home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 33227 gange)
KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #30: 24 Jun 2011, 00:53 »

Nu har jeg lige siddet og læst det hele igennem, og det ser skam godt ud ... Hvornår kan vi forvente mere fra godteposen?
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #31: 24 Jun 2011, 01:06 »

Følger også med! En af de eneste blogge jeg læser herinde. Synes det er fremragende og spændende læsning, tilpas længde på udatesne og tilpas med ca 1 hver anden dag. Så det er ikke sådan, at hvis man misser 1 dag er man 3-4 udates bagud. Så har man også noget at se frem til  Thumbs Up

Som sagt synes jeg det er spændende og følger helt sikkert med. Håber du kan få dem tilbage på sporet som et storhold! Og få dem tilbage i CL. Held og lykke Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #32: 24 Jun 2011, 23:20 »

Nu har jeg lige siddet og læst det hele igennem, og det ser skam godt ud ... Hvornår kan vi forvente mere fra godteposen?

Det er jeg glad for at høre..  Thumbs Up

Godteposen er desværre lukket lidt endnu.. Jeg har vist spillet fem kampe i Serie A indtil videre og jeg smider først en update når jeg har rundet de ti kampe..  Wink Så kan der nemlig komme lidt kød på.. Peace


Følger også med! En af de eneste blogge jeg læser herinde. Synes det er fremragende og spændende læsning, tilpas længde på udatesne og tilpas med ca 1 hver anden dag. Så det er ikke sådan, at hvis man misser 1 dag er man 3-4 udates bagud. Så har man også noget at se frem til  Thumbs Up

Som sagt synes jeg det er spændende og følger helt sikkert med. Håber du kan få dem tilbage på sporet som et storhold! Og få dem tilbage i CL. Held og lykke Smiley

Det er jeg meget glad for - er lidt stolt over at det her er den eneste blog du læser med i Thumbs Up

Mange tak for den store ros - det er som altid meget motiverende at blive rost.. Wink

Det håber jeg bestemt også.. det er helt klart at det er det der er planen med Juventus... Tilbage i førertrøjen i Italien og så tilbage på toppen af Europa.. derefter satse på egen avl og udvikle sine egne talenter til at bibeholde førertrøjen Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Den Gamle Dame
« Svar #33: 25 Jun 2011, 18:47 »


Tak til Dida for topbanner Peace

4. Ingen dans på roser


Juventus - Udinese 1-0

Cagliari - Juventus 3-2

Juventus - Catania 3-2

Brescia - Juventus 0-2

Juventus - Lecce 2-1

Bologna - Juventus 0-0

Sampdoira - Juventus 2-1

Juventus - AC Milan 2-0

Juventus - Lazio 2-2

Parma - Juventus 2-2

Juventus - Napoli 1-2

Palermo - Juventus  2-3

Resultaterne taler for sig selv og til trods for en sejr i åbningspremieren har det på ingen måde været nogen dans på roser for Jimmy Poulsens mandskab i Serie A. Juventus har næstefter Inter været det hold, der har skabt flest chancer i ligaen, men modsat Inter har Juventus offensiven ikke formået at score på deres utallige chancer og det er faktisk grotesk, hvor mange 100 % chancer man kan tillade at brænde i løbet af de første tolv kampe. Alessandro Del Piero startede ellers fint ud og den vævre angriber står i skrivende stund noteret for fire mål i Serie A og syv i alle turneringer, hvilket gør ham til foreløbig topscorer i Juventus. Den 16. oktober scorede Del Piero til 1-0 mod Sampdoria, hvilket betød at Del Piero nu står noteret for 180 mål i Serie A fordelt på sytten sæsoner svarende til cirka 10,5 mål per sæson. Det betyder ligeledes den lille, lynhurtige angriber er nu blot et mål fra at have rundet 200 ligamål for den zebrastribede storklub og derved udbygge den interne scoringsrekord.

Del Piero har sammen med Neymar udgjort den målfarlige offensiv, der spredte skræk og rædsel den første halvanden måned af Serie A, men derefter de to angriber gået i stå sammen med resten af Juventus holdet, der er inde i mindre krise. Trettende spillerunde kan gå hen af blive en af de vigtigste kampe i denne sæson overhovedet, da man hjemme på Olympico står overfor Chievo, der for alt i verden ikke må for de tre point og sende Juventus endnu længere ned i tabellen.

