home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16384 gange)
thornfeldt
Lilleputspiller
*

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #60: 19 Nov 2007, 10:31 »

Det er da rigtigt at det er klart fedest hvis man kan samle alle facepacks under samme stil. Det andet med at blande, svarer jo til at købe en Audi og så sætte en cd-afspiller fra kvickly i, sætte t-hansen fælge og udstødning på og så male den med spraydåser istedet for billak. Det gør man jo heller ikke..
Selvom Hr. Geisler ikke skriver særligt pænt, og derfor ikke opnår noget ved det, synes jeg han har en pointe. Hvis nu alle fra start arbejdede sammen istedet for at lave en facepack, som de selv synes var fed, ville spillet blive så meget mere stilet. Jeg er ligeglad med om man kan se David Nielsens skuldre med OB-trøje, men det virker forstyrende hvis man bliver nødt til at bruge 12 forskellige stilarter for at få et komplet visuelt udtryk i spillet.

Jeg har selv fundet billeder af samtlige Brøndby-spiller, og startede et topic hvor jeg pænt spurgte om nogen ville hjælpe mig, og lave dem.. Men der kom intet svar. http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9784.0
Så bare fordi man spørger pænt, er det ikke sikkert man får svar.

Jeg har også spurgt på fmglive, men folk var igang med andet. De prioriterer selvfølgelig deres respektive landes facepacks over danske. Forståeligt nok. Derfor ville det jo være oplagt hvis nogen på denne side, ville/kunne lave dem.. Men nu spørger jeg så igen. Er der nogen der vil lave en BIF facepack cut-out? Se link for billeder..
Jeg kan ikke selv finde ud af den slags grafik bearbejdning, så det ville bare være så cool hvis nogen af dem der kan, ville hjælpe.

Jeg fandt en svensk FM-side hvor man kunne DL cut-out facepacks til både Allsvenskan og Superettan. Det er SÅ blæret!

Til sidst: Ja, det er helt og aldeles frivilligt arbejde, så der er ingen der kan bestemme over grafikerne, men man har vel lov at komme med forslag til forbedringer. Jeg tror at det var Geislers intention, men af en eller anden grund blev det skrevet så I opfattede det som en kritik (af meget negativ karakter).. Det ville være så fedt hvis der blev lavet nogle flere cut-outs. Jeg kan personligt bedst lide at holde en ren stil, det gælder såvel i FM2008 som i det virkelige liv.

Mvh

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #61: 19 Nov 2007, 10:49 »

Det er da rigtigt at det er klart fedest hvis man kan samle alle facepacks under samme stil. Det andet med at blande, svarer jo til at købe en Audi og så sætte en cd-afspiller fra kvickly i, sætte t-hansen fælge og udstødning på og så male den med spraydåser istedet for billak. Det gør man jo heller ikke..
Selvom Hr. Geisler ikke skriver særligt pænt, og derfor ikke opnår noget ved det, synes jeg han har en pointe. Hvis nu alle fra start arbejdede sammen istedet for at lave en facepack, som de selv synes var fed, ville spillet blive så meget mere stilet. Jeg er ligeglad med om man kan se David Nielsens skuldre med OB-trøje, men det virker forstyrende hvis man bliver nødt til at bruge 12 forskellige stilarter for at få et komplet visuelt udtryk i spillet.

Jeg har selv fundet billeder af samtlige Brøndby-spiller, og startede et topic hvor jeg pænt spurgte om nogen ville hjælpe mig, og lave dem.. Men der kom intet svar. http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9784.0
Så bare fordi man spørger pænt, er det ikke sikkert man får svar.

Jeg har også spurgt på fmglive, men folk var igang med andet. De prioriterer selvfølgelig deres respektive landes facepacks over danske. Forståeligt nok. Derfor ville det jo være oplagt hvis nogen på denne side, ville/kunne lave dem.. Men nu spørger jeg så igen. Er der nogen der vil lave en BIF facepack cut-out? Se link for billeder..
Jeg kan ikke selv finde ud af den slags grafik bearbejdning, så det ville bare være så cool hvis nogen af dem der kan, ville hjælpe.

Jeg fandt en svensk FM-side hvor man kunne DL cut-out facepacks til både Allsvenskan og Superettan. Det er SÅ blæret!

Til sidst: Ja, det er helt og aldeles frivilligt arbejde, så der er ingen der kan bestemme over grafikerne, men man har vel lov at komme med forslag til forbedringer. Jeg tror at det var Geislers intention, men af en eller anden grund blev det skrevet så I opfattede det som en kritik (af meget negativ karakter).. Det ville være så fedt hvis der blev lavet nogle flere cut-outs. Jeg kan personligt bedst lide at holde en ren stil, det gælder såvel i FM2008 som i det virkelige liv.

