home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 30555 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #105: 15 Nov 2008, 00:38 »

HVORFOR gav man ikke bar FCK - Nordvest i kvartfinalen men Lyngby?? Hvis man virkeligt ville snyde som mange af jer tror, er der så endnu bedre måder at gøre det for, for FCK??!

Tror nærmere det handler om, at få flest penge ud af det, og de så udnytter FCK (hvis der er fusk).. En FCK - Lyngby kamp ville give flere penge end FCK - Nordvest. Og da FCK samtidig burde gå videre mod en så "dårlig" modstander kan de også tjene på dem i semifinalen = flere penge.. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #106: 15 Nov 2008, 00:44 »

Siger ikke der ik er snyd herhjemme .. og det DN siger eller har gjort må jo stå for egen regning .. Synes det er nice han fortæller om det men synes det er ligeså dumt.. Medmindre han var fuldstændig ligeglad med sin karriere ..
Nej okay de rørte ik i bowlen inden lyngby, men er det ens betydende med at manden der trak lyngby op af bowlen vidste der var lyngby i den kugle?? De er utroligt snedige så hvis de ved PRÆCIS hvilket hold der er i den kugle og HVORFOR gav man ikke bar FCK - Nordvest i kvartfinalen men Lyngby?? Hvis man virkeligt ville snyde som mange af jer tror, er der så endnu bedre måder at gøre det for, for FCK??!
Det at han taber en kugle er da underligt men det er da langt fra et symbol på snyd??! Hvis man var sikker på snyd hvorfor sætter man så ikke bagmandspolitiet på opgaven?? De klare det da udemærket når de ska knalde folk som Klaus Riskær og Peter Brixtofte så mon ikke også de kan optrevle snyd i dansk fodbold hvis de mente der var noget om snakken ? ..

Enig i det første DN er sku grinern nok Grin

Ved nogle af det metoder som vi har forklaret dig Smiley... Og prøv nu at høre.. Hvem vil du helst have i en semifinale over to kampe og hvem vil du helst have i en.. Nemlig du vælger det mest svære af de hold i en kamp, da der over to kampe er langt flere faktore som spiller ind såsom udebanemål, plus at fck til enhver tid skal være i stand til at eliminere begge to...

Jeg er sikker på at Lyngby kunne have givet fck langt flere kvaler over to kampe end Nordvest, men fakta er også bare at fck igen igen ikke trækker en superligahold..

Nej det gør man ikke bare.. For de fleste sidder sku med samme holdning som dig og flere andre.. Snyd forekommer ikke i dansk fodbold og vi gider ikke undersøge indicier.. Det er bare to bad for man finder sku ikke bedre indicier her, og jeg finder det faktisk underligt at man ikke er gået ind i denne sag, men det kan nås endnu!

Og du har ret.. Hvis det kun var et af alle de ting jeg nævner som forekom i lodtrækningen ville ingen sige noget, og så har du ret.. Men når samtlige af de ting forekommer over to gange, er det ikke længere et halmstrå, så er det et vink, med en vognstang!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #107: 15 Nov 2008, 00:46 »

Tror nærmere det handler om, at få flest penge ud af det, og de så udnytter FCK (hvis der er fusk).. En FCK - Lyngby kamp ville give flere penge end FCK - Nordvest. Og da FCK samtidig burde gå videre mod en så "dårlig" modstander kan de også tjene på dem i semifinalen = flere penge.. Smiley

Får DBU ikke kun penge for Finalen ??  Huh
I stedet for at kalde det for snyd så er det strukturen den er gal med omkring den danske pokalturnering..
Hvis vi kigger på FA Cuppen i england så får FA ikke en skid nogle penge for en skid aka de har ingen interesse i at favorisere nogle hold.. Entre indtægter deles 50/50 mellem hver klub selv finalen og derudover skal FA betale præmiepenge.. Så de kan være ligeglade med hvem der vinder og sidste års finale bevidner da osse dette..

Istedet for at kalde det snyd og lægge problemet på korruption og ved ikke hvad så burde man måske lave noget tilsvarende herhjemme og derved holde DBU ude af pokalturneringen økonomisk.. Udover der skal udbetales præmiepenge.. Så ville de ikke have nogen interesse i hvem der vandt.. Det er jo egentligt DER problemet er !