I den anden ende af banen har Giorgio Chiellini været en stabil styrmand, der har ledet det bageste geled uden den skadede viceanfører Gianluigi Buffon. Chiellini har længe været i Manchester Citys søgelys, men den interesse er dalet i takt med den skade, som den italienske landsholdsspiller har været plaget af og ligeledes kan man tydeligt se at forsvaret er plaget af at mangle ham. Bonucci, Barzagli, Rinaudo og Sørensen har på ingen måde samme ro, overblik og flair, som Chiellini, hvilket betyder at de fleste fans holder vejret hver gang bolden bliver ender i Juventus’ bagerste kæde. Sidste navn, der skal nævnes i denne omgang er helt uundgåeligt og det drejer sig selvfølgelig om den serbiske kantspiller Milos Krasic. Krasic har hærget storset alle forsvar i Italien med sin angrebsiver og havde hans angrebskollegaer været en smule mere skarpe havde den 185 centimeter høje serber stået noteret for en del flere assists end han gør nu. Krasic udgør rygraden af et svagtspillede Juventus-hold og uden ham kommer det til at se rigtig skidt ud.




Vidste du at Juventus er den klub i Italien med flest fans?





« Seneste Redigering: 26 Jun 2011, 00:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #34: 25 Jun 2011, 19:34 »

Dejlig blog du har fået startet her Jimmy.
Fint sprog, tilpas længde på dine updates og kun meget få småfejl.
Må dog lige påpege en slåfejl i din seneste update hvor jeg vil mene det hedder "skræk og rædsel" og ikke "skræm og rædsel"...
Er selv igang med et save hvor jeg er landstræner for Italien, der har Mr. Juventus dog ikke været specielt farlig foran målet  Skuffet

Men super godt arbejde, ser frem til at følge med i de kommende updates hvor du forhåbentlig fører Juventus tilbage til fordums storhed  Smiley

Keep Up The Good Work  Thumbs Up
Logged

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #35: 25 Jun 2011, 22:24 »

Findes der ikke en blødere rød farve til resultaterne.. For av for søren mine øjne Græder
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #36: 25 Jun 2011, 23:22 »

Ser godt ud Jimmy. Thumbs Up
En ting du kan gøre med hensyn til faverne er at skrive "dark" foran, så de bliver mørkere og ikke så slemme for øjnene.
Logged

FCK

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #37: 25 Jun 2011, 23:34 »

Velkommen tilbage blog universet. Jeg husker dine blogs, som piv skarpe.

Ser frem til at følge din blog.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #38: 26 Jun 2011, 20:19 »

Dejlig blog du har fået startet her Jimmy.
Fint sprog, tilpas længde på dine updates og kun meget få småfejl.
Må dog lige påpege en slåfejl i din seneste update hvor jeg vil mene det hedder "skræk og rædsel" og ikke "skræm og rædsel"...
Er selv igang med et save hvor jeg er landstræner for Italien, der har Mr. Juventus dog ikke været specielt farlig foran målet  Skuffet

Men super godt arbejde, ser frem til at følge med i de kommende updates hvor du forhåbentlig fører Juventus tilbage til fordums storhed  Smiley

Keep Up The Good Work  Thumbs Up


Mange tak Highbury.. Wink

Tak for alt rosen og det er bestemt en slåfejl, som du har fundet.. det er sjovt at jeg har misset den da jeg læste korrektur..   Wink

Spændende.. Hvordan går det ellers med Azurri? Kan du anbefale nogen spillere til Juve? Nej i mit save er han også blevet droppet på landsholdet, men det skyldes helt klart dårlige præstationer, mens andre spillere på hans plads har gjort det godt.. Wink

Det er jeg glad for at høre - håber også at jeg er manden, der får Juve tilbage på toppen..  Thumbs Up

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Findes der ikke en blødere rød farve til resultaterne.. For av for søren mine øjne Græder

Det er ændret - tilfreds?

Ser godt ud Jimmy. Thumbs Up
En ting du kan gøre med hensyn til faverne er at skrive "dark" foran, så de bliver mørkere og ikke så slemme for øjnene.

Tak Nicolaj..

MAnge tak for det.. Jeg kunne ikke regne ud hvad farvekoden skulle hedde, så det er bare super.. Thumbs Up

Velkommen tilbage blog universet. Jeg husker dine blogs, som piv skarpe.

