home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 39379 gange)
Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #165: 13 Nov 2008, 22:35 »

Helt ude til højre i lokalet.. Så, til venstre for David.. Smiley

Ok sad også ude til højre.. helt oppe foran ved de borde, hvor David skrev autografer  Smiley
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #166: 13 Nov 2008, 22:37 »

Jeg har ikke lige læst nogen af de forgående indlæg, men jeg læste en artikel i det velansete videnskabelige blad FHM den anden dag, om David Nielsen, og jeg blev da helt forarget over den unge mand!

Han snakkede om at det var fedt at han trashede et hotelværelse og da nogle journalister havde lavet en dokumentar om ham og hans dårlige sider, havde han tænkt sig at tage ned med nogle andre FCK'er og smadre dem. Hold kæft hvor er det en barnlig attitude at have, helt ærligt. Det kan godt ske at han er blevet bedre nu, men han virker virkelig som en utrolig usympatisk fyr, og jeg kan ikke have nogen respekt for ham overhovedet.

Det med tæskeholdet blev i øvrigt ikke til noget da Don Ø. fik nys om det.

- Det har du så tilsyneladende ikke nok indsigt i..  Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #167: 13 Nov 2008, 22:39 »


Ok sad også ude til højre.. helt oppe foran ved de borde, hvor David skrev autografer  Smiley

Okay.. Så sad jeg så inde til højre for dig.. Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

kløv
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #168: 13 Nov 2008, 22:40 »

ja men manden er jo idiot. Djævel
han nakker folk, og at skrive sådan som han gør i sin bog om OB's målmand, altså om at han vil nakke ham til træning.
er man så ik idiot Huh eller er det en fordom?
undskyld mit sprog

Sur Sur Sur
Logged

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #169: 13 Nov 2008, 22:43 »

ja men manden er jo idiot. Djævel
han nakker folk, og at skrive sådan som han gør i sin bog om OB's målmand, altså om at han vil nakke ham til træning.
er man så ik idiot Huh eller er det en fordom?
undskyld mit sprog

 Sur Sur Sur


Jo det er journalistens historie. Den rigtige forklaring er noget længere...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #170: 13 Nov 2008, 22:43 »

ja men manden er jo idiot. Djævel
han nakker folk, og at skrive sådan som han gør i sin bog om OB's målmand, altså om at han vil nakke ham til træning.
er man så ik idiot Huh eller er det en fordom?
undskyld mit sprog

 Sur Sur Sur


Hvem i dansk fodbold har ikke "nakket" nogle ? Den situation med Arek skulle du nok ha hørt David's version af.. Wink

- Det er fordomsfuldt det du skriver.. Du lyder ikke som en der har lyttet til mandens version, på nogen måde..

David virker måske ikk som verdens mest troværdige mand, men hvis du stoler mere på pressen, så held og lykke... Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #171: 13 Nov 2008, 23:05 »

Fedt at du allerede er på fornavn med Sasligaens spillere simonob.. Hverken David Nielsens version, Onyzkos version eller pressens version er sandsynligvis korrekte. Det handler nok om at finde den gyldne mellemvej. Smiley
Generelt har jeg forståelse for David Nielsens handling i forhold til kampen mod FCK og alt det, men der stopper min sympati for manden også. I mine øjne er han blot en forskruet fodbold knægt med en lidt for stor trang til dyre sager og et alt for stort ego, der nu prøver at score nogle af de penge, hans talent ikke rakte til at indtjene, ved at fortælle om hans tiltider sygelige tilgang til fodbolden og det dertilhørende liv.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #172: 13 Nov 2008, 23:15 »

Fedt at du allerede er på fornavn med Sasligaens spillere simonob.. Hverken David Nielsens version, Onyzkos version eller pressens version er sandsynligvis korrekte. Det handler nok om at finde den gyldne mellemvej. Smiley
Generelt har jeg forståelse for David Nielsens handling i forhold til kampen mod FCK og alt det, men der stopper min sympati for manden også. I mine øjne er han blot en forskruet fodbold knægt med en lidt for stor trang til dyre sager og et alt for stort ego, der nu prøver at score nogle af de penge, hans talent ikke rakte til at indtjene, ved at fortælle om hans tiltider sygelige tilgang til fodbolden og det dertilhørende liv.

Tjah, jeg er på fornavn, men det er da oss smartest hvis man ikk kan stave til efternavnet.. Wink (Onyszko) Smiley

Men når du ikk hører andet end det pressen har skrevet, kan det godt være svært at se sig ud af.. Medmindre du har læst bogen, hvilket det ikk helt lyder som..  Huh
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #173: 13 Nov 2008, 23:23 »

jeg synes sku han er sej han lever sku livet må man sige.. har ikke set noget pressemdøde eller noget som helst men en mand der kunne få mig til at læse en bog har sku fortjent respekt
Logged

maaahhh-h-h-h

ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #174: 13 Nov 2008, 23:24 »

Jeg siger blot, at David Nielsen igennem sin bog ene og alene kan farve læseren, ved at udlægge sin beretning. Det er lige så simpelt, som at en bog/films helte oftest kun er helte, fordi det er deres side man hører. Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt mht. pressen, selvom de i teorien burde være objektive.

Derudover kan jeg nu sagtens argumentere for mine udtalelser uden at have læst hans bog.

