home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Facepack idioti! Læs og smid en comment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Facepack idioti! Læs og smid en comment  (Læst 16447 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

Sv: Facepack idioti! Læs og smid en comment
« Svar #30: 17 Nov 2007, 14:12 »

Dem der laver disse facepacks mener vel de er brugbare, ellers lavede de dem vel ikke...

De har tid, du har ikke - derfor kan du vel ikke tillade dig at brokke dig over det de bruger masser af tid på, så brug dem der er eller lad være...
Lade være?? det handler vel for alle om opnå den optimale grad af tilfredshed ved spillet. Alle burde bare lave facepacks i samme brugbare still, det svare til at det var umuigt at finde 2 logoer med samme stil.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #31: 17 Nov 2007, 14:14 »

Lade være?? det handler vel for alle om opnå den optimale grad af tilfredshed ved spillet. Alle burde bare lave facepacks i samme brugbare still, det svare til at det var umuigt at finde 2 logoer med samme stil.

Nej, alle burde ikke. Alle burde lave, hvad de ville lave, da det er ens lyst, der skal drive værket.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #32: 17 Nov 2007, 14:19 »

Nu er du jo dum homie, der er de første 4-5 hjemmesider med fck spiller, hvor mange tror du lige der er med Næstved?Huh
Ja, jeg må være fantastisk dum. Jeg har kun lavet facepacks i tre år, hvad ved jeg om det. Du kan uden tvivl belære mig. :-)

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 17 Nov 2007, 14:23 »

Ja, jeg må være fantastisk dum. Jeg har kun lavet facepacks i tre år, hvad ved jeg om det. Du kan uden tvivl belære mig. :-)
Seriøst, jeg kan uden problemer finde alle fck spillerne i 300 pixels stilstående, no probs!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #34: 17 Nov 2007, 14:24 »

Seriøst, jeg kan uden problemer finde alle fck spillerne i 300 pixels stilstående, no probs!

Jamen find du bare billeder af det, og så smæk dem op på Susie. Så kan det være, at nogen vil hjælpe dig, med at lave dem, fremfor at du egentligt bare brokker dig her. :-)

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 17 Nov 2007, 14:39 »

Jamen find du bare billeder af det, og så smæk dem op på Susie. Så kan det være, at nogen vil hjælpe dig, med at lave dem, fremfor at du egentligt bare brokker dig her. :-)
Én gang for alle!!! jeg brokker mig ikke, jeg kommer med en opfordring til at folk laver noget gennemtænkt brugbar grafik i den samme fucking still. Dét tror jeg folk vil sætte pris på. jeg ved JEG ville.
Helt ærlig mayn, pokerkort som facepack, that idear sucks big time. den og mange mange andre.
Somsagt folk kan sagtens finde ud af at lave brugbare logoer og kits, hvorfor halter det så sådan på facepack området.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #36: 17 Nov 2007, 14:41 »

Én gang for alle!!! jeg brokker mig ikke, jeg kommer med en opfordring til at folk laver noget gennemtænkt brugbar grafik i den samme fucking still. Dét tror jeg folk vil sætte pris på. jeg ved JEG ville.
Helt ærlig mayn, pokerkort som facepack, that idear sucks big time. den og mange mange andre.
Somsagt folk kan sagtens finde ud af at lave brugbare logoer og kits, hvorfor halter det så sådan på facepack området.

Nu du siger en gang for alle:
Vi gør det her fucking frivillig. Vi gør det her af egen fucking fri vilje. Vi gør det her, fordi vi har lyst til det. Vi laver, hvad vi for helvede har lyst til. DU synes, at pokerkort er dårlige, jamen det er DIN mening. Jeg har en anden. Slut.

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 17 Nov 2007, 14:48 »

Nu du siger en gang for alle:
Vi gør det her fucking frivillig. Vi gør det her af egen fucking fri vilje. Vi gør det her, fordi vi har lyst til det. Vi laver, hvad vi for helvede har lyst til. DU synes, at pokerkort er dårlige, jamen det er DIN mening. Jeg har en anden. Slut.
HAHAHAHAHAHAHA du er simpelthen manden bag pokerkort facepacken?? det er da til dato det dummeste.
så forstå jeg sgu bedre du får lidt tudefjæs over mit indlæg.  Hehehe har du seriøst set din egen facepack?
Jeg er ked af at være den der skal fortælle dig det, men den sucks mayn! Og dét er slet ikke til diskussion.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #38: 17 Nov 2007, 14:49 »

HAHAHAHAHAHAHA du er simpelthen manden bag pokerkort facepacken?? det er da til dato det dummeste.
så forstå jeg sgu bedre du får lidt tudefjæs over mit indlæg.  Hehehe har du seriøst set din egen facepack?
Jeg er ked af at være den der skal fortælle dig det, men den sucks mayn! Og dét er slet ikke til diskussion.

