home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 70294 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #195: 13 Jul 2009, 19:41 »

Klubluder! Opstemt
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #196: 13 Jul 2009, 19:47 »

Ja jeg kunne ikke finde den rette men jeg tror nu jeg har fundet den, overtog West Ham på en 20 ligger nu på en 12 har vundet 6-1 over Man Utd, 2-1 over Chelsea, 3-0 over Tottenham o.s.v, plus har købt en masse gode spiller Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #197: 14 Jul 2009, 00:39 »

Sindsyge resultater!:D
BTW. Hvor meget startede Wigan med?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #198: 14 Jul 2009, 00:42 »

Øhm det kan jeg ikke huske ? et par og 50-60 mio
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #199: 14 Jul 2009, 01:01 »

okay Opstemt
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #200: 21 Jul 2009, 21:47 »

Synes da lige i skal høre om mit Barca save, som jeg spiller på lige nu Smiley

Jeg har givet mig selv nogle regler som skal følges, og de er således:
- Antallet af spanske spillere i truppen har intet maks.
- Maks 3 spillere uden for EU i truppen.
- Maks 1 spiller fra hvert andet EU land må være i truppen.
- Som følge af reglerne skal de startende spillere dog ikke nødvendigvis sælges fra start, men med tiden sorteres fra Smiley

Jeg prøver altså kortsagt på at gøre Barca mere spansk. Lige nu er jeg i februar 2010, og truppen ser nu således ud: (Opstillet så spansk som muligt, men ikke sådan som den nødvendigvis er til hver kamp + Raul Garcia er sikret til næste sæson)


I næste sæson hedder transfermålene David Villa eller Fernando Torres, eller måske endda begge.
Samtidig er jeg interesseret i Sakho, såfremt Abidal og Henry afskaffes. Jeg mangler især spanske spillere på højresiden, men har ikke så mange ideer, de eneste jeg kan komme på er Joaquin og Ramos, men Joaquin er ikke god nok, og Ramos er ikke til at få Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #201: 21 Jul 2009, 21:54 »

Synes da lige i skal høre om mit Barca save, som jeg spiller på lige nu Smiley

Jeg har givet mig selv nogle regler som skal følges, og de er således:
- Antallet af spanske spillere i truppen har intet maks.
- Maks 3 spillere uden for EU i truppen.
- Maks 1 spiller fra hvert andet EU land må være i truppen.
- Som følge af reglerne skal de startende spillere dog ikke nødvendigvis sælges fra start, men med tiden sorteres fra Smiley

Jeg prøver altså kortsagt på at gøre Barca mere spansk. Lige nu er jeg i februar 2010, og truppen ser nu således ud: (Opstillet så spansk som muligt, men ikke sådan som den nødvendigvis er til hver kamp + Raul Garcia er sikret til næste sæson)


I næste sæson hedder transfermålene David Villa eller Fernando Torres, eller måske endda begge.
Samtidig er jeg interesseret i Sakho, såfremt Abidal og Henry afskaffes. Jeg mangler især spanske spillere på højresiden, men har ikke så mange ideer, de eneste jeg kan komme på er Joaquin og Ramos, men Joaquin er ikke god nok, og Ramos er ikke til at få Smiley


azpilicueta til backen Smiley
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #202: 21 Jul 2009, 22:00 »

Ok, vil jeg overveje Smiley Min talentspejder har nok anbefalet ham, men mener hans personlighed var "uambitiøs"
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #203: 21 Jul 2009, 22:14 »

Ok, vil jeg overveje Smiley Min talentspejder har nok anbefalet ham, men mener hans personlighed var "uambitiøs"

tror nok han ændrer sig hvis du først køber ham ;d

david silva til højrekanten?
Logged


Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #204: 21 Jul 2009, 22:55 »

hvad med Jesus Navas ved ikk om han spiller godt men et muligt bud på højrefløjen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #205: 21 Jul 2009, 23:26 »

Aberdeen
Sæson 2008/09: Nummer 3 i SPL || Semifinaleplads i Scottish Cup || 3. runde i Scottish League Cup

Så fik jeg spillet min første sæson i skotske Aberdeen færdig, og det endte, som jeg havde håbet; nemlig med en 3. plads. Rangers og Celtic havde jeg på forhånd set som to hold i deres egen liga, og sådan blev det også. Det blev dog til to hjemmesejre på 4-3 og 2-0 over Rangers, så helt uovervindelige var Rangers i hvert fald ikke. Celtic formåede vi ikke at slå, og det var da også dem, der løb af med guldet - ét point foran Rangers.

Sæsonens største skuffelse var at ryge ud i semifinalen i Scottish Cup. Jeg havde forventet en sejr over Dundee United, men vi kom til kort og tabte 2-1 og missede en finale imod Celtic.

Med hver 15 mål var Lee Miller og Marcelo Delgado sæsonens største stjerner, mens Sone Aluko, Andrew Keogh, Charlie Mulgrew og Zander Diamond også gjorde sig pænt bemærket.

Transfers
Trup
Liga
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #206: 22 Jul 2009, 18:25 »

tror nok han ændrer sig hvis du først køber ham ;d

david silva til højrekanten?

Har sikret mig backen Smiley

Kan Silva spille i højre? Navas er ikke god nok, da jeg i forvejen har Messi, Mata, Marquinhos og Sanchez Smiley Ikke sikker på den position absolut skal være spansk Opstemt
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #207: 27 Jul 2009, 22:12 »

FEYENOORD
Jeg er Feyenoord i 2011, i et faktisk meget underholdene save. Jeg startede i Blackburn, hvor det blev til en skuffende 11. plads i første sæson. I anden sæson fik jeg et rimelig godt transferbudget og solgte blandt andet Roque Santa Cruz. Det blev til nogle gode indkøb og en tilfredsstillende 7. plads. I starten af 3. sæson fik jeg et utroligt stort transferbudget og fik overraskende købt Franck Ribery og også Curtis Davies. Men med en utrolig ringe sæsonstart endte det med en fyring. Og så overtog jeg Feyenoord hvor de lå på en 5. plads, og jeg sluttede på en 3. plads med dem.

                            INDKØB
                            NILMAR 75.000.000
                            DIEGO SOUZA 67.500.000
                            ANDRIY RUSOL 47.000.000
                            ANTONIO BARRAGAN FRI TRANSFER
                            SEBASTIAN LETO FRI TRANSFER

Fik kun købt en spiller og det var Logan Bailly som blev købt til målet. Her i starten af min anden sæson med Feyenoord har jeg fået købt tre spillere. Diego Souza, en offensiv midtbanespiller som spiller stabilt, Nilmar, 27 årig angriber der har scoret mange mål for mig her i starten blandt andet 4 mål i her i en uefa cup kval kamp mod FC Moscow som jeg vandt 9-0. Jeg har store forventninger til ham. Også har jeg til sidst køb ukrainske Andrey Rusol som er gået direkte ind i midterforsvaret. Også har jeg også fået købt Antonio Barragan og Sebastian Leto på fri transfer. Jeg skal snart til at spille supercup mod PSV da jeg vandt pokalen sidste sæson. Jeg har desværre lige fundet ud af at Nilmar er blevet skadet i 6-7 uger, som er utroligt irriterende da jeg tror han bliver en vigtig spiller for mig.


Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010