Mvh

Jeg har mødt en dansker på sortitoutsi.net som laver danske cut outs nu så det kommer nok med tiden.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 19 Nov 2007, 10:54 »

I 08 er det sådan, at det ikke er virkelige spillere som er på billederne, ikke? Altså hvor man ikke har facepacks, ikke sandt? Hvis dette skulle fortsætte og man ønsker at sætte trøjer på, kunne det så ikke lade sig gøre at trøjen bare skiftede når en ny spiller skifter klub? Og er det alle som har billede i 08?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #63: 19 Nov 2007, 10:55 »

Meget

Hvis man vil have folk til at lave frivilligt arbejde for sig, hjælper den tone Hr. Geisler kom med intet. Fik i hvert fald ikke lyst til at åbne photoshop for at lave noget, snarere tvært i mod.

Problemet med de billeder du poster er, at baggrunden ikke er ensfarvet.

Eks. er denne nem at cutte: (måske ikke den bedste størrelse, men det er bare et eks.)

da du med stor sandsygenlighed kan fjerne baggrunden i et tag i stedet for flere små bidder (hvilket tager længere tid en man går og tror)

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #64: 19 Nov 2007, 11:21 »

Hr. Geisler hvis din mission lykkedes og du får en facepack hvor alle billederne er i samme stil og til næsten samtlige ligaer (mest de store) så vil jeg sætte stor pris på hvis du kunne uploade den til mig.  Thumbs Up Peace

thornfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 19 Nov 2007, 15:52 »

Jeg har mødt en dansker på sortitoutsi.net som laver danske cut outs nu så det kommer nok med tiden.

Har du et link til en tråd hvor han poster i, eller kommer hans facepacks bare ind i den store cut-out facepack tråd?

thornfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #66: 19 Nov 2007, 15:59 »

Hvis man vil have folk til at lave frivilligt arbejde for sig, hjælper den tone Hr. Geisler kom med intet. Fik i hvert fald ikke lyst til at åbne photoshop for at lave noget, snarere tvært i mod.

Problemet med de billeder du poster er, at baggrunden ikke er ensfarvet.

Eks. er denne nem at cutte: (måske ikke den bedste størrelse, men det er bare et eks.)

da du med stor sandsygenlighed kan fjerne baggrunden i et tag i stedet for flere små bidder (hvilket tager længere tid en man går og tror)

Det er lige det jeg mener. Geisler skriver utrolig grimt, og utiltalende. Men jeg kan godt forstå tankerne der ligger bag (altså at det ville være federe hvis der blev arbejdet mere strømlinet).. Det var derfor jeg blandede mig i debatten; for at skrive det på en venlig måde..

Jeg kan godt forstå hvad du mener med at baggrunden helst skal være ensfarvet, for at gøre det lettere.. Det er bare så ærgeligt at de danske klubber ikke lægger ordentlig grafik op. Jeg har brugt en del tid på at lede efter ordentlige billeder af BIF spillerne, og de linkede billeder er det bedste jeg ku finde..
Selvom det tager lang tid, håber jeg dog at der er nogen der vil give sig i kast med det Smiley Hvis ikke, er der jo ikke noget at gøre ved det. Jeg kunne bare ikke forstå at der ikke var nogen der svarede i den tråd jeg oprettede, når nu jeg spurgte så pænt..  Huh

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #67: 19 Nov 2007, 16:55 »

Har du et link til en tråd hvor han poster i, eller kommer hans facepacks bare ind i den store cut-out facepack tråd?

Ham her http://community.sortitoutsi.net/index.php?showuser=12717

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #68: 19 Nov 2007, 17:10 »

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #69: 19 Nov 2007, 18:16 »

^^ Det ser rigtig godt ud det der.

thornfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #70: 20 Nov 2007, 09:35 »

@Thornfeldt

Har kigget på en BIF pakke faktisk...

Her er det jeg nåede:

Tror godt jeg kan gøre pakken færdig på et tidspunkt.

Det ser rigtig godt ud, Marchena! Ville være rigtig lækkert.. Poster du den i denne tråd når det er?

Til the catholic: Tak for link, men jeg kan ikke få det til at virke.. Hvad hedder han? Så kan det være jeg kan søge på ham...

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #71: 20 Nov 2007, 16:51 »

Det ser rigtig godt ud, Marchena! Ville være rigtig lækkert.. Poster du den i denne tråd når det er?

Til the catholic: Tak for link, men jeg kan ikke få det til at virke.. Hvad hedder han? Så kan det være jeg kan søge på ham...

Kasper_The_Deity

MLL
Manager

« Svar #72: 20 Nov 2007, 17:39 »

Cool.
Jeg vil lige anbefale dig at kigge på denne hjemmeside http://www.bif-support-frsund.dk/ de har en helt masse billeder taget fra banen.

Tilbage på FmF Opstemt

thornfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #73: 21 Nov 2007, 10:03 »

Kasper_The_Deity

Takker  Smiley

Så er der kommet en BIF og en FCK facepack på sortitoutsi's forum.. http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=21948&st=1290&start=1290
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 10:18 af thornfeldt » Logged

AaronLennon
Gæst

« Svar #74: 21 Nov 2007, 22:34 »

Har i lagt mærke til at Leandro Lima fra Porto.... Hans facepack er ikke ham.... Det er Lucas fra Liverpool!!!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010