Andreas93
Gæst

« Svar #108: 15 Nov 2008, 00:48 »

ja dbu for kun penge for finalen

verdenskrig
Manager

« Svar #109: 15 Nov 2008, 00:48 »

Det med skinnende/uskinnede så vidt jeg ku se var de alle ens .. De skinnede lige meget ... Plejer de i hvert fald gerne at gøre ..
Man kan i princippet stille spørgsmålstegn ved samtlige lodtrækninger fordi der er altid nogle der vil være utilfredse sådan er livet .. Men hvis det eneste incitament man har for at kalde det snyd er at manden taber en kugle eller han ikke lige rør rundt i bowlen ved 3. gang så griber man altså efter strå..

Nej det er jo netop også meningen at der ikke skal være nogle dr opdager det crazy Grin.. ffs da tror, du de ville gøre sådan at alle og enhver kan se det Opstemt

Nej fuldstændigt forkert.. For jeg har aldrig oplevet en lodtrækning som stinker så meget af fusk, og som har så mage underlige elementer.. Det skulle da lige være da der blev trukket lod til vm06 hvor den kære lothar mærkede på kuglerne og tog en op, men lagde den tilbage, og så fik Tyskland årets nemmeste gruppe Grin...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #110: 15 Nov 2008, 00:51 »

Får DBU ikke kun penge for Finalen ??  Huh
I stedet for at kalde det for snyd så er det strukturen den er gal med omkring den danske pokalturnering..
Hvis vi kigger på FA Cuppen i england så får FA ikke en skid nogle penge for en skid aka de har ingen interesse i at favorisere nogle hold.. Entre indtægter deles 50/50 mellem hver klub selv finalen og derudover skal FA betale præmiepenge.. Så de kan være ligeglade med hvem der vinder og sidste års finale bevidner da osse dette..

Istedet for at kalde det snyd og lægge problemet på korruption og ved ikke hvad så burde man måske lave noget tilsvarende herhjemme og derved holde DBU ude af pokalturneringen økonomisk.. Udover der skal udbetales præmiepenge.. Så ville de ikke have nogen interesse i hvem der vandt.. Det er jo egentligt DER problemet er !
Ergo giver det bare næring til min påstand, om at det kan betale sig for dbu at snyde, for at få flest mulige i parken til finalen.. Plus at eb nok også har en finger med i det spil..

Er dog 900 % enig i alt det du ellers skriver her Smiley

Men dermed erkender du jo faktisk også at der godt kan være noget om snakken Smiley

Cool

søgaard
Gæst

« Svar #111: 15 Nov 2008, 00:55 »

Selvom jeg gerne ville tro det, så tvivler jeg på, at der er fusk omkring i dansk fodbold. Der vil altid være debatter omkring koruption, men de færreste gange er der blev lagt håndfaste beviser på bordet, som kunne bruges i en evt. sag omkring det. FCK har det med at være heldige ved lodtrækninger, men var AaB ikke også det i sommers omkring Champions League? Lodtrækningsheld plejer altid at komme for modstanderholdet, hvilket man altid synes, når man får en hård modstander. Jeg er sikker på, at hvis enten AaB eller Brøndby havde fået Nordvest, så havde vi siddet med næsten den samme debat, blot med nogle andre deltagere. Det hidser kun mig lidt op, da FCK jo har det med at være heldige, når det kommer til lodtrækninger, men at sige, at der har været fusk omkring lodtrækningen, det tror jeg ikke. De københavnere har bare endnu en gang formået at få heldet til at tilsmile dem. Hvis AaB havde fået dem, så havde vi jo haft nem lodtrækning i alt, hvad der skulle trækkes lod om i år. Brøndby har vel også tit været heldige omkring lodtrækninger? Så tror blot det er en smule tuderi fra visse brugere, der misunder, at FCK skal møde FC Nordvest og banker formentlig det fyraftensbajer hold Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #112: 15 Nov 2008, 00:59 »

Ved nogle af det metoder som vi har forklaret dig Smiley... Og prøv nu at høre.. Hvem vil du helst have i en semifinale over to kampe og hvem vil du helst have i en.. Nemlig du vælger det mest svære af de hold i en kamp, da der over to kampe er langt flere faktore som spiller ind såsom udebanemål, plus at fck til enhver tid skal være i stand til at eliminere begge to...

Jeg er sikker på at Lyngby kunne have givet fck langt flere kvaler over to kampe end Nordvest, men fakta er også bare at fck igen igen ikke trækker en superligahold..

Nej det gør man ikke bare.. For de fleste sidder sku med samme holdning som dig og flere andre.. Snyd forekommer ikke i dansk fodbold og vi gider ikke undersøge indicier.. Det er bare to bad for man finder sku ikke bedre indicier her, og jeg finder det faktisk underligt at man ikke er gået ind i denne sag, men det kan nås endnu!

