home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223713 gange)
Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #945: 28 Sep 2008, 23:22 »

Hvem blev matchvinder og var totalt giftig, DNE? Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #946: 28 Sep 2008, 23:35 »

Ronaldinho blev matchvinder, hvor giftig han var kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke så kampen (det der 3x3 cm halløj de viser på Bet365 er jeg allerede blevet træt af).

Men det glæder mig da, at Ronaldinho tilsyneladende er på vej i form igen. Og kig nu på mine tidligere indlæg, jeg har aldrig sagt, at de to nederlag var hans skyld, bare at han startede inde i dem, og startede på bænken i de efterfølgende sejre - lad os bare kalde det en lille provokation, for at få lidt gang i Milan tråden igen  Wink

Men fedt med en sejr, så er det tabte efterhånden ved at være indhentet igen, selvom Lazio stadig har et lille forspring, men mon ikke de snart taber pusten... Havde frygtet at Borriellos fravær kunne gå hen at blive dyrt, men vi hev den hjem alligevel, vigtigt. Og nu må Inter undvære to forsvarsspillere i næste runde, en gylden chance for at rykke helt forbi dem.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #947: 29 Sep 2008, 00:07 »

Synes Ronaldinho virkede rimeligt skarp i kampen, og et fantastisk præcist hovedstød relativt langt udefra, omend jeg personligt mener at præcise hovedstød for det meste er lige så meget held som evner.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #948: 29 Sep 2008, 00:20 »

Synes drengene spillede rigtig fint. Det pressede self. på i nogle situationer, men alt i alt synes jeg vi klarede fraværet af Nesta fint nok og havde overtaget det meste af tiden. Vi fik også lagt nogle gode pres på dem synes jeg.. Dinho, Kaká, Seedorf  synes jeg var de bedste, selvom der ikke var nogen der spillede decideret dårligt.. Fandme også rart med en sejr over Inter. Virker som om vi er tilbage på sporet igen Smiley


Til DNE. Det er altså ikke kun bet365 der viser den  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Sep 2008, 00:22 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #949: 29 Sep 2008, 01:23 »

Ronaldinho blev matchvinder, hvor giftig han var kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke så kampen (det der 3x3 cm halløj de viser på Bet365 er jeg allerede blevet træt af).

Men det glæder mig da, at Ronaldinho tilsyneladende er på vej i form igen. Og kig nu på mine tidligere indlæg, jeg har aldrig sagt, at de to nederlag var hans skyld, bare at han startede inde i dem, og startede på bænken i de efterfølgende sejre - lad os bare kalde det en lille provokation, for at få lidt gang i Milan tråden igen  Wink

Men fedt med en sejr, så er det tabte efterhånden ved at være indhentet igen, selvom Lazio stadig har et lille forspring, men mon ikke de snart taber pusten... Havde frygtet at Borriellos fravær kunne gå hen at blive dyrt, men vi hev den hjem alligevel, vigtigt. Og nu må Inter undvære to forsvarsspillere i næste runde, en gylden chance for at rykke helt forbi dem.

Ronaldinho > *

Og jeg kan anbefale at se Milans kampe på storskærm Wink

Synes Ronaldinho virkede rimeligt skarp i kampen, og et fantastisk præcist hovedstød relativt langt udefra, omend jeg personligt mener at præcise hovedstød for det meste er lige så meget held som evner.

Ronaldinho er faktisk meget skarp på hovedstød. De seneste to år i Barca tabte han en masse skills, men han blev farlig på hovedstød og frispark. Meget underligt.

Synes drengene spillede rigtig fint. Det pressede self. på i nogle situationer, men alt i alt synes jeg vi klarede fraværet af Nesta fint nok og havde overtaget det meste af tiden. Vi fik også lagt nogle gode pres på dem synes jeg.. Dinho, Kaká, Seedorf  synes jeg var de bedste, selvom der ikke var nogen der spillede decideret dårligt.. Fandme også rart med en sejr over Inter. Virker som om vi er tilbage på sporet igen Smiley

Yeah, det var et voldsomt Milan, der mødte op.