Hah, du er langt ude. Jeg har ikke lavet dem, nej. :-) Hvor gammel er du egentligt?
Du fatter det bare ikke. Det tager tid at lave, og hvis du havde givet mig et link til FCK, så ville jeg have lavet dem for dig, men nu må du sejle din egen sø.

-KNM-
Manager

« Svar #39: 17 Nov 2007, 14:57 »

Hvis du finder linket til FCK, Brøndby og de andre klubber i DK er jeg sikker på, du kan finde en grafiker, der vil lave det.

Og kan vi ikke få en ordentlig tone. Også fra Crewmedlemmer (selvom man er sur)

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #40: 17 Nov 2007, 14:58 »

Hvis du finder linket til FCK, Brøndby og de andre klubber i DK er jeg sikker på, du kan finde en grafiker, der vil lave det.

Og kan vi ikke få en ordentlig tone. Også fra Crewmedlemmer (selvom man er sur)

NEJ!

Wink

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #41: 17 Nov 2007, 15:05 »

Ja, undskyld jeg blander mig, men nu kan jeg ikke nære mig mere...

Jeg ved godt hvem der har lavet pokerkortene, men det kan være ligemeget. Det er IKKE Josep.

Jeg har selv været med til at kitpacks, og ved hvor lang tid det ta'r. Det var dengang creased var oppe. Dem vil jeg gerne fortsætte med, men der er næsten ingen der laver dem mere... surt FOR MIG. Det brokker jeg mig da ikke over.

Hvordan havde du forestillet dig at man nogensinde skulle blive enige om hvilken stil der skal laves? Eller skal vi bare lave dem DU kan lide, kære store orakel?  Opstemt

Veni, vidi, vici

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 17 Nov 2007, 15:19 »

Det hér handler ikke om en facepack til 1 eller 2 hold. (ellers tak mr. joseph guardiola)

Hvis man generelt lavede samme stil, ville der være en fuld fm 2008 Facepack til alle ligaer right about know, til fri afbenyttelse for alle fm 08 spillere, men når folk laver ti foskellige stilarter og størrelser er det selvfølgelig ikke muligt, uden det kommer til at ligne et loppemarked.

Jeg synes personligt 180x180 cutouts rent logisk er smartest, for lige at gå tilbage til min point i topic, når man køber og sælger spillere er det da trist at den gamle klub trøje følger med.

Så igen, dette er en generel opfrodring til at arbejde hen imod at lave en world-wide facepack, og ikke 100 forskellige halve ligaer. det er der sgu da ingen der for nytte af.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 17 Nov 2007, 15:21 »

Det hér handler ikke om en facepack til 1 eller 2 hold. (ellers tak mr. joseph guardiola)

Hvis man generelt lavede samme stil, ville der være en fuld fm 2008 Facepack til alle ligaer right about know, til fri afbenyttelse for alle fm 08 spillere, men når folk laver ti foskellige stilarter og størrelser er det selvfølgelig ikke muligt, uden det kommer til at ligne et loppemarked.

Jeg synes personligt 180x180 cutouts rent logisk er smartest, for lige at gå tilbage til min point i topic, når man køber og sælger spillere er det da trist at den gamle klub trøje følger med.

Så igen, dette er en generel opfrodring til at arbejde hen imod at lave en world-wide facepack, og ikke 100 forskellige halve ligaer. det er der sgu da ingen der for nytte af.

Så din opfordring går på, at vi skal droppe det vi selv har lyst til at lave, og lave noget, som vi egentligt ikke selv gider lave? :s

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 17 Nov 2007, 15:25 »

Der en grund til at man fra spilskabers side har valgt at lave 180x180 cut-outs som standard. Det virker!
På den tid det tager at lave en liga som pokerkort, kunne man have lavet hele den danske første division
i standard cut-outs, og på den led taget del i at skabe en worl-wide standard pakke.  Cool

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010