Ser frem til at følge din blog.

Tak for det Alfster..  Wink Det er også sådan jeg husker dem.. hehe Thumbs Up

Det er jeg glad for.. Thumbs Up Jeg læser også med i din FC United blog - jeg mangler bare lige at tage mig sammen til at kommente den,,  Thumbs Up Peace

Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #39: 27 Jun 2011, 02:21 »

Mange tak Highbury.. Wink

Tak for alt rosen og det er bestemt en slåfejl, som du har fundet.. det er sjovt at jeg har misset den da jeg læste korrektur..   Wink

Spændende.. Hvordan går det ellers med Azurri? Kan du anbefale nogen spillere til Juve? Nej i mit save er han også blevet droppet på landsholdet, men det skyldes helt klart dårlige præstationer, mens andre spillere på hans plads har gjort det godt.. Wink

Det er jeg glad for at høre - håber også at jeg er manden, der får Juve tilbage på toppen..  Thumbs Up

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Det sker jo indimellem at sådan en smutter... især hvis man er træt Wink

Går fint med Azzurri, har vundet alt, undtagen 2 uafgjorte kampe og er stensikkert kvalificeret til EM... har dog noget brok med nogle klubber der ikke kan li mig...

Fansne forstår ikke når jeg vælger Mr. Juventus fra, men har heldigvis vist dem at der er andre der kan bombe for landsholdet.

Vil mene der er mange du bør bruge:
Italienske: C. Maggio, G. Pazzini (Bomber for vildt på landsholdet; 5 mål i de sidste 4 landskampe), L. Silvestri og R. Montolivo..
Udenlanske: E. Cavani, Gylfi Sigurósson (Billig og god. Har jeg selv haft held med 2 gange) og R. Shawcross.

Ellers er der jo alle de typiske mainstream indkøb du kan gøre dig.

Er selv endt i Napoli, hvor jeg skal løfte holdet væk fra en 17. plads... Det er lidt af en opgave Smiley

Men havde brug for at prøve en klub jeg ikke spillede med normalt, hvilket vel egentlig tæller alt andet end Arsenal, At. Madrid og Ajax Opstemt

Ser frem til næste update Cool
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 02:25 af Highbury » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #40: 28 Jun 2011, 01:02 »

Det sker jo indimellem at sådan en smutter... især hvis man er træt Wink

Går fint med Azzurri, har vundet alt, undtagen 2 uafgjorte kampe og er stensikkert kvalificeret til EM... har dog noget brok med nogle klubber der ikke kan li mig...

Fansne forstår ikke når jeg vælger Mr. Juventus fra, men har heldigvis vist dem at der er andre der kan bombe for landsholdet.

Vil mene der er mange du bør bruge:
Italienske: C. Maggio, G. Pazzini (Bomber for vildt på landsholdet; 5 mål i de sidste 4 landskampe), L. Silvestri og R. Montolivo..
Udenlanske: E. Cavani, Gylfi Sigurósson (Billig og god. Har jeg selv haft held med 2 gange) og R. Shawcross.

Ellers er der jo alle de typiske mainstream indkøb du kan gøre dig.

Er selv endt i Napoli, hvor jeg skal løfte holdet væk fra en 17. plads... Det er lidt af en opgave Smiley

Men havde brug for at prøve en klub jeg ikke spillede med normalt, hvilket vel egentlig tæller alt andet end Arsenal, At. Madrid og Ajax Opstemt

Ser frem til næste update Cool

Det er jo det.. Wink

Det lyder da lækkert.. men det er da også at forvente med det spillermaterialle Wink Hvordan kan det være? Har du brugt nogen spillere i venskabskampe, som klubberne ikke var helt enige i?

Nej det forstår de aldrig i Italien.. Han er jo en legende - men præsterer han ikke for landsholdet og for Juve er det jo bare ud.. Wink

Det tjekker jeg lige.. Pazzini er jo ny i Inter så det er jo nok lidt mission impossible.. men de fire andre er noteret Peace

Nice nok.. hvor langt er du ude i fremtiden?

