home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224913 gange)
Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #960: 03 Okt 2008, 15:13 »

Alligevel okay aflevering :p

Ronaldinho burde spille Champions League :/
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #961: 03 Okt 2008, 15:36 »

Det kommer han også til næste år  Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #962: 06 Okt 2008, 13:17 »

Vi er åbenbart ikke rigtigt oppe i gear endnu, resultatet i aftes grænser til det pinlige, selvom vi trods alt fik det ene point, det er bare ikke godt nok, når modstanderen hedder Cagliari... Havde desværre lidt vrøvl med hastigheden på min internetforbindelse, så fik ikke set kampen (der begynder efterhånden at tegne sig et kedeligt mønster, man foranlediges til at tro, at mit fjernsyn ville gå i stykker, hvis der blev vist en Milan kamp på TV...), så spillet kan jeg ikke rigtig kommentere på. Truppen der var udtaget til kampen, kan jeg ikke sætte en finger på, så jeg kunne godt få den tanke, at enten har det taktiske oplæg været helt i skoven, eller også er spillerne bare ikke motiverede nok.

Det hele bliver bare endnu mere bittert af, at flere af rivalerne også satte point til i weekenden, det havde været en gylden mulighed for at indhente lidt mere af det vi satte til i de to første kampe, men nu er vi igen tvunget til at hente max point mod en eller flere af de aller største rivaler, hvis vi skal hente det vi har tabt...

Vi må jo bare konstatere, at det er de forkerte hold vi sætter point til mod.  Skuffet
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #963: 06 Okt 2008, 13:31 »

Hvis Ancelotti ikke er blevet fyret er det ved at være tid til det. Holdet er så stærkt, men succes kommer der ingen af Skuffet
Logged

former zoesuckins

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #964: 07 Okt 2008, 09:07 »

Jeg er ikke overbevist om, at det er Ancelotti der er problemet, tvært imod, vi vinder jo mod de stærkeste hold. Tror nærmere det drejer sig om en uheldig spillersammensætnin g, med lidt for mange stjerner, og for få arbejdsheste, et eller andet kunne tyde på, at vi har lidt for mange humørspillere, der kun kan sætte sig rigtig op til kampene mod de store hold...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #965: 07 Okt 2008, 19:01 »

Eller de alle er temmelig gamle, så motivationen ikke længere er den samme. De er trods alt kun mennesker, og man er trods alt ikke motiveret til tider. Man sjusker jo selv også, når man tror, at man fx kan klare sig igennem en opgave uden en stor indsats og få sin sædvanlige karakter. Nogle gange går det fint, andre gange mindre fint.

Man skal jo gerne prøve at skabe en dynamik i en truppe, så det ikke kun er knald eller fald kampe i Champions League og store derbies, der kæmpes om.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #966: 21 Okt 2008, 00:39 »

Ronaldinho mod rov er ikke noget problem tbh. DNE, eat your words! Opstemt
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #967: 22 Okt 2008, 12:50 »

Hmm, Beckham sendes i pressen til os på en lejeaftale, og Ancelotti har også meldt ud han meget gerne vil have ham i truppen, men jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal synes om det.
Logged

It's all, part of the plan.

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #968: 22 Okt 2008, 12:57 »

Det kunne F***** være sjovt at få beckham til milan!
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #969: 22 Okt 2008, 13:27 »

Det kunne F***** være sjovt at få beckham til milan!

hvorfor ligefrem sjovt? Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #970: 22 Okt 2008, 13:36 »

Det er ikke kun pressen der sender ham til Milan, der står på den officielle hjemmeside, at han (efter al sandsynlighed) vil komme til Milan på en lejeaftale. Som jeg lige forstår meddelelsen på hjemmesiden, så har Beckham og Milan i hvert fald bestemt sig, og det må formodes at være detaljer der står i vejen for handlen. En af disse detaljer kunne måske være det faktum, at der stadig er mere end 2 måneder til transfervinduet åbner...

Hvad jeg synes om det, tjae, der er da i hvert fald grundlag for at tjene nogle penge på merchandise, og for at trække endnu flere på stadion, men om han spillemæssigt kan bidrage med noget, som vi ikke allerede har andre der kan klare mindst lige så godt, er jeg lidt mere i tvivl om. Vi kommer i hvert fald ikke til at mangle nogen til at tage sig af dødboldene...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #971: 22 Okt 2008, 13:48 »

Beckham mangler en klub at træne i og spille kampe for, mens hans klub holder vinterpause. Aftalen skulle derfor lyde på januar-marts, men han skulle allerede ankomme i november for at træne. I mine øjne er det en fin handel for begge parter. Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #972: 24 Okt 2008, 12:47 »

Det kan godt ske det er mig der er tungnem, men jeg kan altså stadig ikke helt greje hvordan det skulle kunne lade sig gøre. Så vidt jeg lige ved, så skal i hvert fald det Amerikanske transfervindue være åbent, for at han kan vende tilbage til Galaxy, og det er det mig bekendt ikke i marts. Det vil sige, at hvis han vil spille i Europa fra januar, kan han ikke være spilleberettiget i Galaxy igen, før til juli (tager jeg helt fejl?), det tvivler jeg på Galaxy er specielt interesserede i.

Det kan selvfølgelig være, at de igen, igen får tilføjet undtagelser til de Amerikanske regler, som de blandt andet gjorde det, da de i sin tid hentede Beckham...
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #973: 02 Nov 2008, 22:09 »

Til de A.C. Milan-fans der ikke ser kampen mod Napoli lige nu. I vader i chancer! Opstemt

EDIT: Og nu har i sgu' også brændt et straffe!
« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 22:16 af Mathié » Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #974: 02 Nov 2008, 22:16 »

FUCKING LORTE MILAN!!!! napoli har fandme fortjent point .. for det første får milan et straffe der ikke er, men brænder heldigvis, og for det andet blev napoli 10mand i 1 halvleg, og for det 3 så scorer i på et fucking selvmål !!! jeg har medfølelse med napoli !
Logged

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010