home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 71372 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #225: 18 Jun 2012, 11:24 »

Ikke overraskende er jeg enig med dig VK. Især Jakob Poulsens tilbageløb pissede mig af. Jeg tror det Kjær som forsøgte at dække deres angriber af, mens Kvist tog spurten hjem og nåede første mand, men fordi Jakob Poulsen trak tilbage i halvvejs løbetempo, stod Bender helt fri til blot at kunne knalde den ind mens Kvist forgæves kastede sig i et forsøg på en takling. Poulsen var meget muligt løbet tør for luft, men det er himmeltråbende frustrerende at vi lukker et så vigtigt mål ind, fordi han ikke følger sin mand og i stedet løber hjem i et ugideligt tempo mod et hold som er så gode som Tyskland nu engang er.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #226: 18 Jun 2012, 11:37 »

Ikke overraskende er jeg enig med dig VK. Især Jakob Poulsens tilbageløb pissede mig af.
Ej men det kan han jo ganske enkelt ikke tillade sig. Hvis han er træt må han jo bede om en udskiftning.
Har sjældent set en spiller pisse sådan på sine holdkammerater på et landshold.. Også utroligt så lidt fokus der har været på det. For ja Simon Poulsen var elendig offensivt som defensivt i går, men det der var godt nok under lavmålet Shockeret
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #227: 18 Jun 2012, 11:38 »

Helt enig, skreg mig da godt nok hæs på Poulsen i går, da han lader Bender løbe helt frit ind og score.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enged
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #228: 18 Jun 2012, 11:39 »

HVORFOR tage Nicklas Pedersen med hvis man ikke engang vil bruge ham i sådan en situation hvor man skal satse hele biksen?!!
Fordi Nicklas Pedersen er elendig, men det er ikke viable at spille med Agger på toppen i en hel kamp, hvis uheldet havde været ud og Bendtner blev skadet eller fik karantæne. Jeg vil hellere have smidt Agger op på toppen den sidste del af en kamp, og så Bjelland ind i forsvaret end at smide Nicklas Pedersen på banen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #229: 18 Jun 2012, 11:41 »

Ej men det kan han jo ganske enkelt ikke tillade sig. Hvis han er træt må han jo bede om en udskiftning.
Har sjældent set en spiller pisse sådan på sine holdkammerater på et landshold.. Også utroligt så lidt fokus der har været på det. For ja Simon Poulsen var elendig offensivt som defensivt i går, men det der var godt nok under lavmålet Shockeret

Jeg forstår så heller ikke Olsens udskiftninger. Med et kvarter igen SKAL vi frem og score minimum 1 mål, men som det ser ud skal vi op og have 2. Og hvad gør han? Han piller DMC Zimling ud og sætter DMC CPoulsen ind. YAY! Det kan godt ske at vores reserveoffensive ikke er at råbe hurra for, men i den situation skal der da satses, og så er jeg ligeglad med om de scorer 2 mål mere, hvis vi tilgengæld har forsøgt os offensivt. Mikkelsen skal ind med det samme og forsøge noget med sit tempo og udfordren, mens det bestemt ikke ville skade at skifte til 4-4-2 som ville gøre tyskerne mere koncentreret omkring defensiven. Det var simpelthen for let, og man kan godt forstå at selv Löw siger at han havde forventet at vi ville prøve mere offensivt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #230: 18 Jun 2012, 11:47 »

Jeg synes faneme Danmark har spillet et flot EM. Folk der er så fulde af kritik, er da helt ude og skide. Jeg tror vidst hurtigt vi alle kan blive enige om, at de tre hold vi møder, har væsentligt bedre spillermateriale til rådighed.
Havde Jacob Poulsen scoret på sin chance igår, så have det måske set helt anderledes ud, hvilket det uanset helt sikkert ville have gjort, hvis vi ikke var så uheldige i de sidste minutter mod Portugal. Hvor mange herinde havde inden EM regnet med, at Danmark ikke ville ende på sidstepladsen i puljen og rent faktisk have en reel chance for at gå videre?

Alt det til side, så er det da ekstremt ærgerligt at vi ikke lige får bolden clearet ved målene. Tvivlsom opdækning af Simon Poulsen ved første mål, hvor han i øvrigt gør sig bred, for så derefter at se bolden suse mellem benene på sig, og ved andet mål var det jo bare et gennemført ringe tilbageløb af Jacob Poulsen, som ellers ligger foran manden helt ind til feltet, hvor han så stopper med at løbe.

Ingen tvivl om at Danmark også har været heldige i perioder, men dommeren overså også et straffespark igår, begået mod Bendtner, og havde vi haft lidt flere marginaler på vores side, så havde vi stået i kvartfinalen nu.