Hehe.. fedt nok at komme væk fra A-klubberne.. Peace

Tak tak.. og tak fordi du læser med.. update om lidt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #41: 28 Jun 2011, 01:04 »


Tak til Dida for topbanner Peace

5. EURO League & Coppa Italia



Juventus lagde ud med slovenske NK Maribo i tredje kvalifikationsrunde i EURO League og de italienske storfavoritter gik lidt for let til opgaven set over begge kampe. Juventus vandt ganske vist åbningskampen med 3-0, men italienerne brændte chancer på stribe og kunne sagtens have sikret sig en langt større sejrsmargin. I returopgøret måtte storfavoritter lide en hård skæbne til trods for et gigantisk spilovertag i både boldbesiddelse og chancer, da slovenerne overraskende sikrede sig et flot, men ufortjent 1-1 resultat. I gruppespillet kom Juventus til at stå overfor hollandske AZ Alkmaar, ukrainske Dnipro og russiske Lokomotiv Moskva, hvilket papir burde være tre overkommelige modstandere for en klub af Juventus’ format.


Den overlegne Gamle Dame lagde fra land med tre sikre sejre og flot målscore på 9-3, inden de blev bortdømt på DSB Arena, hvor svenske Pontus Wernblom kunne juble efter sin scoring, hvor midtbanespilleren tydeligt stod i offside, men dommerens fløjte forblev tavs. I femte og sjette spillerunde spillede Juventus noget af det bedste fodbold, der overhovedet er set i denne sæson i europæisk sammenhæng og hvordan Dnipro sikrede sig det ene point er uforståeligt. Men en kold december aften i Moskva foldede den unge lejesvend Christian Eriksen sig med hele fire assists og den lille playmaker modtog store roser efter kampen. Eriksen har været nævnt som den store frelser, men presset har været for stort for danskeren og Eriksen har endnu ikke fået sit gennembrud i det italienske. Juventus er derfor klar til at forsætte i Knockout fasen, hvor man i første omgang kommer til at stå overfor skotske Glasgow Rangers, der blev nummer tre i deres Champions League gruppe efter Valencia og Chelsea. Juventus starter på hjemmebane og italienerne er favoritter til at vinde begge kampe, men hvis det lykkes at vinde over Rangers står man overfor endnu en svær opgave, nemlig vinderen af Aston Villa mod AZ Alkmaar.
 
Sidst skal det nævnes at Juventus er færdig i Coppa Italia efter blot halvfems minutters fodbold. Brescia blev den grumme bøddel, der med hele syv mål mod nul sendte Juventus til tælling. En grum virus havde spredt sig hos Juventus, hvilket bl.a. betød at den blot 16-årige målmand Laurentinu Brãnescu blev kastet i ilden fra start. Den unge rumæner formåede ikke at leve op til det niveau, som han ellers har haft på u19-holdet og målmanden skuffede fælt med blot en redning i den store afklapsning. Holdet bestod hovedsageligt af reserver, såsom Luca Toni og lovende spillere fra 19-holdet, som burde være i stand til at forhindre denne katastrofe. Det er en stor skamplet, som vil følge holdet resten af sæsonen og det er på ingen måde acceptabelt at tabe så stort – det er faktisk direkte pinligt!

> Dnipro - Juventus 2-4 <> Juventus - Lokomotiv Moskva 2-0 <> Juventus - AZ Alkmaar 3-1 <
> AZ Alkmaar - Juventus 1-0 <> Juventus - Dnipro 1-1 <> Lokomotiv Moskva 1-6 <

 



Vidste du at Juventus er det hold, der har vundet flest italienske mesterskaber med hele syvogtyve af slagsen?





Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #42: 28 Jun 2011, 02:00 »

Det er jo det.. Wink

Det lyder da lækkert.. men det er da også at forvente med det spillermaterialle Wink Hvordan kan det være? Har du brugt nogen spillere i venskabskampe, som klubberne ikke var helt enige i?

Nej det forstår de aldrig i Italien.. Han er jo en legende - men præsterer han ikke for landsholdet og for Juve er det jo bare ud.. Wink

Det tjekker jeg lige.. Pazzini er jo ny i Inter så det er jo nok lidt mission impossible.. men de fire andre er noteret Peace

Nice nok.. hvor langt er du ude i fremtiden?

Hehe.. fedt nok at komme væk fra A-klubberne.. Peace

Tak tak.. og tak fordi du læser med.. update om lidt.. Thumbs Up

Ja, man forventer vel lidt at Italien er sikkert med når der både er rutinerede spillere samt en hel del unge tallenter...

