home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16383 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #15: 17 Nov 2007, 13:47 »

Enig - det skal være uden klubtrøje!
TAK!!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #16: 17 Nov 2007, 13:48 »

Og udover dét så var det altså ikke planen da jeg købte spillet at side og bruge min tid på at spille photoshop

Det er også fint, at du ikke vil dette, men det er der andre der vil, og de har dermed ret til at bestemme, hvad de selv vil lave. Og så er det valgfrit, om du vil downloade det eller ej.

Du prøver altså at fortælle mig at det er muligt at finde brugbare billeder NÆSTVED, men ikke til fck og brøndy??
Den køber jeg sgu ikke.

Køb hvad du vil. Du skal finde billeder, hvor spillerne står stille, i mindst 200x200 pixels. Dette finder du ikke mange steder. :-)

JKJ
Gæst

« Svar #17: 17 Nov 2007, 13:49 »

Hvor tror du jeg leder genius??
Og udover dét så var det altså ikke planen da jeg købte spillet at side og bruge min tid på at spille photoshop

Hvis du ikke selv gider kan du vel heller ikke tillade dig at brokke dig over dem der bruger en masse tid på det...

Personligt bruger jeg dem ikke, synes mange af dem er flotte, men jeg er altså ligeglad med hvordan spillerne ser ud, jeg køber, og sælger, ud fra deres egenskaber på banen...

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #18: 17 Nov 2007, 13:50 »

Så må du vel tage hvad der er!

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

LosCules
Gæst

« Svar #19: 17 Nov 2007, 13:51 »

Du prøver altså at fortælle mig at det er muligt at finde brugbare billeder NÆSTVED, men ikke til fck og brøndy??
Den køber jeg sgu ikke.

Har han sagt det.. Jeg kan ikke finde noget i hans indlæg, der påpeger det Ubeslutsom

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 17 Nov 2007, 13:52 »

Det tager vel samme tid at cutte trøjen af, som det gør at proppe alt det andet gøgl ind i billedet? (har ingen erfaring med det, så det er rent gæt) Kan godt følge topicstarter i at der er for meget fis og for mange forskellige slags billeder.. Forstår heller ikke hvorfor folk lige pludselig skal lave billeder der fylder halvdelen af skærmen når man går ind på en spiller..

Men omvendt, folk laver det frivilligt så synes ikke man kan tillade sig at flippe ud over det.. Lad være med at hente det indtil der kommer noget man gider se på, ellers giv grafikerne noget konstruktiv kritik.. Ingen gider lave noget for en der farer sådan op..
Hehe, du har ikke set mig farer op!! umiddelbart fås kritiken ikke mere konstruktiv og konkret end topic!
Det er en klar opfordring til alle der lave facepacks om at bruge deres tid på noget der reelt er brugbart.
Gav gerne penge for en overall tjekket facepack.

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 17 Nov 2007, 13:53 »

Har han sagt det.. Jeg kan ikke finde noget i hans indlæg, der påpeger det Ubeslutsom
Nope, Læs topic, og kæd de tre ting sammen.

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 17 Nov 2007, 13:57 »

Køb hvad du vil. Du skal finde billeder, hvor spillerne står stille, i mindst 200x200 pixels. Dette finder du ikke mange steder. :-)
Citat

findes dette af hele næstveds hold, for ikke at tale om vejle og randers, så findes det sgu også til fck og brøndby

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #23: 17 Nov 2007, 13:58 »

Den køber jeg sgu ikke.

Der er forskel på hvor store billederne er på de forskellige sider.

Du burde være glad for nogen overhovedet gad at lave næstved i stedet for at brokke dig over nogen ikke gider lave noget, du ikke selv kan finde ud af.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #24: 17 Nov 2007, 13:59 »

[quote author=Hr.Geisler link=topic=10098.msg252142#msg252142 date=1195304221

findes dette af hele næstveds hold, for ikke at tale om vejle og randers, så findes det sgu også til fck og brøndby
Citat
Ja, FCK har en pisse god side hvad det angår:
http://fck.dk/truppen/spillerprofil/?playerid=102&ppa=gallery

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #25: 17 Nov 2007, 13:59 »

Hehe, du har ikke set mig farer op!! umiddelbart fås kritiken ikke mere konstruktiv og konkret end topic!
Det er en klar opfordring til alle der lave facepacks om at bruge deres tid på noget der reelt er brugbart.

Nuvel, det er skam også en find kritik, men jeg tror at 9/10 grafikere, laver den grafik DE finder pæn. :-)

Nej, det er da slet ikke sikkert. Det kommer da helt an på hvordan klubben vælger at fotografere deres spillere. De SKAL være fotograferet i stilstående tilstand, stirrende ind i kamera og have en nogenlunde acceptabel størrelse, ellers kan det ikke laves. Sådan er det bare. Smiley Men hey, hvad ved jeg om det? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #26: 17 Nov 2007, 14:00 »

Dem der laver disse facepacks mener vel de er brugbare, ellers lavede de dem vel ikke...

De har tid, du har ikke - derfor kan du vel ikke tillade dig at brokke dig over det de bruger masser af tid på, så brug dem der er eller lad være...

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 17 Nov 2007, 14:06 »

Hver sin smag. Kan sagtens følge ham i at det er tåbeligt, at navn, land, position m.m. står på billedet, når man har alle oplysningerne i Profilen. Men det er jo op til en selv at finde de billeder, som man finder pænest.
Jeg valgte selv at lave de billeder der er 140x260 i sin tid, for dem kan jeg personligt godt lide.
Men som jeg skrev så log ind på fmglive eller sortitoutsi, link finder du oppe under FM-scenen.
Log ind på deres Forum og gå ind under Facepack. Der finder du masser af forskellige typer.

Jeg sætter stor pris den indsats du har lavet, det er en super flot og vanvittig tjekket facepack!, det er bare umuligt at finde mere med den størrelse og det ser altså tåbeligt ud når billederne har forskellige størrelser-
Det klart mest brugte er 180x180 cutouts, jeg har efterhånden langt de fleste ligaer i den stil, vi mangler bare lige de sidste, som dansk, tyrkisk, serie b og enkelte serie a hold og ang. de to links er det der jeg har hentet alt hvad jeg har, der er simpelthen ikke mere at komme efter. har været alt igennem.
[/quot]

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 17 Nov 2007, 14:10 »

Der er forskel på hvor store billederne er på de forskellige sider.

Du burde være glad for nogen overhovedet gad at lave næstved i stedet for at brokke dig over nogen ikke gider lave noget, du ikke selv kan finde ud af.
Pointen er at hvis nu alle bare lavede samme stil uden alt der der pis, så var det jo til at have med at gøre, hvad skal 800.000.000 forskellige stilarter til for?

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #29: 17 Nov 2007, 14:11 »

Pointen er at hvis nu alle bare lavede samme stil uden alt der der pis, så var det jo til at have med at gøre, hvad skal 800.000.000 forskellige stilarter til for?

Men sådan er det kun ikke engang, alle folk har ikke samme smag som dig.

- George Costanza

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010