Synes folk skal tage sig sammen med al deres personlige hetz. Jeg er sgu stolt over Danmarks præstation!
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #231: 18 Jun 2012, 11:48 »

Jeg forstår så heller ikke Olsens udskiftninger. Med et kvarter igen SKAL vi frem og score minimum 1 mål, men som det ser ud skal vi op og have 2. Og hvad gør han? Han piller DMC Zimling ud og sætter DMC CPoulsen ind. YAY! Det kan godt ske at vores reserveoffensive ikke er at råbe hurra for, men i den situation skal der da satses, og så er jeg ligeglad med om de scorer 2 mål mere, hvis vi tilgengæld har forsøgt os offensivt. Mikkelsen skal ind med det samme og forsøge noget med sit tempo og udfordren, mens det bestemt ikke ville skade at skifte til 4-4-2 som ville gøre tyskerne mere koncentreret omkring defensiven. Det var simpelthen for let, og man kan godt forstå at selv Löw siger at han havde forventet at vi ville prøve mere offensivt.
Christian Poulsen komemr jo ind fordi vi på ingen måder er i stand til at erobre bolden? Zimling er helt færdig, og der skal friske ben ind. Hvad nytter det at skifte angribere ind, hvis man ikke kan få fat i den lille runde? Helt igennem fornuftig indskiftning af Olsen - det skete dog for sent i følge mig.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #232: 18 Jun 2012, 11:52 »

Christian Poulsen komemr jo ind fordi vi på ingen måder er i stand til at erobre bolden? Zimling er helt færdig, og der skal friske ben ind. Hvad nytter det at skifte angribere ind, hvis man ikke kan få fat i den lille runde? Helt igennem fornuftig indskiftning af Olsen - det skete dog for sent i følge mig.

Det er også fint nok at man tager Zimling ud, med henblik på form og skade men det skal da under ingen omstændigheder være den eneste udskiftning vi skal foretage på daværende tidspunkt.

Nu er det heller ikke fordi at jeg er sur eller skuffet over den generelle præstation. Vi har klaret det rigtig, rigtig godt i forhold til forventningerne, og spillerne kan sagtens tage hjem med højt løftet pande. Men det er klart at når vi lader så vigtige mål gå ind på dumme individuelle fejl, så vil man da fremhæve dem og sige at det er der vi mangler bedre spillere. Ja, Simon Poulsen gjorde sit bedste, og det gjorde alle andre da også, og set som et hold var det også rigtig godt. Men det betyder ikke at vi skal undlade at kritisere dem der falder igennem og ønske at vi havde spillere som kunne have gjort det bedre.

Og ja, vi var uheldige med JPs stolpeskud, ligesom Bendtner blev snydt for et klart straffe hvor Badstuber (stave) skal smides ud, og Meireles skulle have fået samme farve kort da vi spillede mod Portugal og han lige snuppede den med hånden på en ellers fantastisk friløber. Men marginalerne gik ikke vores vej i de situationer men det gjorde de tilgengæld i så mange andre situationer i kampene.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #233: 18 Jun 2012, 11:54 »

Christian Poulsen komemr jo ind fordi vi på ingen måder er i stand til at erobre bolden? Zimling er helt færdig, og der skal friske ben ind. Hvad nytter det at skifte angribere ind, hvis man ikke kan få fat i den lille runde? Helt igennem fornuftig indskiftning af Olsen - det skete dog for sent i følge mig.

Christian Poulsen er på så lavt et niveau at udskiftningen stadig ikke giver mening, og det ændrer heller ikke på at hele vores offensiv var dødtrætte. Ingen havde luft til at udfordre, og derfor skulle en offensiv indskiftning havde været prioriteret først.

Han kunne i stedet have sat Lasse Schöne eller Kahlenberg ind, og ladet Kvist spille den defensive alene. Ja vi var måske blevet straffet, men det kunne jo være ligegyldigt om vi spillede 1-1 eller tabte 2-1.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #234: 18 Jun 2012, 11:57 »

Christian Poulsen er på så lavt et niveau at udskiftningen stadig ikke giver mening, og det ændrer heller ikke på at hele vores offensiv var dødtrætte. Ingen havde luft til at udfordre, og derfor skulle en offensiv indskiftning havde været prioriteret først.

Han kunne i stedet have sat Lasse Schöne eller Kahlenberg ind, og ladet Kvist spille den defensive alene. Ja vi var måske blevet straffet, men det kunne jo være ligegyldigt om vi spillede 1-1 eller tabte 2-1.
Er helt uenig. Zimling var da helt færdig, og det må da også have været forklaringen på at Jacob Poulsen ikke orkede at løbe de ekstra 5 meter. Vi satte jo også Mikkelsen ind.
Forstå desuden godt, hvis Morten Olsen satsede stærkere på det éne point langt ind i kampen, og derved håbede på Hollandsk sejr. Det var vidst der vores chance lå.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #235: 18 Jun 2012, 12:03 »

Ja enig med Hallihallo. Ved bare at kaste den ene offensive spiller ind efter den anden ville vi aldrig nogensinde få fat i bolden, og således skabe færre chancer. Vi spiller et kanon EM og må sige at det undrer mig MEGET at læse alle de negative meldinger som folk faktisk har herinde.

