home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16382 gange)
NicklasBertelsen
Lilleputspiller
*

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #75: 22 Nov 2007, 13:57 »

Skal vi ikke snart have facepacks til den engelske liga?

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #76: 24 Nov 2007, 17:10 »

Kunne man så ikke lokke dig til at samle alle dine facepacks i en fil og så uploade den? Smiley

Hvordan gør man det? giv mig en beskrivelse og jeg gør det!

JimmyGP
Manager

« Svar #77: 24 Nov 2007, 17:12 »

saml dem i en winrar fil..

- Veni, vidi, vici -

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 24 Nov 2007, 17:18 »

Det er da rigtigt at det er klart fedest hvis man kan samle alle facepacks under samme stil. Det andet med at blande, svarer jo til at købe en Audi og så sætte en cd-afspiller fra kvickly i, sætte t-hansen fælge og udstødning på og så male den med spraydåser istedet for billak. Det gør man jo heller ikke..
Selvom Hr. Geisler ikke skriver særligt pænt, og derfor ikke opnår noget ved det, synes jeg han har en pointe. Hvis nu alle fra start arbejdede sammen istedet for at lave en facepack, som de selv synes var fed, ville spillet blive så meget mere stilet. Jeg er ligeglad med om man kan se David Nielsens skuldre med OB-trøje, men det virker forstyrende hvis man bliver nødt til at bruge 12 forskellige stilarter for at få et komplet visuelt udtryk i spillet.

Jeg har selv fundet billeder af samtlige Brøndby-spiller, og startede et topic hvor jeg pænt spurgte om nogen ville hjælpe mig, og lave dem.. Men der kom intet svar. http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9784.0
Så bare fordi man spørger pænt, er det ikke sikkert man får svar.

Jeg har også spurgt på fmglive, men folk var igang med andet. De prioriterer selvfølgelig deres respektive landes facepacks over danske. Forståeligt nok. Derfor ville det jo være oplagt hvis nogen på denne side, ville/kunne lave dem.. Men nu spørger jeg så igen. Er der nogen der vil lave en BIF facepack cut-out? Se link for billeder..
Jeg kan ikke selv finde ud af den slags grafik bearbejdning, så det ville bare være så cool hvis nogen af dem der kan, ville hjælpe.

Jeg fandt en svensk FM-side hvor man kunne DL cut-out facepacks til både Allsvenskan og Superettan. Det er SÅ blæret!

Til sidst: Ja, det er helt og aldeles frivilligt arbejde, så der er ingen der kan bestemme over grafikerne, men man har vel lov at komme med forslag til forbedringer. Jeg tror at det var Geislers intention, men af en eller anden grund blev det skrevet så I opfattede det som en kritik (af meget negativ karakter).. Det ville være så fedt hvis der blev lavet nogle flere cut-outs. Jeg kan personligt bedst lide at holde en ren stil, det gælder såvel i FM2008 som i det virkelige liv.

Mvh
Næste gang jeg skriver et indæg for jeg manden bag denne kommentar til at gøre det for mig!

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 24 Nov 2007, 17:21 »

Hr. Geisler hvis din mission lykkedes og du får en facepack hvor alle billederne er i samme stil og til næsten samtlige ligaer (mest de store) så vil jeg sætte stor pris på hvis du kunne uploade den til mig.  Thumbs Up Peace
det bliver højst sandsynligt ikke en realitet da folk mener anderledes.

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 24 Nov 2007, 17:25 »

saml dem i en winrar fil..
Og når det er gjort?

JimmyGP
Manager

« Svar #81: 24 Nov 2007, 17:27 »

Finde en side du kan uploade den på.. der er vist link til sådan en side, her på sitet..

- Veni, vidi, vici -

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 24 Nov 2007, 17:58 »

Finde en side du kan uploade den på.. der er vist link til sådan en side, her på sitet..
Jeg kan sku ikke finde et sted hvor jeg kan oploade, smæk et link og jeg oploader.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #83: 24 Nov 2007, 18:04 »

Jeg kan sku ikke finde et sted hvor jeg kan oploade, smæk et link og jeg oploader.
www.rapidshare.com Smiley

I ain't playin', nigga

GudenEricsson
Gæst

« Svar #84: 24 Nov 2007, 18:14 »

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #85: 28 Nov 2007, 19:28 »

Så er der kommet lidt til det utilfredse folk:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;gid=1;id=43

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

willierap
Lilleputspiller
*

« Svar #86: 13 Mar 2008, 15:50 »

Og lige sidste skud fra min fm 2008 gun; Jeg har fundet 4 reelt brugbare facepacks til Dk som indeholder flg. teams og hold nu godt fast her, Næstved, Randers, Horsens og Vejle!!!! Hvad sker der lige for det??

Kan du linke til de cut-out facepacks, du har fundet med Horsens, Vejle og Næstved? Dem har jeg nemlig ikke selv kunnet finde i den kvalitet, du efterspørger. Ellers vil jeg gerne anbefale sortitoutsi, hvis man leder efter cut-out facepacks i god kvalitet: http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=26554&st=0#entry597515

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010