home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 70263 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #180: 24 Jun 2009, 15:56 »

En ægte manager, klarer sig fint med 19, snart 17 faktisk, eftersom 3 af mine spillere forlader klubben, da de var alle over 30 år.



Det må være din spøg..
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #181: 24 Jun 2009, 16:02 »

Du må da have spist søm, det er da svært at have under 20 mand i sin trup. Har altid problemer med for mange spillere i spanien, da jeg foretrækker 2 mand til hver position. Gerne 3.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #182: 24 Jun 2009, 16:05 »

Nå. Ja jeg jeg klarer mig ellers helt fint.

har vundet både ligaen og Cl to gange i træk, ud to mulige .. Wink

Så det går skam ikke dårligt  Smiley
Logged

(:

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #183: 24 Jun 2009, 16:11 »

Kan se du også har været heldig med få skader.
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #184: 24 Jun 2009, 16:11 »

Dit hold er rigtgi stærkt IMO, du skal bare lige have hentet nogle reserver. Wink
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #185: 24 Jun 2009, 16:59 »

FIORENTINA

1. sæson:
I første sæson var forventningerne at jeg skulle kvalificere mig til europiæsk fodbold gennem min position i ligaen, og det opnåede jeg da jeg sluttede på en tilfredsstillende 4. plads i ligaen. Jeg var helt oppe på 3. pladsen med 3 runder igen, men da jeg så løb ind i et kampprogram med først juventus, så milan og bagefter roma og jeg tabte alle sammen, så røg jeg ned på 4. pladsen. men stadig flot synes. Jeg nåede også helt frem til finalen i pokalen hvor jeg trak det længste strå med en 1-0 sejr over giganterne fra Inter. I 1. transfer vindue havde jeg et transferbudget på 75 mio cirka. Så jeg endte med bare at købe to talenter som er, Daniel Aquino som endte med at spille en god sæson med et par mål og han udvikler sig hurtigt. Og den anden spiller var Davide Santon som også blevet brugt meget i rotation mellem højre back og højre kant. I januer transfervinduet havde bestyrelsen givet mig 137 mio ekstra til spillerindkøb, så jeg gik ud og købte tre spillere til startopstillingen. Den første var forsvarstalentet Christian Zapata som gik direkte ind i startopstillingen, den anden var Simon Vukcevic fra Sporting som gik ind på midtbanen sammen med Montolivo, og den sidste var den ældre højre stærke bomber Vincenzo Iaquinta som gik ind i angrebet sammen med Gilardino. Det var 3 super forstærkninger efter min mening. Årets spiller i klubben blev Juan Manuel Vargas som spillede en rigtig god sæson. Han er nu jagtet af storklubber som Chelsea. Bestyrelsen valgte også at acceptere et bud på 100 mio for Gamberini uden min tilladelse, så han skiftede til Man City hvilket pisser mig af. Men heldigvis var Zapata købt.

Indkøb første sæson:                                        Slutstilling:
                                                                      Serie A slutstilling 08-09

Daniel Aquino
Davide Santon
Vincenzo Iaquinta
Cristián Zapata
Simon Vukcevic

2. sæson:
Jeg er lige startet med 2. sæson og er igang med venskabskampene. Jeg har sat forventningerne til at jeg er med i titelkampen og det gav mig et transferbudget på svimlende 580 mio! så jeg skulle på storindkøb.
Venskabskampe:
vs Frosinone 2-0
vs Oostende 11-0
vs VVV 4-0
vs Pisa 3-0
vs Triestina 3-1

