home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 97067 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "48. PRESSEMØDE"
« Svar #240: 23 Apr 2012, 13:58 »

Jeg synes faktisk pressemødet, har givet en større indsigt i både dine mål, men også filosofien omkring din gøren på transfermarkedet etc.
- Så KIU Peace

Det er jeg rigtig glad for at du synes. Jeg synes pressemøder eller interviews kan bruges meget til at forklare nogle ting, der ellers ville være lidt svært at gøre i en normal update, dejligt du har lagt mærke til det. Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #241: 23 Apr 2012, 15:04 »



OL 2016


Mit sommerferiejob, som nogen journalister har kaldt det, bestod af en tur med de unge hollandske U23 knægte. Turen gik til OL 2016 i Rio de Janeiro.

Jeg syntes det var en kæmpe chance for at komme til et OL, og så samtidigt få et større indblik i den hollandske talentudvikling, som jeg allerede kendte en del til selv. Fra min egen tid i Holland, men også fra gamle hollandske kolleger og venner, specielt havde Ronald Koeman været meget behjælpelig både før og efter jeg tog jobbet. Eneste person der ikke var begejstret for jobbet var min kone, som var stiktosset over at det ville give os mindre ferie sammen. Jeg må indrømme jeg var træt af det evindelig brok og fokuserede 100% på fodbolden, jeg ville have det OL-trofæ i min samling nu.

Inden selve OL blev det tid til 2 træningskampe. Jeg må indrømme jeg var i chok da jeg fandt ud af, at vi kun måtte udtage 18 spillere, hvor jeg havde forventet 23. Det øgede bestemt ikke mine odds for succes under det kommende OL.

Jeg fik dog udtaget det stærkeste hold jeg kunne, med de spillere, som jeg havde til rådighed. Tre spillere over 23 måtte indgå i truppen. Valget faldt på Tim Krul i målet, Arjen Robben til kanten og Kevin Strootman til den centrale midt. Jeg ærgrede mig lidt over at jeg ikke kunne få plads til Ricky van Wolfsvinkel, men det blev i sidste ende Arjen Robben der fik den sidste af de tre pladser.

To kampe i det sydamerikanske havde jeg til at få truppen til at harmonere og ikke mindst komme i form. Mine tanker var bestemt ikke positive efter de to kampe. Første kamp var mod det argentinske hold, der havde både Pastore og Aguero med. På trods af at vi var i overtal i 60 minutter, tabte vi alligevel kampen 1-0 uden at vise noget som helst. Min taktik fra Atletico var måske lidt for offensiv til disse unge knægte, og til næste kamp mod Mexico valgte jeg at trække den ene angriber ned ved siden af vores centrale dybdeliggende playmaker.

Det gav absolut intet resultat, vi blev spillet ud af banen, af de teknisk gode og lynhurtige mexicanere. Kampen endte 4-0 og gav absolut intet håb om en stor slutrunde.


OL-KAMPENE

Tiden var inde til gruppekampene. Her viste holdet langt bedre spil, og vi vandt faktisk gruppen med maksimum point. Usa blev slået med 4-2, hvorefter Japan blev slået med 2-1 og til sidste vandt vi hele 4-0 over gruppens dårligste hold Mali. Jeg var glædeligt overrasket over denne positive udvikling, selvom det var svært at holde spillerne friske til kampene. I flere af kampene måtte jeg bruge spillere, som kun var på 75% af deres optimale inden kampen.

Endnu et møde med Argentina skulle afgøre hvem af os, der skulle i semifinalen. Jeg holdt hele turneringen fast i kun en angriber på toppen, og det gav igen pote. Vi skulle dog helt hen i den forlængede spilletid før vi fik smidt bolden ind i kassen, og kunne sende Aguero hjem til Argentina på ferie.

I semifinalen stod vi igen overfor USA, som chokstartede efter 3 minutter, hvor  Atletico drengen Spicer, gjorde det onde ved os og bankede flot bolden i nettet til 1-0. Kampen blev dog hurtigt vendt på hovedet da vi slog kontra 3 minutter efter og scorede til 1-1. Derefter overtog vi kampen fuldstændigt og vandt med 4-1.

Klar til finalen var vi, og det var Portugal overraskende også. Værtsnationen Brasilien havde skuffet, og ikke opnået den ventede finaleplads. Portugal havde valgt et tage Christiano Ronaldo med til OL, og det skulle vise sig at være klogt. Han scorede det afgørende mål i finalen 7 minutter før tid. Portugal vandt 2-1 over mine hollandske knægte.

