home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 832 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 70792 gange)
Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #30: 31 Dec 2008, 14:58 »

Jeg er nu blevet præsenteret, som den nye manager for FC Fyn. Jeg har mange forventninger til de gode spillere vi har i truppen. Men transferbudgettet er så stramt, at jeg simpelthen ikke har en enese øre at købe for, og derfor må kigge på fri transfers.. Det gør jeg så og får fat i nogle helt vildt overraskende og fantastiske investeringer.. Jeg får købt Claus Nielsen, som også er tidligere FC Fyn spiller.. Noget af et røverkøb! Derudover fik jeg utroligt nok også hentet Alex Fernandez, som er klubbens topscorer nu! Jeg har også hentet Mathias Potoker, den tidligere Silkeborg-spiller, og så har jeg også fået fat i den tidligere FC Midtjylland målmand, Jesper Weinkouff.

Jeg er startet rigtigt godt ud i sæsonen, hvor jeg har vundet 4 ud af 4 kampe. Fantastisk!
Min præstation i pokaltuneringen er dog en helt anden.. Jeg starter med at skulle møde Bramming Boldklub, hvor jeg virkeligt burde kører en storsejr hjem.. Men jeg vinder med sølle 2-1, og er faktisk presset i en del af kampen. Mege skuffende! Derefter i 2. runde trækker jeg Brøndby, hvor forventningerne selvfølgelig er sænket en smule, og jeg skal bare gå efter ikke at tabe for stort.. Jeg taber kampen 2-1, og vi spiller faktisk en meget fin kamp.. Alex Fernandez spiller tilgengæld en kanon kamp, og scorer også kampens mål..

Der er ingen tvivl om at det er Alex Fernandez der bærer holdet, for tiden da han scorer mange mål for holdet, og laver også en del assist.. Claus Nielsen har fået den værst tænkelig start, da han bliver skadet i 2 måneder, men nu er han snart ved at være klar igen (:


- Fortsættes .......
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #31: 02 Jan 2009, 02:51 »

Kunne i tænke jer en lille bloglight om mit Sampdoria spil? Tunge
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #32: 02 Jan 2009, 05:56 »

Kunne i tænke jer en lille bloglight om mit Sampdoria spil? Tunge

Meget gerne LFC:)
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #33: 04 Jan 2009, 06:48 »



Så er jeg endelig kommet i gang med et save some interessere mig. Det er nemlig med AaB. Jeg er kun nået til midten i oktober indtil videre, men der er da sket lidt.

Transfers i sommer vinduet:
Transfers Ind
Per Ciljan Skjelbred - 42 Mio.
Thomas Gravesen - Fri.


Vi vandt 5 ud af 6 venskabskampe, og spillede en uafgjort. Der blev vundet hele 7-1 over B 93, og 5-0 over Hvidovre.

Etfter 9 spillede kampe i ligaen ligger vi nummer 5, hvor det er blevet til 5 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag. Vi ligger med 16 point, 4 point efter nummer 1, FC Midtjylland med 20 point.



Vi skulle også kvalificere os til Champions League. De første to kampe skulle spilles mod finske Tampere United.
Vi startede meget godt, og efter 21 minutter kunne Augustinussen spille bolden til Michael Jakobsen, som derefter kunne placere bolden til 1-0, som også blev kampens resultat. Udekampen blev en kedelig 0-0, men det sikrede os videre til næste knockout-runde.

AaB 1-0 Tampere United
Tampere United 0-0 AaB


Herefter fik vi trukket græske Panathinaikos, som syntes at være en meget svær opgave. Første kamp var i Grækenland, og vi lagde dårligt ud med at komme bagud efter 1 minut på et mål af Bryce Moon. Efter 29 minutters spil kunne Jeppe Curth så bringe os på 1-1, men en stor del af vores håb blev brudt ned da Giorgos Karagounis efter 40 minutters spil kunne bringe de grønne foran 2-1. Efter halvlegen lagde vi ud med at presse meget, og efter 74 minutter kunne Hr. Saganowski bringe os på 2-2, hvilket holdte hele vejen hjem.

