home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 312 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224916 gange)
Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #975: 02 Nov 2008, 22:19 »

FUCKING LORTE MILAN!!!! napoli har fandme fortjent point .. for det første får milan et straffe der ikke er, men brænder heldigvis, og for det andet blev napoli 10mand i 1 halvleg, og for det 3 så scorer i på et fucking selvmål !!! jeg har medfølelse med napoli !

Jeg er ikke rigtig enig. Milan har haft 7-8 100%-chancer, bare i anden halvleg. Den skulle jo gerne komme på et eller andet tidspunkt.
..og det gjorde den så også Smiley
Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #976: 02 Nov 2008, 22:21 »

Jeg er ikke rigtig enig. Milan har haft 7-8 100%-chancer, bare i anden halvleg. Den skulle jo gerne komme på et eller andet tidspunkt.
..og det gjorde den så også Smiley
det rigtig nok , men alligevel milan har jo tydeligvis dommeren på deres side, det første gule han får er der SLET ikke, det andet er fint nok , han sgu ikk have været smidt ud, og straffe er der bestemt ikke!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #977: 02 Nov 2008, 22:25 »

det rigtig nok , men alligevel milan har jo tydeligvis dommeren på deres side, det første gule han får er der SLET ikke, det andet er fint nok , han sgu ikk have været smidt ud, og straffe er der bestemt ikke!

De gule kort kan jeg ikke udtale mig om, straffesparkskendel sen er jeg helt uenig. Han har armen ude i en vinkel på 30-40 grader fra kroppen, så den synes jeg var fin nok. Smiley
Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #978: 02 Nov 2008, 22:29 »

De gule kort kan jeg ikke udtale mig om, straffesparkskendel sen er jeg helt uenig. Han har armen ude i en vinkel på 30-40 grader fra kroppen, så den synes jeg var fin nok. Smiley
nej nej nej, der er ikke straffe .. så jeg ligeglad (: jeg syntes slet ikke der er straffe, det bold mod hånd og ikk hånd mod bold !
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #979: 02 Nov 2008, 22:35 »

Nå, whatever. Opstemt
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #980: 03 Nov 2008, 02:51 »

Psssh... Milan-spillerne viste meget karakter, men dommeren hjalp også gevaldigt meget på resultatet. Desuden fik de jo Hamsik og Santacroce skadet. Begge ville gå direkte ind på Milans hold, og de var begge komplet dominerende før deres exits.

Overordnet set, så vil jeg sige, at kampen mere end noget andet illustrerede forskellen på at have en stjerneangriber og fortabte spillere som Pato og Borriello oppe i front. Lavezzi er mere værd end samtlige Milan-angribere - og betydeligt bedre.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #981: 03 Nov 2008, 07:34 »

FUCKING LORTE MILAN!!!! napoli har fandme fortjent point .. for det første får milan et straffe der ikke er, men brænder heldigvis, og for det andet blev napoli 10mand i 1 halvleg, og for det 3 så scorer i på et fucking selvmål !!! jeg har medfølelse med napoli !

Prøv lige at find kammertonen frem, og argumenter ordentligt i stedet for den tone, tak.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #982: 03 Nov 2008, 18:21 »

Prøv lige at find kammertonen frem, og argumenter ordentligt i stedet for den tone, tak.
tag det dog roligt, de havde lige tabt, og syntes det var uretfærdigt .. du ska ikk komme og sige du aldrig har skrevet sådan.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #983: 04 Nov 2008, 09:56 »

Retfærdigt eller ej, det tæller det hele (og ud fra hvad jeg lige kunne se på livescore statistikken, så var Milan temmeligt dominerende hvad chancer angik), og nu ligger vi nummer 1! Det er længe siden vi sidst gjorde det. Nu kan vi forhåbentlig holde forfølgerne bagved resten af sæsonen, og få det mesterskab i hus.

Generelt har det været en mærkelig sæson i år ind til videre - de store har ret ofte sat point til, til de små, og ja, nogen af de store er jo i færd med at lave en regulær AaB (det der i gamle dage hed en Herfølge), Roma er jo f.eks. slet ikke kommet igang endnu.

Nu må vi jo bare håbe, at vi kan blive ved med at vinde, mens de andre hold fortsætter deres slingrekurs, så ender det måske også med, at vi kan tillade os at satse lidt på UEFA cuppen, når vi når hen sidst på sæsonen, og så slå Champions League vinderne i en Super Cup, det ville da i hvert fald være godt at overhale Boca igen, i kampen om flest kontinentale titler.
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #984: 04 Nov 2008, 10:07 »

Vi ligger nr. 1 og det er skide fedt Opstemt
Logged


tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #985: 04 Nov 2008, 10:13 »

Vi ligger nr. 1 og det er skide fedt Opstemt
Ja det er længe siden vi sidst har prøvet det...
Logged


mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #986: 04 Nov 2008, 10:17 »

Ja det er længe siden vi sidst har prøvet det...
Ja, og det føles dejligt:)
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #987: 05 Nov 2008, 08:13 »

Logged

It's all, part of the plan.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #988: 05 Nov 2008, 14:35 »

Retfærdigt eller ej, det tæller det hele (og ud fra hvad jeg lige kunne se på livescore statistikken, så var Milan temmeligt dominerende hvad chancer angik), og nu ligger vi nummer 1!

Jeg vil ikke kalde det en bedrift at spille med en mand i overtal i en hel halvleg, have dommeren med sig, være heldige med sit eneste mål og se modstanderen få ligaens stærkeste forsvarsspiller og midtbanespiller skadet Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #989: 05 Nov 2008, 16:20 »

Jeg vil ikke kalde det en bedrift at spille med en mand i overtal i en hel halvleg, have dommeren med sig, være heldige med sit eneste mål og se modstanderen få ligaens stærkeste forsvarsspiller og midtbanespiller skadet Smiley

Hvor kalder jeg det da en bedrift? faktum er at Milan fik de tre point, og de tæller lige meget, uanset om de er fortjent eller ej  Wink

Hvad dommerkendelser angår, så ved vi jo godt, at fordele og ulemper ved fejldomme, udligner sig over en sæson. Hvad held angår, så siges det jo også, at heldet følger dem, der opsøger det, og ja, så har tophold bare en tendens til også at vinde de kampe, hvor de ikke spiller godt...
Logged

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010