En flot præstation af de unge hollændere, specielt efter den optakt vi havde. Jeg har dog ærgret mig over at det ikke blev til en olympisk guldmedalje, men måske en anden gang.

Jobbet som manager for dette hold kunne måske godt udløse en Atletico kontrakt til en eller to af drengene. Om det vil sker, er endnu lidt for tidligt at sige. Jeg er som aftalt før OL trådt tilbage fra stillingen, og kan igen koncentrere mig fult ud om Atletico Madrid.

Turneringen her har dog givet mig lidt smag for landstrænerjobbet, og skulle det rigtige tilbud komme, vil jeg da ikke længere være helt afvisende. England var allerede under OL ude efter min underskrift, men det havde ikke min interesse. Skulle tilbuddet fra Brasilien, Argentina, Uruguay eller Spanien komme, vil jeg sandsynligvis takke ja.


Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #242: 23 Apr 2012, 15:52 »

TripleX9, jeg kan kun sige én ting.. FANTASTISK SÆSON!

Jeg elsker at følge med her fordi du hele tiden twister bloggen og gør den mere og mere spændende at læse, så fortsæt endelig med det Thumbs Up

Kan godt lide at du lige får sat journalisten på plads på pressemødet, den var sgu grineren den episode Grin

Jeg glæder mig til snart at høre mere fra den rød/hvide del af Madrid.

KIU champ! Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #243: 23 Apr 2012, 15:56 »

TripleX9, jeg kan kun sige én ting.. FANTASTISK SÆSON!

Jeg elsker at følge med her fordi du hele tiden twister bloggen og gør den mere og mere spændende at læse, så fortsæt endelig med det Thumbs Up

Kan godt lide at du lige får sat journalisten på plads på pressemødet, den var sgu grineren den episode Grin

Jeg glæder mig til snart at høre mere fra den rød/hvide del af Madrid.

KIU champ! Opstemt

Troede satme du var helt forsvundet FCK Wink.... Jeg takker mange gange, det blev næsten til den perfekte sæson, men fik jo kun 5 ud 7 trofæer hvis vi tæller OL med Wink

Han trængte sgu til det den satan, finder mig ikke i noget mere, er på tide Laudrup mander sig op Wink
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #244: 23 Apr 2012, 15:57 »

Troede satme du var helt forsvundet FCK Wink.... Jeg takker mange gange, det blev næsten til den perfekte sæson, men fik jo kun 5 ud 7 trofæer hvis vi tæller OL med Wink

Han trængte sgu til det den satan, finder mig ikke i noget mere, er på tide Laudrup mander sig op Wink

Måske har Siw banket mandigheden ud af ham med kosten crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #245: 23 Apr 2012, 16:04 »

Måske har Siw banket mandigheden ud af ham med kosten crazy

Tror det er slut med at banke ham med kosten, men hvem ved om han ender med at banke kosten Wink
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #246: 23 Apr 2012, 16:05 »

Tror det er slut med at banke ham med kosten, men hvem ved om han ender med at banke kosten Wink

Hahahah! Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #247: 23 Apr 2012, 16:55 »

Er godt nok ked af og meget uforstående overfor dit De Gea-salg, men glæder mig til at høre om dine transfers i dette vindue! Som sædvanligt en god blog og tillykke med OL-sølvet og de meget flotte resultater i den forgangne sæson! Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "49. OL 2016"
« Svar #248: 23 Apr 2012, 18:04 »

Er godt nok ked af og meget uforstående overfor dit De Gea-salg, men glæder mig til at høre om dine transfers i dette vindue! Som sædvanligt en god blog og tillykke med OL-sølvet og de meget flotte resultater i den forgangne sæson! Smiley

Tror måske mange synes det er dumt at sælge De Gea, men set ud fra et økonomisk perspektiv, hvor jeg sparer klausulen på 170 mill, og den ny målmand henter 900.000 mindre i ugen, så er det alligevel næsten 1/4 millard sparet på den første sæson. Slap ham fri grundet det, og hentede ham KUN i mit forsøg på at samle trekløveret som jo mislykkes, er bestemt ikke De Gea fan irl Smiley

Dejligt med sådan en kommentar, og også tak for roserne, er selv ret ret glad for resultaterne, selvom jeg godt lige ville have haft de sidste to titler med Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "50. DEJLIG SÆSONSTART"
« Svar #249: 24 Apr 2012, 14:50 »



DEJLIG SÆSONSTART


En lang men travl sommerpause er nu overstået, og vi er endelig i gang i det spanske igen. Træningskampene er forløbet planmæssigt og ganske tilfredsstillende.