Hans trang til dyre sager er vel bevist ved, at han har haft en millionkontrakt, ikke udbetalt i penge, men i diverse luxury-stuff til ham selv. En kontrakt som han vel og mærke har overskredet med ufatteligt store beløb.
Hans store ego forbinder jeg med hans syge tilgang til fodbolden, da han tilsyneladende har sat sine egne behov og egne interne stridigheder over fællesskabet i en klub, via sine sammenstød med flere holdkammerater.  
Og hans mangel på talent er vel tydeligt, ellers ville han nok være nået længere med sin karriere.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #175: 13 Nov 2008, 23:28 »

Jeg siger blot, at David Nielsen igennem sin bog ene og alene kan farve læseren, ved at udlægge sin beretning. Det er lige så simpelt, som at en bog/films helte oftest kun er helte, fordi det er deres side man hører. Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt mht. pressen, selvom de i teorien burde være objektive.

Derudover kan jeg nu sagtens argumentere for mine udtalelser uden at have læst hans bog.

Hans trang til dyre sager er vel bevist ved, at han har haft en millionkontrakt, ikke udbetalt i penge, men i diverse luxury-stuff til ham selv. En kontrakt som han vel og mærke har overskredet med ufatteligt store beløb.
Hans store ego forbinder jeg med hans syge tilgang til fodbolden, da han tilsyneladende har sat sine egne behov og egne interne stridigheder over fællesskabet i en klub, via sine sammenstød med flere holdkammerater. 
Og hans mangel på talent er vel tydeligt, ellers ville han nok være nået længere med sin karriere.

Jeg vil alle dage hellere stole på David end på en journalist... Og hvis Don Ø, Lynge J, osv, ikke mener David har ret, må de komme med deres version.. Den der "forsvarsstilling" de er i nu, er udelukkende fordi de er bange for at ryge ud af fodboldverdenen !

En dansker der har spillet Bundesliga, utallige Superliga-kampe, og på et forholdsvis højt niveau i England er fandme ikk mangel på talent.. Nu må du sku lige...

Jah okay, han er måske egoistisk, men det er jeg sikker på du skal være for at blive til noget i fodboldverdenen !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #176: 13 Nov 2008, 23:38 »

At du hellere vil stole på en egoistisk fodboldspiller, der skriver en bog for at levere underholdning og dermed penge er dit valg. Jeg synes bare det er en smule naivt. Hvis samtlige andre i branchen melder ud, at DN tager fejl, er der måske noget om det.

Jeg har lige tilladt mig at give et link til hans karriere via wikipedia:
http://da.wikipedia.org/wiki/David_Nielsen

Så må du selv vurdere om 1 mål i 13 kampe er den imponerende bundesliga tid du snakker om.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #177: 13 Nov 2008, 23:46 »

At du hellere vil stole på en egoistisk fodboldspiller, der skriver en bog for at levere underholdning og dermed penge er dit valg. Jeg synes bare det er en smule naivt. Hvis samtlige andre i branchen melder ud, at DN tager fejl, er der måske noget om det.

Jeg har lige tilladt mig at give et link til hans karriere via wikipedia:
http://da.wikipedia.org/wiki/David_Nielsen

Så må du selv vurdere om 1 mål i 13 kampe er den imponerende bundesliga tid du snakker om.

Det er måske mindre naivt at tro på en journalist der KUN tager det ud af sammenhængen han/hun kan bruge for at sælge sin avis, eller hvad det nu sku være ? Det er sku da ikk bedre... F.eks. Don Ø og Lynge.. Det er da klart de melder sådan ud som de gør, hvis de har tænkt sig at fortsætte hvor de er nu, for det kan de sku da ikk hvis det er sandt...

Sagde ikk noget om nogen "imponerende bundesliga tid", men at han har spillet Bundesliga... Endda som, (så vidt jeg husker), 19-årig... Du finder ikke mange danskere med sådan en karriere...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #178: 13 Nov 2008, 23:51 »

"Jeg siger blot, at David Nielsen igennem sin bog ene og alene kan farve læseren, ved at udlægge sin beretning. Det er lige så simpelt, som at en bog/films helte oftest kun er helte, fordi det er deres side man hører. Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt mht. pressen, selvom de i teorien burde være objektive."

Siger jeg ikke her, at pressen også fordrejer sandheden? David Nielsen har sikkert ret i en del af sit, pressen i en del af sit og ligeledes med Don Ø, Lynge osv. Jeg nævner på intet tidspunkt, at pressen er en troværdig kilde.

Han spillede for den tyske klub i en sæson. Den sæson de rykkede ned. Han har imo ikke været meget værd siden FCK tiden, hvilket trods alt kun var 3-4 år.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #179: 13 Nov 2008, 23:53 »

"Jeg siger blot, at David Nielsen igennem sin bog ene og alene kan farve læseren, ved at udlægge sin beretning. Det er lige så simpelt, som at en bog/films helte oftest kun er helte, fordi det er deres side man hører. Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt mht. pressen, selvom de i teorien burde være objektive."

Siger jeg ikke her, at pressen også fordrejer sandheden? David Nielsen har sikkert ret i en del af sit, pressen i en del af sit og ligeledes med Don Ø, Lynge osv. Jeg nævner på intet tidspunkt, at pressen er en troværdig kilde.

Han spillede for den tyske klub i en sæson. Den sæson de rykkede ned. Han har imo ikke været meget værd siden FCK tiden, hvilket trods alt kun var 3-4 år.

Du tror alligevel mere på pressen.. Wink Du burde have været til aftenens foredrag, sir jeg bar.. Wink

At kalde ham talentløs er liii at stramme den lidt Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010