Og du har ret.. Hvis det kun var et af alle de ting jeg nævner som forekom i lodtrækningen ville ingen sige noget, og så har du ret.. Men når samtlige af de ting forekommer over to gange, er det ikke længere et halmstrå, så er det et vink, med en vognstang!

Jeg vil da gerne have det undersøgt .. BIF burde da anmelde lodtrækningen til bagmandspolitiet hvis man er så sikker på der er snyd i lodtrækningen .. Så kan de se på sagen .. Jeg tror nok der er nogle mennesker der er interesseret i at se om der er snyd i dansk fodbold.. Jeg har ik afvist at der er snyd siger bare der skal mere til at overbevise mig om det end en enkelt episode .. JO det at være 100% sikker på der er korruption i dansk fodbold fordi FCK ikke har mødt et superliga hold er da langt ude.. Man kan jo sige at hvis AC Horsens havde gjort det de skulle eller SønderjyskE (Slået Nordvest ud) så havde FCK mødt et superliga hold nu .. DBU er da ikke herre over at horsens eller sønderjyske ikke kan slå et DS hold ??

verdenskrig
Manager

« Svar #113: 15 Nov 2008, 01:01 »

Søgaard: Jeg er faktisk lidt uenig ( undskyld Græder )

Men det er netop ikke det at fck BARE trækker lette hold, men mere måden det bliver gjort på..

Det som bliver stillet spørgsmålstegn ved er de ting som er foregået ved disse lodtrækninger, og det virker alt sammen underligt, og sjovt at det lige præcis sker på 2 gange.. Har f.eks ALDRIG oplevet at en har tabt en kugle, og sjovt at det så lige bliver i denne sammenhæng! Grin

Det er ikke så meget det at fck har trukket nordvest og så mange andre halv dårlige hold, det er mere måden det er sket på Peace

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #114: 15 Nov 2008, 01:02 »

Men dermed erkender du jo faktisk også at der godt kan være noget om snakken Smiley
Jaa og har heller aldrig blankt AFVIST at der ik er snyd i dansk fodbold.. der skal bare mere til at overbevise mig en et halmstrå eller to..

alek9000
Manager

« Svar #115: 15 Nov 2008, 01:03 »

Søgaard@ AaB skulle jo møde vinderen af Kaunas - Rangers kampene. Det kunne jo lige så godt have været Rangers, og så var der ikke nogen der havde sagt at det var en direkte nem modstander.

verdenskrig
Manager

« Svar #116: 15 Nov 2008, 01:04 »

Jeg vil da gerne have det undersøgt .. BIF burde da anmelde lodtrækningen til bagmandspolitiet hvis man er så sikker på der er snyd i lodtrækningen .. Så kan de se på sagen .. Jeg tror nok der er nogle mennesker der er interesseret i at se om der er snyd i dansk fodbold.. Jeg har ik afvist at der er snyd siger bare der skal mere til at overbevise mig om det end en enkelt episode .. JO det at være 100% sikker på der er korruption i dansk fodbold fordi FCK ikke har mødt et superliga hold er da langt ude.. Man kan jo sige at hvis AC Horsens havde gjort det de skulle eller SønderjyskE (Slået Nordvest ud) så havde FCK mødt et superliga hold nu .. DBU er da ikke herre over at horsens eller sønderjyske ikke kan slå et DS hold ??

Enig i det første så også gerne at det blev undersøgt..

Men igen igen igen... Det er ikke bare det at fck har mødt nogle hold under superligaen, men mere de ting som er foregået til lodtrækningen... Selvom det da er underligt at fck to år i træk er så heldige, hvilket jeg også finder lidt for koisk til at det kan være sandt!

Nej DBU er ikke herrer over hvem der slår hvem, men de formår så sandeligt at drage fordel af situationen!  crazy

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #117: 15 Nov 2008, 01:05 »

Jaa og har heller aldrig blankt AFVIST at der ik er snyd i dansk fodbold.. der skal bare mere til at overbevise mig en et halmstrå eller to..
Tak det var alt hvad jeg skulle vide.. Troede du blankt afviste det, som flere andre Peace

Rart at du erkender at chancen er til stede Smiley

Cool

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #118: 15 Nov 2008, 01:07 »

Min mening er at der ligesom doping i cykling, altid vil være aftalt spil i fodbold. Sådan kunne man også se på det

verdenskrig
Manager

« Svar #119: 15 Nov 2008, 01:08 »

Det kan nok aldrig udelukkes nej...

Håber dog ikke at det på sigt får samme konsekvenser for fodbolden som det har fået med cykling med hensyn til manglende tv aftaler, og manglende sponsorater.. Ville være en katastrofe, og derfor mener jeg også man skal tage det i opløbet Smiley

Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010