Seedorf var i mine øjne langt den bedste på banen. Han dominerede ALT, det var på grænsen til det absurde.

Og Inter var latterlige. Men det er jo også deres egen skyld, at de stiller med både Quaresma og Zlatan i en stor kamp. De lavede begge deres lille Houdini-trick med at forsvinde. Og Mancinis manglende niveau viste sig også. Super Mario på bænken, men de dyre tabere på banen. Heldigt for Milan Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #950: 29 Sep 2008, 02:27 »

Ronaldinho > *


I don't get it. Ronaldinho over stjernen?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #951: 29 Sep 2008, 07:11 »

Det var da dejligt, at få en sejr over et af topholdene, så vi ikke får hægtet os af i toppen.

Så er optimismen stor igen  Wink

Sæsonstarten var jo ikke super skarp, med nederlag til Genoa og Bologna. Aldrig godt at smide point til bund-/midterhold...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #952: 29 Sep 2008, 08:51 »


Seedorf var i mine øjne langt den bedste på banen. Han dominerede ALT, det var på grænsen til det absurde.

Og Inter var latterlige. Men det er jo også deres egen skyld, at de stiller med både Quaresma og Zlatan i en stor kamp. De lavede begge deres lille Houdini-trick med at forsvinde. Og Mancinis manglende niveau viste sig også. Super Mario på bænken, men de dyre tabere på banen. Heldigt for Milan Smiley

Præcis, han.. Ja han nærmest ejede det inde midtpå, hans presspil, afleveringer, hans offensive og defensive konstante arbejde. Det var skønt at se, selvom Viera og Cambiasso forsøgte at holde stand, var det altså os der dominerede klart midtpå, imo.
Tjae, det var i hvertfald ikke Inters bedste kamp, men de havde dog "chancer" og var tæt på nogle gange, personligt var jeg i hvertfald selv bange for, at de fik udlignet flere gange, men heldigvis ikke. Ja, Zlatan var jo nærmest den bedste af de 3, og det siger sku ikke særlig meget, for han spillede utrolig dårligt. Opgivende og ja, som vi kender ham når det ikke kører, igen, heldigvis for os.

Kan slet ikke komme mig over hvor dejlig en sejr det var/er Smiley Peace
« Seneste Redigering: 29 Sep 2008, 08:53 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #953: 29 Sep 2008, 09:48 »

Ronaldinho > *

Og jeg kan anbefale at se Milans kampe på storskærm Wink

Ronaldinho er faktisk meget skarp på hovedstød. De seneste to år i Barca tabte han en masse skills, men han blev farlig på hovedstød og frispark. Meget underligt.

Yeah, det var et voldsomt Milan, der mødte op.

Seedorf var i mine øjne langt den bedste på banen. Han dominerede ALT, det var på grænsen til det absurde.

Og Inter var latterlige. Men det er jo også deres egen skyld, at de stiller med både Quaresma og Zlatan i en stor kamp. De lavede begge deres lille Houdini-trick med at forsvinde. Og Mancinis manglende niveau viste sig også. Super Mario på bænken, men de dyre tabere på banen. Heldigt for Milan Smiley

Jeg ville meget gerne se deres kampe på storskærm, jeg har sådan set også skærmen til det, men de danske TV kanaler er jo ekstremt berøringsangste, når det kommer til Italiensk fodbold, blandt andet fordi klaphætter som Jan Mølby og andre inkompetente "fodboldeksperter" stadig sidder og udbreder gamle fordomme om det, når de kommenterer fodboldkampe... Og Internetfeeds i youtube kvalitet får man ikke alverden ud af, Bet365's er i hvert fald ikke meget bevendt, og jeg kender desværre ikke lige andre.