SUPERCUP

Første rigtige prøve for den ny sammensatte trup var første kamp i Supercuppen. Modstanderen i år var Deportivo La Coruna. I forhold til at vi plejer at spille mod Barcelona eller Real Madrid, så blev denne kamp lidt mindre betydningsfuld end den plejer. Første kamp hjemme på Estadio de Madrid lod jeg min ass. manager tage sig af, og han ledte drengene til en 1-0 sejr. Ikke imponerende, men hvad kunne man forvente, når jeg nu ikke selv var der.

Cuppen betød lige godt så meget for os, at jeg selv stod ved roret i den anden kamp. Jeg vil ikke sige vi ligefrem imponerede med den flok reserver jeg havde sat til at spille. Vi tabte kampen 3-2 men jeg følte dog konstant at vi var i kontrol med det hele. Første pokal er hjemme, ved samlet at have vundet to "træningskampe" mod Deportivo La Coruna.

LA LIGA

La Liga er også blevet skudt igang, og der er foreløbigt spillet 3 kampe. De første to kampe i ligaen var ikke alt for overbevisende heller. Vi var i fuld kontrol, men de vante storsejre er indtil nu udeblevet.

Den 3. kamp dette år var hjemme mod Real Madrid. Endnu en gang skulle vi møde Madrid tidligt ligesom sidste år, hvor vi vandt med hele 6-0 i sæsonpremieren. Denne gang blev det dog desværre ikke til 6-0, men vi måtte nøjes med at rykke "de hvide" fra hinanden med 5-0. Hattrick af Rondon, er med til at jeg er begyndt at elske tidlige møder med Kongeklubben.

Vi er kommet godt i gang, og om kort tid vil jeg præsentere denne sæsons 25 spillere i truppen.

På hjemmefronten knager det stadigt, jeg er begyndt at tro hun er ved at blive småskør, sidste forslag fra hende var om jeg ikke kunne købe Mads og Andreas til Atletico, så hun kunne få mere tid sammen med dem, nu jeg aldrig var hjemme.

Mads var jo udelukket, det ville jeg aldrig kunne forsvare, og desuden vil han vist også hellere gøre en karriere i det civile. Andreas derimod ville jeg da overveje. Der er allerede hentet flere danskere til klubben denne sommer. Kun for at spille på B-holdet, som vi denne sæson SKAL have op i Liga Adelante. Andreas kunne måske være en mulighed til b-holdet, men jeg tror bare jeg ville skade hans karriere mere end jeg ville gavne den, men jeg vil ikke helt udelukke muligheden.






« Seneste Redigering: 24 Apr 2012, 14:59 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "51. TRANSFER OG TRUP"
« Svar #250: 24 Apr 2012, 20:56 »



TRANSFER & TRUP


Et meget travlt og hektisk transfervindue er nu overstået. Der er blevet brugt mange penge, på trods af at hele 7 spillere ankom på fri transfer, til gengæld er der blevet solgt for endnu flere penge, så et ganske fint og meget tilfredsstillende vindue.

Jeg gik både efter at styrke A-truppen, men bestemt også B-truppen, da vi skal have holdet op i den anden bedste række til næste sæson, det er ikke holdbart at de stadigt ligger og spiller nede i 2 Div. B.

B-holdet har modtaget flere spiller deriblandt et par danske spillere, der kan bidrage med en vis rutine.

Oscar Howson (lovende målmand)
Antonio Goncalves (lovende kantspiller)
Jonas Borring (Rutine)
Otman Bakkal (Rutine)
Magnus Troest (Rutine)

Disse 5 spillere skulle gerne sammen med Fernando Torres være med til at gøre B-holdet meget stærkere end hidtil, så vi kan komme i Liga Adelante. Det er vigtigt at vi kan få holdet derop, så vores talenter får endnu bedre kamptræning inden de skal op på 1. holdet.

Til A-holdet er hentet følgende spillere:


Ter Stegen er sammen med Delac hentet ind til at kæmpe om pladsen i målet, hvor jeg dog vurderer at Ter Stegen er den bedste, men to unge fantastiske målmænd, som jeg elsker at have skaffet til klubben.

