især hvad andgår spiller køb og salg, som jo er en stor del af spillet
Og?Huh
Om så 99% foretrak Cut-outs så ville jeg stadig lave dem jeg selv ville bruge og havde lyst til at lave....

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #54: 17 Nov 2007, 15:43 »

Siden langt lang de fleste packs er cot-outs og resten af stilarterne er meget spredt og meget forskellige vil jeg klart mene at folk foretrækker cut-outs. det giver sgu da også mest logik, især hvad andgår spiller køb og salg, som jo er en stor del af spillet
Jeg ved ikke hvor du får dine tal fra, men de passer overhovedet ikke med virkeligheden. Der er langt mere aktivitet i tråde om andre facepacks, end der er i tråde med cut-outs.

Jeg har de fleste ligaer fyldt med identiske cut-outs, der er klart flest cut-outs derude, det er der ingen tvivl om.

Det har INTET med det at gøre, som jeg skrev. Smiley

zalle
Juniorspiller
**

« Svar #55: 17 Nov 2007, 22:05 »

du kunne jo lave dem selv ;-)

FM er ikke et spil... det er en livsstil

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #56: 18 Nov 2007, 11:07 »

Jeg har 2 spørgsmål til jer alle -

Men først en forklaring;
Jeg har nu brugt ALT for meget tid på at lede efter 08 facepacks, og gang på gang på gang falder jeg over de her tåbeligt fremstillet facepacks, Faded, 180x240, navne i bunden, flag i siden, klub trøje på det halve billed, billeder fra kamp situationer osv osv osv af dræbende irriterende påfund.'

WHY DO PEOPLE MAKE THESE???

Er jeg virkelig den eneste der helst ser at alle mine facepacks har samme stil??
derved mener jeg ganske simple 180x180, Cut-outs - Uden trøje, uden navn i bunden (Navn i bunden??? som om det ikke er nok at der stort og ganske tykt står hvad manden hedder i profilen, lige over biledet)

Jeg finder det f.eks ganske trist at spille med Parma, købe David Nielsen. Ét billedet er en anden størrelse end resten af parma-holdet og 2. jeg skal samtidig glo på mr David i en OB trøje og halvdelen af Fionia park i baggrunden. Dét er sgu da stressende i mine så følsomme manager øjne.

Og lige sidste skud fra min fm 2008 gun; Jeg har fundet 4 reelt brugbare facepacks til Dk som indeholder flg. teams og hold nu godt fast her, Næstved, Randers, Horsens og Vejle!!!! Hvad sker der lige for det??

Thats it, Lad mig hører hvad i mener, måske er det bare mig der en kælling ----

Hvor harb du fundet dem henne.. Jeg har OB Esbjerg og randers.. Kunne godt tænke mig Horsens Næstved og Vejle..

anped23
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 18 Nov 2007, 12:45 »

Forstår godt Hr. Geisler synspunkt i at alle facepacks skal være ens, sådan har jeg det også selv. Det jeg dog ikke forstår er den måde du undergraver de frivillige grafiker's arbejde på. De gør et kæmpe arbejde, som mange værdsætter heriblandt undertegnede. Og sys ikke at man kan tillade sig at kritisere deres arbejde, medmindre at de har bedt om kritik.

Derfor mener jeg, at Hr. Geisler skal gøre som alle andre: Hent det grafik du synes om, ønsk det materiale du vil have eller lav det selv.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2007, 12:46 af anped23 » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #58: 18 Nov 2007, 22:19 »

^^ Alle jer brokhoveder der ikke er tilfredse med de packs der bliver lavet, har bar at lukke røven, og lave nogle selv ! Ja, det ville være fedest hvis der ikke var klubtrøjer på billederne, når spillerne skifter klub, men vær dog for fanden taknemmelig for at nogle gider bruge tid på overhovedet at lave de packs, og ikke mindst for at de uploader dem til os andre... Find dem i helst vil bruge, og så luk røven med alt det brok ! Jeg laver ikke mine packs selv, jeg finder nogle herinde, og der er SÅ mange forskellige muligheder på denne side, så dem der ikk kan finde nogle der går lige efter deres hovede, kan bar lave deres lort selv...

- Jeg takker alle dem der uploader deres packs, for i gør mit spil federe at spille !
Og hvis jeg f.eks. henter en pakke, og ikk er helt tilfreds, så finder jeg en ny... Der er så mange muligheder på denne side, så led dog lidt, eller lav jeres billeder selv... Vær taknemmelige i stedet for bar at brokke jer...

// OUT..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #59: 18 Nov 2007, 23:51 »

Kunne man så ikke lokke dig til at samle alle dine facepacks i en fil og så uploade den? Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010