Hvad Seedorf angår, så har han de seneste sæsoner været en af Milans bedste, han har stået lidt i skyggen af Kaká, hvad opmærksomhed angår, men på fodboldbanen har han ikke stået i skyggen af nogen. Han bliver svær at erstatte, når engang han stopper.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #954: 29 Sep 2008, 12:59 »

I don't get it. Ronaldinho over stjernen?

* = alle Smiley

Jeg ville meget gerne se deres kampe på storskærm, jeg har sådan set også skærmen til det, men de danske TV kanaler er jo ekstremt berøringsangste, når det kommer til Italiensk fodbold, blandt andet fordi klaphætter som Jan Mølby og andre inkompetente "fodboldeksperter" stadig sidder og udbreder gamle fordomme om det, når de kommenterer fodboldkampe... Og Internetfeeds i youtube kvalitet får man ikke alverden ud af, Bet365's er i hvert fald ikke meget bevendt, og jeg kender desværre ikke lige andre.

Hvad Seedorf angår, så har han de seneste sæsoner været en af Milans bedste, han har stået lidt i skyggen af Kaká, hvad opmærksomhed angår, men på fodboldbanen har han ikke stået i skyggen af nogen. Han bliver svær at erstatte, når engang han stopper.

Pssh, tag dog ned på en bar/sports café med en kammerat under armen Smiley

Og hvad angår Seedorf er vi vist ikke uenige. Hans præstation mod Inter var dog lidt for overdrevet. Gattuso spillede også sin bedste kamp i måske to års tid, mens Maldini med sine 40 år markerer enhver spiller ud af kampen. Pirlo var heller ikke savnet grundet Ambrosinis dynamik og fightervilje - Ambrosini er så utroligt undervurderet! Pato var den eneste skuffelse, men han spillede trods alt også overfor nogle af de dygtigste forsvarsspillere i verden tbf.

Og hvor er det dog ynkeligt at høre på Zlatans og Mourinhos klynkeri. Zlatan mener ligefrem, at Inter var det bedste hold, spillede bedst og var offensive. De havde deres første skud på rammen i løbet af de sidste 10 minutter. Men man kan sige, at Zlatan havde ligeså rig mulighed for at se kampen som os andre, da han blot var en tilskuer reelt set.

Man kan kun glæde sig over, at Mourinho fuldstændig fejlvurderede sine spillere. Adriano virkede som en mand med en helt anden gejst end resten af holdet, Cruz er en velkendt bomber i de store italienske kampe & Super Mario er... ja, super. I stedet blev det til Mancini, Quaresma & Zlatan.
« Seneste Redigering: 29 Sep 2008, 13:25 af Ali » Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #955: 29 Sep 2008, 13:23 »

Det var så super at Ronaldinho kom på måltavlen!! Og så vandt VI derbyet, super!
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #956: 29 Sep 2008, 13:29 »

* = alle Smiley

Pssh, tag dog ned på en bar/sports café med en kammeratur under armen Smiley

Og hvad angår Seedorf er vi vist ikke uenige. Hans præstation mod Inter var dog lidt for overdrevet. Gattuso spillede også sin bedste kamp i måske to års tid, mens Maldini med sine 40 år markerer enhver spiller ud af kampen. Pirlo var heller ikke savnet grundet Ambrosinis dynamik og fightervilje - Ambrosini er så utroligt undervurderet! Pato var den eneste skuffelse, men han spillede trods alt også overfor nogle af de dygtigste forsvarsspillere i verden tbf.

Og hvor er det dog ynkeligt at høre på Zlatans og Mourinhos klynkeri. Zlatan mener ligefrem, at Inter var det bedste hold, spillede bedst og var offensive. De havde deres første skud på rammen i løbet af de sidste 10 minutter. Men man kan sige, at Zlatan havde ligeså rig mulighed for at se kampen som os andre, da han blot var en tilskuer reelt set.

