home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16381 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

Facepack idioti! Læs og smid en comment
« : 17 Nov 2007, 04:56 »

Jeg har 2 spørgsmål til jer alle -

Men først en forklaring;
Jeg har nu brugt ALT for meget tid på at lede efter 08 facepacks, og gang på gang på gang falder jeg over de her tåbeligt fremstillet facepacks, Faded, 180x240, navne i bunden, flag i siden, klub trøje på det halve billed, billeder fra kamp situationer osv osv osv af dræbende irriterende påfund.'

WHY DO PEOPLE MAKE THESE???

Er jeg virkelig den eneste der helst ser at alle mine facepacks har samme stil??
derved mener jeg ganske simple 180x180, Cut-outs - Uden trøje, uden navn i bunden (Navn i bunden??? som om det ikke er nok at der stort og ganske tykt står hvad manden hedder i profilen, lige over biledet)

Jeg finder det f.eks ganske trist at spille med Parma, købe David Nielsen. Ét billedet er en anden størrelse end resten af parma-holdet og 2. jeg skal samtidig glo på mr David i en OB trøje og halvdelen af Fionia park i baggrunden. Dét er sgu da stressende i mine så følsomme manager øjne.

Og lige sidste skud fra min fm 2008 gun; Jeg har fundet 4 reelt brugbare facepacks til Dk som indeholder flg. teams og hold nu godt fast her, Næstved, Randers, Horsens og Vejle!!!! Hvad sker der lige for det??

Thats it, Lad mig hører hvad i mener, måske er det bare mig der en kælling ----

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #1: 17 Nov 2007, 07:14 »

Enig - det skal være uden klubtrøje!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #2: 17 Nov 2007, 09:02 »

Jeg har 2 spørgsmål til jer alle -

Men først en forklaring;
Jeg har nu brugt ALT for meget tid på at lede efter 08 facepacks, og gang på gang på gang falder jeg over de her tåbeligt fremstillet facepacks, Faded, 180x240, navne i bunden, flag i siden, klub trøje på det halve billed, billeder fra kamp situationer osv osv osv af dræbende irriterende påfund.'

WHY DO PEOPLE MAKE THESE???

Er jeg virkelig den eneste der helst ser at alle mine facepacks har samme stil??
derved mener jeg ganske simple 180x180, Cut-outs - Uden trøje, uden navn i bunden (Navn i bunden??? som om det ikke er nok at der stort og ganske tykt står hvad manden hedder i profilen, lige over biledet)

Jeg finder det f.eks ganske trist at spille med Parma, købe David Nielsen. Ét billedet er en anden størrelse end resten af parma-holdet og 2. jeg skal samtidig glo på mr David i en OB trøje og halvdelen af Fionia park i baggrunden. Dét er sgu da stressende i mine så følsomme manager øjne.

Og lige sidste skud fra min fm 2008 gun; Jeg har fundet 4 reelt brugbare facepacks til Dk som indeholder flg. teams og hold nu godt fast her, Næstved, Randers, Horsens og Vejle!!!! Hvad sker der lige for det??

Thats it, Lad mig hører hvad i mener, måske er det bare mig der en kælling ----

Det er meget lettere at lave dem i klub trøje, da mange ikke gider/har lysten til at cutte et render Skuffet

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager

« Svar #3: 17 Nov 2007, 10:39 »

Det er meget lettere at lave dem i klub trøje, da mange ikke gider/har lysten til at cutte et render Skuffet
Det er vel det samme? Tunge

Men ja, det tager meget længere tid at lave dem i cut out versionen. Du kan jo evt. downloade Photoshop og lave dem selv, når det er så vigtigt for dine manager øjne.

tturbo1
Manager

« Svar #4: 17 Nov 2007, 11:14 »

Jamen som Don Abrahamovic skriver så lave dem selv. Så kan du få dem lige som du vil have dem.
Men så finder du også ud af hvor tidskrævende det er...

Alternativ må du logge ind på fmglive eller sortitoutsi og gå på deres Forum.
Der bliver lavet masser af facepacks i forskellige typer.

arsenalistic
Manager

« Svar #5: 17 Nov 2007, 11:21 »

Det er vel det samme? Tunge

Men ja, det tager meget længere tid at lave dem i cut out versionen. Du kan jo evt. downloade Photoshop og lave dem selv, når det er så vigtigt for dine manager øjne.

Her hentyder du selvfølgelig til 30-dages demo-udgaven, ikke? Ellers kommer APG jo.

Go you Gunners!

Don Abramovich
Manager

« Svar #6: 17 Nov 2007, 11:47 »

Her hentyder du selvfølgelig til 30-dages demo-udgaven, ikke? Ellers kommer APG jo.
Jo da Peace

tturbo1
Manager

« Svar #7: 17 Nov 2007, 11:52 »

Jo da Peace
Ja klart og hvis han arbejder round-the-clock kan han måske nå at få Europa færdig...

