home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 26131 gange)
Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #150: 15 Nov 2008, 12:45 »

nej hvor er du plat.. det er jo total tilfældigt af vi får svage modstandere,

Hvordan kan du vide det Cool
Jeg skriver jo bare at de har haft en fucking nem lodtrækning de to seneste år, og jo det kan da godt være at det er tilfældigt, men der jo ikke andre tophold som har en ligeså nem lodtræknig.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #151: 15 Nov 2008, 12:47 »

Jeg siger ikke at det er mine holdninger, men i sådan et tilfælde skader det da EBs integritet noget så voldsomt og samtlige AaB'ere og Brøndby'ere skifter da nok til BT + dem der synes at det er for ringe.

Desuden kunne det jo bare være en vildfaren praktikant/brøndby-fan der vil skade Gud og hvermand/FCK.


men fuck nu det. jeg tror stadig ikke på at der er blevet snydt, hverken med eller uden tidlig opsmidning af lodtrækningen - men det giver da alle dem der har lyst til at have ondt i røven en god grund Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #152: 15 Nov 2008, 13:03 »

Forklaringen:
Kl. 11.55 blev der lagt en artikel op på sporten.dk der havde overskriften: "Følg lodtrækningen live" eller deromkring. Da lodtrækningen så har fundet sted har man valgt at redigere i den første artikel i stedet for at slette den og oprette en ny.
Logged

It's gonna be legendary

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #153: 15 Nov 2008, 13:07 »

lige præcis kerzhakov - lyder meget plausibelt. nok også derfor at der ikke er forfatter på artiklen
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #154: 15 Nov 2008, 13:09 »

Mysteriet er opklaret :-)

Jeg troede nu aldrig, der var tale om fusk, blot at streamet fra EB var forsinket.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #155: 15 Nov 2008, 13:11 »

Mysteriet er opklaret :-)

Jeg troede nu aldrig, der var tale om fusk, blot at streamet fra EB var forsinket.

Jeg tænkte også at det var noget i den retning, men kerzhakovs forklaring lyder dog meget mere plausibel, da EB jo nok stadig ville have haft nyheden oppe tidligere så.

kerzhakov grand detective Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #156: 15 Nov 2008, 13:14 »

Og hvis folk ikke tror på den, kan de prøve at smide det her i adressefeltet:
www.sporten.dk/live-folg-lodtraekning-til-pokalsemifinalerne

og se hvilken artikel man så lander i.
Logged

It's gonna be legendary

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #157: 15 Nov 2008, 13:15 »

Sherlock Holmes go home!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #158: 15 Nov 2008, 13:16 »

Sherlock Holmes go home!
Ja, det er jo ganske elementært min kære StormQ funny
Logged

It's gonna be legendary

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #159: 16 Nov 2008, 00:04 »

Allerførst skal jeg lige indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden, så beklager hvis andre har gjort samme observationer som mig, og skrevet om dem.

Jeg synes det virker lidt tankevækkende, at man ved dækningen af lodtrækningen kun taler med FCK og Nordvest FC repræsentanter, og ingen fra de to andre klubber der er med i semifinalen. Dernæst nævner herren, der trækker kuglerne op ad bowlen at Nordvest FC gerne vil starte på hjemmebane, og søreme om ikke han trækker Nordvest FC, og dernæst snakker han lidt om, hvem de gerne vil møde, og trækker FCK (og ja, han gramser altså også lidt lovligt meget på alle kuglerne).

Jeg ville slet ikke være overrasket, hvis den lodtrækning var fikset, men vil ikke begynde at gætte på, hvem der i så fald skulle være bagmanden, for det kunne være alt lige fra EB til den asiatiske spillemafia, og motiverne lige så mange. Men snyd hører ikke kun cykling og Serie A til, det foregår i al sport og også i Danmark, vi er desværre ved at være kommet dertil, hvor man er naiv, hvis man tror andet.

På min arbejdsplads gættede vi i øvrigt udfaldet af den lodtrækning, flere timer før lodtrækningen overhovedet fandt sted, men da jeg arbejder sammen med mange AaB fans, er det måske ikke så underligt at de gættede på netop det udfald  Smiley

Høhø, jeg kunne faktisk godt se det sjove i, at finalen kom til at stå mellem Nordvest FC og AaB, og så i øvrigt med Nordvest FC som vindere (mon de ville få lov at spille UEFA Cup? jeg tvivler lidt  Smiley)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #160: 16 Nov 2008, 00:14 »

Jeg er åbenbart den eneste, som overhovedet ikke kan se hvorfor Poul Madsen skulle tabe kuglen, når han jo alligevel samler den op igen, og hvorfor det er mystisk han taber den. Tror blot FCK var heldige i denne omgang, skal ikke kunne udtale mig om generelt med snyd.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #161: 16 Nov 2008, 10:25 »


Høhø, jeg kunne faktisk godt se det sjove i, at finalen kom til at stå mellem Nordvest FC og AaB, og så i øvrigt med Nordvest FC som vindere (mon de ville få lov at spille UEFA Cup? jeg tvivler lidt  Smiley)

Hvorfor skulle de dog ikke få lov til det? Deres stadion kan nok ikke godkendes af UEFA, men har da svært ved at se at de skulle ku blive frataget pladsen.
Logged

It's gonna be legendary

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #162: 16 Nov 2008, 10:54 »

Ja, så spiller de vel bare på Farum Park, Brøndby Stadion, Gladsaxe Stadion eller PARKEN. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #163: 16 Nov 2008, 11:50 »

Jeg er åbenbart den eneste, som overhovedet ikke kan se hvorfor Poul Madsen skulle tabe kuglen, når han jo alligevel samler den op igen, og hvorfor det er mystisk han taber den. Tror blot FCK var heldige i denne omgang, skal ikke kunne udtale mig om generelt med snyd.
Så har du ikke set alle de mange teorier der er om det, kan ikke engang selv følge med! crazy
Logged


Arsenal Football Club


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #164: 16 Nov 2008, 12:05 »

Hvorfor skulle de dog ikke få lov til det? Deres stadion kan nok ikke godkendes af UEFA, men har da svært ved at se at de skulle ku blive frataget pladsen.

Så vidt jeg husker, var det tæt på, at Randers ikke fik lov at stille op, da de for nogle år siden vandt pokalen som 1.divisionshold. Det har vist mere med klubbens niveau at gøre, end med deres stadion.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010