Det første indkøb jeg lavede var et stort indkøb! Jeg købte nemlig den 28 årige Xabi Alonso fra Liverpool for 185 mio, han kommer til at blive en vigtig spiller på midtbanen i denne sæson. Jeg følte lidt at der ikke rigtigt var nogle målmand der kunne gå ind og præstere hvis det var at Sebastien Frey blev skadet, så jeg hentede det 19 årige spanske talent Sergio Asenjo for små 70 mio, så var målmandsposten for fremtiden sikret. Jeg havde ikke nogen kvalitets højreback udover Davide Santon som jeg føler ikke er klar til at blive stamspiller endnu, så jeg fandt en 19 årig ung spansk gut fra Osasuna som hedder Cesar Azpiliqueta som går direkte ind på højreback pladsen, jeg tror på at han kan blive en stor spiller i fremtiden. Jeg følte at jeg manglede en god reserve til det centrale forsvar, så jeg hentede det brasilianske talent Sidnei til klubben som reserve for forsvaret. Så valgte bestyrelsen endnu en gang at gå ud og acceptere tilbud som jeg ikke var med i. Først accepterede de et bud på små 90 mio for Zdravko Kuzmanovic som skiftede klub. Bagefter accepterede de et bud på 155 mio for Riccardo Montolivo som var min midtbanegeneral. Så jeg var nødt til at finde to nye midtbanespillere. Jeg købte Miguel Veloso for 155 mio som går ind på midtbanen sammen med Xabi Alonso, og Georginio Wijnaldum for små 60 mio som reserve til midtbanen.
Nu føler jeg at jeg har et hold som har kvalitet til at udfordre storholdene i ligaen, jeg glæder mig til at komme igang med ligaen.

Nyindkøbene:                      Startopstillingen:
                                         Startopstillingen
Xabi Alonso
Sergio Asenjo
Cesar Azpiliqueta
Sidnei
Georginio Wijnaldum
Miguel Veloso

Ris/Ros/Forbedringer Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #186: 24 Jun 2009, 17:28 »

kan fortælle at jeg lige har spillet cl kvalifikation 1 kamp mod Wolfsburg, og har skuffende tabt 2-0 s;
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #187: 24 Jun 2009, 17:43 »

kan fortælle at jeg lige har spillet cl kvalifikation 1 kamp mod Wolfsburg, og har skuffende tabt 2-0 s;


Kan se du har ret store problemer med spillere der skifter for billigt.
for at undgå det skal du simpelthen bare gå ind i transferstatus for den valgte spiller, og så sætte den pris du vil have, hvis du ikke vil sælge ham sætter du den bare på max, 380 mio så hvidt jeg husker.
Så vil ingen klubber byde under det beløb nemlig;)

Dainelli, Semioli og Iaquinta vil jeg dog mene du skal ud og hente erstatninger for snart, men du har jo også allerede sidnei der kan overtage for dainelli, aquino ved jeg ikke helt om er god nok endnu til fast plads i dit angreb, og til højrekanten kan du godt bruge santon, han er virkelig klasse.
Så faktisk behøver du ikke indkøb til startopstillingen, ud over hvis du kan hente nogen af de aller bedste spillere i spillet.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 17:46 af SkovGaards » Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #188: 24 Jun 2009, 17:44 »

FIORENTINA

1. sæson:
I første sæson var forventningerne at jeg skulle kvalificere mig til europiæsk fodbold gennem min position i ligaen, og det opnåede jeg da jeg sluttede på en tilfredsstillende 4. plads i ligaen. Jeg var helt oppe på 3. pladsen med 3 runder igen, men da jeg så løb ind i et kampprogram med først juventus, så milan og bagefter roma og jeg tabte alle sammen, så røg jeg ned på 4. pladsen. men stadig flot synes. Jeg nåede også helt frem til finalen i pokalen hvor jeg trak det længste strå med en 1-0 sejr over giganterne fra Inter. I 1. transfer vindue havde jeg et transferbudget på 75 mio cirka. Så jeg endte med bare at købe to talenter som er, Daniel Aquino som endte med at spille en god sæson med et par mål og han udvikler sig hurtigt. Og den anden spiller var Davide Santon som også blevet brugt meget i rotation mellem højre back og højre kant. I januer transfervinduet havde bestyrelsen givet mig 137 mio ekstra til spillerindkøb, så jeg gik ud og købte tre spillere til startopstillingen. Den første var forsvarstalentet Christian Zapata som gik direkte ind i startopstillingen, den anden var Simon Vukcevic fra Sporting som gik ind på midtbanen sammen med Montolivo, og den sidste var den ældre højre stærke bomber Vincenzo Iaquinta som gik ind i angrebet sammen med Gilardino. Det var 3 super forstærkninger efter min mening. Årets spiller i klubben blev Juan Manuel Vargas som spillede en rigtig god sæson. Han er nu jagtet af storklubber som Chelsea. Bestyrelsen valgte også at acceptere et bud på 100 mio for Gamberini uden min tilladelse, så han skiftede til Man City hvilket pisser mig af. Men heldigvis var Zapata købt.