Der var lagt op til en spændende kamp på Energi Nord Arena d. 27 August hvor 14124 tilskuere var mødt op til kampen mod Panathinaikos.
Vi startede igen med at komme bagud, da Dimitris Salpingidis kunne bringe gæsterne foran 0-1 efter 18 minutter.
Men Jeppe Curth udlignede igen efter 26 minutters spil, og der var håb igen. Efter 68 minutter blev Enevoldsen fældet i grækernes felt af Spyropoulos, og Jeppe Curth kunne skyde den sikkert ind til føringen 2-1. Men det var ikke slut endnu. Marek Saganowski scorede en perle, da han forsøgte sig ude fra 25 meters afstand, og sendte bolden dirkete op i hjørnet. Vi var under pres resten af tiden, men det lykkedes at holde 3-1 føringe, hvilket bragte os videre til gruppespillet med en samlet 5-3 sejr.

Panathinaikos 2-2 AaB
Aab 3-1 Panathinaikos


Det blev for os, en meget hård gruppe vi kom i. Vi endte i Gruppe C, med Roma, Lyon og Celtic, hvor vi skulle ligge ud med at møde Lyon hjemme.
Vi var forberedt på en svær opgave, og vi blev mødt af et meget offensivt fransk hold. Det lykkedes Mathieu Bodmer, efter 40 minutter at bringe franskmændene foran 0-1.
Jeg sagde til spillerne i pausen at de skulle gå ind og presse mere, og satse på langskudene.
Det lykkedes så for Thomas Augustinussen at bringe os på 1-1 efter 57 minutter, med et skud langt ude fra.
Desværre blev det flotte resultat ødelagt af en flyvende 20-årig franskmand ved navn Karim Benzema, som efter 84 minutters spil kunne placere Zaza i målet, og snuppe sejren på 1-2.

Næste kamp skulle spilles på Celtic Park.
Vi var ikke kommet ordentligt ud fra omklædningsrummet, og det lykkedes os også at komme bagud 3-0 inden halvleg. Første mål blev sat ind efter 17 minutter af Paul Hartley, efter Thomas Augustinussen begik straffespark.
Blot 6 minutter senere kunne Shunsuke Nakamura placere Zaza til resultatet 0-2. Lige inden fløjtet til halvleg kunne Scott McDonald da også bringe skotterne på 3-0. Der blev talt med store bogstaver i pausen, men det hjalp ikke. Paul Hartley kunne bringe Celtic på 4-0 efter 64 minutter. Jeppe Curth fik udlignet 3 minutter senere, men lige lidt hjalp det. Vi kunne tage derfra med et 4-1 nederlag.

AaB 1-2 Lyon
Celtic 4-1 AaB


Jeg håber virkelig det kommer til at gå bedre de sidste kampe, og at vi i hvert fald kan sikre os en 3 plads i gruppen.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #34: 04 Jan 2009, 10:08 »

Kunne i tænke jer en lille bloglight om mit Sampdoria spil? Tunge

Ikke jeg.
Jeg vil gu have en 'rigtig' blog fra dig, Chrille!  Tunge
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #35: 04 Jan 2009, 13:07 »

Jeg er Luton Town FC. Min blog er ikke specielt flot, men vil mene at det er det den indeholder der er det vigtigste. Jeg er på en sidsteplads i Coca Cola leaugue 2. Grunden er at klubben er ved at gå konkurs, og har frataget 30 point fra starten. Mit mål er ikke nedrykning, men det bliver meget svært med klubbens økonomi og point.

Jeg har fået nogle gode spillere gratis. Mit største køb er Koki Minuzo fra Celtic. Jeg fik ham gratis fordi Celtic ikke kunne bruge ham. Og ellers har jeg lavet en masse andre gode køb. Alle spillere er hentet gratis fra forskellige klubber. Jeg har et OK stabilt hold nu, men det kan forbedres. Jeg har sat en masse gode spiller på fri transfer, fordi lønnen skulle ned i klubben. F.eks Sol Davis er en god reserve, men hans løn er på niveu med nøglespiller i Luton, så han fik sparket sammen med 4 andre Luton spillere.

Transfer ind:
Anthony Pulis (Southampton)
Koki Minuzo (Celtic)
Peter Gilbert (Sheff Wed)
Dénes Rósa (Wolves)
Kristian O'leary (Swansea)

Transfer ud:
Sol Davis (Fri transfer)
Kevin Watson (Fri transfer)
Paul McVeigh (Fri transfer)
George Beavan (Fri transfer)
Wayne Andrews (Fri transfer)

Jeg vender tilbage senere på sæsonen.

