home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:12:08 warmon Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132688 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  [2. runde]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [2. runde]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS  (Læst 20664 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #15: 17 Jul 2009, 23:02 »

Hvis det bare bliver halvt så godt som sidste års version af gennemgangen, så ser jeg SINDSYGT meget frem til det Thumbs Up

Det var en kanon debat der blev grundlagt af dine gennemgange Wink


EDIT

Nu lavede du jo så denne update før jeg fik trykket send crazy

Det ser godt ud, og jeg er enig! Dog mangler du lige Vingaard i din gennemgang, men det er en detalje Peace

Laver du ikke dit pointsystem ligesom sidste år, hvor du sammenligner trupperne plads for plads?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #16: 17 Jul 2009, 23:03 »

Dammit... Tak Altid FCK, men det ændrer ikke på min gennemgang Smiley)
Men tak Wink)

Det var så lidt Smiley og det var ikke for at være negativ jeg skrev det
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #17: 17 Jul 2009, 23:05 »

Hvis det bare bliver halvt så godt som sidste års version af gennemgangen, så ser jeg SINDSYGT meget frem til det Thumbs Up

Det var en kanon debat der blev grundlagt af dine gennemgange Wink

Skal gøre et forsøg - og håber da klart, at det kan skabe debat ligesom sidste år Smiley


Citat
EDIT

Nu lavede du jo så denne update før jeg fik trykket send crazy

Det ser godt ud, og jeg er enig! Dog mangler du lige Vingaard i din gennemgang, men det er en detalje Peace

Laver du ikke dit pointsystem ligesom sidste år, hvor du sammenligner trupperne plads for plads?

Doh! Vidste der var en jeg havde glemt, men kunne ikke lige se hvem det var - og da jeg så kom i tanke om en, så var det Thomas Delaney. Nåå, men håber da ikke det betyder det store, selvom Vingaard er en jeg tror på i denne sæson. Jeg tror, at han kan komme til at betyde ufatteligt meget for FCK, men det er dog langt fra sikkert.

Og jo, laver pointsystem igen - laver det bare med top seks og bund seks. Og det kan meget vel ændre på hvordan mit bud er. Men nu er det her mit bud på det som hold - og så laver jeg det andet EFTER transfervinduet er lukket Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #18: 17 Jul 2009, 23:08 »

Jeg er sådan set enig langt hen ad vejen. FCKs svaghed er backsne, hvor der ikke er back-up. Derudover har de dog klart den stærkeste trup.

FCKs udfordringer bliver at holde på truppen indtil 1. september, samt Europa.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #19: 17 Jul 2009, 23:09 »

Skal gøre et forsøg - og håber da klart, at det kan skabe debat ligesom sidste år Smiley


Doh! Vidste der var en jeg havde glemt, men kunne ikke lige se hvem det var - og da jeg så kom i tanke om en, så var det Thomas Delaney. Nåå, men håber da ikke det betyder det store, selvom Vingaard er en jeg tror på i denne sæson. Jeg tror, at han kan komme til at betyde ufatteligt meget for FCK, men det er dog langt fra sikkert.

Og jo, laver pointsystem igen - laver det bare med top seks og bund seks. Og det kan meget vel ændre på hvordan mit bud er. Men nu er det her mit bud på det som hold - og så laver jeg det andet EFTER transfervinduet er lukket Smiley

Lyder fantastisk! Peace

Var helt vild med din gennemgang sidst, nemlig!

Angående Vingaard, så er jeg enig. Hvis han får chancen KAN han blive en bærende spiller for os, tror jeg. Ryger Hutchinson, så vil jeg faktisk mene at Vingaard er en genial afløser, da han er farligere på langskud, har den samme indstilling til at arbejde (knokler til han segner). Dog er han ikke lige så påpasselig defensiv som Atiba, men til gengæld ser jeg ham som en bedre spiller offensivt, også idet han NATURLIGT kan begå sig på kanterne såvel som i midten, hvor Hutch er langt bedre centralt end han er på fløjene. Men Vingaard skal have tilliden, ellers tror jeg ikke vi får det optimale ud af ham!

(ser frem til næste klubgennemgang Thumbs Up)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #20: 17 Jul 2009, 23:10 »

Rigtig god gennemgang af FC København, og jeg er meget enig med dig i den.

Jeg er sådan set enig langt hen ad vejen. FCKs svaghed er backsne, hvor der ikke er back-up. Derudover har de dog klart den stærkeste trup.

FCKs udfordringer bliver at holde på truppen indtil 1. september, samt Europa.

Svagest på backerne? Pospech, Kvist, Wendt og Jensen? Det er nok det stærkeste i SAS Ligaen. Tre landsholdsspillere og en enkelt tidligere landsholdsspiller kan da ikke være svagt i mine øjne. Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #21: 17 Jul 2009, 23:12 »

Fantastisk læsning, JS! Glæder mig til dit pointsystem, og jeg tror, at det her bliver en fantastisk tråd, der vil skabe en masse debat Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #22: 17 Jul 2009, 23:13 »

Rigtig god gennemgang af FC København, og jeg er meget enig med dig i den.

