home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 63809 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #75: 27 Jun 2010, 20:14 »

http://www.youtube.com/v/ySUM0ZERdA4&feature=related

Tydeligt at se, at den ikke er inde

Hvad er det for et mærkeligt clip. Se hvordan bolde spiner ud af lige til sidste. Den må fake, for du alle de andre kan du se tydeligt at den slet ikke er foran stregen!!
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #76: 27 Jun 2010, 20:16 »

Hvad er det for et mærkeligt clip. Se hvordan bolde spiner ud af lige til sidste. Den må fake, for du alle de andre kan du se tydeligt at den slet ikke er foran stregen!!

Hvis du følger med i fodbold, ved du da formentlig, at bolden laver spin når den rammer overliggeren, og bagefter rammer jorden.
Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #77: 27 Jun 2010, 20:18 »

jeg har snakket med. Ligefra fodbold stadion til i byen, de siger 9 ud af 10, at den IKKE var inde, men at de var de rigtige vindere alligevel!

Ligesom du ike tror jeg ser mere fodbold end ham, tror jeg slet ikke på at du har snakket med englændere på vej fra stadon ind til byen. Jeg kender london så godt at vide hvis du gik hen og spurtge folk om dette ville 9 ud af 10 vende sig om og gå, og tænkte retard. Så vil du være sød at tage din løgne et andet sted hen
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #78: 27 Jun 2010, 20:19 »

Hvis du følger med i fodbold, ved du da formentlig, at bolden laver spin når den rammer overliggeren, og bagefter rammer jorden.


Ja men på dette klip scrore bolden ud inden den har ramt jorden. DEn scrore så meget at det burde være med i en harry potter film
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #79: 27 Jun 2010, 20:21 »


Ja men på dette klip scrore bolden ud inden den har ramt jorden.

http://www.youtube.com/v/DYixmHvnN0s&feature=related

Så se da dette klip? Du er jo så ekstremt farvet, at man bare glæder sig over at England er ude, pga. fans som dig.

Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #80: 27 Jun 2010, 20:21 »

Ligesom du ike tror jeg ser mere fodbold end ham, tror jeg slet ikke på at du har snakket med englændere på vej fra stadon ind til byen. Jeg kender london så godt at vide hvis du gik hen og spurtge folk om dette ville 9 ud af 10 vende sig om og gå, og tænkte retard. Så vil du være sød at tage din løgne et andet sted hen

Tjaa på barene omkring White Hart Lane og omkring på en bar(kan ikke huske navnet) i centrum af London, der mente de da godt nok alle, at den ikke var inde, men okay. Du får ret og jeg får fred.



Men fortæl mig lige hvor den bold er inde henne?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #81: 27 Jun 2010, 20:22 »

http://www.youtube.com/v/DYixmHvnN0s&feature=related

Så se da dette klip? Du er jo så ekstremt farvet, at man bare glæder sig over at England er ude, pga. fans som dig.



Ja hvis du ikke kan se på dette klip at den er inde, er det et eller andet galt med dt syn
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #82: 27 Jun 2010, 20:22 »

http://www.youtube.com/v/ySUM0ZERdA4&feature=related

Tydeligt at se, at den ikke er inde

Fra den vinkel er den ikke inde - fra en anden er den. Folk har talt om det mål i over 40 år, så det er ikke i dag det bliver opklaret, om den var inde eller ej. Ligemeget hvor mange gange du ser den, ligemeget fra hvilken vinkel er det umuligt at se. Det er ikke et kamera på stregen, og de andre vinkler giver forskellige resultater. Den i dag var tydeligt inde.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #83: 27 Jun 2010, 20:23 »

At indfører TV-billeder vil være at ødelægge fodbolden. Så nej til det.

Hvorfor?
Har ikke fulgt med i 'diskussionen', da én bestemt person deltager. (Gæt selv hvem). Så hvis du har givet svar på det, så underskylder jeg.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #84: 27 Jun 2010, 20:25 »



Thebadmentor, hvor er den inde?
« Seneste Redigering: 27 Jun 2010, 20:28 af ItaliensLarsen » Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #85: 27 Jun 2010, 20:25 »

Ja hvis du ikke kan se på dette klip at den er inde, er det et eller andet galt med dt syn

Altså jeg tror det er dit syn, der er noget galt med. Man kan godt høre, du er farvet og nok bor/har boet i England.

For mig at se (og åbenbart mange andre herinde og ude i den virkelige verden) er bolden ikke inde!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #86: 27 Jun 2010, 20:27 »

Som det ses på dette billede, så er bolden jo stadig på stregen og på den helt forkerte side, så der er bestemt ikke mål!

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #87: 27 Jun 2010, 20:28 »

Men fortæl mig lige hvor den bold er inde henne?

Dårlig vinkel.
Bolden er anderledes end fra idag og har en anden form når den rammer jorden.


Og der vil være ligesom mennesker som mener denne er inde som ude. Det er vist et helt andet billede i dagens kamp
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: England
« Svar #88: 27 Jun 2010, 20:29 »

Hold da magle du er langt væk, Thebadmentor. funny Det er jo så tydeligt på JS og ILs billeder, at bolden på ingen måde er inde.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #89: 27 Jun 2010, 20:31 »

Som det ses på dette billede, så er bolden jo stadig på stregen og på den helt forkerte side, så der er bestemt ikke mål!

som altid fck siger, kommer det an på hvilke vinkler man ser den fra. Det mål blev anderkendt blandt flok fra fifa. Samt det mål idag. Men flere af jer mennesker ser vel også den bold ude?


Fra den vinkel er den ikke inde - fra en anden er den. Folk har talt om det mål i over 40 år, så det er ikke i dag det bliver opklaret, om den var inde eller ej. Ligemeget hvor mange gange du ser den, ligemeget fra hvilken vinkel er det umuligt at se. Det er ikke et kamera på stregen, og de andre vinkler giver forskellige resultater. Den i dag var tydeligt inde.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2010, 20:33 af Thebadmentor » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010