Man kan kun glæde sig over, at Mourinho fuldstændig fejlvurderede sine spillere. Adriano virkede som en mand med en helt anden gejst end resten af holdet, Cruz er en velkendt bomber i de store italienske kampe & Super Mario er... ja, super. I stedet blev det til Mancini, Quaresma & Zlatan.

Tidspunktet kampene spilles på, forhindrer mig lidt i den løsning, skal tidligt op og på arbejde, og har et nærmest ekstremt søvnbehov (en af følgerne af en arbejdsulykke jeg var ude for for snart 5 år siden), er i øvrigt slet ikke klar over, om det er muligt at se Milan kampe nogen steder her i byen...

Lyder også til at vi er enige angående Ambrosini, han er en klassespiller, arbejder røven ud af bukserne hele kampen, både offensivt og defensivt, og så er han tillige giftig i hovedspillet. Og så har han jo også vist en loyalitet som nærmest kun overgåes af Maldini.

Og Maldini, han er jo en legende... og umiddelbart vil jeg jo mene, at du i hvert fald mangler ham i din Ronaldinho ligning  Wink
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #957: 29 Sep 2008, 13:55 »

Og Maldini, han er jo en legende... og umiddelbart vil jeg jo mene, at du i hvert fald mangler ham i din Ronaldinho ligning  Wink

Ronaldinho er den dygtigste fodboldspiller i vores tid tbh. Der har været mange fremragende spillere såsom Maldini, Nesta, Zidane, Henry og mange andre, men de er slet ikke i nærheden imo. Ronaldinho er talentfuld som ingen anden, og jeg har umiddelbart svært ved at se, hvem der har potentiale til at blive ligeså stor.

Jeg har stor respekt for Maldini og andre legender, men hvad angår medfødt talent er ingen i nærheden af Ronaldinho. Det er dog også en skam, at han sådan har spildt sit talent i to års tid nu, men som 28-årig er han langt fra færdig og kan sagtens nå nye højder. Jeg håber, så længe Milan ikke møder Barca Smiley
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #958: 29 Sep 2008, 18:19 »

En dejlig sejr over Inter :-)

Vi spiller en rigtig god kamp og spillerne viser at de vil mere i år end sidste år.

Dejligt at Ronnie for scoret også på hovedstød.
Han bliver forhåbentlig en kæmpe gevinst for os.

btw.

så har Sheva og Berlusconi fødselsdag idag Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #959: 02 Okt 2008, 22:40 »

Så er vi i UEFA Cup gruppespillet, efter en samlet 4-1 sejr over Zürich. Kampen idag virkede lidt rodet til tider, men vi stillede jo også nærmest med et halvt reservehold, og alligevel fik vi en 1-0 sejr i hus, og Sheva kom tilbage på måltavlen. Målet gjorde jo i øvrigt nærmest alle mine bange anelser om både Sheva og Ronaldinho til skamme, det var en genial aflevering Ronaldinho fik vippet ind bag Zürich forsvaret, og det var iskoldt sat ind af Sheva, det var som at se ham, da han var på toppen.

Kaladze måtte desværre udgå med en skade, kom ind i kampen umiddelbart efter, så jeg så ikke hvor galt det lige så ud, men håber bestemt ikke det er for alvorligt, forsvaret er det sidste sted vi har brug for flere skader (ikke at vi har brug for flere af den slags nogen steder, men slet ikke i forsvaret).

Synes i øvrigt Antonini gjorde det godt på venstrebacken, det var første gang jeg har haft chancen for at se ham i kamp, og det så opmuntrende ud, den plads lader i hvert fald til at være dækket godt ind.

Ronaldinho havde nogle gode aktioner, men blev også lige grådig nok på et tidspunkt, hvor han nærmest stillede sig i vejen for en mulighed for Sheva, fordi han selv ville have muligheden, selvom Sheva var langt bedre placeret til at hugge til den, men ok, når bare vi vinder, kan man vel godt tilgive den slags, specielt i betragtning af, at det var netop Ronaldinho, der lagde den superaflevering, der resulterede i Shevas mål.
Logged

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010