Svagest på backerne? Pospech, Kvist, Wendt og Jensen? Det er nok det stærkeste i SAS Ligaen. Tre landsholdsspillere og en enkelt tidligere landsholdsspiller kan da ikke være svagt i mine øjne. Smiley


Her må jeg erklære mig enig med Stormen. Selvom vi OGSÅ er stærkt dækket ind dér, så er det stadig det sted vi helst bør investerer i back-ups. Niclas har kun kontrakt et halvt år endnu, og vi kan nok uden problemer hente en spiller med samme niveau og nyere dåbsattest. Niclas har gjort det fint som indhopper, men i længere pause vil jeg hellere have en anden!

Kvist vil ikke spille højre back, så under alle omstændigheder ville en back-up der gøre godt!

Vi er godt besat, men set over hele vores trup er det der, vi er MEST sårbare
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #23: 17 Jul 2009, 23:14 »

Her må jeg erklære mig enig med Stormen. Selvom vi OGSÅ er stærkt dækket ind dér, så er det stadig det sted vi helst bør investerer i back-ups. Niclas har kun kontrakt et halvt år endnu, og vi kan nok uden problemer hente en spiller med samme niveau og nyere dåbsattest. Niclas har gjort det fint som indhopper, men i længere pause vil jeg hellere have en anden!

Kvist vil ikke spille højre back, så under alle omstændigheder ville en back-up der gøre godt!

Vi er godt besat, men set over hele vores trup er det der, vi er MEST sårbare

Jeg mener ikke, at der er behov for en backup til Pospech, når vi har Kvist, der godt kan spille der i korte perioder. Og det er især fordi, at vi har så mange gode midtbanespillere, og så tror jeg altså hellere, at han vil spille højre back end at sidde på bænken.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #24: 17 Jul 2009, 23:15 »

Når man kigger på vores hold synes jeg det ser rigtig stærkt ud. Faktisk helt skræmmende Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #25: 17 Jul 2009, 23:16 »

Rigtig god gennemgang af FC København, og jeg er meget enig med dig i den.

Svagest på backerne? Pospech, Kvist, Wendt og Jensen? Det er nok det stærkeste i SAS Ligaen. Tre landsholdsspillere og en enkelt tidligere landsholdsspiller kan da ikke være svagt i mine øjne. Smiley


Jeg skriver "Hvor der ikke er back-up." Sæt du Niclas Jensen ind fra start i bare 3 kampe, og så er han løbet over ende. Han er fortrinlig i ny og næ, mod en moderat modstander. Og al ære og respekt til manden, for det stykke arbejde han har leveret for klubben og den måde han takler sin bænkplads på, men han har altså ikke rigtig npget at byde ind med, skulle vi spille europæisk, eller topkamp i ligaen.

Og ja Kvist kan tage backen, men...
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #26: 17 Jul 2009, 23:17 »

Forresten, er Albrechtsen ikke blevet udlejet, eller solgt? Det mener jeg bare..
Ellers en fremragende gennemgang. Jeg glæder mig nu mere til stortset alle andre hold end FCK. Jeg ser også frem til dit pointsystem ligesom sidste år. KIU, JS.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #27: 17 Jul 2009, 23:24 »

Rigtig god gennemgang af FCK, synes måske du overdriver med Wendt forlængelse, som kun var et år frem, altså til 2011, men det er jo bare en lille detalje, i en ellers fin gennemgang.

Derudover enig med Mikkellas i Kvist er en god backup til Pospech, det med at han ikke vil spille der, tror jeg blæst op til mere end det er, er sikkert på at Kvist ikke er noget imod at spille højre back, hvis han skal.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #28: 17 Jul 2009, 23:25 »

rigtig god første gennemgang her!

Dejligt også at du som brøndbyfan ser tingene i øjnene, og indrømmer, at der skal strammes lidt op, hvis visionerne om DM guld og europæisk succes skal realiseres Wink

Men super start Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [FCK]Gennemgang af SAS-ligaen 2009/10 af JS
« Svar #29: 17 Jul 2009, 23:29 »

Jeg mener at FCK skal hente en reserve for Wendt, men man behøver ikke gøre dette lige nu, da man til nød kan sætte Pospech eller Kvist på venstreback og den anden modsat, hvis man virkelig skulle se Niclas Jensen som et problem. Jeg er dog enig i, at det ikke ville holde med ham i en topkamp eller mod de bedre hold i Europa.

rigtig god første gennemgang her!

Dejligt også at du som brøndbyfan ser tingene i øjnene, og indrømmer, at der skal strammes lidt op, hvis visionerne om DM guld og europæisk succes skal realiseres Wink

Jeg ser ikke problemerne ligeså store som mange andre Brøndby fans, men der er ingen tvivl om, at der skal skrues op for tempoet og for idéerne i angrebsspillet. Jeg tilskriver dog ikke kun Kent Nielsen dette, da der efterhånden er specialtrænere til alle dele, når man er oppe på dette niveau. Skal dog ikke sige, om det også er tilfældet i Brøndby.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010