Vil spiller næsten op med 3 så store fodboldnationer og levere nogen fantastiske mål. Kritikken af Morten Olsen og hans taktiske dispositioner er jo helt til grin. Den mand har leveret et fantastisk stykke arbejde op til det her EM. Det er som om nogen tror at Danmark bare har uanede mængder af kvalitet at kaste på banen.

Jeg er glad for, at vi ikke gik videre. Man må trods alt også have en vis respekt for selve turneringen, og med det spil vi har leveret, ville det være en større skændsel end Grækenlands avancement, hvis vi fik bare én kampe mere. Fik nærmest ondt af de neutale tilskuere flere gange i løbet af kampen.

FØJ!

 
Logged

FC Barcelona

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #236: 18 Jun 2012, 12:03 »

Ja det forstod jeg også, så længe det stod 1-1. Men så snart man fik meldinger om at Portugal var foran, burde man have satset det som skulle til og klaret tingene selv. Ikke 10 min efter.

Bevares, jeg synes at Olsen rent taktisk har spillet vores kort godt i de fleste kampe, men hans måde at skifte ud på i går undrer mig meget.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #237: 18 Jun 2012, 12:08 »

Kritikken af Morten Olsen og hans taktiske dispositioner er jo helt til grin. Den mand har leveret et fantastisk stykke arbejde op til det her EM. Det er som om nogen tror at Danmark bare har uanede mængder af kvalitet at kaste på banen. 

Det er jo latterligt det der  Rullende Øjne. Enhver kan da se at MO har gjort en god figur under den her slutrunde. Men derfor kan man da sagtens diskutere nogle af hans dispositioner og se på om det var rigtigt eller forkert set i bagklogskabens lys.

Hold nu op med det der " MO er træner for lille DK og vi er ved en slutrunde derfor må man ikke stille spørgsmålstegn ved noget af det han gør"
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #238: 18 Jun 2012, 12:09 »

Er helt uenig. Zimling var da helt færdig, og det må da også have været forklaringen på at Jacob Poulsen ikke orkede at løbe de ekstra 5 meter. Vi satte jo også Mikkelsen ind.
Forstå desuden godt, hvis Morten Olsen satsede stærkere på det éne point langt ind i kampen, og derved håbede på Hollandsk sejr. Det var vidst der vores chance lå.

What? Vi satte Mikkelsen ind efter 85 minutter mener jeg det var, og kom bagud efter 73-74 stykker. Det er fint nok at han styrker den boldholdende del af holdet, men så skal vi altså også have nogle mere offensive kort i, i stedet for at stå med CP, JP og Kvist som dem der skal skabe det kreative på holdet. Smid dog Mikkelsen, Schöne og/eller Kahlenberg på, og håb på at vi kan trænge igennem med nogle mere offensive og udfordrende spillere! Der var et kvarter tilbage og Holland var bagud mod Portugal. Selvfølgelig kan man ikke regne med at Holland scorer 2 mål i løbet af de sidste 10 minutter, vil gøre at vi blot skal score 1. I den situation må han forholde sig til at vi skal frem og vinde, og satse langt mere offensiv end det bliver gjort. Jeg ville have haft det langt bedre med et nederlag hvis vi i det mindste havde forsøgt at komme igen efter 2-1. Det føler jeg slet ikke at vi gjorde, qua udskiftningerne.

Det er jo latterligt det der  Rullende Øjne. Enhver kan da se at MO har gjort en god figur under den her slutrunde. Men derfor kan man da sagtens diskutere nogle af hans dispositioner og se på om det var rigtigt eller forkert set i bagklogskabens lys.

Hold nu op med det der " MO er træner for lille DK og vi er ved en slutrunde derfor må man ikke stille spørgsmålstegn ved noget af det han gør"


+8
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #239: 18 Jun 2012, 12:23 »

Christian Poulsen komemr jo ind fordi vi på ingen måder er i stand til at erobre bolden? Zimling er helt færdig, og der skal friske ben ind. Hvad nytter det at skifte angribere ind, hvis man ikke kan få fat i den lille runde? Helt igennem fornuftig indskiftning af Olsen - det skete dog for sent i følge mig.

Jeg kan ikke forstå hvorfor MO stadig ikke forstår at CP er done !! Selv det kvarter han spiller i går er han HELT VÆK !!
Han står og træder i bolden og mister den, begår frispark, ja han sætter ikke en fod rigtigt !! Den indskiftning forstår jeg SLET ikke du kan forsvare ! Vi skal bruge en scoring, og sætter truppens tungeste mand ind... JESUS !

Men ja, Danmark har præsteret fantastisk, og med lidt flere marginaler på vores side, ku vi være gået videre ! Hvem havde fx set at Holland ville tabe alle 3 kampe? :O
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010