Indkøb første sæson:                                        Slutstilling:
                                                                      Serie A slutstilling 08-09

Daniel Aquino
Davide Santon
Vincenzo Iaquinta
Cristián Zapata
Simon Vukcevic

2. sæson:
Jeg er lige startet med 2. sæson og er igang med venskabskampene. Jeg har sat forventningerne til at jeg er med i titelkampen og det gav mig et transferbudget på svimlende 580 mio! så jeg skulle på storindkøb.
Venskabskampe:
vs Frosinone 2-0
vs Oostende 11-0
vs VVV 4-0
vs Pisa 3-0
vs Triestina 3-1

Det første indkøb jeg lavede var et stort indkøb! Jeg købte nemlig den 28 årige Xabi Alonso fra Liverpool for 185 mio, han kommer til at blive en vigtig spiller på midtbanen i denne sæson. Jeg følte lidt at der ikke rigtigt var nogle målmand der kunne gå ind og præstere hvis det var at Sebastien Frey blev skadet, så jeg hentede det 19 årige spanske talent Sergio Asenjo for små 70 mio, så var målmandsposten for fremtiden sikret. Jeg havde ikke nogen kvalitets højreback udover Davide Santon som jeg føler ikke er klar til at blive stamspiller endnu, så jeg fandt en 19 årig ung spansk gut fra Osasuna som hedder Cesar Azpiliqueta som går direkte ind på højreback pladsen, jeg tror på at han kan blive en stor spiller i fremtiden. Jeg følte at jeg manglede en god reserve til det centrale forsvar, så jeg hentede det brasilianske talent Sidnei til klubben som reserve for forsvaret. Så valgte bestyrelsen endnu en gang at gå ud og acceptere tilbud som jeg ikke var med i. Først accepterede de et bud på små 90 mio for Zdravko Kuzmanovic som skiftede klub. Bagefter accepterede de et bud på 155 mio for Riccardo Montolivo som var min midtbanegeneral. Så jeg var nødt til at finde to nye midtbanespillere. Jeg købte Miguel Veloso for 155 mio som går ind på midtbanen sammen med Xabi Alonso, og Georginio Wijnaldum for små 60 mio som reserve til midtbanen.
Nu føler jeg at jeg har et hold som har kvalitet til at udfordre storholdene i ligaen, jeg glæder mig til at komme igang med ligaen.

Nyindkøbene:                      Startopstillingen:
                                         Startopstillingen
Xabi Alonso
Sergio Asenjo
Cesar Azpiliqueta
Sidnei
Georginio Wijnaldum
Miguel Veloso

Ris/Ros/Forbedringer Smiley

Rigtig godt skrevet, ærgerligt at du kom på 4 pladsen. Du kommer vel nok på en bedre plads med de gode køb der!

Wink  Held og Lykke   Peace
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #189: 24 Jun 2009, 17:55 »

Virkelig stærke indkøb. Wink
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #190: 24 Jun 2009, 18:24 »

Jeg har skuffende røget ud til Wolfsburg i chl :S jeg skal vidst lige have spillet mine spillere ind på holdet kan jeg se.
Det var champions league bedst placerede 3 kval runde, er jeg så er uefa cuppen nu eller?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #191: 24 Jun 2009, 18:24 »

har ret meget underskud lige nu pågrund af alle de indkøb, men har købt en sidste spiller og det er Edison Cavani som reserve angriber da jeg manglede en.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #192: 25 Jun 2009, 22:22 »

jeg har skuffet utroligt her i starten af ligaen. ligger på en skuffende 11. plads, jeg tror det er fordi at alle min nye spillere skal spilles ind på holdet? ellers ved jeg ikke hvad der er sket. men har også mødt stærke hold her i starten
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #193: 05 Jul 2009, 21:15 »

Dit hold er rigtgi stærkt IMO, du skal bare lige have hentet nogle reserver. Wink

Enig, men det er næsten også gjort.
Min computer har bare været væk i 1½ uge.. Så har ikke lige haft mulighed for at spille Peace

Men når den kommer bliver der handlet Smiley
Logged

(:

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #194: 13 Jul 2009, 19:40 »

I får en blog-light om Andreas "Nord" Christensens tur igennem 4 sæsoner når min sæson er færdig jeg har nået at være i 5 klubber og ligger lige nu i West Ham i får den sikkert imorgen, men er ikke super til det med grafik så der kommer desværre ikke nået
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010