Narj, ikk hvad jeg husker...  har spillet meget få kampe hvor der har været begrænsning på, fra klubbernes side... Men anyway så er de ikke glade for mig...

Ja, hvis præstationerne udebliver fra en spiller så skal han ikke med, så er der andre der kan gør det bedre Smiley


Ja det er han self, men måtte nævne ham da han spiller så godt... Er kun midt i anden sæson, så der er EM til sommer... Har dog li søgt at hente nogle redningsmænd ind til Napoli, for er kun kommet et par pladser frem med en tynde trup.

Tja, A-klubberne som du kalder dem, er blot dem hvor jeg synes talentmasssen og talentudviklingen er bedst Smiley
Desuden er de også mine favorithold i de pågældende ligaer Smiley

Fin update... men lidt af en nedslagtning i Pokalen... Håber at du kommer langt i Euro, og forhåbentlig i CHL næste sæson Grin

Ser desuden frem til om nogle af de nævnte spillere dukker op som indkøb hos Juve Smiley

« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 02:21 af Highbury » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #43: 28 Jun 2011, 14:04 »

Ja, man forventer vel lidt at Italien er sikkert med når der både er rutinerede spillere samt en hel del unge tallenter...

Narj, ikk hvad jeg husker...  har spillet meget få kampe hvor der har været begrænsning på, fra klubbernes side... Men anyway så er de ikke glade for mig...

Ja, hvis præstationerne udebliver fra en spiller så skal han ikke med, så er der andre der kan gør det bedre Smiley


Ja det er han self, men måtte nævne ham da han spiller så godt... Er kun midt i anden sæson, så der er EM til sommer... Har dog li søgt at hente nogle redningsmænd ind til Napoli, for er kun kommet et par pladser frem med en tynde trup.

Tja, A-klubberne som du kalder dem, er blot dem hvor jeg synes talentmasssen og talentudviklingen er bedst Smiley
Desuden er de også mine favorithold i de pågældende ligaer Smiley

Fin update... men lidt af en nedslagtning i Pokalen... Håber at du kommer langt i Euro, og forhåbentlig i CHL næste sæson Grin

Ser desuden frem til om nogle af de nævnte spillere dukker op som indkøb hos Juve Smiley



Ja lige præcis Thumbs Up

Træls Ubeslutsom

Kører du så dobbeltjob eller har du kvittet landstræner jobbet?

A-klubberne var mere en hentydning til at de alle startede med "A".. Men jeg giver dig helt ret i det med talentudviklingen.. Peace

Tak tak.. Ja det var noget rigtig lort.. det har jeg aldrig været udefor med sådan et stort hold først.. ja det håber jeg også Thumbs Up

Jeg arbejder på sagen og satser på at få Montolivo til klubben til sommer..  Thumbs Up

Tak for din kommentar Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #44: 28 Jun 2011, 16:25 »

Ja lige præcis Thumbs Up

Træls Ubeslutsom

Kører du så dobbeltjob eller har du kvittet landstræner jobbet?

A-klubberne var mere en hentydning til at de alle startede med "A".. Men jeg giver dig helt ret i det med talentudviklingen.. Peace

Tak tak.. Ja det var noget rigtig lort.. det har jeg aldrig været udefor med sådan et stort hold først.. ja det håber jeg også Thumbs Up

Jeg arbejder på sagen og satser på at få Montolivo til klubben til sommer..  Thumbs Up

Tak for din kommentar Thumbs Up


Jeg dobbelt-jobber self Smiley hehe... gir ikke op på landsholdet bar fordi nogle af de undskyld mit fransk Højrøvede snobber ikke kan lide at de ikke fik jobbet Opstemt Opstemt Opstemt

Har kun prøvet få gange at tabe 4-0 eller mere... og det har som regel været til overmagten alligevel... bortset fra den sidste hvor Fiorentina li gav en lussing til mit hold, tabte 4-0... Spillede til gengæld uafgjort mod et stærkt Chel$ki hold, og var foran i 80 min indtil min "kære" målmand lavede et selvmål... Ellers havde mit underdrejede Napolihold vundet over de engelske 2'ere...

Ja, vidste godt hvad du mente med "A-klubber" Smiley Men ja, elsker talentudviklingen, så de klubber holder jeg jo meget af Opstemt

Nice med Montolivo, han er en super god midtbanespiller... Tjek også li Poli ud,  sys han fungerer rigtig godt på landsholdet i hvert fald Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010