home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224907 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #930: 25 Sep 2008, 13:03 »

Hehe, tænkte nok den kommentar ville få dig ud af busken, Ali  Wink efter min mening så vinder man pragtkampe, og det gjorde vi ikke mod Bologna, og heller ikke mod Genoa, hvor Ronaldinho i begge tilfælde startede inde. Som sagt er det for tidligt at sætte lighedstegn mellem de to ting, men tankevækkende er det da.

Offensivt er Ronaldinho en teknisk begavelse af rang, men når det kommer til arbejds og holdindsatsen, så er Ronaldinho absolut ikke blandt de bedste i truppen, det er det jeg lige fra starten har frygtet kan komme til at koste os vigtige point, men håber da ikke det bliver tilfældet.

Men som sagt, det er for tidligt at drage den slags konklussioner, det kunne jo også tænkes at forsvaret bare er kommet i bedre form efter skaderne.

Håber i øvrigt ikke at Borriellos skade er for alvorlig, nu er han jo lige ved at finde takterne fra sidste sæson frem igen.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #931: 25 Sep 2008, 15:05 »

Hehe, tænkte nok den kommentar ville få dig ud af busken, Ali  Wink efter min mening så vinder man pragtkampe, og det gjorde vi ikke mod Bologna, og heller ikke mod Genoa, hvor Ronaldinho i begge tilfælde startede inde. Som sagt er det for tidligt at sætte lighedstegn mellem de to ting, men tankevækkende er det da.

Offensivt er Ronaldinho en teknisk begavelse af rang, men når det kommer til arbejds og holdindsatsen, så er Ronaldinho absolut ikke blandt de bedste i truppen, det er det jeg lige fra starten har frygtet kan komme til at koste os vigtige point, men håber da ikke det bliver tilfældet.

Men som sagt, det er for tidligt at drage den slags konklussioner, det kunne jo også tænkes at forsvaret bare er kommet i bedre form efter skaderne.

Håber i øvrigt ikke at Borriellos skade er for alvorlig, nu er han jo lige ved at finde takterne fra sidste sæson frem igen.

Smiley

Du kan ikke give Ronaldinho skylden for, at I ikke vandt mod Bologna. I burde have vundet, stort endda. Jeg har ikke set noget som helst fra kampen mod Genoa, så jeg vil ikke kommentere mig om det.

Og som vi tidligere har diskuteret, så anser jeg det ikke som et problem, at han intet laver. Mod Bologna brugte de tre mand på at dække ham af, så han er mere værd end en arbejdsmand tbf.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #932: 26 Sep 2008, 11:07 »

http://www.bold.dk/nyt/Milan-snupper-niaarig-mexicaner

hm, spændende nok vel, når sådanne andre klubber har haft snuden ude efter ham.. men der går
jo nok lige nogle år før han evt. får en debut Peace

fandt denne .. http://www.youtube.com/v/DXohdGJ2kRU
Logged

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #933: 26 Sep 2008, 14:15 »

Ja sådan ca. 7 år, hvis han får debut som 16-årig  Grin

Synes det er vildt, at han bliver vurderet som 13-årig! Det er jo sindsygt!

Hvis hans udvikling fortsætter, så bliver han jo en ny gigant! Man kunne dog frygte, at for meget træning og mentale problemer (fx hjemve) kan sætte ham tilbage...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #934: 26 Sep 2008, 14:20 »

Filmen er jo syg!

Man kan tale om held, ja, men han er jo så rolig og velovervejet. Det er jo vildt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #935: 26 Sep 2008, 21:04 »

Bliver hvertfald spændende at følge Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #936: 26 Sep 2008, 21:21 »

Synes der burde være en lov for at klubber ikke må så unge spillere, som det er tilfældet her. Knægten går i hvad? 3./4. klasse eller sådan noget? Imo burde man ikke kunne skifte før folkeskolen er ovre :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #937: 26 Sep 2008, 21:26 »

Synes der burde være en lov for at klubber ikke må så unge spillere, som det er tilfældet her. Knægten går i hvad? 3./4. klasse eller sådan noget? Imo burde man ikke kunne skifte før folkeskolen er ovre :-)

Så jeg måtte heller ikke flytte til en anden by og skifte skole da jeg gik i 3-4 klasse? ;-)
Kan godt se hvad du mener, men knægten får jo ingen kontrakt, han spiller jo bare sammen med de andre drenge i klubben.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #938: 26 Sep 2008, 21:41 »

Så jeg måtte heller ikke flytte til en anden by og skifte skole da jeg gik i 3-4 klasse? ;-)
Kan godt se hvad du mener, men knægten får jo ingen kontrakt, han spiller jo bare sammen med de andre drenge i klubben.

Som jeg har forstået det, så tager han fra Mexico til Milan her og nu, for at spille noget bold. Jeg skal ikke kunne sige om du har stået i samme situtation, but you get the point :-)

Man kunne evt. få knægten over til nogen træninger/kampe i div. ferier..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #939: 27 Sep 2008, 13:06 »

Som jeg lige ser videoen, så ser det da ud til at han har spillet i Milan i flere år? Nyheden må vel være, at han er rykket et par årgange op?

Men er sådan set enig med Zone, i at det er forkasteligt, når klubberne henter spillere der er så unge, tror desværre bare ikke der findes en storklub, der ikke ville gøre det. Men spørgsmålet er, om det er sådan det hænger sammen her, da noget som sagt kunne tyde på, at han allerede har spillet i Milan i længere tid, så måske er hans forældre bare flyttet til Italien, eller hvad ved jeg... Men det er sgu store forventninger der bliver stillet til så ung en knægt.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #940: 28 Sep 2008, 17:44 »

Bliver spændende med kampen mod Inter i aften. Nogle der har startopstillingerne?
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #941: 28 Sep 2008, 17:56 »

Ronaldinho og 10 andre Peace Ej, Ka-Pa-Ro starter vist inde, og Pirlo er jo skadet, så det betyder vel Gattuso, Seedorf, Ambrosini/Flamini, Kaka, Ronaldinho, Pato.

Mourinho mener, at kampen vil blive præget af offensive takter, så lad os da håbe, at Milan scorer det første mål. Ellers kan vi nok godt regne med det sædvanlige Mourinho-fis med 30 mand bag på bolden.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #942: 28 Sep 2008, 18:01 »

Jeg er ikke helt så meget up-to-date med AC Milans seneste taktikker, hvilken taktik tror du de vil bruge? Kan du ikke poste hvilke spillere der kommer til at spille hvor osv. Smiley
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #943: 28 Sep 2008, 19:57 »

Tjah, det er lidt svært at sige af flere årsager. For det første er Pirlo ude, så midtbaneaksen kan jeg ikke gennemskue. Med Flamini bliver det noget helt andet end med Ambrosini. Oppe i front gælder det samme, da kun Kaka er selvskrevet. Måske vil han forsøge sig med to angribere igen, måske vil han have to hængende bag ham.

Sorry for den mangelfulde indsigt :/ Vi bliver klogere om en halv times tid.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #944: 28 Sep 2008, 20:12 »

Opstillingen er:
Abbiati
Ambrosini
Gattuso
Jankulovski
Kaka
Kaladze
Maldini
Pato
Ronaldinho
Seedorf
Zambrotta.

Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010