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #8: 17 Nov 2007, 11:58 »

Det tager vel samme tid at cutte trøjen af, som det gør at proppe alt det andet gøgl ind i billedet? (har ingen erfaring med det, så det er rent gæt) Kan godt følge topicstarter i at der er for meget fis og for mange forskellige slags billeder.. Forstår heller ikke hvorfor folk lige pludselig skal lave billeder der fylder halvdelen af skærmen når man går ind på en spiller..

Men omvendt, folk laver det frivilligt så synes ikke man kan tillade sig at flippe ud over det.. Lad være med at hente det indtil der kommer noget man gider se på, ellers giv grafikerne noget konstruktiv kritik.. Ingen gider lave noget for en der farer sådan op..

søgaard
Gæst

« Svar #9: 17 Nov 2007, 12:00 »

Det tager vel samme tid at cutte trøjen af, som det gør at proppe alt det andet gøgl ind i billedet? (har ingen erfaring med det, så det er rent gæt) Kan godt følge topicstarter i at der er for meget fis og for mange forskellige slags billeder.. Forstår heller ikke hvorfor folk lige pludselig skal lave billeder der fylder halvdelen af skærmen når man går ind på en spiller..

Men omvendt, folk laver det frivilligt så synes ikke man kan tillade sig at flippe ud over det.. Lad være med at hente det indtil der kommer noget man gider se på, ellers giv grafikerne noget konstruktiv kritik.. Ingen gider lave noget for en der farer sådan op..
Det er meget mere krævende og skal klippe trøjen og hvad der ellers er på billede ud, end og sætte et navn ind i bunden af billedet.. det med navnet tager ikke over 1 minut, mens det andet kan tage utrolig lang tid, alt efter hvor godt man vil have det til og være Smiley

tturbo1
Manager

« Svar #10: 17 Nov 2007, 12:02 »

Hver sin smag. Kan sagtens følge ham i at det er tåbeligt, at navn, land, position m.m. står på billedet, når man har alle oplysningerne i Profilen. Men det er jo op til en selv at finde de billeder, som man finder pænest.
Jeg valgte selv at lave de billeder der er 140x260 i sin tid, for dem kan jeg personligt godt lide.
Men som jeg skrev så log ind på fmglive eller sortitoutsi, link finder du oppe under FM-scenen.
Log ind på deres Forum og gå ind under Facepack. Der finder du masser af forskellige typer.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #11: 17 Nov 2007, 12:03 »

Cut outs kræver du har nogle gode profilbilleder.

Og det er de danske klubhold ret elendige til at få op på deres side.

Men det er tit sådan, at hvis du vil have det præcist som man vil have det, skal man selv lave det. Ellers må man søge på susie's grafikforum og måske være heldig.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Rossonero
Gæst

« Svar #12: 17 Nov 2007, 12:04 »

Lidt OT, men jeg er slet ikke fan af face-packs i det hele taget - netop fordi, der ikke bliver lavet noget ordentligt.
Det er selvfølgelig dejligt, at folk gider at bruge tiden på at lave det, men grafik skal være perfekt, og det synes jeg ikke de er.
Netop fordi de tit er i deres klubtrøje, og når man køber dem, så har de samme trøje på. Tunge

Dog, er den måde FM08 har lavet dem, helt geniale.
Men det er jo svært at finde den slags billeder, og derfor nærmest umuligt at lave et stort antal.

Så jeg bruger slet ikke facepacks at all, pånær dem der allerede er i spillet.

hold kæft, hvor 3d spillerne grimme!

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 17 Nov 2007, 13:42 »

Jamen som Don Abrahamovic skriver så lave dem selv. Så kan du få dem lige som du vil have dem.
Men så finder du også ud af hvor tidskrævende det er...

Alternativ må du logge ind på fmglive eller sortitoutsi og gå på deres Forum.
Der bliver lavet masser af facepacks i forskellige typer.
Hvor tror du jeg leder genius??
Og udover dét så var det altså ikke planen da jeg købte spillet at side og bruge min tid på at spille photoshop

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 17 Nov 2007, 13:46 »

Cut outs kræver du har nogle gode profilbilleder.

Og det er de danske klubhold ret elendige til at få op på deres side.

Men det er tit sådan, at hvis du vil have det præcist som man vil have det, skal man selv lave det. Ellers må man søge på susie's grafikforum og måske være heldig.
Du prøver altså at fortælle mig at det er muligt at finde brugbare billeder af NÆSTVED, men ikke af fck og brøndy??
Den køber jeg sgu ikke.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2007, 13:59 af Hr.Geisler » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010