//asj89
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #36: 04 Jan 2009, 13:19 »

Det lyder som et spændende save du har gang i, asj89. Hvad er bestyrelsesformande ns status i klubben?
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 13:30 af Vondracek » Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #37: 04 Jan 2009, 13:41 »

Det lyder som et spændende save du har gang i, asj89. Hvad er bestyrelsesformande ns status i klubben?
Hej Vondracek.  Smiley

Jeg valgte Luton af flere grunde. Klubben er ved at gå konkurs, og det er en stor udfodring at holde dem oppe i Coca Cola leaugue 2 begrund af deres -30 point. Smiley

Økonomien er helt kaput. Man har ingen transferpenge, og meget lavt lønbudget. Det er derfor jeg blev nød til at fyre en masse spillere. Smiley

Luton har et talent på andetholdet, som bliver en stjerne i Lutons nuværende niveu. Han hedder Jack Howells. De er et rigtig sjovt hold at være, og jeg kan klart anbefale dem til alle der er klar på en STOR udfodring. Smiley

Med henhold til formandens status elsker han klubben (Lige som jeg gør! Thumbs Up)

//asj89
 

« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 13:45 af asj89 » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #38: 04 Jan 2009, 13:48 »

Okey, det lyder yderst interessant :-)

Du skal ihvertfald have held og lykke med det. Keep it coming.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #39: 04 Jan 2009, 13:51 »

Okey, det lyder yderst interessant :-)

Du skal ihvertfald have held og lykke med det. Keep it coming.
Tusind tak..Smiley
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #40: 04 Jan 2009, 13:57 »

Hej Vondracek.  Smiley

Jeg valgte Luton af flere grunde. Klubben er ved at gå konkurs, og det er en stor udfodring at holde dem oppe i Coca Cola leaugue 2 begrund af deres -30 point. Smiley

Økonomien er helt kaput. Man har ingen transferpenge, og meget lavt lønbudget. Det er derfor jeg blev nød til at fyre en masse spillere. Smiley

Luton har et talent på andetholdet, som bliver en stjerne i Lutons nuværende niveu. Han hedder Jack Howells. De er et rigtig sjovt hold at være, og jeg kan klart anbefale dem til alle der er klar på en STOR udfodring. Smiley

Med henhold til formandens status elsker han klubben (Lige som jeg gør! Thumbs Up)

//asj89
 

Se det er noget man kan kalde for en udfordring, og netop en klub som i detet tilfælde Luton som er med til at holde evigt liv i spillet.

At bringe Luton tilbage på rette spor, og måske i løbet af nogle sæsoner få styr på økonomien og sikre oprykning til Premier League en gang, er ca. en lige så stor udfordring som at vinde Champions League med t irsk hold.  Wink

Held og lykke, glæder mig til at høre mere om, hvordan du klare dig igennem sæsonen. Igen en rigtig fed udfordring du har fundet dig.  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #41: 05 Jan 2009, 20:08 »

Lyder som et rigtig spændende projekt, desværre har jeg ikke selv tålmodighed til sådan nogle saves Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vondracek
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #42: 05 Jan 2009, 20:14 »

Hehe jo tak, Patick J. Det er jo også meget forskelligt fra person til person hvad man har lyst til at prøve af :-)
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #43: 05 Jan 2009, 20:24 »

Jeg har lige startet en spil med Brøndby .

4 kampe er spillet i sas ligaen

2 vundet mod , Horsens 1-0 og Fcn 2-0
2 tabte til fck 1-0 og fcm 4-2

___________________ __________

i CUPPEN ER JEG VIDERE OG VENTER PÅ NÆSTE LODTRÆKNING

___________________ ___________________ ________________


Købte spillere :

Zakara ( Fulmam 22 mio)
R.Sneijder ( 25 Mio )
Ljungberg ( 120.000 ?
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #44: 06 Jan 2009, 18:59 »

Lyder som et rigtig fedt save du er igang med Vondracek. Du må meget gerne holde os underrettet herinde i Blog light om hvordan det kommer til at gå i din første sæson i Amatør klubben Peace Peace

Gad faktisk rigtig godt at se en rigtig blog fra dig - men selvfølgelig op til dig selv Grin Grin
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010