home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 940 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 26444 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #120: 15 Nov 2008, 01:14 »

Enig i det første så også gerne at det blev undersøgt..

Men igen igen igen... Det er ikke bare det at fck har mødt nogle hold under superligaen, men mere de ting som er foregået til lodtrækningen... Selvom det da er underligt at fck to år i træk er så heldige, hvilket jeg også finder lidt for koisk til at det kan være sandt!

Nej DBU er ikke herrer over hvem der slår hvem, men de formår så sandeligt at drage fordel af situationen!  crazy

Jaa men så er der jo bare nogen der må anmelde det .. Men man ska jo nok have nogle indicier udover IAGTTAGELSER på at der har foregået snyd ved lodtrækningen/lodtrækningerne før man bliver taget seriøst.. Man kan jo ikke bare slynge om sig med beskyldninger som det er blevet så populært på det sidste..!
Tja altså der vil altid være snyd i fodbold pga. der er relativt store beløb på spil rundt omkring .. Det er jo ikke småpenge der bliver spillet om mere.. Doping i cykelsporten vil der altid være men det er ik det vi diskutere nu...

Chancen er altid til stede.. Er den jo alle steder - men vil gerne lige se det inden jeg tror på det ..
Logged

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #121: 15 Nov 2008, 01:16 »

Fck's to seneste pokalturneringer har satme ikke været svære Shockeret

2008/09 : FC Vestsjælland, Næstved, Lyngby BK, Nordvest FC

2007/08 : FC Fredericia, Varde, Næstved, Esbjerg FB
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #122: 15 Nov 2008, 01:22 »

Fck's to seneste pokalturneringer har satme ikke været svære Shockeret

2008/09 : FC Vestsjælland, Næstved, Lyngby BK, Nordvest FC

2007/08 : FC Fredericia, Varde, Næstved, Esbjerg FB
Det lugter godt nok lidt af fup
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #123: 15 Nov 2008, 01:25 »

Jaa men så er der jo bare nogen der må anmelde det .. Men man ska jo nok have nogle indicier udover IAGTTAGELSER på at der har foregået snyd ved lodtrækningen/lodtrækningerne før man bliver taget seriøst.. Man kan jo ikke bare slynge om sig med beskyldninger som det er blevet så populært på det sidste..!
Tja altså der vil altid være snyd i fodbold pga. der er relativt store beløb på spil rundt omkring .. Det er jo ikke småpenge der bliver spillet om mere.. Doping i cykelsporten vil der altid være men det er ik det vi diskutere nu...

Chancen er altid til stede.. Er den jo alle steder - men vil gerne lige se det inden jeg tror på det ..

Men igen har man jo ikke andet at dokumenterer det ud fra, end det klip, og det efterfølgende interview... Så derfor er det lidt svært at kunne bevise, men jeg mener bare der er nok uregerlige elementer i både dne her og sidste lodtrækning til at man kan tillade sig at være mistroisk!

Ellers enig i resten Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #124: 15 Nov 2008, 01:27 »

Og alligevel kom de ikke i finalen i '08. Peace Jeg synes også, at det er en anelse suspekt! Shockeret
Logged

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #125: 15 Nov 2008, 01:33 »

Og alligevel kom de ikke i finalen i '08. Peace Jeg synes også, at det er en anelse suspekt! Shockeret


Ja egentlig ret skidt Shockeret
« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 01:36 af Lynge-Lynge » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #126: 15 Nov 2008, 10:05 »

Jeg synes, det er ufatteligt, at folk vil fornedre sig selv så meget som flere Brøndby-fans gør i denne sag. Hvordan skulle de snyde? Så I lodtrækningen? Ja, han taber kuglen, men han havde allerede samlet den op. Skulle der ligge en anden kugle nede på jorden? Kameraet fulgte ham hele tiden.
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #127: 15 Nov 2008, 10:16 »

Fck's to seneste pokalturneringer har satme ikke været svære Shockeret

2008/09 : FC Vestsjælland, Næstved, Lyngby BK, Nordvest FC

2007/08 : FC Fredericia, Varde, Næstved, Esbjerg FB

nej hvor er du plat.. det er jo total tilfældigt af vi får svage modstandere,
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #128: 15 Nov 2008, 10:18 »

Også lidt mærkeligt at Brøndby og OB har mødt hinanden 3 gange i træk i Pokalturneringen/Ekstra Bladet Cup.
Logged

Heitmann
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #129: 15 Nov 2008, 10:34 »

I kender det jo selv fra England af, de store hold er altid "heldige".
Chelsea trækker Burnley, Scum trækker Wigan og ManUre trækker QPR, tror også der er lidt fusk i det. I en Ottendedelsfinale er der 4 Big 4-hold tilbage, og ingen af dem trækker hinanden. Det virker lidt besynderligt.
COYS!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #130: 15 Nov 2008, 11:54 »

Jeg har sku fundet endnu et indicie!

Tjek denne artikel og se hvornår den er lagt op. Hvordan kan sporten.dk vide kl 11.55 hvem der skal mødes, når lodtrækningen først starter kl 12.00..Huh



http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/her-er-pokal-semifinalerne
« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 11:58 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #131: 15 Nov 2008, 11:55 »

Jeg syntes efterhånden ikke længere at der kan være nogen som helst form for tvivl! ticked off
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #132: 15 Nov 2008, 11:59 »

Jeg må sige det er underligt. Men det kan jo være lodtrækningen ikke er sket præcis kl 12. Måske 10 minutter i 12 eller noget.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #133: 15 Nov 2008, 12:03 »

Jeg må bare gå ud fra at når EB siger at den vil foregå kl 12, så foregår den kl 12, og de har heller ikke snakket om at den er startet før :S

Mongoler crazy.. Hvis man skal snyde så skal man gøre det ordentligt Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #134: 15 Nov 2008, 12:03 »

Jeg synes, det er ufatteligt, at folk vil fornedre sig selv så meget som flere Brøndby-fans gør i denne sag. Hvordan skulle de snyde? Så I lodtrækningen? Ja, han taber kuglen, men han havde allerede samlet den op. Skulle der ligge en anden kugle nede på jorden? Kameraet fulgte ham hele tiden.

Præcis. Og hvad så hvis det var en kugle der stod Brøndby på han tabte og samlede en med FCk op. Så skulle de vel bytte de 2 sidste kugler i bowlen ud med nogle andre, hvilket jo heller ikke skete.
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010