Moussa Sissoko er hentet ind til den centrale midt. Kuzmanovic vil nu blive rykket tilbage på den defensive midt, hvor han skal rotere med M'Vila. Ricardo Martins er også hentet ind til den centrale midt, som så gør at Özil for det meste vil blive brugt som kantspiller istedet.

Neymar er et fantastisk brasilansk talent, nok nærmere stjerne, der skal slå sine folder på venstrekanten. Son Heung-Min og Ratinho skal tage konkurrencen op med de stærke angribere vi allerede har i klubben, men begge spillere er unge og meget lovende.

Vi har sagt farvel til en del navne også. Der er blevet solgt en hel del spillere, og også lejet nogle unge talenter ud. De Gea og Gervinho er de største navne, der har forladt klubben. Jeg ville gerne have været af med Sidney Sam også, da han er i overskud på kanten nu, men han forbliver i klubben i hvert fald indtil vinter, og vil stadigt være en del af truppen.

Endnu engang er vi efter min overbevisning kommet forstærket ud af sommerens transfervindue, og jeg glæder mig til at se, hvad holdet kan præstere.

TRANSFERS      HOLDET 

« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 00:14 af TripleX9 » Logged


Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "51. TRANSFER OG TRUP"
« Svar #251: 24 Apr 2012, 22:17 »

Hold nu op, jeg er forelsket i denne blog. Enkelt, forklarende og tilpas længde, uden at blive for analyserende samt dybdegående. Let at følge med i, da du hurtigt danner et godt overblik. Av for én trup du har skabt dig, den skal nok komme til at skabe meget ravage i La Liga, samt i Europa!
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "51. TRANSFER OG TRUP"
« Svar #252: 24 Apr 2012, 23:51 »

Hold nu op, jeg er forelsket i denne blog. Enkelt, forklarende og tilpas længde, uden at blive for analyserende samt dybdegående. Let at følge med i, da du hurtigt danner et godt overblik. Av for én trup du har skabt dig, den skal nok komme til at skabe meget ravage i La Liga, samt i Europa!

Mange tak unknown... Glad for du kan lide måden jeg gør det på, prøver bare at lave det på den måde, som jeg selv ville synes om. Gad dog godt have flere talenter indenfor det visuelle og grafiske.. men må jo nøjes med den smule jeg kan Smiley

Truppen tror jeg også er den stærkeste jeg har haft i mine FM 12 saves.. er ret godt tilfreds Wink
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "51. TRANSFER OG TRUP"
« Svar #253: 25 Apr 2012, 09:16 »

Jeg kan ikke vente på næste update, Triple.. kom med den NU! Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "52. ATLETICO TOGET BULDRER"
« Svar #254: 25 Apr 2012, 14:11 »



ATLETICO TOGET BULDRER


Atletico toget buldrer derudaf og er stadig ubesjret denne sæson. 1 point er hvad vi har mistet i kampen ude mod Villarreal. Vi vadede i chancer, men bolden ville bare ikke ind.

Vi fører ligaen foran Barcelona, og Real Madrid er på fantastisk vis allerede i krise. Der er forlydender om at klubben snarest vil fyre Allegri fra posten. Jeg nyder at vi allerede nu har lagt en lille afstand ned til Barca, og en stor afstand til Madrid. Efter 10 kampe i ligaen fører vi med 5 point ned til Barcelona.

I Champions League er vi også suveræne og fører gruppen med maksimum point. Gruppen består af Lech, Palermo og Shaktar. Vi har mødt alle holdene en gang hver på nuværende tidspunkt, og med den gruppesammensætning, kan jeg give de unge spillere masser af spilletid.

Truppen gør det upåklageligt, der er ikke en som har underpræsteret i den første periode af 6. sæson. Særligt har Hulk imponeret på højrekanten, han har skabt utroligt mange chancer for holdet, og samtidigt også selv scoret nogle stykker. Rondon er holdets topscorer(12), han scorede 5 mål i den seneste kamp, hvor vi udraderede Malaga med hele 7-0 hjemme på Estadio de Madrid. Et fantastisk tidspunkt at lave 7 mål, da stadion netop var færdig med udvidelsen, så det kan rumme hele 86.000 tilskuere, hvilket der også var til stede til kampen.

Alt i alt går det meget tilfredsstillende, og vi jagter som altid samtlige pokaler i de turneringer vi er med i.




« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 15:01 af TripleX9 » Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010